Kuyt vol lof: Dat is wel de beste speler waar ik ooit mee gespeeld heb

    Kuyt vol lof: "Dat is wel de beste speler waar ik ooit mee gespeeld heb"

    Gepubliceerd: dinsdag 14 november 2017 om 20:49di 14-11-2017 om 20:49

    Steven Gerrard is de beste speler waar Dirk Kuyt ooit mee samengespeeld heeft. De 36-jarige onlangs gestopte routinier heeft met meerdere grootheden samengespeeld, maar de Engelsman heeft de beste indruk achtergelaten bij Liverpool.

    "Steven Gerrard is ondanks alle anders toppers zoals Suarez, Torres, Mascherano, Robben, Van Nistelrooij, een held in alles", zegt Kuyt in gesprek met Voetbal International. "Hij beheerste alles. Hij had snelheid, kon scoren en schroomde niet om iemand ondersteboven te schoppen en de bal mee te nemen zodat het geen overtreding was. Dat is wel de beste speler waar ik ooit mee gespeeld heb."

    Kuyt hoopt dan ook dat Gerrard aanwezig is op zijn afscheidswedstrijd, die nog gepland moet worden. "We hebben regelmatig contact. Het is niet zo dat we elkaar iedere dag platbellen, maar we zien elkaar een paar keer per jaar. Ik hoop dat hij aanwezig zal zijn als mijn afscheidswedstrijd er komt."

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +90982
    dinsdag 14 november 2017 om 20:51
    Ik vind het ook een van de allerbeste middenvelders ooit. Wat een geweldenaar was Steven!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4914
    dinsdag 14 november 2017 om 20:53
    Helaas niet echt de mondiale waardering gehad. Precies zoals Kuyt zegt. Gerrard was een alleskunner.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    dinsdag 14 november 2017 om 20:59
    Dat komt omdat dat echt een topper was die zich obdergeschikt maakte aan het team zonder capsones en uitspattingen.dan ben je voor de media niet interessant genoeg en ziet de massa het niet.maar is 1 van de beste ooit uit engeland
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4914
    dinsdag 14 november 2017 om 21:11
    Ja inderdaad. Staat voor mij bovenaan samen met Gascoigne en Le Tissier.
    Vind ik leuk
    Nuance +9444
    dinsdag 14 november 2017 om 21:51
    Wow Matthew LeTissier, wat een geweldige voetballer was dat zeg!
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 22:18
    Of het komt omdat ondanks de kwaliteit van de Engelse selectie, dat team nooit maar dan ook nooit heeft gepresteerd in zijn tijdperk. Niet te begrijpen verder want er zaten een aantal klassespelers tussen maar de resultaten waren met het nationale team gewoon noppes.
    Vind ik leuk
    Hulsink +506
    woensdag 15 november 2017 om 17:22
    Altijd fijn dat je er trots op bent om iemand onderste boven te schoppen, geweldig!
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 18:31
    Als ik aan Gerrard denk, denk ik alleen maar aan uitglijden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws