Huwelijksaanzoeken voor Oranje-uitblinker: 'Ze schrijven dat ze van me houden'

    Huwelijksaanzoeken voor Oranje-uitblinker: 'Ze schrijven dat ze van me houden'

    Gepubliceerd: maandag 13 november 2017 om 18:07ma 13-11-2017 om 18:07

    Lieke Martens is enorm populair na haar glansrol op het EK met Oranje en haar uitverkiezing tot beste speelster ter wereld. Dat merkt ze elke dag op social media.

    Martens vertelt in Helden Magazine dat haar Instagram-account zo'n beetje is ontploft. "Voordat ik mijn contract tekende bij Barcelona, had ik 18.000 volgers. Dat zijn er nu bijna een half miljoen", zegt de aanvalster, geciteerd door de Limburger. Ze krijgt opvallende berichten. "Daar zitten ook huwelijksaanzoeken tussen. Mensen schrijven dat ze van me houden. Daar reageer ik niet op, hoor."

    Dat hoeft ook niet, want Martens woont sinds kort samen met haar vriend. "Kevin en ik zijn al vanaf ons zeventiende bij elkaar. We wonen nu voor het eerst samen, in een appartement op tien minuten afstand van het centrum van Barcelona." Haar nieuwe status is wel even wennen. "Daar moeten we samen onze weg in vinden. Hij is trots op me, heeft gezien wat ik er allemaal voor heb moeten doen."

    Plaats een reactie

    Ruud1987 +5350
    maandag 13 november 2017 om 18:16
    Echt een topsporter die mevrouw Martens!

    Ziet er goed uit, komt enorm sympathiek over en kan ook nog eens heel goed voetballen.

    Word de komende jaren het boegbeeld van het Nederlandse vrouwenvoetbal alle respect daarvoor, vind die speler Groenen ook wel heel goed moet ik nog even bijzeggen :P
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 18:51]
    Vind ik leuk
    Splurge +44
    maandag 13 november 2017 om 18:28
    Wist niet dat de vrouw van Dries ook topsporter was ;).
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8107
    maandag 13 november 2017 om 19:57
    Die heet Mertens.....lijkt erop
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 20:56
    Nou, ga jij lekker met Mertens op stap, doe ik het wel met Martens!
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 21:19]
    Vind ik leuk
    Quareck +7194
    maandag 13 november 2017 om 20:05
    Ze heet katrin kerkhofs en ze is tandartsassistente als ik het goed heb.. ik werk in België en krijg zo elke dag de Belgische krant voor me.. zo blijft men op de hoogte Haha :)
    Vind ik leuk
    Valderrama +433
    maandag 13 november 2017 om 18:27
    Tis gewoon een prachtmeid en ze kan ook nog eens een lekker potje voetballen ook.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13345
    maandag 13 november 2017 om 18:30
    Leuke meid, ook 1 van de weinige vrouwen die echt kan voetballen..
    Maar huwelijksaanzoeken en houd van je enzo is een beetje sneu.. Kan zelfs gevaarlijk zijn, genoeg mafkezen op de wereld..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    maandag 13 november 2017 om 18:48
    Lopen meer mafketels rond dan dat er opgesloten zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 18:37
    Als Ronaldo de hoek om
    Komt zeilen wedden dat ze klaar gaat liggen voor em?!
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1482
    maandag 13 november 2017 om 18:51
    recentelijk haar nog een dickpic gestuurd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 18:52]
    Vind ik leuk
    Cookee +11291
    maandag 13 november 2017 om 18:58
    Die viel haar tegen dus.
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 18:59
    En?
    Respons?
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1522
    maandag 13 november 2017 om 19:00
    Welke status? Ben bang dat je niet de enige bent geweesd! Hij moet wel indruk maken...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27647
    maandag 13 november 2017 om 20:13
    Toch wel met kopkaas ;-) ?
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1482
    maandag 13 november 2017 om 20:16
    Smeerlap
    Vind ik leuk
    Farmer +12802
    maandag 13 november 2017 om 23:01
    Je kiest zélf deze naam, en je komt zélf met deze opmerking.

    'You asked for it!' :P

    Come on Utreg krijgt van mij een like dr voor :P
    Vind ik leuk
    Cookee +11291
    maandag 13 november 2017 om 19:00
    Lieke bewijst dat Neerlands bloed echt nog kan voetballen.
    Maar vergeet ook al die andere meiden niet.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5574
    maandag 13 november 2017 om 19:08
    dus peinke je mag met die onzin kappen haar lastig te vallen
    Vind ik leuk
    maandag 13 november 2017 om 21:48
    Ook Martens gaat een keer ten onder aan steralures.
    Sorry Kevin, geniet ervan. Kan nooit lang meer duren.
    Vind ik leuk
    Rasss010 +202
    dinsdag 14 november 2017 om 00:51
    Ook de enige die er als een vrouw uitziet.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2804
    dinsdag 14 november 2017 om 05:17
    Ook al heeft ze Kevin, als CR7 langskomt gaan de benen gewoon "Sesam open u"
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws