VP-voetbalkantine: 'Als Zoet vertrekt, moet PSV Gomes proberen terug te halen'

VP-voetbalkantine: 'Als Zoet vertrekt, moet PSV Gomes proberen terug te halen'

maandag 13 november 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'PSV moet Lozano niet voor minder dan 50 miljoen verkopen'
Stelling 2: 'Koeman en Gullit niet meest ideale bondscoachduo voor Oranje'
Stelling 3: 'Als Zoet vertrekt, moet PSV Gomes proberen terug te halen'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

maandag 13 november 2017 om 11:06
Eens
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:09
Het seizoen is net 11 speelronde oud en nu al beginnen over verkopen? eerst maar is het gehele seizoen deze vorm aanhouden.
Vind ik leuk
Woudo +7542
maandag 13 november 2017 om 11:28
Ja vind ik ook, ik vind het een hele goed speler hoor maar na 11 wedstrijden in de Eredivisie roepen dat hij 50 miljoen waard is vind ik ook wat overdreven. De statistieken in de Eredivisie zeggen overigens ook niet zoveel kijk maar naar Janssen schoot er hier bijna 30 in en in het buitenland bakt hij er geen reet van. Als Lozano zich nou in een Championsleague of Europaleague al had bewezen oke, maar ik vind het echt overdreven 50 miljoen voor een speler in de eredivisie.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:18
Lozano heeft nog geen 20 potjes gespeeld in Eindhoven. Hij heeft nog tegen geen enkele serieuze tegenstander gespeeld. Niet Europees, niet tegen Feyenoord of Ajax. Scoort voor Mexico nu eindelijk tegen een ploeg van formaat, maar dan wel in een oefenpot. Is geen 18 jarig talentje meer, maar een 22 jarige.
Doet het geweldig. Of het een topper (in wording) is, moet gewoon nog blijken.

Als ie zo doorgaat gaat ie voor 50 miljoen de deur uit natuurlijk.
Als ie straks 10 potjes droog staat, blijft er weinig van hem over en wordt ie na nog 'ns 10 rot potjes afgeschreven zoals Luuk na het binnenslepen van twee kampioenschappen.

Over een half jaar kijken we verder. Zullen de topclubs ook doen.
Vind ik leuk
John040 +257
maandag 13 november 2017 om 15:43
Nou tegen België is toch echte tegenstander hoor. Zwaardere tegenstanders als Dolhberg bij oude club i terlends en hij is buitenspeler he geen spits Jansma zei 70 miljoen dat denk ik ook de transfermarkt is op hol nu.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:01
Terwijl de halve defensie van België afwezig was...
Vind ik leuk
John040 +257
maandag 13 november 2017 om 18:18
Daar wint het NL 11talL nog niet van al staan er 4 aanvallers te verdedigen en die er stonden waren beter dan die in de nl selectie.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:19
En wat heeft het NL 11tal hier mee te maken? Is dat zo’n goede graadmeter hiervoor?
Vind ik leuk
JCJWZ +9160
maandag 13 november 2017 om 18:15
Lozano speelt niet bij Ajax he, dat scheelt toch al gauw miljoenen wat clubs dan op tafel leggen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:02
Hey die Arie! Ouwe zuurzeiker!! Je bent het Dolberg scenario aan het brabbelen... Lozano is een echte topper en gaat PSV megatransfer opleveren.!! Vervelend hè: jaloezie.... pak nog maar een glaasje azijn!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:08
Sterk beargumenteerd. Als je een klein beetje zou kunnen lezen, las je hier dus dat de situatie van Lozano in geen enkel opzicht is te vergelijken met Dolberg. Geen idee waarom je die er bij haalt.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:26
Omdat Dolberg bij jouw ajax na een aantal goede wedstrijden voor Monaco 50 m waard was. Nu gaat t allemaal stukken minder en is zijn waarde gezakt... dat scenario van toekomstige waardevermindering zie jij ook gebeuren bij Lozano zei je... echter is Lozano van een ander (beter) caliber dan Dolberg. snap je het nu?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:30
Ik zei niet dat ik t zie gebeuren. Dat staat nergens.
Het caliber van Lozano moet nog blijken. Dat is wat ik zei.
Dat heb ik trouwens ook altijd van Dolberg gezegd. Das nog een puppy.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:34
Ok. Dan heb ik jouw comment verkeerd geïnterpreteerd Arie.
Vind ik leuk
Degraaf +8997
maandag 13 november 2017 om 11:24
De prijs is in enkele uren al met 20 milj gedaald ;-)
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:25
Hij scoort in de Eredivisie. Leuk, maar die stelt internationaal niks voor. Verder, is hij ook een dragende speler? Ik zie hem naast het scoren niet heel veel meerwaarde hebben. Berghuis is daarin meer aanwezig bijvoorbeeld met assist en in de opbouw. Dus meer dan 50 mj.... Nope.
Vind ik leuk
Shrimp +114
maandag 13 november 2017 om 12:15
Berghuis is meer aanwezig met assists en in de opbouw? Hahaha.
Berghuis heeft maar liefst 1 assist verzorgd dit seizoen. Lozano 3. Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met de opbouw en het aandeel van Berghuis daarin, maar ik kan me er niks bij voorstellen dat hij daarin beter is dan Lozano.

Het enige klassement waarin Berghuis op gelijke hoogte staat met Lozano is het rode kaarten klassement.
Als je puur kijkt op basis van kwaliteit staat Lozano mijlenver boven Berghuis.

Sowieso slaat het nergens op dat je je afvraagt of een speler met 9 goals en 3 assists in 9 wedstrijden wel een dragende speler is. Wat is dan de definitie van een dragende speler?

En ja, de eredivisie stelt internationaal niet veel meer voor. En de transferbedragen die genoemd worden lijken veel geld, maar de waarheid is dat je tegenwoordig er geen pijl meer op kan trekken wat de grote clubs allemaal uitgeven en aan wie. 50 miljoen sluit ik niet uit in de zomer als hij deze vorm enigszins vasthoudt. Lozano heeft dan nog een contract voor 5 jaar en voor Sanchez kreeg Ajax ook 40 miljoen. Verschil is alleen dat Ajax door verschillende factoren altijd een hogere transferprijs krijgt dan PSV.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:14
Hahahah berghuis , ge hebt humor
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:28
Berghuis? Maak je een geintje of ben je onder invloed......
Vind ik leuk
mcmodd +11449
maandag 13 november 2017 om 11:26
Stelling 1. Je moet sowieso spelers niet voor dit soort bedragen willen kopen of verkopen. Dat dit wel gebeurt is jammer en zeer schadelijk voor de sport. Maar als iedereen het doet moet PSV wel slim zijn. Vraag 100 miljoen en verwacht meer dan 50 miljoen, zoiets. En dan heel plagerig zeggen bij een bod van 60 miljoen dat ie voor niet minder dan 61 miljoen weg mag.
Vind ik leuk
wijze man +1290
maandag 13 november 2017 om 11:29
Utopie
Vind ik leuk
tannat +631
maandag 13 november 2017 om 13:16
Want?
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
maandag 13 november 2017 om 11:36
Het is weer wachten (ooh nee ze zijn er al) op afgunstige reacties uit voornamelijk Amsterdam en omstreken.

Iedere dag dezelfde discussie. Ik geniet liever van het voetbal van deze jongen. En dat er vele op dit forum het die jongen misgunnen en vooral de club PSV is wel bekend.
Hopelijk blijft Lozano nog een tijdje in de ED en als hij niet meer te houden is dan maar voor een grote zak met geld. En hoeveel dat is zullen we dan wel zien.
Ik mag aannemen dat iedereen op dit forum voetballiefhebber is.....
Vind ik leuk
Jozef +20842
maandag 13 november 2017 om 15:04
Kijk. Daar zijn we het dan over eens.

Maar afgunstig? Lijkt me niet. Na een rondje of tien Eredivisie en geen Europees voetbal wordt een bedrag van 70 miljoen genoemd waar hij enkele maanden terug nog voor een vijfde van dit bedrag binnen gehaald werd. Wat is er gebeurd dan dat hij ineens zoveel zou kunnen opbrengen?

Als Ajacied en concurrent (nou ja...;-)) hoop ik dat City langskomt met 70 miljoen en liefst volgende week al. Wij weten dat je in Nederland eigenlijk geen klote kunt doen met al die poen... Als liefhebber zie ik hem liefst zo lang mogelijk in Nederland...

Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
maandag 13 november 2017 om 15:13
Fijn Jozef om te horen dat jij niet afgunstig bent maar een realistische supporter.

Ik vind dat de scouting van PSV in deze een groot compliment verdiend. En natuurlijk ook Brands die met weinig middelen toch zo'n sensatie binnen gehaald heeft. Hopelijk zijn ze al volop bezig met de volgende aankoop want deze jongen houden wordt idd moeilijk.
Vind ik leuk
Jozef +20842
maandag 13 november 2017 om 15:17
Als Ajacied heb ik wel enige ervaring met spelers die te snel overroepen worden... Eerst maar eens zien hoe hij zich in toppers houdt en of hij zijn vorm vast weet te houden. Wat ik zag belooft een hoop, maar eerlijk gezegd heb ik dat wel vaker meegemaakt....
Vind ik leuk
Cookee +4387
maandag 13 november 2017 om 19:22
Hij staat vaak zo ongelooflijk vrij... is dat nou de zwakte van de ED of is hij een paarden-fluisteraar?
Vind ik leuk
Jozef +20842
maandag 13 november 2017 om 20:21
Geen idee.

Spelers gaan me pas boeien als ze doorbreken eigenlijk. Hopelijk gaat het om een gave....;-)
Vind ik leuk
Cookee +4387
woensdag 15 november 2017 om 15:19
Die goal bij Mexico was wel heel erg mooi, als een goal geen verdedigingsfout is dan is de speler die hem maakte vaak wel speciaal.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:30
Goals tegen België gezien??
Vind ik leuk
Cookee +4387
woensdag 15 november 2017 om 15:37
Ja, die ene was een beauty daar heb je gelijk in.
En Belgen zijn geen knurften dus dan kan je wel wat.
Vind ik leuk
Guust +3696
maandag 13 november 2017 om 20:19
Als hij met weinig middelen is binnen gehaald dan zal hij voor PSV ook niet zoveel opleveren, dat gaat dan naar anderen. Dus een groot bedrag zou mooi zijn om er toch nog iets aan te verdienen.
Vind ik leuk
Bizzy +7769
maandag 13 november 2017 om 11:39
Als Lozano een Ajacied was geweest dan hij volgens de kenners minimaal 100 mil moeten opleveren. Maar goed de afgunst druipt er vanaf.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 11:55
Ajacieden en PSV'ers beide zijn niet alleen supporter van de twee meest succesvolste clubs uit Nederland, beide supporters ( de meeste dan ) zijn ook nog eens koploper met het gebruik van het woordje '' AFGUNST ''

Wanneer Ajax een speler kan verkopen voor heel veel geld wordt er al snel geroepen door Ajacieden dat PSV'ers afgunstig zijn.

Omdat PSV een speler zo goed als zeker voor heel veel geld kan verkopen, wordt er geroepen dat de afgunst ervan afdruipt, want o jee als het een Ajacied zou zijn geweest.

Wat kunnen jullie je hier als een stelletje kleuters gedragen.

Al verkopen jullie Lozano voor 100 miljoen, al verkoopt Ajax ook weer voor 100 miljoen, wat maakt het uit? En waarom zouden supporters afgunstig moeten zijn en zich druk maken over geld waar je als supporters geen cent zelf van ziet?

Bij de meeste Ajacieden en PSV'ers is maar een naam toepasselijk: CALIMERO !
Vind ik leuk
tannat +631
maandag 13 november 2017 om 13:17
Calimero staat voor: 'Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk! '
Hoe is dat hier van toepassing?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:59
Jij kan niet ontkennen dat spelers van Ajax voor hogere prijzen vertrekken dan die van PSV.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 22:32
En.....
Vind ik leuk
michelhx +2097
maandag 13 november 2017 om 11:55
Amen, ik zeg het al vanaf het begin. Minstens 60 miljoen voor Lozano, anders gaat hij op het einde van het jaar niet weg, simpel zat.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:12
of een tonnetje bitcoins
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
maandag 13 november 2017 om 17:40
Die als een zeepbel uit elkaar klapt......en dan heb je niets meer. Bitcoins had je een aantal jaren terug moeten kopen en nu rap verkopen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 12:42
Lozano is verreweg de beste speler van de ED en is eigenlijk te goed voor onze Mickey Mouse Competitie. Dat Lozano een zeer grote transferwaarde heeft, is ook 100% zeker. De kans is zeer groot dat Lozano bij PSV vertrekt voor een record transferbedrag van de ED ooit. Lozano heeft een prima leeftijd en voetbalkwaliteiten om na 1 à 2 jaar door te groeien naar een Europese (subtop) club. Argumenten dat Lozano al een redelijk hoge leeftijd heeft of niet in de EL speelt, zijn nonsens. Lozano laat zijn voetbalkwaliteiten ook zien in het Mexicaans Elftal die wedstrijden spelen op een niveau die zeer veel hoger is dan de 2e rangs Europa League. PSV moet geduldig afwachten met de verkoop van Lozano tot na het WK 2018. Want weet Lozano zich daar nog verder in de picture te spelen, zal zijn transferwaarde nog veel verder gaan stijgen. PSV heeft met Lozano goud in handen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:41
Toch spelen er nog een paar dingetjes mee. Ten eerste betalen Engelse clubs alleen zulke hoge bedragen aan andere Engelse clubs omdat ze dat onderling hebben afgesproken. Ten tweede betalen niet alle Engelse clubs zulke bedragen. Ten derde zijn er de laatste jaren het een en ander aan mislukkingen uit de eredivisie gehaald, dus zal men voorzichtiger zijn: de meeste spelers uit de eredivisie vallen tegen in Engeland, tenzij het verdedigers zijn of ze bij kleine Engelse clubs spelen, maar deze laatste gaan echt niet de hoofdprijs betalen.
Daarbij is Lozano echt een van de betere spelers uit de eredivisie, maar de beste? Moet ik nog zien hoor, we hebben pas een derde van het seizoen gehad. Voor hetzelfde geld wordt de aandacht verlegd naar Ziyech, die misschien ook een goed WK gaat spelen. Persoonlijk ben ik een fan van Neres, dat gaat echt een hele grote worden.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:45
En hier zien we een typisch gevalletje van een persoon met het wel gekende 'PSV-brilletje' op.

Lozano heeft het tot nu toe leuk gedaan, maar wel in een competitie waar de verdedigers van een zeer laag niveau zijn. De enige keer dat hij tegenover een back van een redelijk respectabel niveau (Dumfries) stond, werd hij met gemak uit de wedstrijd gespeeld en liet hij zich (zoals in het verleden wel vaker is gebeurd bij de heer Lozano) verleiden tot het pakken van een rode kaart.
Bovendien mist Lozano een aantal belangrijke facetten in zijn spel, die nodig zijn om de top te halen, namelijk fysiek, techniek en spelintelligentie. Het is bij de heer Lozano rennen en vliegen en dat kan hij zeer goed in de Mickey Mouse competitie, maar daar buiten heb je meer nodig.

Laat Lozano eerst eens presteren tegen een club van het kaliber Ajax/Feyenoord en beoordeel hem daar op, in tegenstelling tot op de wedstrijden tegen de mindere goden. Tot die tijd kan je zeker niet spreken van de beste speler op de Nederlandse velden, wat hij ook niet is.De beste speler op de Nederlandse velden speelt in Amsterdam en zijn naam is Hakim Ziyech. De speler die het liet zien in de overklassing tegen Feyenoord en in de Europa League tegenover teams die velen malen beter zijn dan de teams waar de heer H. Lozano tegen schitterde. Hij was DE belangrijke factor in de ploeg die de Europa League finale haalde met schitterend voetbal.

PSV zal de heer Lozano komende winter/zomer verkopen, maar zal genoegen moeten nemen met een bedrag tussen de 30 en de 40 miljoen euro, meer zal het niet worden. Een bedrag waar PSV 40% van moet afstaan aan Pachuca en de rest waarschijnlijk zal moeten gebruiken om de gaten in de begroting mee te vullen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:00
Aldus een reactie van een persoon met een Ajax-brilletje....
Lozano laat het niet alleen zien in de ED maar ook bij het Mexicaans Elftal dat hij over bovengemiddelde voetbalkwaliteiten beschikt. H. Ziyech daarentegen verzaakt zo goed als altijd in de Nederlandse topwedstrijden. Daarnaast is zijn moyenne bij vrije trappen nihil, dus 0,0. Niet echt een gemiddelde voor de "beste speler van de ED". Met H. Ziyech wint men de oorlog niet, zoals J. Derksen ook al een meldde. Ziyech is al wekenlang uit vorm, maar blijkbaar heb jij dat nog niet ontdekt (vanwege je subjectieve beeldvorming).
Waarmee PSV genoegen moet nemen, kun jij niet bepalen. Dat is een aanname alsmede dat PSV 40% moet afstaan bij een eventuele transfer van Lozano. Ik heb niet de illusie dat er hier iemand op dit forum is die het contract heeft gezien wat PSV, Pachuca en Lozano hebben afgesloten afgelopen zomer. Dus ook jij niet. Daarbij weet jij ook niet hoe PSV er exact voor staat want volgens mij ben jij niet de accountant van PSV of bekleedt je daar een andere functie om dat goed in te kunnen schatten.
Ik snap je frustratie want velen hier, en ook buiten dit forum, hadden verwacht dat PSV nu ergens op plek 3 zou staan met een punt of 8 achter Feyenoord en Ajax. Helaas liggen de feiten iets anders momenteel.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 18:01]
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
maandag 13 november 2017 om 18:47
Goed verwoord Belchinees, we praten wel verder na 10 December want dit schijnt de topper te zijn voor Lozano om zich te bewijzen.
Vind ik leuk
HanV +2043
maandag 13 november 2017 om 19:39
De eerste topper voor hem is al op 19 november.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
maandag 13 november 2017 om 19:44
Pec schat ik idd hoger in als ajax, maar ik ben geen kenner...ha,ha
Vind ik leuk
Dezeun +451
maandag 13 november 2017 om 18:04
You wish
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
maandag 13 november 2017 om 12:43
Stelling 1) met al die achterlijke prijzen die soms betaald worden, vind ik het tijd worden dat een Nederlandse club ook eens profiteerd en zeg ik EENS.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:28
70 miljoen is geen gek bedrag vooral als hij zo doorgaat. vooral die engelse clubs met die oneindige geldstromen, compleet uitknijpen.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 13:28]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:34
Leuke stelling, maar hier kan niemand iets mee. Uiteindelijk is Lozano degene die de knoop doorhakt en heeft PSV het er maar mee te doen wat er geboden is. Persoonlijk denk ik niet dat hij een dergelijk bedrag op gaat brengen omdat er maar een paar clubs zijn die zo veel voor spelers betalen. Die zie ik echter niet als geinteresseerd in hem. Hij zal naar subtoppers zoals Arsenal of Liverpool gaan, die betalen een stuk slechter.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 13:58
Er staat een speler van PSV in de belangstelling en dreigt gelieerd te mogen worden aan een niet onaanzienlijk tranferbedrag. De primeurarmoede in een note(n)dop; er schiet namelijk, getuige de ballenbadretoriek, instinctief bij een provinciaals sympathisantje ogenblikkelijk een jarretel los:

'Maar de prijzen die ajax gewonnen heeft,zal niemand in nederland evernaren'
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 14:14]
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
maandag 13 november 2017 om 14:12
Stelling 2) Eens, want Gullit zie ik niet zitten.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 14:20
De loyaliteitsspagaat van in verlegenheid gebrachte redactiepetjes van primeur in beeld gebracht:

Stelling 3a:
'Twee Nederlanders in top-tien van slechtste aankopen: 'Verhuur in januari'

Stelling 3b:
'Twee ex-Ajacieden in top-tien van slechtste aankopen: 'Verhuur in januari'"
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 14:23
Het zijn verwarrende tijden voor de hoofdstedelijke redactiepetjes van primeur:

'Als Jasper Cillessen goed keept is het een Ajacied en als ie slecht keept is het een Nederlander'

