Ibrahimovic heeft opvallend nieuws: Het was meer dan alleen een knieblessure

Ibrahimovic heeft opvallend nieuws: "Het was meer dan alleen een knieblessure"

maandag 20 november 2017 om 08:32

Het had weinig gescheeld of Zlatan Ibrahimovic had na zijn horrorblessure in de Europa League-wedstrijd tegen Anderlecht nooit meer op een voetbalveld gestaan. Dat onthult de spits van Manchester United na zijn rentree in Engeland.

Ibrahimovic overstrekte op 20 april zijn knie en scheurde daarbij zijn voorste kruisband af. Althans, dat meldde Manchester United. In feite was de situatie veel ernstiger, claimt de Zweed. "Als mensen op de hoogte zijn van de echte blessure, zouden ze in shock zijn dat ik überhaupt nog kan voetballen", aldus Ibrahimovic in The Guardian.

"Het was meer dan alleen een knieblessure. Wat dan precies? Dat houd ik voor me. Het is persoonlijk en ik wil dat niet met de rest van de wereld delen", vervolgt de United-spits, die bijna zeven maanden nodig had voor zijn herstel. "Ik heb niets overhaast, heb het schema gevolgd en keihard gewerkt. De mensen om mij heen weten wat ik ervoor gedaan heb."

Meteen na de horrorblessure nam Ibrahimovic het besluit dat hij niet de handdoek zou werpen. Manchester United verlengde vervolgens zijn contract met een jaar. "Het enige wat de laatste maanden in mijn hoofd heeft gezeten is: ik kom terug. Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het warme weerzien."

Check ook: Guess who's back: Ibrahimovic scoort bijna met acrobatische volley

Plaats een reactie

Filip_FCU +6996
maandag 20 november 2017 om 08:38
Zou best waar kunnen zijn maar aangezien het Zlatan is heb ik een beetje het gevoel dat hij wilt dat mensen hem nog meer gaan bewonderen.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 08:38]
Vind ik leuk
Truth +2777
maandag 20 november 2017 om 10:53
Hij staat graag in the picture op zijn zachtst uitgedrukt
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 08:39
Begin er dan niet over als je het vervolgens niet verteld.

Maar goed verder alle respect voor hoe hij zich terug gewerkt heeft en dat op die leeftijd. Het blijft toch een geval apart die Zlatan. Leeuw;)
Vind ik leuk
baku +404
maandag 20 november 2017 om 09:29
Ik weet ook al wie onze nieuwe bondscoach wordt, ik wil het alleen niet delen met de voetbalwereld. Daarnaast mag ik er ook nog niks over zeggen van de KNVB...
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 09:30]
Vind ik leuk
Jesmaj +190
maandag 20 november 2017 om 08:45
Denk dat er met zijn paspoort gesjoemeld is en dat hij eigenlijk al 43 is, maar dat houdt hij liever voor zich. Man man wat een opgeilerij.
Vind ik leuk
Hyena +20650
maandag 20 november 2017 om 08:51
Begin er dan ook niet over, slap gelul.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 08:56
Automythevorming. Confabulator.
Auteur van eigen hagiografie. Een gruwel voor iconoclasten.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 08:57]
Vind ik leuk
Jozef +22984
dinsdag 21 november 2017 om 18:26
Zeker.

Exact dit schoot ook direct door me heen...;-)
Vind ik leuk
Kevindo +405
maandag 20 november 2017 om 08:56
Dit is toch wel een beetje apart van Zlatan. Alsof je een papiertje uit je kontzak haalt, voor een volle zaal gaat staan, zegt een speech te hebben en vervolgens aangeven dat je het niet gaat voorlezen.
Vind ik leuk
Smash +573
maandag 20 november 2017 om 08:58
Natuurlijk jongen! Publiciteitsgeil mannetje dat je bent! Je bent een geweldige voetballer, maar probeer alles niet groter, geweldiger, etc. te maken dan het is. Het is knap dat je zo snel hersteld bent, maar je doet nu voorkomen alsof je superman bent.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:07
is die ook :-p
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:16
“Lions don’t recover like humans”
Hahaha wat een held!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:35
Dat je jezelf zo goed vind ..................
Vind ik leuk
FSCeara +2804
maandag 20 november 2017 om 09:36
Die gaat nog wel wat jaren mee.denk als die een been af heeft nog terug gaat komen hahaha is niet helemaal goed in de bovenkamer maar aan hem zouden veel een voorbeeld moeten nemen.wat een karakterbeest
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 09:46
Wie a zegt moet ook b zeggen. Anders begin er niet over...... Beetje onzin dan nu...
Vind ik leuk
Zippy +2845
maandag 20 november 2017 om 10:11
Jongens, jongens, hij vertelt iets aan zijn spiegelbeeld, het spiegelbeeld stelt een vraag en het spiegelbeeld antwoord: dat houd ik voor mij.
Een ras voetballer met in hoge mate last van aanstelleritis.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 12:03
Zal wel een persoonlijkheidsstoornis zijn geweest! Toch knap dat ie zich daarvan hersteld heeft :)
Vind ik leuk
hantayo +809
maandag 20 november 2017 om 12:40
Daar herstel je niet van :-)
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 14:21
hij zegt bovenmenselijke kwaliteiten te hebben, hetgeen mijn stelling ook onderschrijft, dus misschien hij wel haha
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 12:54
Arrogante kwal
Vind ik leuk
PWRJC +61
maandag 20 november 2017 om 20:47
Bij een voorste kruisbandblessure kan er ook meniscus schade zijn. Spannender wordt het niet.
Het is eerst nog maar eens afwachten hoe hij terugkeert.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 03:39
Kan niemand begrijpen waarom hij erover begint maar niet wilt vertellen? Omdat het Zlatan en is en we meteen topprestaties verwachten maar al te gauw vergeten dat hij 7 maanden buiten het spel geweest is. Rekening houden dus.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ibrahimovic heeft opvallend nieuws: "Het was meer dan alleen een knieblessure"