'Als ik niet voorgelogen ben, heeft Messi al een contract getekend'

'Als ik niet voorgelogen ben, heeft Messi al een contract getekend'

dinsdag 14 november 2017 om 16:35

Fans van FC Barcelona kunnen rustig slapen: Lionel Messi heeft inmiddels zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij de Catalaanse grootmacht. Javier Tebas, voorzitter van de Primera Division, zei dat dinsdag tijdens een bijeenkomst met Spaanse media. 

Maanden geleden al kwamen Messi en Barça tot een mondeling akkoord over een nieuwe verbintenis. Het huidige contract van de Argentijnse superster loopt op het einde van het seizoen af. De afgelopen tijd bleef het verdacht stil rondom de contractverlenging van Messi. Dat baarde zorgen bij de achterban van Barça, aangezien de daadwerkelijk handtekening van de topscorer nog ontbrak. 

Messi heeft zijn krabbel echter allang gezet, weet Tebas. Barça moet het nieuws alleen nog naar buiten brengen. Waarschijnlijk wacht de vice-kampioen van Spanje op het juiste moment. "Messi heeft zijn verbintenis vernieuwd. Contracten zijn officieel wanneer ze getekend zijn en niet wanneer naar buiten wordt gebracht dat ze getekend zijn", stelt Tebas. 

"Messi heeft bijgetekend bij Barcelona. Als ik niet voorgelogen ben, heeft Messi getekend." Onduidelijk is nog met hoeveel seizoenen het contract van de dertigjarige linkspoot verlengd wordt. 

Poll

Gaat Messi ooit nog weg bij Barcelona?

(1392 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 16:37
Met 3 jaar verlengd tegen een salaris van 17,5 miljoen netto per jaar. Dit uit vertrouwde bron;)
Vind ik leuk
Sjaakhaak +1786
dinsdag 14 november 2017 om 16:44
Nog helemaal niks verlengd lijkt me, zodra Messi een krabbel zet zal Barca zsm naar buiten willen komen met dat nieuws. Dus nee die betrouwbare bron van je klopt niet ;)
Vind ik leuk
Butsbal +4268
dinsdag 14 november 2017 om 16:46
Die getrouwde bron kon toch wel eens gelijk hebben ;)
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:17
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de bron nog helemaal niet getrouwd is als Butsbal beweerd, de bron is verloofd en zal 18 januari in het huwelijksbootje stappen
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:51
Hij had toch al een levenslang contract?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:57
Dat was Iniësta.
Vind ik leuk
Henk 1971 +1816
dinsdag 14 november 2017 om 16:38
Messi zit bij de juiste club
Vind ik leuk
mcmodd +11388
dinsdag 14 november 2017 om 16:38
Laat me raden: 3 jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 16:51
Als ik niet voorgelogen ben? Waar slaat dat nou weer op.
Als je sterspeler zijn contract tekent dan ben je daar als voorzitter toch gewoon bij.
Volgens mij zegt hij dit puur en alleen om eventuele geruchten de kop in te drukken.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:00
het is de voorzitter van de Primera division niet van barca ;)
Vind ik leuk
Ruud1987 +2883
dinsdag 14 november 2017 om 16:52
Iedereen liegt elkaar voor in Spanje, dus dan zou dat ook bij hem wel het geval kunnen zijn......
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:13
Hij moet daar ook lekker blijven.Is daar de koning bij Barca, lekker weertje en verdiend genoeg
Vind ik leuk
Arvin +428
dinsdag 14 november 2017 om 21:33
Ik denk dat ie het hele catalonië gedoe nog afwacht omdat ie niet de spaanse competitie uit wil met Barca.
Vind ik leuk
power +318
dinsdag 14 november 2017 om 22:51
Had ze eerder bij Iniesta ook gezegd, toen zei Iniesta dat hij niks had getekend, en nu bij Messi zelfde verhaal van Iniesta, vieze leugenaars directie van Barca ze maken hele club kapot
Vind ik leuk
wijze man +1272