Kritiek doet Büttner niets: 'Makkelijk hè, thuis achter je computer iets zeggen'

Kritiek doet Büttner niets: 'Makkelijk hè, thuis achter je computer iets zeggen'

woensdag 15 november 2017 om 08:54

Alexander Büttner is het niet eens met de kritiek op zijn spel. De 28-jarige verdediger ligt onder vuur bij de aanhang van Vitesse, die hem in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle zelfs uitfloot.

"Maar ik kan er heel goed mee omgaan, ik heb daar totaal geen last van", zegt Büttner over de kritiek tegen Voetbal International. "Ik vind het ook onterecht. Ik ben nu eenmaal een jongen op wie gelet wordt. Als ik zeven goede ballen geef en één verkeerde, dan halen ze alleen de foute eruit. Ze zeggen weleens dat er jongens met een stempel zijn. Ik ben er daar één van."

"Ik denk dat mensen op bepaalde jongens altijd commentaar willen hebben", vervolgt de linksback. "Het is makkelijk, hè, thuis achter je computer iets zeggen over een ander. Het boeit me totaal niet. Ik blijf gewoon voetballen, mijn ding doen."

Vitesse is in Europa bijna uitgespeeld, maar in de Eredivisie staan de Arnhemmers vijfde. Volgens Büttner is er nog niets verloren. "Europees wordt het inderdaad moeilijk, al hebben we nog twee mooie wedstrijden. In de competitie is nog van alles mogelijk. We hebben voldoende kwaliteit."

Plaats een reactie

woensdag 15 november 2017 om 08:59
Als je eens fatsoenlijk gaat ballen hebben de mensen niks te zeiken
Vind ik leuk
1892 +5572
woensdag 15 november 2017 om 09:12
Gewoon Faye ipv de heer Buttner.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:28
Bravo,

je heb nu al meer zinvolle opmerkingen gemaakt op deze site dan je naamgenoot met spatie! ;)
Vind ik leuk
Djambo +3502
woensdag 15 november 2017 om 09:32
In Arnhem zien ze liever een stel Afrikanen dan Nederlandse spelers. Dat krijg je als je Chelsea supporters laten betalen om meer tickets te verkopen.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 12:08
Zegt iemand die supporter is van een clubje waarvan de selectie uit 95% buitenlanders bestond vorig seizoen...
Vind ik leuk
Vak-DD +7762
woensdag 15 november 2017 om 15:55
Welk team speelde vorig seizoen met hoofdzakelijk alleen maar buitenlanders ! Tip : ze zijn daarna gedegradeerd naar de J.L.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 10:02
Büttner, doelt hier ondere andere op jou, Man of the Match, Jah Wollaah Jonguh, Belchinees. Had je dat nog niet in de gaten?
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:02
'Als ik zeven goede ballen geef en één verkeerde, dan halen ze alleen de foute eruit.'

Gelukkig gebeurt dat eerste toch nooit.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:06
Hier heeft Veltman ook last van. Misschien een idee om eens met hem in gesprek te gaan.
Vind ik leuk
Sazzz +8601
woensdag 15 november 2017 om 09:10
Verschil is alleen wel dat Veltman zo'n beetje de beste statistieken heeft van Nederland. En als hij slecht gespeeld heeft geeft hij dat ook toe. Büttner kan met een stalen gezicht zeggen dat hij goed gespeeld heeft terwijl zijn directe tegenstander bij alle tegendoelpunten betrokken was
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10710
woensdag 15 november 2017 om 09:28
Zo is dat!
Vind ik leuk
Sanders +1660
woensdag 15 november 2017 om 10:15
Veltman geeft het toe? Sorry hoor, maar als er iemand in nederland slechte zelfreflectie heeft na janssen dan is dat veltman wel.
Vind ik leuk
derksen +6815
woensdag 15 november 2017 om 09:08
Achter me tablet gaat het anders ook prima
En ook via me tel buttner!
Vind ik leuk
Cappie +5468
woensdag 15 november 2017 om 09:14
Via telefoon is het vaak wel iets lastiger.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 20:42
Op de PlayStation rent Buttner iedereen voorbij... hoe ken dat nou hahahah
Vind ik leuk
Liwwadder +3412
woensdag 15 november 2017 om 09:14
idd..niet zeiken maar ballen!
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 09:17
Je kan er beter voor zitten.
Erachter zie je niet veel.
Vind ik leuk
DubRtd +14882
woensdag 15 november 2017 om 09:27
Ik wil het ook wel recht in je gezicht zeggen dat je er geen klote van bakt, hoor.
Heb daar nooit zo'n moeite mee.
Vind ik leuk
rinirat +844
woensdag 15 november 2017 om 09:32
Ongelofelijke nietsnut die denkt dat hij geweldig is.
Ik vind hem een prutser,die veel geluk heeft gehad en te veel geld heeft verdiend.
Vind ik leuk
zwollie +3574
woensdag 15 november 2017 om 09:33
Ga eens presteren buttner en niet van die domme overtredingen maken. Je loopt erbij alsof je Messi bent
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 10:29
Buttner is de laatste tijd inderdaad een beetje (erg) aan t overdrijven: "Kijk mij m'n best doen, ik ben super lomp"
Vind ik leuk
remakil +1639
woensdag 15 november 2017 om 09:59
Goed zo Alexander... het boeit me totaal niet. Die houding moet je aanhouden jongen, dat is de houding die de aanhang van Vitesse zat is, want die houding laat je ook in het veld zien. Dat het je niet boeit...

Die 7 goede voorzetten, waar je het over hebt, daar heb je doorgaans 4 of meer wedstrijden voor nodig. Het lukt je wel om 7 slechte voorzetten te geven in 1 wedstrijd. Daarnaast loop je over van arrogantie, daarom ook de houding dat het je niet boeit. Tel er je doorgaans onnodige en domme overtredingen bij op, je kaartenverzameling en je komt al snel tot de situatie waarin je nu zit. Je doet constant de verkeerde dingen, op het verkeerde moment, dat je het niet snapt geeft aan dat je niet de allerslimste bent, of gewoon minachting hebt voor de fans, die mede jouw salaris betalen.

Oh ja, ik zeg het van achter mijn computer... zou ik je tegenkomen, zou ik het ook recht in je bek zeggen. Niet dat het jou zou boeien...
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
woensdag 15 november 2017 om 10:36
En toen dacht Fraser: Die remakil heeft helemaal gelijk maar ik stel hem toch op. Ben je misschien wat bevooroordeeld en kan hij ook niks meer helemaal goed doen bij jou ? Zou jij je druk gaan lopen maken wat mensen van jou vinden en waar je je toch niet tegen kan verdedigen ?
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 november 2017 om 10:37]
Vind ik leuk
remakil +1639
woensdag 15 november 2017 om 12:48
Ik ben niet bevooroordeeld, ik ben een FC Utrecht fan. Goed, ik kom regelmatig bij Vitesse, maar ik heb er niet zo’n binding mee, dat ik van slag raak van Büttner..

Ik weet dat hij niet fit, te zwaar en arrogant binnen kwam vanwege zijn Man U tijd en zijn zak Russische roebels. En dat hij zichzelf nog steeds supergoed vindt, daarom ook zijn houding. En ik begrijp de fans daarom goed en straks staat hij er daarom ook gewoon naast... geloof me maar. Kijken of het hem dan boeit...
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
woensdag 15 november 2017 om 12:57
Maar als hij werkelijk zo slecht is als iedereen hier doet geloven zet Fraser hem er heus wel naast hoor. Maar het is zo makkelijk om iemand zomaar af te branden. Ik ben voor Feyenoord en ik wordt doodziek van al die sukkels die maar lopen te zeiken over Nelom. Die kan ook werkelijk niks goed doen bij allerlei mensen en dan vind ik het niet vreemd dat die voetballers zich maar een beetje af gaan sluiten nadat ze er geirriteerd over zijn geraakt
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 november 2017 om 12:57]
Vind ik leuk
remakil +1639
woensdag 15 november 2017 om 13:01
Hij is al 2x gepasseerd hè. Niet voor niets...

Hij is niet slecht, hij speelt slecht. Dat komt deels door zijn arrogantie en daar is dit stukje een bewijs van.

Het gaat er niet om dat hij niks goed kan doen, gast er om dat hij het juist niet doet. Dat is een essentieel verschil..
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
donderdag 16 november 2017 om 09:43
En dan je eigen spelers afbranden op internet op je eigen spelers uitfluiten in het stadion is dan een passende reactie ?
Vind ik leuk
remakil +1639
donderdag 16 november 2017 om 11:08
Moet hij beter zijn best doen. De voetbalwereld is hard..
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
donderdag 16 november 2017 om 13:10
Dat heeft niks met de voetbalwereld te maken maar met je eigen mentaliteit
Vind ik leuk
remakil +1639
donderdag 16 november 2017 om 15:02
Je blijft zeveren hè, wereldverbeteraartje?

Maar je slaat de plank mis, want e.e.a. komt voort uit de mentaliteit van de speler. Dan moet je het probleem niet verleggen naar de fan die laat horen dat hij de inzet en mentaliteit van de speler niet waardeert... dat is de fan zijn goed recht.
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
vrijdag 17 november 2017 om 11:27
En dat bedoel ik nou, er is blijkbaar niet veel nodig om jou te irriteren en dan ga je persoonlijk worden. En nog wat: het komt niet voort uit de mentaliteit van de speler maar uit wat jij van zijn mentaliteit vindt. Maar schrik niet: jij kan het mis hebben
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 november 2017 om 11:41]
Vind ik leuk
remakil +1639
vrijdag 17 november 2017 om 12:59
Blablabla... zet je oogkleppen af, je slaat te vaak mis..

Blaat verder wat je wilt, I do not care...
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
vrijdag 17 november 2017 om 13:21
Elvis has left the building....
Vind ik leuk
remakil +1639
vrijdag 17 november 2017 om 14:33
Nu pas... hij is al jaren dood, maar nu snap ik meteen in wat voor modus jij leeft..
Vind ik leuk
remakil +1639
vrijdag 17 november 2017 om 19:43
Oh, goh... lees ff op VP, dan weet je wie er gelijk had en wie niet. Büttner is komend weekend gepasseerd. Gek hè...

Boeien zeker... maar bedankt Fräser. Haha
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
zondag 19 november 2017 om 00:26
En dat die een keer gepasseerd wordt zegt dat jij gelijk hebt ? En wat als hij de week erna nou weer speelt ? En dan zeg je "Blaat maar verder, I do not care" maar je blijft gewoon reageren ? Blijkbaar wel dus, maar je bent wel grappig :)
[Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 00:27]
Vind ik leuk
remakil +1639
zondag 19 november 2017 om 04:18
Geïrriteerd?
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
zondag 19 november 2017 om 11:29
Nee ik zeg toch, je bent grappig :)
Vind ik leuk
remakil +1639
zondag 19 november 2017 om 12:17
Boeie...
Vind ik leuk
Pagan1964 +1795
maandag 20 november 2017 om 11:20
Dat is precies wat Buttner over jou denkt. Maarre, veel plezier met Utrecht, daar zullen ze wel dol zijn op zulke positieve supporters :)
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 11:22]
Vind ik leuk
remakil +1639
maandag 20 november 2017 om 13:38
Heel positief, je hebt geen idee...

Heb nooit gezegd dat ik de betreffende speler sta uit te jouwen, ik heb gezegd dat ik begrijp dat het gebeurd. Blijkbaar is dat heel moeilijk te verteren voor jou en projecteer je dat meteen op mijn persoon. Zegt heel veel over jou en je denkvermogens...

Succes met je stadionclubje, jullie hebben het nodig...
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 11:09
je komt gewoon veeeeeel te kort ,maar je doet je voor alsof jij Messi bent
Vind ik leuk
Dicky +5762
woensdag 15 november 2017 om 13:11
Dit is het grootste probleem met Büttner. Hij denkt zelf dat hij goed bezig is. Ik zal nooit een speler van Vitesse uitfluiten. Maar mijn hemel. Bij Büttner kom ik toch wel erg in de verleiding hoor. Maar ik ben van mening dat de hoofdschuldige Fraser is. Hij laat dit blinde peerd tenslotte staan. Je kan zeggen wat je wilt van Büttner maar hij geeft altijd 100%. Het is dan aan de trainer om te bepalen of dat voldoende is. Ik vind duidelijk van niet. En ik vind Fräser de hoofdschuldige aan de wanprestatie tegen Zulte. Maar ja, komend weekend krijgt de rechtsbuiten van Groningen een lekkere middag want Fräser gaat het blinde peerd gewoon weer een hand boven het hoofd houden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 15 november 2017 om 13:18]
Vind ik leuk
Vak-DD +7762
woensdag 15 november 2017 om 15:58
Büttner staat gewoon op de verkeerde plek, hij kan niet verdedigen. Als linksbuiten deed hij het toen der tijd beter.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 14:26
Schijnbaar makkelijker dan een bal naar de goede kleur spelen of niet Buttner. Maargoed hij heeft een dikke bankrekening en ik niet, dus hij lacht het laatst.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 17:55
Laat die jongen nou gewoon voetballen, doen die azijnzijkers het dan altijd goed...ook jullie hebben wel eens mindere dagen, het komt echt wel goed met Büttner, ben blij dat hij hem laat staan, en je eigenspelers uitfluiten echt, prima plubliek zijn jullie
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 18:43
Zo zijn ze in Arnhem , dat lelijke stadion half gevult en eigen spelers uitfluiten doen ze graag daar.
Vind ik leuk
woensdag 15 november 2017 om 19:53
Luister eens, Buttner met al je ervaring speel je gewoon bar slecht. In de EL verkloot je het door als een achterlijke rood te krijgen, maar kritiek doet je niks. Nou dan zul je wel altijd die lul blijven sie je nu bent, zeg ik lekker van achter de telefoon.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kritiek doet Büttner niets: 'Makkelijk hè, thuis achter je computer iets zeggen'