Gewilde Verbeek: Die mensen vroegen of ik direct op het vliegtuig kon stappen

    Gewilde Verbeek: "Die mensen vroegen of ik direct op het vliegtuig kon stappen"

    woensdag 22 november 2017 om 13:29

    Voordat hij begin oktober werd aangesteld als nieuwe trainer van FC Twente, zat Gertjan Verbeek vier maanden zonder club. In de tussentijd kwam er wel een aantal aanbiedingen voorbij, vertelt de oefenmeester aan Voetbal International. 

    Erzgebirge Aue, een ploeg uit de Tweede Bundesliga, informeerde. "Maar ik schatte Aue niet in als een ploeg die bovenin kan meedraaien", aldus de oud-coach van onder meer VfL Bochum, AZ, sc Heerenveen en Feyenoord. 

    Een club uit Iran was eveneens in de markt voor Verbeek. "Die mensen vroegen of ik direct op het vliegtuig kon stappen, want ze wilden de deal binnen een week afronden. Ik ben echter eerst maar eens met mijn vriendin achter de computer gaan zitten om wat informatie over Iran en de club te verzamelen."

    "Na twee uur waren we er wel uit. Mijn vriendin zag het sowieso niet zitten en ik daardoor ook niet. Ik heb ook nog bepaalde principes. Ze hanteren in Iran bijvoorbeeld nog steeds de doodstraf, je kan zomaar worden opgepakt en zonder proces gevangen gezet en vrouwen mogen in Iran niet eens de tribune op. Kortom: de democratie is daar ver weg."

    Lees ook: FC Twente en Verbeek peinzen over toekomst van back: 'Dan krijg je nooit zoveel'

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Poll

    Kan Verbeek het tij keren bij Twente?

    (3706 stemmen)

    Plaats een reactie

    baku +739
    woensdag 22 november 2017 om 13:38
    Toch mooi deze poll over Twente bij een artikel over een club uit Iran...
    Vind ik leuk
    The Genius +2828
    woensdag 22 november 2017 om 13:49
    die poll is al van paar week geleden
    Vind ik leuk
    baku +739
    woensdag 22 november 2017 om 14:01
    Dat verklaard een hoop
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10119
    woensdag 22 november 2017 om 13:40
    Raar dat z'n vriendin niet naar Iran wilde..
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    woensdag 22 november 2017 om 13:40
    Het is vandaag Faye en Verbeek dag op VP...
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6129
    woensdag 22 november 2017 om 13:42
    Verbeek is geen toegevoegde waarde bij Twente

    Matige trainer
    Vind ik leuk
    Rodajc +11140
    woensdag 22 november 2017 om 15:24
    Matig persoon ook, wat een lul is dat
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6129
    woensdag 22 november 2017 om 16:22
    Helemaal mee eens!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7868
    woensdag 22 november 2017 om 13:47
    Is het verbeek week hier of wat ?
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    woensdag 22 november 2017 om 13:50
    Ja! Volgende week Mario Been en Richard Knopper!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7868
    woensdag 22 november 2017 om 15:35
    Pffff is niet te hopen
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 14:09
    Van Marwijk zouden ze moeten vragen in Iran, die is dol op dollars en heeft lak aan hand in hand lopen met een man in jurk
    Vind ik leuk
    maxx4 +329
    woensdag 22 november 2017 om 15:39
    zooo... , een club uit de onderste regionen uit 2e bundesliga en een topper uit Iran, als je dan niet gewild bent weet ik het ook niet..
    Vind ik leuk
    Voebtal +1953
    woensdag 22 november 2017 om 16:25
    Als je het internet op moet om erachter te komen wat voor soort dictatuur in Iran heerst (of welk ander Arabisch land dan ook) dan heb je al die tijd in je eigen wereld geleefd.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 17:47
    Inderdaad, hij weet toch alles zo goed.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 17:40
    Wat een gelul. Dat het niet pluis is in Iran weet elke boerenlul. Zwak om achteraf te roepen dat je het hierdoor niet gedaan hebt. Had je meteen kunnen afketsen.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 17:52
    Nee, ze hebben daar geen Hornbach, maar je knutselen zo een galg in elkaar of pakken gewoon de kraan. Hangen zul je. Islamitische heilstaat, hè. Wist je toch zeker wel Verbeek of was het geld hééél goed.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gewilde Verbeek: "Die mensen vroegen of ik direct op het vliegtuig kon stappen"