'PSG stelt transferprioriteit nummer één: Thiago Silva moet landgenoot overtuigen'

'PSG stelt transferprioriteit nummer één: Thiago Silva moet landgenoot overtuigen'

maandag 20 november 2017 om 08:59

Paris Saint-Germain gaat deze winter vermoedelijk werk maken van de komst van Philippe Coutinho. Volgens het Franse Telefoot is de Braziliaanse spelbepaler van Liverpool prioriteit nummer één voor de Parijse grootmacht.

PSG-aanvoerder Thiago Silva moet naar verluidt ingezet worden om de deal rond te krijgen. De Braziliaanse verdediger kent Coutinho van de nationale ploeg en zou zijn landgenoot moeten overtuigen om voor een vertrek naar Frankrijk te kiezen. Het is echter nog maar de vraag of het zover komt. Coutinho zelf lijkt meer te voelen voor een transfer naar FC Barcelona, terwijl PSG spelers moet verkopen om aan de Financial Fair Play-regels te voldoen.

Coutinho was afgelopen zomer een van de meest gewilde spelers op de transfermarkt. FC Barcelona was vrijwel de gehele zomer bezig om Coutinho naar Camp Nou te halen en deed vlak voor de transferdeadline een megabod, maar Liverpool wilde niet meewerken. Naar verwachting gaan de Catalanen tijdens de winterstop opnieuw een poging wagen.

Poll

Welke club past het best bij Coutinho?

(352 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 20 november 2017 om 09:13
PSG gaat blijkbaar iedere speler kopen waarin Barca interesse heeft.

Het voetbal raakt nu in een race-to-the-bottom.... het is een kwestie van tijd voor de bom gaat barsten.

Ik beleef er in ieder geval steeds minder plezier aan.
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
maandag 20 november 2017 om 09:18
Hoe kan dat PSG zoveel geld uit BLIJVEN geven? De FIFA moet echt eens openheid van zaken hierover geven
Vind ik leuk
darmianto +7845
maandag 20 november 2017 om 09:23
Die proberen ons af te leiden met spannende “game changing” regels die MvB aan het bedenken is.
Vind ik leuk
JCJWZ +9874
maandag 20 november 2017 om 09:39
Tja jouw club doet toch hetzelfde? Bij PSG betalen ze het tenminste nog van hun eigen geld ipv handje op houden bij de gemeente.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 10:20
Met eigen geld bedoel je die miljoenen uit Qatar of wat?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 11:57
Eigenaar uit Qatar, eigen geld, Duidelijk??
Vind ik leuk
FSCeara +2804
maandag 20 november 2017 om 09:33
Zijn vrienden messi en Silva spelen er dus de kans is groot dat hij naar PSG gaat. Barca gaat alweer deze mislopen en begint beetje trent worden dat ze in spanje wel willen maar achter het net vissen.de eigenaren daar hebben zoveel geld dat ze niet kijken wat iemand moet kosten.dat fairplay is al jaren niet meer.kijk naar de eredivisie en de bundesliga daar is al levensgroot verschil
Vind ik leuk
berwi +266
maandag 20 november 2017 om 10:01
wist niet dat messi bij psg speelt
Vind ik leuk
FSCeara +2804
maandag 20 november 2017 om 11:13
Neymar hahaha sorry pfff is nog vroeg na een zwaar weekend
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 15:34
Ja heb ik iets gemist? Ahah
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 13:17
keep dreaming
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 13:44
Wil psg het hele Braziliaanse elftal overnemen ofzo?
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 15:33
Zie hem liever bij Barca Psg beshikt al van een sterk elftal ze hebben hem daar echt niet nodig
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 20:44
Goed zo, laat ze elkaar maar helemaal gek maken. Kan Liverpool mooi cashen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSG stelt transferprioriteit nummer één: Thiago Silva moet landgenoot overtuigen'