Van Hanegem pleit voor Feyenoord-wissel: 'Ja. Het is helemaal weg'

Van Hanegem pleit voor Feyenoord-wissel: 'Ja. Het is helemaal weg'

maandag 20 november 2017 om 21:13

Willem van Hanegem was uitgenodigd om de wedstrijd tussen Feyenoord en Manchester City te bekijken in Engeland, maar hij laat vanwege zijn vliegangst verstek gaan. Maar ook als De Kromme geen vliegangst had, zou hij twijfelen.

"Ik was uitgenodigd en had gezegd dat ik zou gaan, maar daar ben ik op teruggekomen. Ik zat te dubben of ik zou gaan vliegen of niet", zegt Van Hanegem bij Peptalk van Ziggo Sport. "Of ik zou gaan als ik geen vliegangst had? "Dan ook niet. Als je daar zit en je wordt helemaal de neuroloog ingespeeld, dan word je daar ook niet vrolijk van."

Van Hanegem werd ook gevraagd naar de rol van Brad Jones, die de laatste weken slachtoffer is van kritiek aan zijn adres. Hij vindt dat de 36-jarige Australiër op de bank plaats mag nemen. "Ja. Vorig jaar speelde hij geweldig. Op een of andere reden is het nu helemaal weg." Van Kenneth Vermeer is De Kromme ook niet bepaald gecharmeerd. "Niet dat ik dat nou ook een hoogvlieger vind", aldus Van Hanegem. 

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

maandag 20 november 2017 om 21:15
Lekker positief die Willem al heeft ie natuurlijk wel gelijk.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 22:47
Je kan erook 11 wisselen. Dirk zou het ongetraind nog beter doen en dat zegt wat..
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 22:48
Kan die niet snel ingeschreven worden nog, hij is toch transfervrij.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 22:54
En dan wordt het 7-0 ipv 8-0....
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 23:00
alle beetjes helpen....
Vind ik leuk
Nuance +3169
maandag 20 november 2017 om 21:16
Nou fijn Willem, dat geeft de burger moed.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:17
Ik ga m niet missen als ie er niet zit.... wel netjes om hem uit te nodigen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:16
Je wordt de neuroloog ingespeeld ...
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:18
Ik zat ook al te puzzelen wat dat nou inhoudt....
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:21
Ik denk iets met het GGZ of zoiets.
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
maandag 20 november 2017 om 21:26
Niet helemaal Wim, een neuroloog kijkt alleen naar het fysieke aspect en GGZ is voornamelijk mentaal. Ik verwacht dat Feyenoord dan thuis tegen Napoli wel naar de KNO-arts wordt getikt.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:31
En daarna door naar vaatchirurgie!
Vind ik leuk
Butsbal +4967
maandag 20 november 2017 om 21:32
Met dat kutvoetbal naar de gyneacoloog
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:53
Zo bedoelde Willem het ongeveer. Het verschil tussen een arts en een psychiater weet ik nog net hoor. Hoewel ...
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
maandag 20 november 2017 om 21:59
Een psycholoog kan ook hoor, we hoeven niet gelijk aan de medicatie!
Vind ik leuk
J Kiprich +8612
maandag 20 november 2017 om 21:18
Ja, je weet toch Wim!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:21
Ongeveer begrijp ik t wel.

Elk voordeel heb zn nadeel. Zoiets.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 21:22]
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:22
Willem.... moet je proberen in te voelen... dan kom je een eind....

Niet te vaak doen, want voor je het weet loop je volcontinue te zuurpruimen!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:17
Volgens mij wilt bijna iedere Feyenoorder nu wel Vermeer zien ipv Jones
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:18
Zo.... al sinds begin april ! ! ! !
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:19
Haha
Vind ik leuk
Nuance +3169
maandag 20 november 2017 om 21:20
Iedereen, inclusief Jones zelf, zou de wissel begrijpen. Vermeer zit nu op de bank zich af te vragen hoe slecht Jones nog moet presteren, wil hij erin komen.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:20
En guidetti
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:21
Mag ook weer terugkomen! Clasie erachter....!
[Reactie gewijzigd op maandag 20 november 2017 om 21:21]
Vind ik leuk
Woudo +7796
maandag 20 november 2017 om 21:32
Die mag altijd terugkomen!
Vind ik leuk
Woudo +7796
maandag 20 november 2017 om 21:31
Liever Bijlow om eerlijk te zijn je hebt niets meer te verliezen!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:33
Is wel een talentvolle keeper in ieder geval
Vind ik leuk
Woudo +7796
maandag 20 november 2017 om 21:37
Ik ben fan! Laatste jaren op varkenoord al geweldig,hi moet de kans krijgen vind ik!
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:19
Willem bedoelt de neuroloog die zijn dementie begeleidt.
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:20
Nog lang niet zo dement als je denkt.... seniel wel ;-)
Vind ik leuk
Kuip +3389
maandag 20 november 2017 om 21:20
Ik denk dat Feyenoord er verstandig aan doet met 10 man 90 minuten lang voor het doel te hangen. Misschien kunnen ze dan de schade enigszins beperken.
Vind ik leuk
Butsbal +4967
maandag 20 november 2017 om 21:31
"je wordt helemaal de neuroloog ingespeeld" heerlijke uitspraak haha
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 21:40
De kromme heeft altijd wel cynische opmerkingen.
Ik mag zijn humor wel. :~)
"Een bal is een bal. Ze zijn allemaal rond, de rest is lulkoek."
Vind ik leuk
Mari +2240
maandag 20 november 2017 om 22:01
Doelt Hanegem op het miskleunen van Vermeer bij hoge ballen, dat hij de opmerking plaatst geen hoogvlieger?
Hanegem is altijd laag bij de grond gebleven
Vind ik leuk
maandag 20 november 2017 om 22:03
Zonde dat zo’n grote meneer in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal langzaam maar zeker steeds meer op dorpsgekken René/Willy en Sjakie begint te lijken...
Vind ik leuk
Guusman +2027
dinsdag 21 november 2017 om 03:56
Says who?
Vind ik leuk
Teo Smith +13800
dinsdag 21 november 2017 om 06:28
Iedereen zegt en ziet het, maar gio moet nog even langs de hans anders.
Vind ik leuk
fer65 +205
dinsdag 21 november 2017 om 16:58
Het is ook niet positief te noemen ,met vijf gebleseerde spelers en vijf nieuwelingen ,maar eerlijk gezegd ik had ook geen vijf spelers uit de sub top gehaald .Gio heeft geen goed matriaal inhanden gekregen,ook daar valt wat van te zeggen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Hanegem pleit voor Feyenoord-wissel: 'Ja. Het is helemaal weg'