Slecht nieuws voor Real Madrid: 'Ik wil m'n hele leven hier blijven'

    Slecht nieuws voor Real Madrid: 'Ik wil m'n hele leven hier blijven'

    zondag 19 november 2017 om 21:26

    Harry Kane spreekt de intentie uit om de rest van zijn carrière bij Tottenham Hotspur te blijven. De Engelse spits wordt gelinkt aan onder andere Real Madrid.

    "Het is mijn doel om mijn hele carrière hier te blijven", zegt Kane in gesprek met BILD. "We hebben een geweldig team, een goede trainer (Pochettino, red.), een goed complex en we krijgen een prachtig nieuw stadion. Op dit moment heb ik het erg naar mijn zin hier."

    Dinsdag neemt Kane het met Tottenham op tegen het geplaagde Borussia Dortmund van Peter Bosz. Hij verwacht dat hij de problemen van de 53-jarige trainer groter kan maken. "Er staat veel druk op Dortmund en ze moeten allebei de wedstrijden winnen om nog kans te maken om door te gaan. Wij zijn niet bang. We hebben onze eigen speelstijl, winnen ook uitwedstrijden en zijn slimmer geworden."

    Plaats een reactie

    rpaulp50 +9712
    zondag 19 november 2017 om 21:30
    Arme Bosz......
    Vind ik leuk
    NederBelg +1531
    zondag 19 november 2017 om 21:30
    Mooi. Graag meer van dit soort spelers die echte clubmensen blijken als de beloning er goed is ;-)
    Vind ik leuk
    Hyena +28772
    zondag 19 november 2017 om 21:34
    Zo kan het dus ook!
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 21:51
    Hoe oppervlakkig om te veronderstellen dat materialisme de drijfveer zou zijn; een typische Pavlov-reactie.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    zondag 19 november 2017 om 21:54
    Ach, als Pochettino naar Barcelona of Madrid vertrokken is dan praat ons aller Harry wel weer anders.... hij doet het goed, maar is nog lang geen Lewandowski en dat niveau gaat ie ook niet halen.
    Vind ik leuk
    Cptn PSV +124
    zondag 19 november 2017 om 22:03
    2 jaar achter elkaar top scorer van de premier league, jaar daarvoor was hij tweede achter Aguero. Kane staat tweede in de top scorers lijst van de champions league, een goal minder dan Ronaldo. Dit allemaal en hij is net 24, op die leeftijd was Lewandowski nog niet eens doorgebroken in het eerste van Dortmund. Lul niet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32137
    zondag 19 november 2017 om 22:06
    Je lijkt een beetje op je piemeltje getrapt. Deze cijfers zeggen me helemaal niks. Ik weet wat ik zie en Lewandowski is van wereldklasse en Kane mag zijn schoenen nog niet poetsen.
    Vind ik leuk
    Mo +11554
    zondag 19 november 2017 om 23:15
    Die laatste woorden slaan natuurlijk werkelijk waar helemaal nergens op, maar dat had je zelf hopelijk ook al wel door
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8765
    zondag 19 november 2017 om 21:59
    Intenties zijn niets waard in het voetbal. Spreek dan uit dat je niet vertrekt tenzij Tottenham je dwingt om te vertrekken.
    Vind ik leuk
    zondag 19 november 2017 om 22:08
    Om hem nu al een echte clubman te noemen is wel wat overdreven. Eerst zien, dan geloven. Denk niet dat Tottenham hem nog lang kan behouden.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26317
    zondag 19 november 2017 om 22:22
    Tottenham timmert inderdaad hard aan de weg. Kane weet wat hij heeft en kent de toekomstplannen van Spurs. Hopelijk komt hij deze mooie woorden ook na
    Vind ik leuk