'Ik hoop dat de bondscoach mijn goal en assist heeft gezien, hij moet me meenemen'

'Ik hoop dat de bondscoach mijn goal en assist heeft gezien, hij moet me meenemen'

zondag 19 november 2017 om 18:02

Yassin Ayoub hoopt met heel zijn hart dat hij na dit seizoen een uitnodiging ontvangt voor de nationale ploeg van Marokko. De middenvelder van FC Utrecht wil naar het WK.

"Ik heb er al een keer bijgezeten en de trainer (Hervé Renard, red.) kent mij", vertelt Ayoub aan de NOS. "Ik heb hem ontmoet, heb hem face-to-face gesproken. Het was een goed gesprek. Hopelijk bekijkt hij me wekelijks en dan hoop ik aan het einde van het seizoen op een uitnodiging."

De Utrecht-middenvelder maakte zondag in elk geval een goede start door te scoren met een beauty én een assist te geven. "Het ligt aan mezelf. Ik moet gewoon presteren en zorgen dat ik het de bondscoach zo moeilijk mogelijk maak, zodat hij geen keus heeft. Hij moet me gewoon meenemen!"

"Ik hoop dat hij mijn goal en assist heeft bekeken, maar één zwaluw maakt nog geen zomer", besluit Ayoub zelfkritisch. Hij zat eerder dit jaar bij de selectie voor de oefeninterland tegen het Nederlands elftal, maar bleef negentig minuten op de bank.

Poll

Hoort Ayoub in de Marokkaanse selectie?

(210 stemmen)

Plaats een reactie

Ruud1987 +2961
zondag 19 november 2017 om 18:03
Ik gun het je van harte Ayoub, ik vind ook wel dat je een plekje verdiend.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:11
Niet voor de basis maar ik zou hem wel meenemen
Vind ik leuk
Utca030 +2466
zondag 19 november 2017 om 18:13
Hij kan niet om ayoub heen.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:16
Gelijk uitzetten naar Marokko deze man, als hij toch liever daar wil spelen!
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 19:08
Wat een domme reactie zeg. Blijk van geen hersencellen.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
zondag 19 november 2017 om 19:36
En dan nog is 3 likes ook.. zucht. Stem maar lekker op die blonde mongool die geen plannen heeft en geen haar beter is als die mongool van een Kuzu.
Vind ik leuk
pro +86
woensdag 22 november 2017 om 10:48
5 inmiddels, PVV'ers zijn echt overal en een plaag. Ik zeg uitroeien, of uitzetten naar Limburg.
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 22:11
Dude.... iets meer nuance is welkom.
Vind ik leuk
TRAK123 +101
zondag 19 november 2017 om 18:24
Ik hoop dat ze jou uitzetten. voor racisten is er geen plek. een gevangenis diep onder de grond. pedofieltje
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 18:34
Win win situatie voor Utrecht en Ayoub.
Vind ik leuk
Kwal +349
zondag 19 november 2017 om 18:51
Ik dacht even dat dit over Dabo van Vitesse ging hahahaha
Vind ik leuk
MOTM +493
zondag 19 november 2017 om 20:46
Het is altijd nog zijn leven, en zijn carrière. Uitzetten? Pfff. Wat een grote woorden weer. Niet alles meteen een politieke draai geven.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 20:47]
Vind ik leuk
FCU10 +465
zondag 19 november 2017 om 21:33
Ayoub is een held!
Vind ik leuk
zondag 19 november 2017 om 21:52
Iedereen wil wel naar t WK. Boetius overweegt een Panama paspoort aan te vragen.
Heb ik van horen vertellen hoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik hoop dat de bondscoach mijn goal en assist heeft gezien, hij moet me meenemen'