Verdediger heeft rotmiddag in Groningen: Flikker op, godverdomme

    Verdediger heeft rotmiddag in Groningen: "Flikker op, godverdomme"

    zondag 19 november 2017 om 17:57

    Een krankzinnig duel tussen FC Groningen en Vitesse eindigde zondagmiddag in 4-2 voor de thuisploeg. Kasper Larsen leek lange tijd de grote schlemiel van de middag te worden. De Deense verdediger van FC Groningen veroorzaakte een penalty én maakte een eigen doelpunt. De penalty die scheidsrechter Jeroen Manschot toekende, vond Larsen onterecht.

    "Ik weet niet wat er gebeurde met de strafschop, een beetje een fifty fifty bal. Het was een duel in de lucht en volgens mij geen penalty. Totaal niet", zei hij na de overwinning in gesprek met FOX Sports. 

    "Toen dacht ik: ja, flikker op, godverdomme... Niet terecht, denk ik. Ongelukkig, maar oké, we hebben nu drie punten. Als je springt en de bal is in de lucht… Heel ongelukkig natuurlijk, maar de overwinning is lekker. Ik dacht tijdens de wedstrijd wel: dit is niet mijn dag."

    Door de zege op Vitesse heeft FC Groningen nu 12 punten uit 12 duels. De ploeg van trainer Ernest Faber staat op de dertiende plek. 

    Plaats een reactie

    Kevindo +709
    zondag 19 november 2017 om 18:09
    Ik dacht tijdens de wedstrijd wel: "dit is niet mijn dag."

    Heeft 'ie toch sterk geanalyseerd.
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2527
    zondag 19 november 2017 om 20:41
    Scherpe analyse idd.
    Vind ik leuk
    Wally g +487
    zondag 19 november 2017 om 18:10
    Haha wat een soap :-)
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 18:13
    Ach 3 punten zijn het belangrijkste
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 18:16
    Denkt al vloeiend Nederlands dus
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 18:18
    Scandinaviërs staan wel vaker bekend om hun goede beheersing van de Nederlandse taal ;)
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    zondag 19 november 2017 om 20:34
    Mocro's ook.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +793
    zondag 19 november 2017 om 22:40
    Nee, kijk maar in kanaleneiland of delen van Spangen, praten de Marokkanen nog geen fatsoenlijk woord Nederlands. Enkel wat uh uh weet je ,weet je, kk zus en zo, en dan houd het verdere fatsoenlijk ABN wel op helaas.
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    maandag 20 november 2017 om 09:14
    Ik ben ook niet serieus he. ;)
    Vind ik leuk
    John M. +4746
    zondag 19 november 2017 om 18:24
    Een titel op zeer hoog niveau. Bravo VP.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 18:28]
    Vind ik leuk
    HJR +7590
    zondag 19 november 2017 om 18:26
    Hoop ;)?
    Overigens heb je helemaal gelijk als je 'hoog' bedoelt
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 november 2017 om 18:27]
    Vind ik leuk
    John M. +4746
    zondag 19 november 2017 om 18:27
    Sorry, hoog
    Vind ik leuk
    Kwal +676
    zondag 19 november 2017 om 18:50
    Ernest Faber heeft de poppetjes toch wel goed op zijn plaats gezet nu. De lijnen zijn nu duidelijk uiteen gezet. Dit smaakt naar meer.
    Vind ik leuk
    Pkrzz +90
    zondag 19 november 2017 om 19:43
    Hier ben ik het niet mee eens! Een zwaluw maakt nog geen zomer! Faber heeft nu geluk, dat het eens onze kant opvalt.

    Met een half uur dat ze eindelijk wat naar voren en opportunistisch gaan voetballen.

    Het ging beter mee eens, maar Faber is gewoon de controle kwijt geraakt en dit seizoen gewoon verpest.

    Faber moet weg, heeft gefaald! Hij heeft zulke rare beslissingen genomen sinds hij hier zit. Hij heeft niet het optimale eruit gehaald. Hij heeft er zelfs zo een potje van gemaakt, dat er zelfs gemor in de spelersgroep is ontstaan! Natuurlijk is dit ook aan de spelers zelf, maar als het niet loopt... dan weet je het wel!
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 15:59
    Zulke wedstrijden zijn erbij Kasper geen prob, volgende match beter.. (y)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws