Hazard lyrisch over Nederlander: Als Kluivert het zegt, moet ik het doen

    Hazard lyrisch over Nederlander: "Als Kluivert het zegt, moet ik het doen"

    Gepubliceerd: dinsdag 14 november 2017 om 08:44di 14-11-2017 om 08:44

    Eden Hazard prijst zich gelukkig met het feit dat hij even samenspeelde met Patrick Kluivert. De huidige Premier League-ster heeft veel geleerd van de Nederlander. 

    In 2007 kwam Kluivert voor een jaar naar OSC Lille, waar een destijds jonge Hazard onder contract stond. "In mijn eerste maand bij het eerste elftal trainde ik samen met Kluivert, hij had een geweldige mentaliteit", zegt Hazard tegen Chelsea Magazine

    "Ik herinner me een dag dat we samen in de gym waren. Hij was aan het werk en ik deed... niets! Dus hij zei tegen me: kom op, Eden! Doe dit eens. Ik weet nog dat ik dacht: als Patrick Kluivert het zegt, moet ik het doen. Hij was een geweldige man en een geweldige speler", aldus de Belgische aanvaller van Chelsea. 

    "Dat was het moment dat ik me realiseerde dat het voetbal niet makkelijk is en dat je er keihard voor moet werken."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19995
    dinsdag 14 november 2017 om 08:46
    "Dus hij zei tegen me: kom op, Eden! Doe dit eens. Ik weet nog dat ik dacht: als Patrick Kluivert het zegt, moet ik het doen."

    Haha... Komt een beetje verwijfd over als je het vergelijkt met de beelden van Arjen Robben & Rafinha op de training bij Bayern..
    Vind ik leuk
    Jozef +39920
    dinsdag 14 november 2017 om 08:47
    Potjandorie.

    Staat de in België zowat meest gehate Oranje speler aan de wieg van de wederopstanding van het Belgische voetbal.

    Brokkenpiloot!
    Vind ik leuk
    aphex twin +1513
    dinsdag 14 november 2017 om 10:00
    Weet niet of je sarcastisch bent Jozef, maar de brokkenpiloot opmerking vind ik een beetje flauw.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3060
    dinsdag 14 november 2017 om 11:28
    @ Aphex Het is niet de eerste keer dat Jozef flauw uit de hoek komt hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 08:48
    Nooit wat met deze voetballer gehad, of het nu ligt aan het feit dat ie voor Chelsea speelt of dat het een Belg is weet ik niet; ik vind er in ieder geval niks aan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 08:49]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 14 november 2017 om 08:55
    '' Ik weet nog dat ik dacht: als Patrick Kluivert het zegt, moet ik het doen.''

    Dit is een van de problemen nu, er zijn geen sterren meer waar die gasten naar moeten luisteren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 09:14
    Ik kan nu een paar dingen opnoemen die Kluivert ook deed, maar Eden hopelijk nooit zou nadoen. Verering heeft wel grenzen.
    Vind ik leuk
    abraksas +1566
    dinsdag 14 november 2017 om 09:48
    ah kijk, eindelijk weer een artikel waar je ff kunt zeiken over wat Kluivert in z'n prive leven gedaan heeft. Wat is dat toch fijn he?
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 15:27
    (Ik bleef nog netjes en op de vlakte, maar kennelijk is dat niet genoeg bij de heilige Patrick K.)
    Vind ik leuk
    abraksas +1566
    dinsdag 14 november 2017 om 16:12
    heilige patrick? Waar slaat dat nou op? Ach laat ook maar. Heb geen zin in dit kinderachtige gedoe
    Vind ik leuk
    donderdag 16 november 2017 om 11:06
    (2 keiharde inkoppers genegeerd en me opnieuw op de vlakte gehouden).
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    dinsdag 14 november 2017 om 09:28
    En waar moet Kluivert Patrick nu technisch directeur worden dan?
    Vind ik leuk
    Mari +10214
    dinsdag 14 november 2017 om 10:34
    Lyrisch
    Vind ik leuk
    onbemind +381
    dinsdag 14 november 2017 om 14:18
    Symphatieke en goede speler.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws