Van Hanegem pleit voor Feyenoord-wissel: 'Ja. Het is helemaal weg'

    Van Hanegem pleit voor Feyenoord-wissel: 'Ja. Het is helemaal weg'

    maandag 20 november 2017 om 21:13

    Willem van Hanegem was uitgenodigd om de wedstrijd tussen Feyenoord en Manchester City te bekijken in Engeland, maar hij laat vanwege zijn vliegangst verstek gaan. Maar ook als De Kromme geen vliegangst had, zou hij twijfelen.

    "Ik was uitgenodigd en had gezegd dat ik zou gaan, maar daar ben ik op teruggekomen. Ik zat te dubben of ik zou gaan vliegen of niet", zegt Van Hanegem bij Peptalk van Ziggo Sport. "Of ik zou gaan als ik geen vliegangst had? "Dan ook niet. Als je daar zit en je wordt helemaal de neuroloog ingespeeld, dan word je daar ook niet vrolijk van."

    Van Hanegem werd ook gevraagd naar de rol van Brad Jones, die de laatste weken slachtoffer is van kritiek aan zijn adres. Hij vindt dat de 36-jarige Australiër op de bank plaats mag nemen. "Ja. Vorig jaar speelde hij geweldig. Op een of andere reden is het nu helemaal weg." Van Kenneth Vermeer is De Kromme ook niet bepaald gecharmeerd. "Niet dat ik dat nou ook een hoogvlieger vind", aldus Van Hanegem. 

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    maandag 20 november 2017 om 21:15
    Lekker positief die Willem al heeft ie natuurlijk wel gelijk.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12476
    maandag 20 november 2017 om 22:47
    Je kan erook 11 wisselen. Dirk zou het ongetraind nog beter doen en dat zegt wat..
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 22:48
    Kan die niet snel ingeschreven worden nog, hij is toch transfervrij.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12476
    maandag 20 november 2017 om 22:54
    En dan wordt het 7-0 ipv 8-0....
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 23:00
    alle beetjes helpen....
    Vind ik leuk
    Nuance +9056
    maandag 20 november 2017 om 21:16
    Nou fijn Willem, dat geeft de burger moed.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32119
    maandag 20 november 2017 om 21:17
    Ik ga m niet missen als ie er niet zit.... wel netjes om hem uit te nodigen.
    Vind ik leuk
    broedkip +1616
    maandag 20 november 2017 om 21:19
    Willem bedoelt de neuroloog die zijn dementie begeleidt.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32119
    maandag 20 november 2017 om 21:20
    Nog lang niet zo dement als je denkt.... seniel wel ;-)
    Vind ik leuk
    Kuip +7426
    maandag 20 november 2017 om 21:20
    Ik denk dat Feyenoord er verstandig aan doet met 10 man 90 minuten lang voor het doel te hangen. Misschien kunnen ze dan de schade enigszins beperken.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    maandag 20 november 2017 om 21:31
    "je wordt helemaal de neuroloog ingespeeld" heerlijke uitspraak haha
    Vind ik leuk
    Mari +8555
    maandag 20 november 2017 om 22:01
    Doelt Hanegem op het miskleunen van Vermeer bij hoge ballen, dat hij de opmerking plaatst geen hoogvlieger?
    Hanegem is altijd laag bij de grond gebleven
    Vind ik leuk
    maandag 20 november 2017 om 22:03
    Zonde dat zo’n grote meneer in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal langzaam maar zeker steeds meer op dorpsgekken René/Willy en Sjakie begint te lijken...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    dinsdag 21 november 2017 om 06:28
    Iedereen zegt en ziet het, maar gio moet nog even langs de hans anders.
    Vind ik leuk
    fer65 +237
    dinsdag 21 november 2017 om 16:58
    Het is ook niet positief te noemen ,met vijf gebleseerde spelers en vijf nieuwelingen ,maar eerlijk gezegd ik had ook geen vijf spelers uit de sub top gehaald .Gio heeft geen goed matriaal inhanden gekregen,ook daar valt wat van te zeggen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Hanegem pleit voor Feyenoord-wissel: 'Ja. Het is helemaal weg'