Een Marokkaans virus heeft zich meester gemaakt van primeur.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 14:30
Gullit wil niet eens als assistent van Koeman werken, die gaat lekker met Advocaat mee ergens cashen..
Vind ik leuk
kevinleo +1729
maandag 13 november 2017 om 15:44
Sorry maar ik vind het jammer dat we elke goede speler na 11 potjes al een transfer moeten aanpraten. Vind je het gek dat zo'n speler dan te vroeg naast zijn schoenen gaat lopen en een transfer gaat afdwingen. En als hij dan de mist in gaat dan zeggen we met zijn alle, zie je wel hij had moeten blijven of hij is te vroeg weggegaan. Wellicht zouden we er minder druk op moeten leggen zodat die jongens ook minder bezig zij. Met transfers en gewoon lekker blijven voetballen.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 15:49
1 Goede stelling
2 Alles waar Gullit bij in beeld komt is een slecht idee
Vind ik leuk
Hulsink +104
maandag 13 november 2017 om 15:58
Eens met stelling 2.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 16:48
Stelling 1: PSV kan vragen wat ze willen, maar meer dan 35-40 krijgen ze echt niet (waarvan 40% ook nog naar Pachuca gaat).
Vind ik leuk
Santi +17498
maandag 13 november 2017 om 17:03
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JALALALALALALALLA GOMES GOMES!!!!!!!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:15
En Psv tikt 2.6 miljoen Britse pondjes aan salaris af per seizoen. Of komt er weer een vage constructie a la Luuk de Jong om het salarishuis te ontwijken?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 17:18
1. Helemaal mee eens. Lozano is één van de grootste talenten die Mexico op dit moment heeft, en in jaren heeft gehad. Bij Pachuca deed hij het al geweldig, nu ook bij PSV en de nationale ploeg. Die 2 doelpunten tegen België, man, die waren echt van grote schoonheid. Die vertrekt in de winterstop al wellicht.
2. Ook eens. Gooi Gullit er maar uit, Koeman broertjes voor de groep laten staan.
3. Ja, voor 3e keeper wellicht. Room en Jurjus zijn prima keepers voor PSV, die mogen volgend seizoen uitvechten wie 1e en 2e keeper wordt.
Vind ik leuk
tikkietoe +2804
maandag 13 november 2017 om 17:18
Stelling 3) Zal salaristechnisch niet haalbaar zijn, maar het is het proberen waard om Gomez te halen.
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 17:20
Hopen dan Lozano dan ook een heel goed WK gaat draaien anders zullen ze er niet meer dan 30 miljoen voor krijgen, alles wat ze meer krijgen is dan verdienste van Brands, die het sowieso al goed deed door hem aan te trekken.

Koeman moet het gewoon worden, daar word al een hele lange tijd om geroepen van alle kanten en hij is bereid de klus aan te nemen dus laat hem het maar proberen, wie hij daarbij wilt hebben als assistenten moet hij dan ook een rol in hebben, is dat Gullit dan is dat Gullit is het iemand anders ook prima.

Als Zoet vertrekt ga je toch niet een keeper van 36 terughalen? ik zeg niet dat het geheel onverstandig zou zijn omdat hij heus nog wel een jaar of 2 meekan maar ik zou het toch verstandiger vinden als ze gewoon zoeken naar een wat jongere keeper die in de basis kan omdat die vervolgens ook weer waarde gaat vertegenwoordigen en een keeper van 36 niet.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
maandag 13 november 2017 om 17:22
Psv heeft toch al Room en Jurius dus Gomes als ervaren man erbij is best logisch.
Vind ik leuk
HanV +2043
maandag 13 november 2017 om 19:46
Dat zou ik juist onlogisch vinden, waarom zou je drie ervaren keepers moeten hebben. De derde keeper moet een jong talent zijn.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1841
maandag 13 november 2017 om 19:52
Room en Jurius hebben europees weinig of geen ervaring.......Gomes juist wel.
Vind ik leuk
glenn +807
maandag 13 november 2017 om 19:24
mee eens, was dat een klasbak zeg in zijn PSV tijd
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Als Zoet vertrekt, moet PSV Gomes proberen terug te halen'