Van Bronckhorst ziet ziekenboeg Feyenoord leegstromen: trio traint weer mee

    Van Bronckhorst ziet ziekenboeg Feyenoord leegstromen: trio traint weer mee

    Gepubliceerd: maandag 13 november 2017 om 15:48ma 13-11-2017 om 15:48

    De ziekenboeg van Feyenoord stroomt langzaam maar zeker leeg. Sven van Beek, Bart Nieuwkoop en Kenneth Vermeer trainden maandag mee met de selectie.

    Het Feyenoord-trio deed op Varkenoord de hele training mee en dat verliep zonder problemen. De kans dat Van Beek, Nieuwkoop én Vermeer fit zijn voor de volgende wedstrijd, thuis tegen VVV-Venlo op zaterdag, lijkt daarom groot.

    De terugkeer van het drietal is goed nieuws voor trainer Giovanni van Bronckhorst, die in de eerste maanden van het seizoen kampt met een hoop blessures. Op dit moment zitten Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden nog in de ziekenboeg.

    Van Beek raakte vier weken geblesseerd aan zijn heup, terwijl Nieuwkoop vorige week een lichte verrekking in zijn hamstring opliep. Vermeer is terug van een enkelblessure en kan de concurrentiestrijd aanbinden met Brad Jones.

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31565
    maandag 13 november 2017 om 15:51
    nou... kenneth erin lijkt me zo...
    Vind ik leuk
    Woudo +7691
    maandag 13 november 2017 om 16:52
    Bijlow!
    Vind ik leuk
    Mari +10268
    maandag 13 november 2017 om 15:54
    Leuk voor die jongens
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 13 november 2017 om 15:59
    Lijkt me tijd om Kenneth in het doel te zetten.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1312
    maandag 13 november 2017 om 16:15
    Ze houden Sven wel goed in de gaten op de foto
    Vind ik leuk
    Nuance +9495
    maandag 13 november 2017 om 18:11
    Ze kijken of er geen onderdelen vanaf vallen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    maandag 13 november 2017 om 16:50
    Gewoon Jones laten staan tenzij iemand kan vertellen met de juiste redenen waarom Vermeer zou moeten keepen.

    het probleem is gewoon het missen van je centrale duo Van der Heijden en Botteghin (deze spelers en Jones waren zo goed op elkaar ingespeeld en daarbij El Ahmadi niet vergeten die nu meer verdedigend werk moet doen dan voorheen) daarbij denk ik zoiezo dat een van der Heijden nogal onderschat wordt van zijn voetballende capaciteiten.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34635
    maandag 13 november 2017 om 18:10
    Hij wisselt Jones toch niet dus wat maakt het nog uit.
    Vind ik leuk
    onbemind +385
    maandag 13 november 2017 om 18:55
    Ziet v.Bronkhorst nou niet hoe lelijk dat tenue is van Feyenoord ?
    Witte broek ? Shirt met rugnummers op een groot wit vlak ?
    Witte sokken ? Toch logisch dat nu zo weinig winnen !!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws