Clubloze Ebecilio duikt op in Jupiler League: 'Weer aan wedstrijden toekomen'

Clubloze Ebecilio duikt op in Jupiler League: 'Weer aan wedstrijden toekomen'

dinsdag 14 november 2017 om 16:55

Kyle Ebecilio krijgt van NEC de mogelijkheid om zijn rentree te maken in het betaald voetbal. De middenvelder zit al enkele maanden zonder club. In juni van dit jaar getroffen werd Ebecilio (23) door een zenuwaandoening getroffen. 

Via de officiële kanalen meldt NEC dat de oud-speler van Feyenoord, Arsenal, FC Twente, Nottingham Forest en ADO Den Haag in Nijmegen de gelegenheid krijgt om weer volledig fit te geraken en zijn profcarrière op de rails te krijgen. 'NEC biedt de Rotterdammer, die in zijn geboortestad met verschillende fysio's en personal trainers al aan zijn herstel werkte, nu een plek om weer op krachten en zijn oude niveau te komen', valt er te lezen.

'Onder leiding van de medische staf zal Ebecilio op De Eendracht een intensief traject gaan volgen, waarbij hij in eerste instantie veel in het krachthonk te vinden zal zijn. Wanneer gesteld kan worden dat hij op dit gebied gewenste progressie heeft gemaakt, zal hij bij Jong NEC ook de veldtrainingen gaan hervatten. Dit met uiteindelijk als doel om weer op zijn oude niveau te komen en weer aan wedstrijden toe te komen.'

In maart werd het contract van Ebecilio bij FC Twente verscheurd. 

Plaats een reactie

dinsdag 14 november 2017 om 17:03
EDIT VP: provocatie
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 november 2017 om 13:36]
Vind ik leuk
1892 +5459
dinsdag 14 november 2017 om 17:07
Ze komen nu echt niet !
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:37
Gister klagen over 2 gasten Die het vitesse topic "vol schreeuwen" en moet je nou hier zien.....

Jullie zijn Geen haar beter
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 18:43
EDIT VP: ongepaste reactie
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 november 2017 om 13:31]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:02
EDIT VP: ongepaste reactie
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 november 2017 om 13:40]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:08
Wat een niveau... kan het niet iets volwassener?
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:11
Kukelekukukeleku
Welkom bij ons Enieseeeeeeeeeeeeee
Vind ik leuk
1892 +5459
dinsdag 14 november 2017 om 17:15
Is er eindelijk een Nek forum en dan komen ze niet huilen.
Vind ik leuk
Djambo +3349
dinsdag 14 november 2017 om 18:59
Prima beleid weer een Nederlandse speler met potentie, en straks van onszelf ook nog. Kan Vitesse een voorbeeld aan nemen, in plaats van al die asielzoekers daar.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:07
Tuurlijk. NEK vorig jaar meeste buitenlanders, maar prima Djamboos!
Vind ik leuk
Teo Smith +13079
dinsdag 14 november 2017 om 19:32
Het is maar waar je blij van word.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 22:02
Ben er :)
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 18:46
Hier de andere zoon van Bennie , allemaal autisten
Vind ik leuk
Ruud1987 +2882
dinsdag 14 november 2017 om 17:03
Zou fijn voor hem zijn als hij daadwerkelijk weer terug komt op niveau, ook mooi dat NEC hem daar de mogelijkheid toe biedt.

Kortom een mooi en positief bericht !
Vind ik leuk
Alain2708 +2831
dinsdag 14 november 2017 om 17:09
Mooi dat NEC hem die kans geeft.
Bruikbare speler voor NEC, mits hij fit is..
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:11
Zelfs als hij niet fit is.. het is wel de jupiler league he? :p
Vind ik leuk
Alain2708 +2831
dinsdag 14 november 2017 om 17:15
Hahahaha, nu nog wel.
Volgend seizoen niet meer denk ik..
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 17:19
Deze jongen was van zijn generatie (Rekik, Willems, Vilhena,etc) het grootste talent. Raar dat juist hij het niet gehaald heeft.
Vind ik leuk
Ale +1172
dinsdag 14 november 2017 om 17:24
Wat was die goed he..
Vind ik leuk
Dicky +5710
dinsdag 14 november 2017 om 17:25
Dit zou zomaar eens een schot in de roos kunnen zijn voor NEC. Slim om zon jongen een kans te geven.
Vind ik leuk
glenn +804
dinsdag 14 november 2017 om 17:36
met de grote trom weg en in stilte langs een achterdeurtje terug.....wie is de volgende ??
Vind ik leuk
Teo Smith +13079
dinsdag 14 november 2017 om 19:31
Mits fit een prima speler voor hun.
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 19:57
Iemand popcorn? Gezellige topic!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10492
dinsdag 14 november 2017 om 21:43
Haha, waar gaat het over ouwe...
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:47
Ouwe kijk de topic :P
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10492
woensdag 15 november 2017 om 07:59
Hehe ja dat deed ik ook ;-) waar gaat het hier in hemelsnaam nog over bedoelde ik er mee hehe.. ;-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 november 2017 om 07:59]
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:51
Ik heb er zelfs een biertje bij genomen!
Vind ik leuk
dinsdag 14 november 2017 om 21:52
Proost man :p
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Clubloze Ebecilio duikt op in Jupiler League: 'Weer aan wedstrijden toekomen'