We zijn Ajax, we zijn normaal gesproken het beste team van de competitie

"We zijn Ajax, we zijn normaal gesproken het beste team van de competitie"

zondag 22 oktober 2017 om 22:45

Het was koud, het regende en de Klassieker was geen moment om aan te zien. Het zal Max Wöber een zorg zijn. De Oostenrijker heeft zijn eerste overwinning op rivaal Feyenoord op zak.

Emile van de Sande
ROTTERDAM

Het is druk in de mixed-zone van De Kuip na afloop van het treffen tussen Feyenoord en Ajax. Logisch, er stond immers veel op het spel. Beide ploegen mochten niet verliezen, maar enkel Ajax voltooide die opdracht. Mede dankzij Wöber, de centrale verdediger die fier overeind bleef in pas zijn vierde Eredivisie-wedstrijd.

Onder begeleiding van de persvoorlichter van Ajax baant Wöber zich een weg tussen de reclameschotten en verslaggevers. Trainer Marcel Keizer noemde hem eerder leergierig. Dat Wöber leergierig is, blijkt. Binnen twee maanden heeft hij zich de Amsterdamse bluf probleemloos eigen gemaakt. "We zijn Ajax, we zijn normaal gesproken het beste team van de competitie. Doorgaans spelen we het beste voetbal. Vandaag hebben we dat bij vlagen laten zien, maar in de eerste helft lieten we na de doelpunten te maken", zegt Wöber tegen VoetbalPrimeur.

Slechts zo'n twintig minuten had Ajax het écht moeilijk in Rotterdam. De aanleiding was een penalty voor Feyenoord, weggegeven door Wöbers compagnon Matthijs de Ligt. "Iedereen maakt wel eens een foutje. Ik weet niet eens of het een penalty was. Maar het is altijd een shit-situatie als je het eerste doelpunt maakt, er lekker in zit en de tweede goal wil maken, maar dan een penalty tegen krijgt. Big thanks to André (Onana, red.) for his save."

Na zijn dankwoord komt de titelrace ter sprake. Ajax begeeft zich op de ranglijst op vijf punten afstand van koploper PSV. Feyenoord haakt voorlopig af met een achterstand van acht punten van de Eindhovenaren. Wöber glimlacht: "Het wordt leuk", doelt hij op de strijd met PSV en Feyenoord.

"We spelen nog voor de winterstop tegen PSV, dus de titelrace ligt open. Feyenoord ligt nog niet uit de race, ze spelen goed voetbal. Ze hebben ook de Champions League-wedstrijden, dus misschien zijn ze iets meer vermoeid dan wij zijn. Maar ik denk niet dat de rol van Feyenoord al uitgespeeld is, er zijn pas negen wedstrijden gespeeld."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

zondag 22 oktober 2017 om 22:47
Ja hehe, dat weet toch iedereen.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 07:30
Jammer, wat een misplaatste arrogantie al niet teweeg brengt. Misschien neem ik zo’n interview te serieus maar zo’n uitspraak van dat ventje..... daar straalt de domheid toch gewoon van af... met alle respect; voor een groot deel van Nederland (vermoed ik) komt dit ronduit zielig over... bescherm zo’n jongen even als club.
[Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 07:31]
Vind ik leuk
Jozef +20841
maandag 23 oktober 2017 om 08:11
Hij legt nuance door er ' normaal gesproken ' aan toe te voegen.
Zo beschouwd zegt hij echt niks bijzonders lijkt me...
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 09:07
Sorry maar dat vind ik nog steeds niet genuanceerd. Er is niets normaals aan. Elk jaar mag je als topclub hopen dat je de beste chemie op het veld hebt staan.
Vind ik leuk
Jozef +20841
maandag 23 oktober 2017 om 10:46
Pff, ik zou me er niet druk over maken. Als je kijkt naar de begrotingen mag je er normaal gesproken vanuit gaan dat de grootste begroting normaal gesproken leidt tot de beste selectie. Dat laat alle ruimte voor andere gevallen, precies zoals dat in de werkelijkheid ook vaak blijkt.

