'Richarlison maakt vanaf de eerste seconde indruk en wekt interesse topclub'

    'Richarlison maakt vanaf de eerste seconde indruk en wekt interesse topclub'

    Gepubliceerd: dinsdag 14 november 2017 om 07:32di 14-11-2017 om 07:32

    Voormalig Ajax-toptarget Richarlison maakt veel indruk in de Premier League en zijn vlammende start blijft niet onopgemerkt. Tottenham Hotspur heeft naar verluidt interesse in de Watford-revelatie. 

    Volgens The Mirror hebben de Londenaren Richarlison op de radar en volgen ze de Braziliaan op de voet. Volgens het Engelse medium biedt Richarlison met zijn snelheid, scoringsdrift en veelzijdigheid precies waar Spurs-manager Mauricio Pochettino naar op zoek is. The Mirror schrijft dat de aanvaller vanaf de eerste seconde grote indruk maakt in Engeland. Tottenham stuurde al een aantal keer scouts op wedstrijden van Watford af. 

    Sinds Richarlison afgelopen zomer Fluminense verruilde voor Watford scoorde hij vier keer in elf Premier League-optredens. Ook was hij goed voor twee assists. De Engelse club betaalde zo'n 12,5 miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. Ajax was kort daarvoor heel dichtbij het aantrekken van Richarlison. Lang waren de Amsterdammers topfavoriet in de strijd om de Braziliaan en het leek een kwestie van tijd tot het contract getekend zou worden, maar Watford kaapte hem voor de Ajax-neuzen weg. 

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +90820
    dinsdag 14 november 2017 om 07:36
    Wat hebben zulke gasten in de ED te zoeken, vooraf al te goed.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5422
    dinsdag 14 november 2017 om 08:02
    Ja, een snelle, scorende, multifunctionele, jonge Zuid-Amerikaanse aanvaller met ongekende potentie is onhaalbaar voor Nederlandse clubs.

    Oh wacht, Lozano. En dat terwijl PSV een stuk minder geld op de bank heeft dan Ajax..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90820
    dinsdag 14 november 2017 om 08:04
    Lozano is zeker een buitenkansje geweest, 9 van de 10x komt zo een jongen echt niet.
    Vind ik leuk
    Jozef +40193
    dinsdag 14 november 2017 om 08:09
    Die laatste zin...

    Moet dat nou?
    Vind ik leuk
    Korm +37674
    dinsdag 14 november 2017 om 08:25
    is niks mis mee
    Vind ik leuk
    Jozef +40193
    dinsdag 14 november 2017 om 08:27
    Tja... Het is ook door anderen hier opgemerkt. Je hoeft niet al te wakker te zijn om een onnodige discussie uit te lokken.

    Nou ja, dat doen ze iig goed bij VP.
    Vind ik leuk
    Korm +37674
    dinsdag 14 november 2017 om 08:30
    ik denk dat het meer over de mensen zegt dan over dit stukje...
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 08:27
    In potentie is dit een speler voor Barcelona, Real Madrid of PSG. Verschillende keer zien spelen, geweldige speler met drang naar de goal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 08:46
    Dat is nou het probleem met alle brazilianen waar Ajax interesse in heeft: de onderhandelingen duren ongelofelijk lang en vervolgens lezen andere clubs in de media van de vermeende interesse van Ajax, vervolgens wordt de speler weggehaald door een engelse degradatiekandidaat.
    Als je ziet wat we nou op linksbuiten hebben lopen, had ik deze gast er graag bij gehad!
    Vind ik leuk
    Rafael +818
    dinsdag 14 november 2017 om 09:21
    Hou die hand op de knip Ajax. Stel je voor dat je het niveau omhoog daar mee zou kunnen gooien van het Nederlands voetbal. Gewoon lekker goedkope spelers halen en het niveau laag houden. Wie weet raak je anders failliet met 300 miljoen eigen vermogen en top 10 rijkste clubs van Europa
    Vind ik leuk
    Just dekler +1815
    dinsdag 14 november 2017 om 09:23
    Is die wel zo goed ? Heeft nu al een paar gigantische kansen gemist voor open doel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174728
    dinsdag 14 november 2017 om 09:44
    Jammer hij zat al op het vliegtuig richting Amsterdam .... Maar ja ons bent zuunig
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 10:09
    Het lag een tikkeltje anders knul, en dat weet je donders goed, stokertje.....
    Vind ik leuk
    mcmodd +24318
    dinsdag 14 november 2017 om 11:47
    Laten we nu echt eens uit ons hoofd zetten dat we ü erhaupt mensen van dit niveau nog naar de eredivisie kunnen krijgen. We moeten er keihard voor werken om zulke voetballers in Nederland zelf te ontdekken, te ontwikkelen en uit te laten blinken. Dat is nog onze enige hoop. Het Nederlandse kampioenschap stijgt gewoon in waarde, als je dat kunt pakken is je seizoen al meer dan geslaagd. Meer zit er voor ons niet in.

    In Nederland kan je veel geld op de bank hebben, maar op het veld ga je dat nooit meer terugzien. Leve de eredivisie, een droom voor menig jochie van zes jaar.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9512
    dinsdag 14 november 2017 om 16:56
    Tja nu hebben ze Sulejmani 2 voor 12 miljoen -:)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws