'Scouts van 'half Europa' op de tribune voor 'nieuwe Eriksen' van Ajax'

    'Scouts van 'half Europa' op de tribune voor 'nieuwe Eriksen' van Ajax'

    zondag 19 november 2017 om 21:47

    Volgens geruchtensite Calciomercato hebben AC Milan en AS Roma interesse in Donny van de Beek. De twintigjarige Ajacied wordt bovendien gevolgd door scouts van meerdere Europese clubs.

    Calciomercato noemt Van de Beek 'de nieuwe Eriksen' en schrijft dat 'half Europa' voor de middenvelder op de tribune zit. Van de Beek zou bij de twee Italiaanse clubs passen onder andere vanwege zijn fysiek en grote uithoudingsvermogen. Hij maakte deze week zijn debuut bij het Nederlands elftal en werd enkele maanden geleden ook al in verband gebracht met Bayern München. Dit seizoen speelde Van de Beek twaalf competitieduels, waarvan hij er elf in de basis stond.

    De twintigjarige Ajacied wordt binnen Ajax gezien als de natuurlijke vervanger van Davy Klaassen, die enkele maanden geleden naar Everton vertrok. Ook Klaassen werd gelinkt aan Milan en Roma. Van de Beek is sinds dit seizoen basisspeler bij Ajax en heeft nog een contract tot de zomer van 2020.

    Plaats een reactie

    Barry Engels +26470
    zondag 19 november 2017 om 21:51
    Hij is gewoon de nieuwe Klaassen en gaat na zijn vertrek net zo hard floppen!
    Vind ik leuk
    SDMSIM +706
    zondag 19 november 2017 om 21:52
    Lekker boeien. Wel multimiljonair. Daarvoor werk je toch ;)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26470
    zondag 19 november 2017 om 21:56
    Vanuit die invalshoek is een bezoek aan dit soort websites, het kijken van wedstrijden en het supporten van je club behoorlijk ridicuul te noemen.
    Vind ik leuk
    Kuip +5804
    zondag 19 november 2017 om 22:02
    Niet waar Barry. Van de Beek is een veel betere voetballer dan de matige Klaassen. Van de Beek gaat het wel redden in het buitenland.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26470
    zondag 19 november 2017 om 22:05
    Nu al?! En hij is of wordt bovendien echt geen wereldtopper zoals Eriksen...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22144
    zondag 19 november 2017 om 22:17
    Veel meer talent dan Klaassen. Deze jongen kan echt goed voetballen. Natuurlijk nu nog te jong voor de Serie A. En ook over pak hem beet 3 jaar blijft het een gok. Iedereen dacht dat Klaassen het wel zou gaan doen bij Everton. En kijk nu eens.. Garanties zijn er niet, maar vd Beek gaat wel een hele goede speler worden.
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 16:49
    Net als Clasie??
    Vind ik leuk
    North +2412
    zondag 19 november 2017 om 21:51
    Hou ajb op zeg... Die knul komt net kijken.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10181
    zondag 19 november 2017 om 21:52
    Ja hoor, nieuwe Eriksen, ander type speler.. Als Ajax een 'nieuwe' Eriksen heeft is dat Frenkie, komt meer in de buurt qua speelstijl..
    Vind ik leuk
    Jens1999 +19075
    zondag 19 november 2017 om 21:54
    Laat die aasgieren even snel opzouten.... gewoon blijven bij Ajax...
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    zondag 19 november 2017 om 21:55
    Flutspeler , verloor tegen Utrecht met 1-2 ! Labyad scoorde 2x , vd reek scoorde niet
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2766
    zondag 19 november 2017 om 21:58
    Aha, weten we dat ook weer.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3666
    zondag 19 november 2017 om 21:56
    En weer worden er onzin geruchten over Ajax spelers de ether in gegooid.

    Niemand gaat weg !!
    Vind ik leuk
    pinkelman +3842
    zondag 19 november 2017 om 22:05
    Ach, ach, gaat wel erg snel.
    Laat hem eens een lekker seizoen maken en iets weten te winnen.
    Vooralsnog vind ik hem er niet echt bovenuit springen dat ze daar weer tientallen miljoenen aan moeten spenderen. De Engelsen moeten nu toch wel beters weten wat de eredivisie voor stelt met al die mislukte spelers die bij hen aan komen waaien de laatste tijd en hier dan erg groots werden gepresenteerd: Clasie, Depay, Janssen, Berghuis, Klaassen.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12863
    zondag 19 november 2017 om 22:25
    Tot er een talent van AZ gelinkt wordt en dan heeft pinkeltje een andere mening, zoals wel vaker het geval is geweest.

    Was jij ook niet diegene die zeker wist hoe goed AZ spits Janssen was en 20 miljoen een koopje was omdat hij het niveau aan zou kunnen in Engeland ;-)
    Vind ik leuk
    pinkelman +3842
    zondag 19 november 2017 om 23:54
    Zeker niet.
    Ik vind de eredivisie geen exeptioneel talent momenteel voor brengen voor het buitenland, dat blijkt ook wel dat ze allemaal mislukken.
    Janssen vond ik, was zeker wel die 20 miljoen waard omdat een spits van ajax (Milik) die er beduidend minder in de eredivisie presteerde, daarvoor nog een hoger bedrag voor werd betaald.
    Mij hoor je niet zeggen dat ze het eventjes in het buitenland zouden redden dat hebben immers Depay en consorten ook niet gedaan maar er werd wel gigantisch voor betaald dan mag je dat ook doen voor een speler die hier in de eredivisie de ene na de andere goal maakt, in Oranje speelt en bovenin de eredivisie mee doet er ook zoveel voor wordt betaald. Of moet ajax, psv en feijenoord soms dat alleen recht hebben!? Maar buiten dat heb ik nooit beweerd dat ze het zouden redden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 00:00]
    Vind ik leuk
    Gerro +5466
    maandag 20 november 2017 om 00:39
    Dat ze niet slagen heeft alles te maken met dat ze te jong vertrekken en daardoor te jong op de bank belanden doordat ze te wisselvallig zijn. Zou beter zijn als voetballers tot hun 23/24 jaar blijven en jaartje of 5 bij de top 3 in het eerste hebben gestaan en dan met meer bagage bij een nieuwe club binnen komen.
    Vind ik leuk
    Mari +5582
    zondag 19 november 2017 om 22:05
    Ach de mannen willen een beetje reizen.
    Vind ik leuk
    Vinneeh +6
    zondag 19 november 2017 om 22:28
    @ rpaulr50 eeuwige 2e? Was dat nou nodig ff tussendoor? Volgens mij heeft Ajax bijna evenveel prijzen als Feyenoord en psv bij elkaar, of heb ik dat mis?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139051
    zondag 19 november 2017 om 22:39
    Ik denk ook dat de Pogba s van deze wereld erg onder de indruk zullen zijn van het fysiek van van de beek...............................
    Vind ik leuk
    kees ee +481
    zondag 19 november 2017 om 23:11
    en zegt dat wat over de verstandelijke capaciteiten van die scouts of over de voetbalcapaciteiten van donny ? eventueel kunnen ze hem ook nog ruilen voor davy !, . . win win, noemen ze dat in het bedrijfsleven. en dan zie je ook goed hoe dom dat het allemaal in elkaar zit.
    Vind ik leuk
    Gerro +5466
    maandag 20 november 2017 om 00:36
    Toch gek vorige week schreef de media nog niet niet 1 woord over de interesse van half Europa voor Maradonny maar kijk hij heeft 3 goals gemaakt tegen Nac en de biedingen stromen zogenaamd binnen bij Ajax volgens medialand. Allemaal grote lariekoek denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2605
    maandag 20 november 2017 om 00:56
    De klasse en fluwelen techniek van Eriksen heeft hij niet. Prima speler, maar hem met Eriksen vergelijken gaat hierbij echt niet op
    Vind ik leuk
    karel34 +48