VP-voetbalkantine: 'KNVB moet zo snel mogelijk Fred Rutten binnenhalen als td'

VP-voetbalkantine: 'KNVB moet zo snel mogelijk Fred Rutten binnenhalen als td'

dinsdag 14 november 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Van Bommel heeft Van Marwijk niet nodig bij trainerschap PSV'
Stelling 2: 'Advocaat heeft gewoon goed gepresteerd met Oranje'
Stelling 3: 'KNVB moet zo snel mogelijk Fred Rutten binnenhalen als td'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

Mari +3434
dinsdag 14 november 2017 om 11:15
En omgekeerd
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 12:59
Ja dat vroeg ik mij ook af . Nu ben ik van allebei geen fan dus lekker stoken in de familie kan geen kwaad hebben ze weer wat goed te maken.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 11:16
Verzint VP die stellingen steeds zelf in die voetbalkantine?
Vind ik leuk
jaja_PSV +24996
dinsdag 14 november 2017 om 11:18
We gaan nu al ervan uit dat van Bommel trainer wordt bij PSV en starten discussie of van Marwijk mee gaat doen of niet.
Insinuaties in het kwadraat.
Het moet.niet gekker worden hier...
Vind ik leuk
#Keizerout +11811
dinsdag 14 november 2017 om 12:24
De kans is wel vrij groot toch?
Vind ik leuk
jaja_PSV +24996
dinsdag 14 november 2017 om 14:23
Nee, hoezo?
Cocu heeft.contract tot 2019.en doet t goed.
Het zou mij niet verbazen als van Marwijk coach wordt na Cocu. Van Bommel pas daarna.
Vind ik leuk
#Keizerout +11811
dinsdag 14 november 2017 om 15:21
Ik kan me niet voorstellen dat Van Marwijk daar zin in heeft. Stress voor een paar euro's.
Vind ik leuk
mcmodd +15096
dinsdag 14 november 2017 om 11:26
Wat een rare stelling is dit nu weer. Volgens mij is Cocu daar trainer en wel tot 2019, toch? Je zou hier ook PSV kunnen ruilen voor Feyenoord, of Ajax of FC Utrecht. Maar dat doen we toch niet omdat die ook al een trainer hebben? Deze stelling, daar kan je niet met goed fatsoen op reageren vind ik.
Vind ik leuk
Mad Max +8541
dinsdag 14 november 2017 om 12:15
Sinds wanneer is een contract heilig in de voetbalwereld? En daarbij: er wordt in de stelling toch niet gesproken over een specifiek jaartal?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 12:15]
Vind ik leuk
tikkietoe +3519
dinsdag 14 november 2017 om 11:56
Stelling 1) Voorlopig heeft PSV Van Bommel niet nodig voor het trainerschap, daar zit Cocu. Wanneer Van Bommel trainer is, zou hij alleen in privé situaties Van Marwijk raadplegen denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 13:37
Buiten het feit dat Cocu nog trainer is van PSV, lijkt het me ook dat niemand echt kan oordelen over de stelling. Ik bedoel: wat weten we nou van de kwaliteiten als trainer van Van Bommel?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 14:16
Stelling 1: Tuurlijk wel. Van Marwijk heeft ervaring en rust. Heerlijke trainer om erbij te hebben. Maar cocu is er nu gewoon en de resultaten zijn goed weer...

Stelling 2: Ja. Advocaat heeft gewoon prima gepresteerd. Blessures, clubwisselingen, gebrek aan kwaliteit op het veld en pech; alles zat net ff tegen.
Vind ik leuk
Jay5713 +2755
dinsdag 14 november 2017 om 14:23
Advocaat heeft het inderdaad op basis van resultaat prima gedaan. Hij zorgde er in ieder geval voor dat we wedstrijden begonnen te winnen, ook tegen tegenstanders van gelijkwaardig niveau, na de blamages tegen IJsland, Turkije, Griekenland, Tsjechië en Bulgarije onder Blind.
Vind ik leuk
tikkietoe +3519
dinsdag 14 november 2017 om 14:24
Stelling 2) Net als de Italiaanse bondscoach goed gepresteerd heeft.
Vind ik leuk
Jozef +25990
dinsdag 14 november 2017 om 14:37
Stelling 2: Natuurlijk niet. Advocaat faalde hopeloos in zijn opdracht. Zie discussie andere Advocaat artikelen vandaag. Anders gaan mensen me nog een Advocaat-hater vinden. Waarom zou ik? Hij heeft gefaald en die pyrrusoverwinningen zeggen alles denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 15:25
Stelling 2: wanneer men de prestaties van Advocaat vergelijkt met zijn voorganger, die het met dezelfde matige spelersgroep moest doen, dan heeft Advocaat het geweldig gedaan. Maar daar was ook niet veel voor nodig in de wetenschap dat de voorganger van Advocaat de slechtste bondscoach ooit was.
Vind ik leuk
tikkietoe +3519
dinsdag 14 november 2017 om 17:12
Stelling 3) De KNVB moet zorgen dat Nederlandse ploegen weer enigszins meekunnen in Europa, wanneer Fred Rutten als td aanstellen daar een stap in is, moeten ze dat doen, anders boeit het me niet.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:38
3. Wat doet een TD? Die stelt vlgs mij alleen maar trainers aan. Rutten kan zich beter bemoeien met de trainersopleidingen.
Waar moet een jeugdtrainer op letten. Hoe train je de jeugd beter.
Bij vele andere sporten, doe je elk jaar of 2x per jaar een soort examen. Bijv bij judo. En dan verdien je een volgende kleur band. Dan weet je op welk nivo de jeugd zit. Dat lijkt mij zeer toepasselijk voor bij t voetbal. Nu wordt alleen maar op de leeftijd gelet. En wat je kan, maakt niet uit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 14 november 2017 om 17:39]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:03
Als van Gaal niet wil is dit de beste optie
Vind ik leuk
myrthewit +1192
dinsdag 14 november 2017 om 18:24
Stelling 2: Raar dat PSV weer voor een onervaren trainer zou kiezen. Dat kost punten. Van Marwijk zie ik liever bij de KNVB.

Advocaat heeft redelijk gepresteerd bij de KNVB. Hij had meer rekening moeten houden met doelsaldo en na uitschakeling meer naar de toekomst moeten kijken. Ik krijg het gevoel dat het allemaal om Advocaat draait, want hij wint vaak in plaats van dat het om Oranje gaat.

Geen Fred Rutten als td. Vier betere opties: van Basten, Jonk, Cruyff en van Marwijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'KNVB moet zo snel mogelijk Fred Rutten binnenhalen als td'