Hazard lyrisch over Nederlander: Als Kluivert het zegt, moet ik het doen

Hazard lyrisch over Nederlander: "Als Kluivert het zegt, moet ik het doen"

dinsdag 14 november 2017 om 08:44

Eden Hazard prijst zich gelukkig met het feit dat hij even samenspeelde met Patrick Kluivert. De huidige Premier League-ster heeft veel geleerd van de Nederlander. 

In 2007 kwam Kluivert voor een jaar naar OSC Lille, waar een destijds jonge Hazard onder contract stond. "In mijn eerste maand bij het eerste elftal trainde ik samen met Kluivert, hij had een geweldige mentaliteit", zegt Hazard tegen Chelsea Magazine

"Ik herinner me een dag dat we samen in de gym waren. Hij was aan het werk en ik deed... niets! Dus hij zei tegen me: kom op, Eden! Doe dit eens. Ik weet nog dat ik dacht: als Patrick Kluivert het zegt, moet ik het doen. Hij was een geweldige man en een geweldige speler", aldus de Belgische aanvaller van Chelsea. 

"Dat was het moment dat ik me realiseerde dat het voetbal niet makkelijk is en dat je er keihard voor moet werken."

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +10818
dinsdag 14 november 2017 om 08:46
"Dus hij zei tegen me: kom op, Eden! Doe dit eens. Ik weet nog dat ik dacht: als Patrick Kluivert het zegt, moet ik het doen."

Haha... Komt een beetje verwijfd over als je het vergelijkt met de beelden van Arjen Robben & Rafinha op de training bij Bayern..
Vind ik leuk
Djambo +3513
dinsdag 14 november 2017 om 08:46
Luie domme Belg dus, zonder Kluivert had ie bij de amateurs gespeeld. Komt er op neer dat die Belgen dus eigenlijk alles aan ons te danken hebben.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10818
dinsdag 14 november 2017 om 08:50
Hehe..
Vind ik leuk
Johan.l +3956
dinsdag 14 november 2017 om 10:21
Welterusten jij denkt dat Eben zonder mentaliteit en inzit zo ver is gekomen
Vind ik leuk
Woudo +7528
dinsdag 14 november 2017 om 11:07
Hahaha ik moest heel hard lachen om je reactie! Dankzij Patje Kluivert hebben de Belgen zo'n fantastisch team nu! Als hij de Nederlandse talenten nou zo kon aansporen! Hij is vrij toch? Laat hem
Het stokje van Langeler bij u21 maar overnemen dan ;)
Vind ik leuk
Jozef +20841
dinsdag 14 november 2017 om 08:47
Potjandorie.

Staat de in België zowat meest gehate Oranje speler aan de wieg van de wederopstanding van het Belgische voetbal.

Brokkenpiloot!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 10:00
Weet niet of je sarcastisch bent Jozef, maar de brokkenpiloot opmerking vind ik een beetje flauw.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:28
@ Aphex Het is niet de eerste keer dat Jozef flauw uit de hoek komt hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:48
Nooit wat met deze voetballer gehad, of het nu ligt aan het feit dat ie voor Chelsea speelt of dat het een Belg is weet ik niet; ik vind er in ieder geval niks aan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 08:49]
Vind ik leuk
wijze man +1287
dinsdag 14 november 2017 om 08:52
Als je Larse Schöne of Siem de Jong gewend bent wil je ook inderdaad niks anders...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:47
Larse? Is dat het broertje van Lasse?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:54
Precies, wat heb je aan Eden Hazard als je Younes gewend bent.
Vind ik leuk
DubRtd +14903
dinsdag 14 november 2017 om 08:48
"als Patrick Kluivert het zegt, moet ik het doen"

Zeker gezien het feit dat de man toch al zo bekend staat om zijn verstandige beslissingen.
Vind ik leuk
Jozef +20841
dinsdag 14 november 2017 om 09:13
Misschien waarderen we Kluivert te weinig als voetballer en sportman en wordt hij vooral veroordeeld over wat we over hem als privé persoon denken.
Vind ik leuk
Garinsha +2694
dinsdag 14 november 2017 om 09:29
Je kan het niet laten he.. er moet altijd maar weer nagetrapt worden naar die man.. praat over voetbal... want zijn beslissingen in prive sfeer hebben hier niets mee te maken.. gewoon 1 van de beste spitsen die nederland ooit heeft gehad..
Vind ik leuk
Zippy +2751
dinsdag 14 november 2017 om 09:54
Natrappen, dan ben je op het juiste adres: Jozef.
Die heeft thuis zijn muren vol hangen met natrap diploma's.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:15
Dat moeten leuke uitreikingen zijn. "Hier is je diploma gefeliciteerd. Je bent wel een ontzettende lul"
- "bedankt, maar aan wat ik van jou heb geleerd heb ik helemaal niks."
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:49
We kunnen wek weer een "nieuwe" Patrick Kluiver gebruiken! Voorlopig is er nog geen aankomende top spits in aantocht voor Oranje
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 08:55
'' Ik weet nog dat ik dacht: als Patrick Kluivert het zegt, moet ik het doen.''

Dit is een van de problemen nu, er zijn geen sterren meer waar die gasten naar moeten luisteren.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:14
Ik kan nu een paar dingen opnoemen die Kluivert ook deed, maar Eden hopelijk nooit zou nadoen. Verering heeft wel grenzen.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 09:48
ah kijk, eindelijk weer een artikel waar je ff kunt zeiken over wat Kluivert in z'n prive leven gedaan heeft. Wat is dat toch fijn he?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:27
(Ik bleef nog netjes en op de vlakte, maar kennelijk is dat niet genoeg bij de heilige Patrick K.)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:12
heilige patrick? Waar slaat dat nou op? Ach laat ook maar. Heb geen zin in dit kinderachtige gedoe
Vind ik leuk
donderdag 16 november 2017 om 11:06
(2 keiharde inkoppers genegeerd en me opnieuw op de vlakte gehouden).
Vind ik leuk
mcmodd +11399
dinsdag 14 november 2017 om 09:28
En waar moet Kluivert Patrick nu technisch directeur worden dan?
Vind ik leuk
Mari +1777
dinsdag 14 november 2017 om 10:34
Lyrisch
Vind ik leuk
remakil +1641
dinsdag 14 november 2017 om 10:53
Nou wat een geweldige man die Kluivert... er is nog wel een familie die daar anders over denkt.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 12:33
Ja he? Ook lekker blijven oprakelen al die zaken uit het verleden toch? Hij zal er absoluut geen spijt van hebben toch? Jij kent hem persoonlijk toch?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:18
Symphatieke en goede speler.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Hazard lyrisch over Nederlander: "Als Kluivert het zegt, moet ik het doen"