Normaal gesproken zijn de laatste acht in de CL nu al bekend. Dat zal jaarlijks voor een belangrijk deel kloppen en gelukkig niet helemaal, anders zou dat betekenen dat met geld alles is te kopen. Helaas wel veel, ik kan het ook niet helpen...
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 11:12
Er spelen zoveel meer factoren mee dan alleen de grootste begroting. Internationaal gaat dat wel aardig op maar voor de eredivisie is dat maar 1 component, Ajax
Betaalt niet 4 keer meer salaris dan PSV aan haar spelers. De term ‘normaal’ is dan ook ongepast, Ajax mag jaarlijks hopen dat ze de beste selectie hebben.
Buiten dat vind ik dat ze zo’n jongen moeten beschermen tegen dit soort uitspraken. Met deze misplaatste arrogantie en uitspraken wordt hij toch uitgelachen? Bescherm zo’n jongen.
Vind ik leuk
Butsbal +4292
zondag 22 oktober 2017 om 22:48
Göpert
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:49
Twijfeld daar nog iemand aan dan.
Vind ik leuk
dhrwobo +8813
maandag 23 oktober 2017 om 00:31
Twijfeld? Net zo correct Nederlands als de inhoud van z’n uitspraak. 5 punten los!
Vind ik leuk
Jozef +20841
maandag 23 oktober 2017 om 10:47
Kampioenuh dus?

Vind ik leuk
dhrwobo +8813
maandag 23 oktober 2017 om 11:10
Nee we zijn in Eindhoven nog lang geen kampioen natuurlijk. Maar ik walg een beetje van die misplaatste Amsterdamse arrogantie 'wij zijn de beste', terwijl ze al 3 seizoenen geen prijs meer hebben gewonnen, terwijl clubs als PSV en Feyenoord, maar ook Vitesse en Groningen in de laatste 3 jaar wel minstens één prijs hebben gepakt. Dus dan is het gewoon bullshit en misplaatst arrogant om te zeggen dat je de beste bent. Maar bescheidenheid kennen ze bij Ajax niet ;-)
Vind ik leuk
Jozef +20841
maandag 23 oktober 2017 om 11:26
Je walgt maar. Als supporter vind je je eigen club nu eenmaal de beste. De beste is zo bezien en in mijn ogen niet altijd kampioen. Er zijn stadions waar "we're simply the best" uit de luidsprekers galmt... moeten we daar dan spastisch over gaan doen?

Wat mij irriteert is dat eeuwige getreiter over 3 seizoenen geen prijs. Zo verschrikkelijk weinig origineel....

Ben je de beste trouwens als je de beker wint en geen kampioen wordt?
Zo ja, dan ben je ook de beste van je land als je de finale EL speelt waar al je landgenoten het in een vroeg stadium laten afweten....]

Kortom, wat is bescheidenheid? Jezelf de beste vinden met een beker? Jezelf de beste vinden als je vorig jaar nergens om mee deed? Jezelf kietelen door telkens maar over drie jaar niks bij een ander te beginnen en zelf ook met lege handen staan?
Vind ik leuk
dhrwobo +8813
maandag 23 oktober 2017 om 11:38
Je weet het goed recht te praten, complimenten. En grappig dat je een liedje compleet in één lijn trekt met de structurele arrogantie van Ajax-spelers, -prominenten en -supporters.

Om antwoord te geven op de vraag wanneer je de beste bent... JA je bent de beste zodra je een prijs wint, want dan heb je het beste van iedereen gepresteerd en ben je winnaar. Een winnaar is de beste, dat snap je toch wel?

Het was knap dat jullie de EL-finale haalden, het maximale uit je spelersgroep gehaald. Complimenten daarvoor. Maar die prestatie moeten we ook echt wel even nuanceren. Er zat namelijk veel geluk bij. Want de eerste Europese toptegenstander kwam je pas in de finale tegen door wie je je min of meer werd weggezet als gênante vertoning.

En ik hoef niet origineel te zijn over de laatste drie seizoenen, maar als je jezelf telkens de beste noemt zonder prijzen te winnen, dan roep je het over jezelf af. Het zou Ajax en veel supporters sieren als ze zich eens bescheiden zouden opstellen en respect zouden tonen voor de betere prestaties van hun concurrenten. Net zoals PSV vorig jaar respect toonde voor het kampioenschap van Feyenoord en zelfs voor de prestatie van Ajax in de EL. Dat is het hele euvel. In Amsterdam is zelden respect voor de prestaties van een ander, omdat het altijd om henzelf moet draaien, want o wat zijn we goed. Bah
Vind ik leuk
Jozef +20841
maandag 23 oktober 2017 om 13:44
"In Amsterdam is zelden respect voor de prestaties van een ander, omdat het altijd om henzelf moet draaien, want o wat zijn we goed. Bah"


Wat een hoop onzin. Dan heb je de media niet gevolgd en ook hier niet opgelet. Ik meen me zelfs te herinneren dat een van de grootste prominenten hier uit de PSV-hoek gewoon toegeeft dat hij moeite heeft met succes wensen en feliciteren....
Het gros van de Ajacieden heeft volgens mij keurig welgemeende gelukwensen uitgebracht...
Het gros van de Ajacieden leefde mee toen PSV er anderhalf jaar terug in de CL uitgeknikkerd werd met penalty's door latere finalist Atletico...

Dus wat nou, bah?

Je kletst je er aardig uit trouwens met je 'beste' zijn.
Wij waren Nederlands beste in de EL vorig jaar, ook al was dat geen prijs, maar wel degelijk een prestatie waar men in het buitenland misschien wel ietsje meer waarde aan hecht dan aan onze nationale bekerprijs... en jaja, jullie toonden er zelfs respect voor (je eigen woorden, al lijkt het uit de manier waarop je het zegt uit de tenen te komen, maar alla....)

Nu zul je er wel over beginnen dat dat geen prijs is. Sterker: al drie jaar niks...

Daar heb ik ook een woord voor: Disrespect....bah!

[Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 13:50]
Vind ik leuk
mirkoff +1896
zondag 22 oktober 2017 om 22:49
Dat zegt alsdus wober die net paar wedstrijden bij Ajax voetbalt, zucht.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:17
Gewoon een snelle leerling. Iedereen weet het, dus hij ook.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 07:24
past zich dus al goed aan
Vind ik leuk
Mo +7986
zondag 22 oktober 2017 om 22:50
‘Ze spelen goed voetbal’. Max heeft dus nog geen enkele wedstrijd van de Rotterdammers gezien van dit seizoen
Vind ik leuk
Ajacied02 +2016
zondag 22 oktober 2017 om 23:32
Hij denkt aan onze vrienden hier op vp goede jongen

En bruggink
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 23:32]
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:51
Open deur verhaal!!!
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:52
"we zijn NORMAAL GESPROKEN het beste team van de competitie"
Is toch net even iets anders he VP ;-)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:52
Jij nu ook al....
Krijgen ze daar les in arrogantie?
Vind ik leuk
Mo +7986
maandag 23 oktober 2017 om 01:11
Dat is Amsterdamse bluf mijn vriend
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 22:53
Zo zwak spelen en verdiend winnen okee. Maar weer die zin ...... wij zijn de beste pfffff. Voetbal gewoon en zorg dat je eens bovenaan komt te staan.
Vind ik leuk
mirkoff +1896
zondag 22 oktober 2017 om 23:21
Om te lachen, ik hoop dat ze daarvoor worden aangesproken door iemand van de leiding.
Vind ik leuk
Axim +170
zondag 22 oktober 2017 om 22:54
wat een verschrikkelijk arrogante en misselijkmakende koptekst, gatverrrrrr
Vind ik leuk
Simon1989 +2223
zondag 22 oktober 2017 om 23:04
Lees ook het artikel eens voor wat context.
Vind ik leuk
Axim +170
maandag 23 oktober 2017 om 11:21
ik heb het alleen over de koptekst
Vind ik leuk
Simon1989 +2223
maandag 23 oktober 2017 om 15:52
En dan doel je op VP of op Wöber?
Vind ik leuk
Axim +170
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:20
allebei :-))
Vind ik leuk
PSVKRK +373
zondag 22 oktober 2017 om 22:54
Schijnbaar ziet het er als speler anders uit dan voor een toeschouwer.
Vind ik leuk
wilheimus +1124
zondag 22 oktober 2017 om 22:58
WZAWZNGDB!!
Vind ik leuk
Sil95 +4243
zondag 22 oktober 2017 om 23:01
Ik moet zeggen dat hij het tot nu toe prima doet. Natuurlijk kan hij nog groeien en verbeteren in zijn spel. Maar dat heeft ook met gewenning van doen. Vind hem een degelijke indruk maken. Heeft een goede tackle in huis , kan een spits uitschakelen.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:01
Het beste team van de competitie staat bovenaan! Voor degenen die het gemist hebben: Philips Sport Vereniging! te Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:04
Precies. En vorig seizoen Feyenoord. En het seizoen daarvoor: PSV. En het seizoen daarvoor: PSV.

Dus waar die Oostenrijkse kaneelduiker het over heeft? Ik zou het echt niet weten.
Vind ik leuk
Simon1989 +2223
zondag 22 oktober 2017 om 23:06
Ik denk dat hij het heeft over Ajax in het algemeen: de club met de meeste prijzen en de grootste aanhang van Nederland.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:12
Grootste aanhang? Kunt u dat wetenschappelijk onderbouwd bewijzen? Dus inclusief fluctuaties over een periode van pak hem beet 50 jaar. Want er zullen grote fluctuaties aanwezig zijn: als het goed gaat met Ajax zijn er veel supporters, als het slecht gaat met Ajax zijn er veel minder supporters.
Vind ik leuk
Simon1989 +2223
zondag 22 oktober 2017 om 23:22
Nee hoor, we zijn niet allemaal successupporters zoals bij jouw clubje. In 2012 had Ajax, obv een wetenschappelijk onderzoek, meer dan Feyenoord, psv en az bij elkaar. Dat zegt genoeg lijkt mij.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:37
Dan zie ik graag een verwijzing naar het wetenschappelijk onderzoek waar naar u verwijst.
En, a propos, Feyenoord successupporters? Op basis van wetenschappelijk onderzoek is bewezen dat Feyenoord over de laatste decennia hondstrouw publiek heeft. Ik verwijs graag naar het wetenschappelijke onderzoek 'Het Feyenoordlegioen is hondstrouw' van dr. Lucas Besters en prof. dr. Martin van Tuijl van Tilburg University.
[Reactie gewijzigd op zondag 22 oktober 2017 om 23:41]
Vind ik leuk
Simon1989 +2223
zondag 22 oktober 2017 om 23:40
Blablabla, je kunt wel zo interessant proberen te doen, ik geef je gewoon harde feiten. Deal with it:)
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:42
Alleen onderbouwt u die zogenaamde harde feiten niet met wetenschappelijk bewijs. Zwak. En dus onderbuik.
Vind ik leuk
JCJWZ +9141
maandag 23 oktober 2017 om 02:37
HetDuitse Kicker Sportmagazin noemde Ajax deop een na beste voetbalclub van de twintigste eeuw. Volgens de IFFHS is Ajax de op zes na succesvolste Europese club van de twintigste eeuw en werd het in 1992 door de IFFHS verkozen als Wereldclubteam van het Jaar.


Uit de Football Top 20 van onderzoeksbureauSPORT+MARKT is gebleken dat Ajax in 2010 ongeveer 7,1 miljoen supporters in Europa heeft, een stuk meer dan rivalen Feyenoord en PSV (respectievelijk 1,6 en 1,3 miljoen). Deze 7,1 miljoen supporters leveren Ajax een 15e plaats op de Europese ranglijst op. Daarnaast is volgens het onderzoek 39% van de Nederlandse voetballiefhebbers Ajacied.

Zie: wikipedia en de bronnen waarnaar verwezen wordt.

Hier je wetenschappelijke onderbouwing, nu jij weer Max Delius.
Vind ik leuk
Simon1989 +2223
maandag 23 oktober 2017 om 08:37
Triest ventje, lees het lekker hieronder bij JCJWZ. Maar daar reageer je niet op hea. Grote mond, maar je ongelijk toegeven zit er niet in. Het zal vast de pijn van de 1-4 zijn.
Vind ik leuk
036 +2462
maandag 23 oktober 2017 om 00:01
Zo hondstrouw dat ze voor het eindsignaal al het stadion verlaten.
Vind ik leuk
036 +2462
maandag 23 oktober 2017 om 00:03
Kan jij jouw bewering ook staven met "wetenschappelijk" onderzoek?
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 00:10
Heb ik gedaan. Ik wel.
Vind ik leuk
036 +2462
maandag 23 oktober 2017 om 00:20
Geloof ik graag maar ik kan het niet terugvinden in jouw postings. Mischien dat ik het gemist heb?
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 01:58
Ja. Dat heb je dus gemist.
Vind ik leuk
036 +2462
maandag 23 oktober 2017 om 02:55
Maar jij bent geen echte kerel om aan te geven waar ik wat gemist heb? Hierdoor komen er dus onnodige discussies Max. Ik heb een normale vraag gesteld en jij geeft geen antwoord. Geef gewoon aan waar ik jouw wetenschappelijke onderbouwing kan vinden waaruit blijkt dat het bezoekersaantal bij Ajax varieert afhankelijk van de sucessen. Dat is alles wat ik vraag.
Vind ik leuk
JCJWZ +9141
maandag 23 oktober 2017 om 02:32
Haha over wie de beste is kijk je naar de afgelopen 3jaar maar als je onderbouwing wil betreffende Ajax pak je ineens 50jaar? Al pak je 100jaar Ajax heeft de grootste aanhang, daarna Feijenoord, dan een hele tijd niks en daarna een keer Psv, Az, Utrecht en Heerenveen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3117
maandag 23 oktober 2017 om 00:24
Na slechts 9 wedstrijden staat PSV bovenaan, wil je alvast een klein bekertje dan ? ( je bent zo blij )
Vind ik leuk
JCJWZ +9141
maandag 23 oktober 2017 om 02:31
Het beste team staat bovenaan aan het einde van een seizoen. Feit dat je na 9 wedstrijden op 1 staat wil niet zeggen dat je al kampioen bent. Over arrogantie gesproken?
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:33
Het doet een beetje aan Jan Verthongen denken toen hij over Feyenoord begon te zingen,dan heb je snel clubliefde ontwikkelt,Gudelj was er ook zo één,kijk dat Huntelaar zijn shirt kust snap ik,hoort bij Ajax (komt niet voor niets terug)maar dat zulke jongens zo snel met zulke teksten komen geloof ik niets van.
Vind ik leuk
Olfie +2684
zondag 22 oktober 2017 om 23:42
Misschien even wat beter in 'Vertonghen' verdiepen voor je kansloze dingen schrijft..
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 18:58
Daar bedoel ik mee dat hij Belg is en geen Amsterdammer,wat jij er ook van vindt
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 09:04
Het gekke is dat KJH wordt gezien als echte Ajacied (door de media en enkele Ajacieden), terwijl hij uit de jeugd van de Graafschap en PSV komt en voor Ajax nog bij AGOVV en Heerenveen heeft gespeeld....
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:34
Dat mag ook wel met zo'n brede bank, poenerige club. 3 jaar niks gepresteerd en nu al weer praatjes voor 2 ;). Ze zijn nog lang niet de beste club. Ze staan nog wel 5 punten achter op PSV. PSV nog niet goed gevoetbald, maar dat heeft Ajax ook niet. Feyenoord wordt te snel afgeschreven, maar als wij snel uitgeschakeld worden in CL en dat ziet er naar uit, dan komt Feyenoord ook nog wel terug. Wie weet kruipt alles later wel naar elkaar toe en dat mag je ook verwachten in een competitie, die geen ene ruk voorstelt. Dat is de staat van het huidige Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
Padason +323
maandag 23 oktober 2017 om 00:28
Gasten die ajax weer lopen.af te zeiken. Ajax is wel de laatste club die Europees goede prestatie neerzette. Dankzij Ajax vorig jaar finale haalde heeft ajax persoonlijk voor hzgergt dat de kampioen van volgend seizoen direct plaatst voor Champions leaque. Waar was PSV en Feyenoord?
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 09:00
PSV speelde voorgaand ejaren CL. Zijn uitgeschakeld tegen de latere kampioen van de CL (Atletico). Speelde van Gaal van de mat.... en Ajax deed het gelukkig ook goed in de EL en heb ik opstaan balen van hun verlies. Maar was wel EL. Dus daar was PSV. Even Ajax brilletje oppoetsen en verder kijken aub.
Vind ik leuk
Padason +323
maandag 23 oktober 2017 om 10:07
Latere finalist geen kampioen. Was wel.EL. Met respect maar Ajax zat voor EL niveau in een zware poule. Mensen zeiden van te voren al dat Ajax kansloos zal zijn. Maar een PSV en of Feyenoord had het denk ik niet zo ver gered tegen Shalke en lyon. Laten we heel eerlijk.zijn Ajax had,het beste spel afgelopen seizoen. Feyenoord kampioen door strijd en inzit en vermoeidheid ajax.

