Huwelijksaanzoeken voor Oranje-uitblinker: 'Ze schrijven dat ze van me houden'

Huwelijksaanzoeken voor Oranje-uitblinker: 'Ze schrijven dat ze van me houden'

maandag 13 november 2017 om 18:07

Lieke Martens is enorm populair na haar glansrol op het EK met Oranje en haar uitverkiezing tot beste speelster ter wereld. Dat merkt ze elke dag op social media.

Martens vertelt in Helden Magazine dat haar Instagram-account zo'n beetje is ontploft. "Voordat ik mijn contract tekende bij Barcelona, had ik 18.000 volgers. Dat zijn er nu bijna een half miljoen", zegt de aanvalster, geciteerd door de Limburger. Ze krijgt opvallende berichten. "Daar zitten ook huwelijksaanzoeken tussen. Mensen schrijven dat ze van me houden. Daar reageer ik niet op, hoor."

Dat hoeft ook niet, want Martens woont sinds kort samen met haar vriend. "Kevin en ik zijn al vanaf ons zeventiende bij elkaar. We wonen nu voor het eerst samen, in een appartement op tien minuten afstand van het centrum van Barcelona." Haar nieuwe status is wel even wennen. "Daar moeten we samen onze weg in vinden. Hij is trots op me, heeft gezien wat ik er allemaal voor heb moeten doen."

Plaats een reactie

maandag 13 november 2017 om 18:13
Tis gewoon een lekker ding die Lieke Martens.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 18:13]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:33
jij hebt haar dus ook wat intieme kiekjes gestuurd naar haar twitter?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:57
Hij kent die hele site niet, hihi.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:02
Ik ken heel dat twitter gedoe niet;)
Vind ik leuk
Dicky +5762
maandag 13 november 2017 om 19:43
O nie?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:13
Ronaldo heeft ook huwelijksaanzoeken gehad, van een hoop kerels uit Arnhem
Vind ik leuk
Manolo +1469
maandag 13 november 2017 om 18:19
Jaloers, Charlie? Omdat je elke ochtend alleen wakker wordt?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:58
Wat een kutgrap, heerlijk! Kan ik toch nog lachen op die verdomde maandag...
Vind ik leuk
Djambo +3513
maandag 13 november 2017 om 19:31
Zeg maar gerust heel Arnhem.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:51
En uit Rotterdam.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:14
Over een paar jaar het WK winnen dan worden ze nog gekker
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
maandag 13 november 2017 om 18:16
Echt een topsporter die mevrouw Martens!

Ziet er goed uit, komt enorm sympathiek over en kan ook nog eens heel goed voetballen.

Word de komende jaren het boegbeeld van het Nederlandse vrouwenvoetbal alle respect daarvoor, vind die speler Groenen ook wel heel goed moet ik nog even bijzeggen :P
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 18:51]
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:28
Wist niet dat de vrouw van Dries ook topsporter was ;).
Vind ik leuk
Henk 1971 +1824
maandag 13 november 2017 om 19:57
Die heet Mertens.....lijkt erop
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:56
Nou, ga jij lekker met Mertens op stap, doe ik het wel met Martens!
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 21:19]
Vind ik leuk
Quareck +2981
maandag 13 november 2017 om 20:05
Ze heet katrin kerkhofs en ze is tandartsassistente als ik het goed heb.. ik werk in België en krijg zo elke dag de Belgische krant voor me.. zo blijft men op de hoogte Haha :)
Vind ik leuk
Djambo +3513
maandag 13 november 2017 om 19:33
Topsporter me reet, het lijkt niet eens op voetbal. Ik vergelijk het eerder met die kansloze gamers. Op de juiste tijd en plaats op het juiste moment, daarom verdienen ze er geld mee wat overigens volledig onterecht is.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:27
Tis gewoon een prachtmeid en ze kan ook nog eens een lekker potje voetballen ook.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:30
Leuke meid, ook 1 van de weinige vrouwen die echt kan voetballen..
Maar huwelijksaanzoeken en houd van je enzo is een beetje sneu.. Kan zelfs gevaarlijk zijn, genoeg mafkezen op de wereld..
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:48
Lopen meer mafketels rond dan dat er opgesloten zitten.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:37
Als Ronaldo de hoek om
Komt zeilen wedden dat ze klaar gaat liggen voor em?!
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:51
recentelijk haar nog een dickpic gestuurd.
[Reactie gewijzigd op maandag 13 november 2017 om 18:52]
Vind ik leuk
Cookee +4359
maandag 13 november 2017 om 18:58
Die viel haar tegen dus.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 18:59
En?
Respons?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:00
Welke status? Ben bang dat je niet de enige bent geweesd! Hij moet wel indruk maken...
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:13
Toch wel met kopkaas ;-) ?
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 20:16
Smeerlap
Vind ik leuk
Farmer +6039
maandag 13 november 2017 om 23:01
Je kiest zélf deze naam, en je komt zélf met deze opmerking.

'You asked for it!' :P

Come on Utreg krijgt van mij een like dr voor :P
Vind ik leuk
Cookee +4359
maandag 13 november 2017 om 19:00
Lieke bewijst dat Neerlands bloed echt nog kan voetballen.
Maar vergeet ook al die andere meiden niet.
Vind ik leuk
frankn27 +4124
maandag 13 november 2017 om 19:08
dus peinke je mag met die onzin kappen haar lastig te vallen
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 19:08
Lekker wijf, die nog kan ballen ook.
Vind ik leuk
maandag 13 november 2017 om 21:48
Ook Martens gaat een keer ten onder aan steralures.
Sorry Kevin, geniet ervan. Kan nooit lang meer duren.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 00:51
Ook de enige die er als een vrouw uitziet.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 05:17
Ook al heeft ze Kevin, als CR7 langskomt gaan de benen gewoon "Sesam open u"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Huwelijksaanzoeken voor Oranje-uitblinker: 'Ze schrijven dat ze van me houden'