PSV wint dankzij Mauro nipt van Jupiler League-koploper in geheim oefenduel

PSV wint dankzij Mauro nipt van Jupiler League-koploper in geheim oefenduel

donderdag 9 november 2017 om 15:55

PSV heeft donderdag achter gesloten deuren een oefenwedstrijd tegen NEC gespeeld. De ploeg van coach Phillip Cocu was op de Herdgang met 1-0 te sterk voor de koploper van de Jupiler League.

Mauro Junior maakte het enige doelpunt. PSV speelde met een combinatie van spelers uit het eerste elftal en beloften. In het 'geheime' oefenduel kwamen onder meer doelman Eloy Room, Daniel Schwaab, Nicolas Isimat-Mirin, Joshua Brenet en Derrick Luckassen in actie. 

Zij werden aangevuld met talenten als Mauro en Dante Rigo. In de 63e minuut gooide Cocu zijn elftal op de schop en bracht hij zes invallers.

Opstelling PSV: Room, Van Vlerken, Schwaab, Isimat, Brenet, Luckassen, Rigo, Ritzmaier, Mauro Junior, Verreth, Gakpo.
Invallers: Carolina, Rommens, Abels, Konings, Duarte en Van der Moot.

Plaats een reactie

Itsese +1771
donderdag 9 november 2017 om 15:59
En wij wel:)
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 november 2017 om 16:01]
Vind ik leuk
Henk 1971 +1824
donderdag 9 november 2017 om 16:09
Ben benieuwd naar de Amsterdamse reacties.....
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
donderdag 9 november 2017 om 16:10
Apart. als ik fan van PSV zou zijn dan was ik meer geïnteresseerd om de reacties van andere PSV fans of trainers/spelers.
Vind ik leuk
Leedz +3313
donderdag 9 november 2017 om 17:10
Alles draait om Ajax ook hun eigen club
Vind ik leuk
Henk 1971 +1824
donderdag 9 november 2017 om 18:43
Nee hoor Ruud wij Psv-ers weten wel van mekaar hoe we over zulke dingen denken. Maar het zijn de afgunstige/jalourse reacties van onze Amsterdamse vrienden die het zo leuk maken hier op dit forum.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
donderdag 9 november 2017 om 18:44
ach daar houd ik me niet zo mee bezig, vind het wel vermakelijk zo nu en dan, al is vaak wel het respect ver te zoeken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 november 2017 om 18:45]
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:14
1-0 tegen een jupiler League ploegje is ook niet erg overtuigend he... Als je niet eens met grote getallen kunt winnen van een jupiler league ploegje heb je niks te zoeken in de Eredivisie.

En nu zonder gekheid. Gewoon een nietszeggend oefenpotje, wat boeit het resultaat? Dit is echt totaal geen graadmeter hoor.
Vind ik leuk
Itsese +1771
donderdag 9 november 2017 om 16:18
Klopt, wel lekker dat Mauro scoort.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:18
Onze hoofdcoach, Marcel Keizer, is nog zoekende hoe het moet staan.
Dus wij spelen gelijk tegen Telstar.
Snap je??
Vind ik leuk
HJR +4394
donderdag 9 november 2017 om 17:22
En maar klagen over de berichten van Ajax op VP. Dit houd je in stand zo :).

VP redactie ziet weer dat mensen over Ajax beginnen in een niet Ajax bericht en denkt: hee dat is interessant mensen praten graag over Ajax, nog meer Ajax artikelen plaatsen helpt dus.

[Reactie gewijzigd op donderdag 9 november 2017 om 17:22]
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
donderdag 9 november 2017 om 18:38
Bekijk het 2e bericht eens van de reacties......
Vind ik leuk
HJR +4394
donderdag 9 november 2017 om 18:42
Inderdaad, die begint in een Psv bericht over Amsterdam :).
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
donderdag 9 november 2017 om 18:43
ja van een PSV fan :P
Vind ik leuk
HJR +4394
donderdag 9 november 2017 om 21:57
Ja precies, waarom is hij druk met Ajax?
Vind ik leuk
Bullet +1378
donderdag 9 november 2017 om 18:19
Benieuwd naar de reden van je opmerking. Ik kan het wel bedenken maar dat zou een gokje zijn.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:18
De vlag al uit gehangen?
Vind ik leuk
Itsese +1771
donderdag 9 november 2017 om 16:24
Haha absoluut niet, 10 December pas.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:27
Scherp! Ik vrees voor jou dat je na die pot de vlag half stok mag doen.
Haha zonder gein, wordt mooie pot verwacht ik!
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 november 2017 om 16:27]
Vind ik leuk
Itsese +1771
donderdag 9 november 2017 om 16:33
Zonder enig twijfel dat het een mooie pot wordt.
Vind ik leuk
Djambo +3513
donderdag 9 november 2017 om 17:03
Prestatie van formaat van PSV wederom.
Vind ik leuk
Itsese +1771
donderdag 9 november 2017 om 17:08
Ook van NEC!
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:01
Wat is dat toch met die ‘geheime’ oefenduels tegenwoordig?
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:05
Dat is t hem nou het is GEHEIM ssssst
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:05
Ze waren bang voor schijtende panda's.
Daarom in het geheim
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:04
Ja van de panda familie wint iedereen,en als je ook nog met het 6de speelt.
Vind ik leuk
Niels92 +1970
donderdag 9 november 2017 om 16:08
Ik weet niet anders dan dat het altijd een hele grote ' haat ' rivaliteit was tussen Ajax & Feyenoord en ook tussen Ajax & PSV. De laatste tijden lijken de Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers minder haat over en weer te laten zien dan de supportersgroepen van Vitesse en NEC :)

Serieus ik ben er door verrast, ik weet dat NEC en Vitesse elkaar niet echt liggen, het begint de laatste maanden steeds erger te worden, hoe komt het?
Vind ik leuk
Toke +1076
donderdag 9 november 2017 om 16:12
Komt nog wel als er weer fans bij de Klassieker aanwezig mogen zijn, dan merk je wel weer wat echte haat is. Kunnen we meteen weer 10 jaar wachten tot een nieuwe regeling voor uitsupporters bij de Klassieker :p
Vind ik leuk
Eendracht +7807
donderdag 9 november 2017 om 16:13
Waarschijnlijk worden er tegenwoordig Fietstassen van Pandahuid gemaakt of zo.....
Vind ik leuk
Mari +1777
donderdag 9 november 2017 om 16:16
Haat slaat om zich heen helaas. Je kan de tegenstander toch ook gewoon als collega's zien, totdat je tegen elkaar speelt. dan is het een tegenstander, die je niet hoeft te haten.

Als klein jochie ging ik achter op de fiets bij mijn vader naar voetbalwedstrijden kijken in Suriname.
Helaas verloor onze club bijna alle wedstrijden. Na de wedstrijd gingen we een broodje eten en werd er gedold samen met de tegenstander.
Die goeie ouwe tijd
Vind ik leuk
Niels92 +1970
donderdag 9 november 2017 om 16:21
Broodje kousenband met kerrie kipfilet? :)

Surinaams eten is lekker haha :)
Vind ik leuk
Mari +1777
donderdag 9 november 2017 om 16:28
nee, zal wel pindakaas zijn geweest> papa was vegetariër.
Ik niet
Vind ik leuk
feyeniels +16788
donderdag 9 november 2017 om 17:01
Zo hoort het ook. Onderling een beetje stangen is leuk, maar dit moet niet omslaan in haat!
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:20
Dat is vooral op deze site. Lijkt me geen goede graadmeter voor alle Vitesse en NEC fans
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:22
Is altijd al zo geweest, ze hebben de grootste bek anoniem op internet, maar in werkelijkheid zo bang als een otter, ze heten niet voor niks ARNHEM REN FRONT ,
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:24
Je doet nu precies hetzelfde vriend. En een echte NEC'er zou zeggen Renfront Arnep
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:46
Hey daar hebben we de grootste nicht uit pandastad.
Hup Enieseeeeeeeeeeeeeeee hup Enieseeeeeeeeeee
Hahahahah kun je je nog beter NEK noemen.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:42
Kan me jou bange gezichtje nog wel herrineren in de bus nar huis, toen je ruiten werden ingegooid met stokken en stenen, waar was je toen met je grote muil ?
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 20:19
Als ik die kop van jouw had gezien ,was ik ook bang geworden Eniesee mietjesside
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 20:19
Bontkraagje Enieseeeeeeeeeeeee hup Enieseeeeee
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:30
NEC is gedegradeerd. Daardoor is het nu uit balans denk ik. NEC'ers kunnen eigenlijk niks zeggen want ze spelen jupiler league. Dus worden ze bozer en gemener. De vitessenaren dan ook. Zoiets
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 23:24
Vooral zoiets, ja. En hoezo kunnen we niks zeggen? Als het voetbal inhoudelijk is, is het toch goed? Er zijn er hier een aantal, aan beide zijde, die zich idd als een idioot gedragen. Maar 1892 en die gast met tenminste 3 accounts zeggen Dat wij niet in vitesse topics mogen komen. 1 slaat dat al nergens op en 2 komen zij ook maar al te graag in NEC topics. Dus het Gaat helemaal nergens over. Heb verder niks tegen Arnhem, Vitesse en haar supporters. Maar als ze mijn club en stad door het slijk proberen te halen, zeg ik er wat van.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 23:50
Ja, dat had ik wat duidelijker kunnen zeggen. Ik bedoel dat je in de jupiler league duidelijk (even) de mindere bent. Vitesse is sowieso wat groter en rijker, en dan spelen ze nu ook nog een divisie hoger. Dan kun je gewoon even niet al teveel zeggen qua opscheppen over talenten die eraan komen, dat jullie club eigenlijk beter is en dergelijke.
Daardoor zijn een aantal NEC'ers volgens mij ook wel wat vervelendere dingen gaan zeggen, omdat de pesterijtjes even niet leuk zijn als je ook al een divisie lager speelt.
En dan loopt het stapje voor stapje uit de hand tot dingen als 'pandabeertjes' enzo.
Het is overigens maar een theorie :p
Vind ik leuk
vrijdag 10 november 2017 om 09:39
Huilie Huilie Robertje..
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:48
Het is vooral deze site. Er wordt totaal niet gecontroleerd door moderators en iedereen kan zonder gevolgen topics vol spammen met onzin. Op Voetbalzone laten ze dat niet toe. Wat je ook gelijk terugziet in het niveau van de discussies daar. Je hebt al een paar maanden aan beide kanten een paar gasten die er een dagsport van hebben gemaakt om elkaars topics vol te spuwen met onzin. Heeft niks met rivaliteit te maken. Zijn een stel kleuters die aandacht tekort komen.
Vind ik leuk
Mari +1777
donderdag 9 november 2017 om 16:11
Alles achter gesloten deuren?! Of zijn de deuren gewoon dicht totdat je hebt betaald?
Vind ik leuk
RW1913 +1139
donderdag 9 november 2017 om 16:18
Zie geen Maher of Obispo. Hebben deze jongens wel gespeeld?
Vind ik leuk
cheeks +1649
donderdag 9 november 2017 om 16:52
Obispo is al 3 weken geblesseerd.
Vind ik leuk
2cents +35154
donderdag 9 november 2017 om 16:20
Mooi dat PSV het resultaat nog even opleukt door te vermelden dat het om de koploper van de JL gaat. Dat spreekt toch aan.

Na de bekerwedstrijd tegen Volendam vermeldde het niet bij de uitslag dat het destijds om de hekkensluiter ging. ;)
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:52
Maak jij je maar druk om dat zooitje ongeregeld uit Amsterdam.
Vind ik leuk
2cents +35154
donderdag 9 november 2017 om 17:05
Druk maak ik me wel om de belangrijke dingen in het leven.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:32
ik ook , het is verdomme nog maar een graad of 20 brrrrrr

dat zijn pas dingen waar ik me druk over maak .....
was het maar weer april
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 november 2017 om 17:40]
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:28
Lampioenuhhh
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:28
En dit is moet de beste van Nederland voorstellen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 9 november 2017 om 16:28]
Vind ik leuk
Bizzy +7726
donderdag 9 november 2017 om 16:51
Ze hebben toch gewonnen.
Vind ik leuk
J Kiprich +8554
donderdag 9 november 2017 om 17:19
Wat was de uitslag bij Feyenoord dan?
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:31
Als je 1 goal meer maakt na 90 plus minuten dan je tegenstander dan heb je gewonnen (al is het door een eigen goal.)
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 18:11
Ja maar van de koploper verwacht je wel meer dan1-0
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 20:04
het is en blijft winst .
en een wedstrijd speel je om te winnen
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:34
Magertjes zeg!
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 16:51
#Cocuout
Vind ik leuk
RW1913 +1139
donderdag 9 november 2017 om 16:59
Dan sta jij in je eentje hierin. Cocu zal sowieso zijn werk afronden en dan verder kijken.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 18:11
Geintje, doe even de Ajacieden na.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:00
en hup weer een 3 punter....
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 19:50
Daar moet op gedronken worden.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 20:00
kijk dat zijn tenminste oprechte eerlijke sportieve goede inhoudelijke informatieve leerzame en nuttige reacties.
Daar kunnen we als forum tenminste wat mee.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 20:02
Dus ... morgen kan ik mijn drs halen? Want dit is natuurlijk van universitair nivo.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 20:03
en ver daarboven, dit gaan er maar weinige aan tikken
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
donderdag 9 november 2017 om 17:14
De hand van cocu.
Dit gaat nog wel instorten.
Vind ik leuk
pinkelman +2627
donderdag 9 november 2017 om 17:14
Verbaast me niet veel.
Het is zoals ook de Boer zegt dat PSV voor een kampioenskandidaat verschrikkelijk slecht speelt. De resultaten zijn er maar het voetbal absoluut niet.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:21
1-0 is gewoon winst. En het gaat gewoon om de winst. Onze phillip kon ook weer even andere jongens in actie zien
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:31
Eigenlijk nog wel best knap van PSV, winnen van NEC met je slechtste basisspelers.. ;)
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:50
VP, wat dachten jullie ervan om ook de opstelling van NEC te vermelden? Een wedstrijd gaat per slot van rekening tussen 2 teams. Niet alles draait om de top 3.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 17:56
Brenet nog langer ongeslagen! :)
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 18:07
Als het zo door gaat zijn we zelfs voor de kerst al kampioen.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 19:51
Als het aan Ajax en Feyenoord ligt, wel ja.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 18:16
Goeie pot mannen ! Weer winst
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 18:28
Jullie winnen tenminste. Kunnen we in Amsterdam nog wat van leren.
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 19:19
top prestatie! super gespeeld! vonken spatte er vanaf!
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 19:58
Nek is ook geen tegenstander...
Vind ik leuk
donderdag 9 november 2017 om 21:48
VP jullie vergeten de uitslag van Telstar ajax ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV wint dankzij Mauro nipt van Jupiler League-koploper in geheim oefenduel