Kritiek doet Büttner niets: 'Makkelijk hè, thuis achter je computer iets zeggen'

    Kritiek doet Büttner niets: 'Makkelijk hè, thuis achter je computer iets zeggen'

    Gepubliceerd: woensdag 15 november 2017 om 08:54wo 15-11-2017 om 08:54

    Alexander Büttner is het niet eens met de kritiek op zijn spel. De 28-jarige verdediger ligt onder vuur bij de aanhang van Vitesse, die hem in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle zelfs uitfloot.

    "Maar ik kan er heel goed mee omgaan, ik heb daar totaal geen last van", zegt Büttner over de kritiek tegen Voetbal International. "Ik vind het ook onterecht. Ik ben nu eenmaal een jongen op wie gelet wordt. Als ik zeven goede ballen geef en één verkeerde, dan halen ze alleen de foute eruit. Ze zeggen weleens dat er jongens met een stempel zijn. Ik ben er daar één van."

    "Ik denk dat mensen op bepaalde jongens altijd commentaar willen hebben", vervolgt de linksback. "Het is makkelijk, hè, thuis achter je computer iets zeggen over een ander. Het boeit me totaal niet. Ik blijf gewoon voetballen, mijn ding doen."

    Vitesse is in Europa bijna uitgespeeld, maar in de Eredivisie staan de Arnhemmers vijfde. Volgens Büttner is er nog niets verloren. "Europees wordt het inderdaad moeilijk, al hebben we nog twee mooie wedstrijden. In de competitie is nog van alles mogelijk. We hebben voldoende kwaliteit."

    Plaats een reactie

    Kopstootje +9676
    woensdag 15 november 2017 om 09:06
    Hier heeft Veltman ook last van. Misschien een idee om eens met hem in gesprek te gaan.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310
    woensdag 15 november 2017 om 09:10
    Verschil is alleen wel dat Veltman zo'n beetje de beste statistieken heeft van Nederland. En als hij slecht gespeeld heeft geeft hij dat ook toe. Büttner kan met een stalen gezicht zeggen dat hij goed gespeeld heeft terwijl zijn directe tegenstander bij alle tegendoelpunten betrokken was
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19988
    woensdag 15 november 2017 om 09:28
    Zo is dat!
    Vind ik leuk
    Sanders +4127
    woensdag 15 november 2017 om 10:15
    Veltman geeft het toe? Sorry hoor, maar als er iemand in nederland slechte zelfreflectie heeft na janssen dan is dat veltman wel.
    Vind ik leuk
    derksen +8932
    woensdag 15 november 2017 om 09:08
    Achter me tablet gaat het anders ook prima
    En ook via me tel buttner!
    Vind ik leuk
    Cappie +7389
    woensdag 15 november 2017 om 09:14
    Via telefoon is het vaak wel iets lastiger.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 20:42
    Op de PlayStation rent Buttner iedereen voorbij... hoe ken dat nou hahahah
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3902
    woensdag 15 november 2017 om 09:14
    idd..niet zeiken maar ballen!
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    woensdag 15 november 2017 om 09:32
    Ongelofelijke nietsnut die denkt dat hij geweldig is.
    Ik vind hem een prutser,die veel geluk heeft gehad en te veel geld heeft verdiend.
    Vind ik leuk
    zwollie +8446
    woensdag 15 november 2017 om 09:33
    Ga eens presteren buttner en niet van die domme overtredingen maken. Je loopt erbij alsof je Messi bent
    Vind ik leuk
    The Iceman +11540
    woensdag 15 november 2017 om 10:29
    Buttner is de laatste tijd inderdaad een beetje (erg) aan t overdrijven: "Kijk mij m'n best doen, ik ben super lomp"
    Vind ik leuk
    deltiaan +1286
    woensdag 15 november 2017 om 11:09
    je komt gewoon veeeeeel te kort ,maar je doet je voor alsof jij Messi bent
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7128
    woensdag 15 november 2017 om 14:26
    Schijnbaar makkelijker dan een bal naar de goede kleur spelen of niet Buttner. Maargoed hij heeft een dikke bankrekening en ik niet, dus hij lacht het laatst.
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 17:55
    Laat die jongen nou gewoon voetballen, doen die azijnzijkers het dan altijd goed...ook jullie hebben wel eens mindere dagen, het komt echt wel goed met Büttner, ben blij dat hij hem laat staan, en je eigenspelers uitfluiten echt, prima plubliek zijn jullie
    Vind ik leuk
    woensdag 15 november 2017 om 18:43
    Zo zijn ze in Arnhem , dat lelijke stadion half gevult en eigen spelers uitfluiten doen ze graag daar.
    Vind ik leuk
    maandag 11 december 2017 om 12:24
    Alexander laat je tanden zien!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws