Van Hooijdonk stipt Feyenoord-probleem aan: Een speler aan z'n oren trekt

    Van Hooijdonk stipt Feyenoord-probleem aan: "Een speler aan z'n oren trekt"

    zondag 22 oktober 2017 om 23:29

    De nood is hoog bij Feyenoord, zegt Pierre van Hooijdonk. De analist ziet voldoende mankementen bij de ploeg van Giovanni van Bronckhorst, die zondagmiddag met 1-4 onderuit ging in de Klassieker tegen Ajax.

    Doordat Feyenoord de afgelopen weken kostbare punten heeft laten liggen, is de achterstand op koploper PSV inmiddels opgelopen tot acht punten. De Rotterdammers verloren enkele weken geleden van NAC en PSV en kwamen vorige week tegen PEC Zwolle thuis niet verder dan 0-0. Zondagmiddag ging het tegen Ajax opnieuw flink mis.

    De achterstand is acht punten op PSV en drie op Ajax. "Dat is heel veel", zegt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. "Ik mis de echte honger. Het is makkelijk om te zeggen. Er kan best een stukje gemakzucht insluipen. Als je geen speler hebt die de boel aanwakkert en een speler aan z'n oren trekt zoals Kuyt, dan kan dat weleens een tijdje duren."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Heeft Van Hooijdonk gelijk?

    (595 stemmen)

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +89598
    zondag 22 oktober 2017 om 23:31
    Man ze hebben een zooitje blessures nou maar dat vergeet van Hooijdonk eventjes.
    Vind ik leuk
    Morris +22358
    zondag 22 oktober 2017 om 23:35
    Klopt..
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zondag 22 oktober 2017 om 23:48
    Ondanks al die blessures heeft Feyenoord normaal gesproken genoeg kwaliteit over om geen punten te mogen verliezen in de kuip tegen Zwolle en NAC, dat vergeet jij denk ik eventjes.

    Zelfde geld voor Ajax, die hadden ook nooit punten mogen verliezen tegen vooral Heracles & ADO!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89598
    maandag 23 oktober 2017 om 00:05
    Is niet te zien aan de verdediging, zowel de basisspelers als vervangers hebben blessures. Achterin is het kwetsbaar op het moment.

    Tegen dit ADO kan iedereen punten verspelen ;)
    Vind ik leuk
    kees ee +547
    zondag 22 oktober 2017 om 23:40
    van hooydonk moet de boel daar een beetje wakker houden in de grote amsterdam-show van de nos, . . of ziet daar iemand wel eens een serieuze rotterdammer of iemand met dito connectie's ??, . . en vwb de feiten, inderdaad acht punten op psv is aardig wat, maar drie achter "onze amsterdamse vrienden" is toch niet zo veel, . . . piet ??
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1987
    zondag 22 oktober 2017 om 23:46
    Regiiiii blinker
    Vind ik leuk
    kees ee +547
    zondag 22 oktober 2017 om 23:49
    tegenover hoeveel amsterdammers ??
    Vind ik leuk
    Ajacied02 +1987
    maandag 23 oktober 2017 om 00:12
    Noem er eens 3
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 23:46
    Dat kan Jörgensen wel, spelers aan de oren trekken.
    Vind ik leuk
    Gerro +6143
    zondag 22 oktober 2017 om 23:57
    Ach voor de kerst staat het allemaal weer bij elkaar.
    Vind ik leuk
    TheManager +420
    maandag 23 oktober 2017 om 06:16
    Deed Younus toch voor Kuyt?! Al leken de F-jes door die vrije uitnodiging er niet beter van te gaan spelen, nee aan de oren trekken helpt niet... misschien een schop onder hun hol? Hoe dan ook Ajax gewonnen en dat is terecht, hopen dat PSV nog wat punten gaat laten liggen de komende tijd. Dan wordt het wat spannender. Niveau mag wat mij betreft wel wat omhoog, want de top van NL weet mij nog niet echt te overtuigen.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1460
    maandag 23 oktober 2017 om 06:40
    Blessures zijn net ff teveel. Maar ook weer de fout dat je een speler als Diks huurt terwijl je Woudenberg laat vertrekken !!!!
    Vind ik leuk
    DubRtd +15211
    maandag 23 oktober 2017 om 08:41
    Linksback is nou net de enige plek waar gisteren de 1ste keus stond
    Vind ik leuk
    maandag 23 oktober 2017 om 07:59
    wel supporter blijven ,wat hebben de anderen in 10 jaar aan punten gescoort
    in europa ,tegen miljoenen is geen sport mogelijk. .
    Vind ik leuk
    DubRtd +15211
    maandag 23 oktober 2017 om 08:39
    Klopt.
    Er staat niemand die aan oren trekt.
    Er zijn ook 4 centrale verdedigers niet.

    En dat je er dan nog 2 tegen krijgt omdat er op dat moment nog maar 2 echte verdedigers lopen, zal dan allemaal wel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Hooijdonk stipt Feyenoord-probleem aan: "Een speler aan z'n oren trekt"