'Chelsea zoekt aanvaller en klopt met 112 miljoen euro aan bij Internazionale'

    'Chelsea zoekt aanvaller en klopt met 112 miljoen euro aan bij Internazionale'

    maandag 13 november 2017 om 08:17

    Chelsea heeft naar verluidt zijn oog laten vallen op Mauro Icardi. The Blues zouden een bedrag van liefst 112 miljoen euro overhebben voor de Argentijnse aanvaller, die momenteel bij Internazionale onder contract staat.

    Dit wordt gemeld door zowel Marca als The Sun. Chelsea zou al in januari een poging willen wagen om Icardi los te weken bij de Nerazzurri. De regerend Engels landskampioen is wisselvallig aan het seizoen begonnen en staat al negen punten achter koploper Manchester City. Het versterken van de aanval heeft hierdoor de hoogste prioriteit op Stamford Bridge.

    Chelsea lijkt echter niet de enige gegadigde te zijn voor Icardi. Ook Real Madrid wordt genoemd als nieuwe werkgever van de Argentijn, die naar verluidt de gedroomde opvolger is van Karim Benzema. Icardi is bezig aan zijn vijfde seizoen in het blauw-zwart, sinds hij in 2013 overkwam van Sampdoria. De aanvaller scoorde al elf keer dit seizoen en heeft een contract tot de zomer van 2021.

    Plaats een reactie

    Mo +11242
    maandag 13 november 2017 om 08:20
    Volgens mij is Icardi een pure spits, en met Morata hebben ze al een geweldenaar in huis
    Vind ik leuk
    Bdog +4748
    maandag 13 november 2017 om 08:24
    We gaan het maar niet meer over de bedragen hebben, maar die Icardi is wel echt een geweldenaar hoor, en pas 24 jaar!
    Als je toch met geld wilt strooien, lijkt dit me nog wel een aardige investering.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    maandag 13 november 2017 om 08:32
    Lijkt mij juist helemaal geen aardige investering, aangezien Morata ook al rondhuppelt in Londen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 13 november 2017 om 08:35
    Dar ligt Roman toch niet wakker van.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    maandag 13 november 2017 om 08:34
    Het is wel en hele goeie spits, die ook nog eens al jaren onder druk speelt onder zijn eigen fans. Prima persoonlijkheid en een man met een eigen mening. Een puur mens, ik hou ervan!
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 08:36
    Dybala (Juventus) staat zeker bij die malle Raiola onder contract? Die mag dan vast niet naar Chelsea. Anders zou je denken, koop die speler. Veel beter.
    Dybala zal wel naar United gaan, als Pogba verkocht word.
    Raiola kan niet wachten ... weer 50 miljoen in de pocket. Pogba zal eerdaags wel ruzie gaan zoeken bij United. Haha. Raiola stookt t vuurtje alvast op.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3058
    maandag 13 november 2017 om 09:23
    Zoals ik heb gelezen heeft Manchester City de meeste kans op Dybala.
    Vind ik leuk
    Woudo +8145
    maandag 13 november 2017 om 10:40
    Van hoe ik het las maakte juist Feyenoord de grootste kans op Dybala ;)
    Vind ik leuk
    Mari +5042
    maandag 13 november 2017 om 10:25
    Voor € 111 mln kunnen ze Lozano komen halen. Houden ze nog wat over
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3498
    maandag 13 november 2017 om 10:51
    Willen de Chelsea fans huurmoordenaars uit Argentinië?
    Vind ik leuk
    Gozert +2406
    maandag 13 november 2017 om 12:02
    Ach ze hebben ook al een corrupt maffiavriendje van Putin dus denk niet dat ze wakker liggen van een huurmoordenaar. ;)
    Vind ik leuk
    mcmodd +19614
    maandag 13 november 2017 om 11:46
    Het miljoenenbal gaat weer beginnen. We verzamelen nullen voor de komma en doen erg poenerig. En dat noemen we dan voetbalhandel. Bah.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21056
    maandag 13 november 2017 om 12:55
    Icardi is beter. Ruildeal?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Chelsea zoekt aanvaller en klopt met 112 miljoen euro aan bij Internazionale'