'Richarlison maakt vanaf de eerste seconde indruk en wekt interesse topclub'

'Richarlison maakt vanaf de eerste seconde indruk en wekt interesse topclub'

dinsdag 14 november 2017 om 07:32

Voormalig Ajax-toptarget Richarlison maakt veel indruk in de Premier League en zijn vlammende start blijft niet onopgemerkt. Tottenham Hotspur heeft naar verluidt interesse in de Watford-revelatie. 

Volgens The Mirror hebben de Londenaren Richarlison op de radar en volgen ze de Braziliaan op de voet. Volgens het Engelse medium biedt Richarlison met zijn snelheid, scoringsdrift en veelzijdigheid precies waar Spurs-manager Mauricio Pochettino naar op zoek is. The Mirror schrijft dat de aanvaller vanaf de eerste seconde grote indruk maakt in Engeland. Tottenham stuurde al een aantal keer scouts op wedstrijden van Watford af. 

Sinds Richarlison afgelopen zomer Fluminense verruilde voor Watford scoorde hij vier keer in elf Premier League-optredens. Ook was hij goed voor twee assists. De Engelse club betaalde zo'n 12,5 miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. Ajax was kort daarvoor heel dichtbij het aantrekken van Richarlison. Lang waren de Amsterdammers topfavoriet in de strijd om de Braziliaan en het leek een kwestie van tijd tot het contract getekend zou worden, maar Watford kaapte hem voor de Ajax-neuzen weg. 

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 07:36
Wat hebben zulke gasten in de ED te zoeken, vooraf al te goed.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:41
Ado heeft Becker toch al?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:42
Ja zeker, zijn we blij mee alleen steekt hij niet in zijn beste vorm. Maar Becker in vorm is dodelijk en levensgevaarlijk.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:44
Daarom, who the fuck.is Richarlison?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:46
Een speler die het heel erg goed doet en die heel veel geld had kunnen opleveren.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:51
Onbetaalbaar voor Ado, duurder dan het hele team plus het gratis geld van die Chinees.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 07:59
Zit ADO diep bij jou?

Hoe kom je erop eigenlijk om mijn club hierbij te betrekken?

Als ajax hem had kunnen aantrekken dan had het heel veel geld op kunnen leveren. Alleen is het lastig om met veel geld zulke naar de ED te halen. Maar ik ga niet meer verder in discussie want jij kan niet normaal discussiëren zonder mijn club erbij te betrekken.

Have a nice day!
Vind ik leuk
Jozef +20841
dinsdag 14 november 2017 om 08:12
Nog meer geld?

Misschien is het maar beter dat hij niet kwam. Ik vind dat er geen kloot aan als goede spelers maar heel kort blijven en dan al weg gekocht worden..
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:59
Dan maar jaren naar de Younessen kijken.
Vind ik leuk
Jozef +20841
dinsdag 14 november 2017 om 09:09
Ach, als jij dat zo wilt uitleggen, ga je gang hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:12
Jozef wij zitten nou niet in de ED om jaren te genieten van de exceptionele voetballers. Elke voetballer die te goed is voor de ED maar toch zou komen is voor even. Het is niet anders.
Vind ik leuk
Jozef +20841
dinsdag 14 november 2017 om 09:17
Ik ben dan toch teveel Ajacied in hart en nieren. Ik geniet vele malen meer van het doorbreken en de ontwikkeling van een Mathijs de Ligt, Klaassen en vd Beek dan van een enkel jaartje Sanchez, alhoewel dat gewoon smullen was natuurlijk.
Vind ik leuk
zwollie +3576
dinsdag 14 november 2017 om 12:09
Becker was met Veldwijk een zeer gevaarlijk duo bij pec
Vind ik leuk
Vowtar +1141
dinsdag 14 november 2017 om 08:02
Ja, een snelle, scorende, multifunctionele, jonge Zuid-Amerikaanse aanvaller met ongekende potentie is onhaalbaar voor Nederlandse clubs.

Oh wacht, Lozano. En dat terwijl PSV een stuk minder geld op de bank heeft dan Ajax..
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:04
Lozano is zeker een buitenkansje geweest, 9 van de 10x komt zo een jongen echt niet.
Vind ik leuk
inimini +1444
dinsdag 14 november 2017 om 11:24
Ajax was financieel al rond met Richarlison, maar hij besloot zelf voor de PL te kiezen. Daar doe je weinig aan.

Dat PSV minder geld heeft dan Ajax heeft er ook voor gezorgd dat er een of andere constructie in elkaar gezet moest worden om financieel te voldoende voor Lozano, dus als het om geld gaat, zal PSV er ook niet veel aan over houden. Je opmerking slaat dus ook kant nog wal.

Het heeft er gewoon mee te maken dat er al 2 Mexicanen bij PSV hebben gevoetbald en zo werkt dat bij Ajax ook met de Denen en misschien over een paar jaar weer met Brazilianen, mocht onze vriend Neres helemaal los komen.
Vind ik leuk
wijze man +1287
dinsdag 14 november 2017 om 07:41
"maar Watford kaapte hem voor de Ajax-neuzen weg."

Whahahahahahahahahahahahaha...... Leuke woordkeuze VP, volgens mij zat er een Feyenoorder achter het toetsenboord!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 07:42]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:03
Ik kan 'm wel waarderen xD
Vind ik leuk
Jozef +20841
dinsdag 14 november 2017 om 08:09
Die laatste zin...

Moet dat nou?
Vind ik leuk
Korm +21584
dinsdag 14 november 2017 om 08:25
is niks mis mee
Vind ik leuk
Jozef +20841
dinsdag 14 november 2017 om 08:27
Tja... Het is ook door anderen hier opgemerkt. Je hoeft niet al te wakker te zijn om een onnodige discussie uit te lokken.

Nou ja, dat doen ze iig goed bij VP.
Vind ik leuk
Korm +21584
dinsdag 14 november 2017 om 08:30
ik denk dat het meer over de mensen zegt dan over dit stukje...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:27
In potentie is dit een speler voor Barcelona, Real Madrid of PSG. Verschillende keer zien spelen, geweldige speler met drang naar de goal.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:46
Dat is nou het probleem met alle brazilianen waar Ajax interesse in heeft: de onderhandelingen duren ongelofelijk lang en vervolgens lezen andere clubs in de media van de vermeende interesse van Ajax, vervolgens wordt de speler weggehaald door een engelse degradatiekandidaat.
Als je ziet wat we nou op linksbuiten hebben lopen, had ik deze gast er graag bij gehad!
Vind ik leuk
Rafael +488
dinsdag 14 november 2017 om 09:21
Hou die hand op de knip Ajax. Stel je voor dat je het niveau omhoog daar mee zou kunnen gooien van het Nederlands voetbal. Gewoon lekker goedkope spelers halen en het niveau laag houden. Wie weet raak je anders failliet met 300 miljoen eigen vermogen en top 10 rijkste clubs van Europa
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:23
Is die wel zo goed ? Heeft nu al een paar gigantische kansen gemist voor open doel.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:44
Jammer hij zat al op het vliegtuig richting Amsterdam .... Maar ja ons bent zuunig
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:09
Het lag een tikkeltje anders knul, en dat weet je donders goed, stokertje.....
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:28
Deze jongen is echt nog een paar klassen beter dan Lozano.
Vind ik leuk
Jozef +20841
dinsdag 14 november 2017 om 14:19
Winkelwaarde 150 miljoen dus?
Vind ik leuk
donderdag 16 november 2017 om 18:33
Ik hoorde PSV'ers 170 over Lozano zeggen, dus maak er maar 200 van ;)
Vind ik leuk
mcmodd +11399
dinsdag 14 november 2017 om 11:47
Laten we nu echt eens uit ons hoofd zetten dat we ü erhaupt mensen van dit niveau nog naar de eredivisie kunnen krijgen. We moeten er keihard voor werken om zulke voetballers in Nederland zelf te ontdekken, te ontwikkelen en uit te laten blinken. Dat is nog onze enige hoop. Het Nederlandse kampioenschap stijgt gewoon in waarde, als je dat kunt pakken is je seizoen al meer dan geslaagd. Meer zit er voor ons niet in.

In Nederland kan je veel geld op de bank hebben, maar op het veld ga je dat nooit meer terugzien. Leve de eredivisie, een droom voor menig jochie van zes jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:56
Tja nu hebben ze Sulejmani 2 voor 12 miljoen -:)
Vind ik leuk
donderdag 16 november 2017 om 18:32
Je bedoelt die Braziliaan die een hoger rendement heeft dan jullie Lozano en nu al in beeld is bij het nationale elftal van Brazilië, wat een veel hoger niveau is dan Mexico? :)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Richarlison maakt vanaf de eerste seconde indruk en wekt interesse topclub'