Advocaat heeft niet veel meer te kiezen: derde afmelding voor Oranje-bondscoach

    Advocaat heeft niet veel meer te kiezen: derde afmelding voor Oranje-bondscoach

    Gepubliceerd: maandag 13 november 2017 om 09:45ma 13-11-2017 om 09:45

    Karim Rekik stapt niet met het Nederlands elftal op het vliegtuig naar Roemenië. De verdediger van Hertha BSC is vanwege ziekte achtergebleven in Nederland.

    Dat communiceert Oranje maandagochtend via de officiële kanalen. Bondscoach Dick Advocaat laat zijn selectie voor wat het is en heeft besloten geen vervanger op te roepen. Rekik stond afgelopen donderdag in de basis toen Oranje het opnam tegen Schotland. Die wedstrijd werd in Aberdeen met 0-1 gewonnen. Hij vormde het centrale duo met Virgil van Dijk en speelde de volledige wedstrijd mee. Rekik heeft momenteel vier interlands achter zijn naam staan. Eerder waren ook Kenny Tete en Wesley Hoedt genoodzaakt zich af te melden.

    Rekik lijkt zijn laatste wedstrijd onder bondscoach Advocaat te hebben gespeeld. De zeventigjarige oefenmeester zwaait vermoedelijk na de oefeninterland tegen Roemenië af als bondscoach. De Kleine Generaal was hiervoor al twee keer eerder bondscoach geweest van het Nederlands elftal.

    Plaats een reactie

    myrthewit +1660
    maandag 13 november 2017 om 09:48
    Kan de Ligt weer eens een interland spelen.
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1405
    maandag 13 november 2017 om 09:53
    Dan zie ik nog liever Rinus Israël als CV staan.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8104
    maandag 13 november 2017 om 10:01
    Nee Myrthe want dat is slecht voor zijn transferwaarde. Volgens vele forumleden hier zeggen oefenpotjes niet zoveel over de kwaliteiten van een speler.
    De Ligt zit met zijn gedachten al bij Barca waar hij de bank gaat warmhouden.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2389
    maandag 13 november 2017 om 10:43
    Gezien je “inzicht”, hoeveel gaat de bitcoin waard worden?
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8104
    maandag 13 november 2017 om 10:45
    Dit is meer van toepassing op Lozano !!!
    Vind ik leuk
    R2 +5093
    maandag 13 november 2017 om 12:49
    De bitcoin zal voorlopig doorstijgen. Ook de politieke spanningen rondom Noord-Korea, maken de bitcoin interessant voor het geval dat de locale munten of zelfs de Amerikaanse Dollar omlaag duikt als gevolg van politieke spanningen.

    Edit: ook de spanningen binnen de eurozone, die tot een nieuwe crisis kunnen leiden in het ergste scenario, maken de bitcoin natuurlijk erg interessant.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 12:50]
    Vind ik leuk
    mcmodd +24243
    maandag 13 november 2017 om 10:13
    Tja, dan zullen we die pot wel verliezen door een foutje van De Ligt of mogelijk Veltman. Maar feit is wel dat bij vriendschappelijke wedstrijden het zo ongeveer een must is om je een keer af te melden. Veel vaker wordt bij de vriendschappelijke matches afgezegd dan bij die waar het er werkelijk om gaat. Gek he?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14753
    maandag 13 november 2017 om 12:47
    Het lijkt wel alsof tijdens de interlandperiodes er één of andere epidemie uitbreekt die deze blessuregolf veroorzaakt. Vermoedelijk zijn al deze spelers allemaal vlak voor de volgende wedstrijd van hun club weer net op tijd voldoende hersteld van hun serieuze blessure om te kunnen spelen. Wat een geluk!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13298
    maandag 13 november 2017 om 10:39
    Zal De Ligt wel gaan spelen lijkt me, die is sowieso ook beter dan Rekik..
    Vind ik leuk
    kees ee +636
    maandag 13 november 2017 om 12:14
    en bij vv goes lopen ook nog wel een paar "klas-bakken" !!
    Vind ik leuk
    Ryan82 +983
    maandag 13 november 2017 om 12:55
    Rekiki geblesseerd, dat is goed nieuws denk ik zo...
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 14:25
    Er blijft mij ook helemaal niks bespaard :P
    Vind ik leuk
    onbemind +380
    maandag 13 november 2017 om 19:07
    Zal me niet verbazen dat Advokaat gewoon bijtekend bij oranje.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws