'Chelsea zoekt aanvaller en klopt met 112 miljoen euro aan bij Internazionale'

'Chelsea zoekt aanvaller en klopt met 112 miljoen euro aan bij Internazionale'

maandag 13 november 2017 om 08:17

Chelsea heeft naar verluidt zijn oog laten vallen op Mauro Icardi. The Blues zouden een bedrag van liefst 112 miljoen euro overhebben voor de Argentijnse aanvaller, die momenteel bij Internazionale onder contract staat.

Dit wordt gemeld door zowel Marca als The Sun. Chelsea zou al in januari een poging willen wagen om Icardi los te weken bij de Nerazzurri. De regerend Engels landskampioen is wisselvallig aan het seizoen begonnen en staat al negen punten achter koploper Manchester City. Het versterken van de aanval heeft hierdoor de hoogste prioriteit op Stamford Bridge.

Chelsea lijkt echter niet de enige gegadigde te zijn voor Icardi. Ook Real Madrid wordt genoemd als nieuwe werkgever van de Argentijn, die naar verluidt de gedroomde opvolger is van Karim Benzema. Icardi is bezig aan zijn vijfde seizoen in het blauw-zwart, sinds hij in 2013 overkwam van Sampdoria. De aanvaller scoorde al elf keer dit seizoen en heeft een contract tot de zomer van 2021.

Plaats een reactie

Mo +7986
maandag 13 november 2017 om 08:20
Volgens mij is Icardi een pure spits, en met Morata hebben ze al een geweldenaar in huis
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:23
Ik weet ook niet of hij wel zoveel beter is dan Morata inderdaad..
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:36
Ik denk van wel en Morata is geen slechte.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:03
Maar vind je hem zóveel beter? Om er zo'n bedrag voor te betalen? Ik vind ze vrij gelijkwaardig eerlijk gezegd
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:05
Ja ik denk dat Icardi iets beter is, en dat is omdat hij meer scoort dan Morata.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:11
Ja precies, iets... en dan zoveel geld besteden aan een speler die íets beter is.. dat zou ik eerlijk gezegd niet doen, dan kunnen ze beter Weghorst halen die véél beter is :-)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:13
Als hij zeg maar 3 jaar blijft en Icardi scoort er elk jaar een goal of 10 meer per seizoen dan moet je dat doen. Ik ben al lang fan van Morata, sinds Juve maar Icardi is beter.

Vaste volger Serie A
Vind ik leuk
Mo +7986
maandag 13 november 2017 om 08:37
Ik vind Morata beter
Vind ik leuk
Kwal +315
maandag 13 november 2017 om 20:31
Ik vind Kramer beter
Vind ik leuk
Mo +7986
maandag 13 november 2017 om 20:58
Iedereen vind kramer beter, dat is buitencategorie
Vind ik leuk
Bdog +3324
maandag 13 november 2017 om 08:24
We gaan het maar niet meer over de bedragen hebben, maar die Icardi is wel echt een geweldenaar hoor, en pas 24 jaar!
Als je toch met geld wilt strooien, lijkt dit me nog wel een aardige investering.
Vind ik leuk
Hyena +19675
maandag 13 november 2017 om 08:32
Lijkt mij juist helemaal geen aardige investering, aangezien Morata ook al rondhuppelt in Londen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:35
Dar ligt Roman toch niet wakker van.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:34
Het is wel en hele goeie spits, die ook nog eens al jaren onder druk speelt onder zijn eigen fans. Prima persoonlijkheid en een man met een eigen mening. Een puur mens, ik hou ervan!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 08:36
Dybala (Juventus) staat zeker bij die malle Raiola onder contract? Die mag dan vast niet naar Chelsea. Anders zou je denken, koop die speler. Veel beter.
Dybala zal wel naar United gaan, als Pogba verkocht word.
Raiola kan niet wachten ... weer 50 miljoen in de pocket. Pogba zal eerdaags wel ruzie gaan zoeken bij United. Haha. Raiola stookt t vuurtje alvast op.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 08:37]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 09:23
Zoals ik heb gelezen heeft Manchester City de meeste kans op Dybala.
Vind ik leuk
Woudo +7528
maandag 13 november 2017 om 10:40
Van hoe ik het las maakte juist Feyenoord de grootste kans op Dybala ;)
Vind ik leuk
wijze man +1287
maandag 13 november 2017 om 09:59
Bizar hoor bedrag voor die speler...
Vind ik leuk
Mari +1776
maandag 13 november 2017 om 10:25
Voor € 111 mln kunnen ze Lozano komen halen. Houden ze nog wat over
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 10:51
Willen de Chelsea fans huurmoordenaars uit Argentinië?
Vind ik leuk
Gozert +2392
maandag 13 november 2017 om 12:02
Ach ze hebben ook al een corrupt maffiavriendje van Putin dus denk niet dat ze wakker liggen van een huurmoordenaar. ;)
Vind ik leuk
mcmodd +11399
maandag 13 november 2017 om 11:46
Het miljoenenbal gaat weer beginnen. We verzamelen nullen voor de komma en doen erg poenerig. En dat noemen we dan voetbalhandel. Bah.
Vind ik leuk
Teo Smith +13118
maandag 13 november 2017 om 12:55
Icardi is beter. Ruildeal?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Chelsea zoekt aanvaller en klopt met 112 miljoen euro aan bij Internazionale'