Maar goed waar het mij overgaat is dat er behoorlijk veel mensen de ajax haters bril.opzetten. Ik reageer op mensen die,menen dat ajax niks gepresteerd heeft. Ajax heeft door de finale plaats wel voor gezorgt dat de kampioen van volgend seizoen champions league speelt. Als FC Lampjes dus die kampioen is mag je inprencipe ajax op je bloote kneen bedanken.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3117
maandag 23 oktober 2017 om 01:40
Als de blessures aanhouden, wordt en blijft het voor Feyenoord moeilijk met een zwakke bank, dat is de zere plek .
Vind ik leuk
036 +2462
maandag 23 oktober 2017 om 02:57
Juist.
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:37
Ook leuk voor Dijks (zat niet eens bij de selectie)die zogenaamd het vertrouwen kreeg,had m gewoon naar Willem 2 of ergens anders heen laten gaan.Nu moet ie in jong Ajax spelen,grote club
Vind ik leuk
zondag 22 oktober 2017 om 23:44
Cijfermatig weggespeeld, niet qua voetbal.
Vind ik leuk
036 +2462
maandag 23 oktober 2017 om 02:58
Wat is het verschil Frank?
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 01:28
Normaal gesproken... Had Ajax graag ook 2 wedstrijden in een week zien spelen met deze selectie... als hun 5 blessures achterin hebben dan sta je gewoon met Dijks te voetballen...
Vind ik leuk
rpaulp50 +3117
maandag 23 oktober 2017 om 01:43
Daar toon je de zwakke plek(ken) goed aan bij Feyenoord en wellicht bij Ajax ook., te weinig kwaliteit in de breedte, bij Feyenoord geldgebrek en bij Ajax verkeerde zuinigheid.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 01:53
Nou de beste? Dit is de klassieker! De slechtste wedstrijd van allemaal! Aan alle Ajax supporters gefeliciteerd! Met de winst had natuurlijk een gelijkspel gehoopt! Was voor mijn club beter geweest!
Vind ik leuk
Sanuk +341
maandag 23 oktober 2017 om 05:51
En dat na een dramatische wedstrijd van beide teams, een van de slechtste klassiekers uit de geschiedenis.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 06:52
WZAWZNGHBTVDC
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 07:20
Wopper ken hem niet eens ! Wist niet dat Oostenrijkers ook voetballen ! Hij past zich al goed aan, doen al 4 seizoenen niet meer mee in Nederland !
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 07:30
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Wat een arrogantie weer "Wij zijn Ajax bla bla bla."
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:03
je hebt gelijk alleen met grote bek hebben kom je ook
tekort ,typisch amsterdams grote kop hebben ,een
echte klubliefde heb je nodig ,tegen miljoenen kun
je niet spelen ,samen knvb ajax clan ,waar zijn de 10 jaars punten dan??
[Reactie gewijzigd op maandag 23 oktober 2017 om 08:04]
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 08:57
Woehahahhaha hahahaha hahahaha hahahaha higigigogo hahahahhahahahahahahha wahahahahahahhaha.
Wij zijn Ajax, wij worden gesponsord door de KNVB. Wij zijn de arrogantste. Wij zijn al jaren niet meer de beste en het spel.is meestal niet om aan te gluren. Met Ziyech en Frenkie is het nog wel leuk, maar meer is het ook niet.
Vind ik leuk
maandag 23 oktober 2017 om 10:36
Daar gaan ze weer de arrogantie aan bal .brrrrr
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"We zijn Ajax, we zijn normaal gesproken het beste team van de competitie"