Van Bronckhorst ziet ziekenboeg Feyenoord leegstromen: trio traint weer mee

    Van Bronckhorst ziet ziekenboeg Feyenoord leegstromen: trio traint weer mee

    maandag 13 november 2017 om 15:48

    De ziekenboeg van Feyenoord stroomt langzaam maar zeker leeg. Sven van Beek, Bart Nieuwkoop en Kenneth Vermeer trainden maandag mee met de selectie.

    Het Feyenoord-trio deed op Varkenoord de hele training mee en dat verliep zonder problemen. De kans dat Van Beek, Nieuwkoop én Vermeer fit zijn voor de volgende wedstrijd, thuis tegen VVV-Venlo op zaterdag, lijkt daarom groot.

    De terugkeer van het drietal is goed nieuws voor trainer Giovanni van Bronckhorst, die in de eerste maanden van het seizoen kampt met een hoop blessures. Op dit moment zitten Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden nog in de ziekenboeg.

    Van Beek raakte vier weken geblesseerd aan zijn heup, terwijl Nieuwkoop vorige week een lichte verrekking in zijn hamstring opliep. Vermeer is terug van een enkelblessure en kan de concurrentiestrijd aanbinden met Brad Jones.

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31353
    maandag 13 november 2017 om 15:51
    nou... kenneth erin lijkt me zo...
    Vind ik leuk
    Woudo +8022
    maandag 13 november 2017 om 16:52
    Bijlow!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    maandag 13 november 2017 om 18:41
    Vind ik eigenlijk ook ;)
    Vind ik leuk
    Mari +7591
    maandag 13 november 2017 om 15:54
    Leuk voor die jongens
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    maandag 13 november 2017 om 15:59
    Lijkt me tijd om Kenneth in het doel te zetten.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15219
    maandag 13 november 2017 om 16:32
    Op basis waarvan?
    Die hoge bal die hij tegen Swift uit zijn jatten liet vallen?

    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 16:46
    op basis van het feit dat Jones momenteel helemaal niets vangt/pakt of hoe je het ook wil noemen
    Vind ik leuk
    DubRtd +15219
    maandag 13 november 2017 om 17:02
    Gek, joh, met iedere week 4 andere voor je neus waarvan 2 noodverband centrale verdedigers.
    Winterstop, nieuwe rondes, nieuwe kansen eventueel.
    Maar nu moet je niet gaan wisslen
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5348
    maandag 13 november 2017 om 18:51
    De blunders die hij maakt slaan nergens op, ongeacht de verdediging. Tijd voor vers bloed.
    Vind ik leuk
    DubRtd +15219
    dinsdag 14 november 2017 om 08:46
    Als je de zekerheid dat dat verse bloed het zoveel beter doet, misschien wel ja.
    Maar de laatste 2x dat die onder de lat heeft gestaan. AZ en Swift, ging hij in beide potjes weer glorieus onder hoge ballen door.
    Want die zekerheid heb je dan wel weer met Vermeer.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5348
    dinsdag 14 november 2017 om 11:42
    Van mij mag Bijlow gaan keepen. Dit seizoen wordt toch niets meer, wat hebben we nog te verliezen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    maandag 13 november 2017 om 17:04
    Op basis van het hele seizoen. Dit is niet het sterkste seizoen van Jones.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1286
    maandag 13 november 2017 om 16:15
    Ze houden Sven wel goed in de gaten op de foto
    Vind ik leuk
    Nuance +8511
    maandag 13 november 2017 om 18:11
    Ze kijken of er geen onderdelen vanaf vallen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +867
    maandag 13 november 2017 om 16:50
    Gewoon Jones laten staan tenzij iemand kan vertellen met de juiste redenen waarom Vermeer zou moeten keepen.

    het probleem is gewoon het missen van je centrale duo Van der Heijden en Botteghin (deze spelers en Jones waren zo goed op elkaar ingespeeld en daarbij El Ahmadi niet vergeten die nu meer verdedigend werk moet doen dan voorheen) daarbij denk ik zoiezo dat een van der Heijden nogal onderschat wordt van zijn voetballende capaciteiten.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29433
    maandag 13 november 2017 om 18:10
    Hij wisselt Jones toch niet dus wat maakt het nog uit.
    Vind ik leuk
    onbemind +213
    maandag 13 november 2017 om 18:55
    Ziet v.Bronkhorst nou niet hoe lelijk dat tenue is van Feyenoord ?
    Witte broek ? Shirt met rugnummers op een groot wit vlak ?
    Witte sokken ? Toch logisch dat nu zo weinig winnen !!
    Vind ik leuk
    13 +11398
    dinsdag 14 november 2017 om 06:09
    Dat grote witte vlak op de rug is erg lelijk ja, maar moet volgens CL-regels. Zwarte broek is de traditie; witte broek wordt gedragen als zwart niet mag i.v.m. het onderscheid met de tegenstander.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst ziet ziekenboeg Feyenoord leegstromen: trio traint weer mee