Van de Beek rent tijdens Ajax-duel van het veld af: Op de bank wel lol om

    Van de Beek rent tijdens Ajax-duel van het veld af: "Op de bank wel lol om"

    woensdag 22 november 2017 om 14:43

    Een opvallend moment dinsdag tijdens de oefenwedstrijd van Ajax tegen Borussia Mönchengladbach: Donny van de Beek rende tijdens de wedstrijd opeens het veld af. Hij moest met hoge nood naar het toilet.

    "Donny moest even naar de wc", zegt trainer Marcel Keizer tegen De Telegraaf. "Daar hadden we op de bank ook wel lol om. In zo'n wedstrijd kan het. Zij speelden op dat moment toevallig ook even met tien man, maar gelukkig was Donny snel terug. Ik weet niet of het buikgriep was of dat hij gewoon naar de wc moest."

    Keizer was zelf deze week ook niet helemaal fris. Maandag stond hij niet op het trainingsveld bij Ajax omdat hij ziek was. "Van die late goal van PSV bij PEC", grapte Keizer een dag later na het oefenduel met de Duitsers. Ajax won in de Arena met 2-1 van Gladbach door een winnende goal van Kasper Dolberg.

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Kopsterk +6999
    woensdag 22 november 2017 om 14:53
    "Van die late goal van PSV bij PEC", Niet zo veel azijndrinken misschien Keizertje, kan je ook heel ziek van worden...
    Vind ik leuk
    Youri99 +7566
    woensdag 22 november 2017 om 14:55
    Aldus een ervaringsdeskundige.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6999
    woensdag 22 november 2017 om 14:59
    Zeker, een litertje azijn a day keeps the doctor away!
    Vind ik leuk
    Boompje85 +139
    woensdag 22 november 2017 om 15:00
    Grapt Keizer.. Moeilijk hè..
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6999
    woensdag 22 november 2017 om 15:03
    Niet alles serieus oppikken en vollen bal serieus ergens op reageren terwijl mijn reactie super serieus ( of toch niet) was. Moeilijk he?
    Vind ik leuk
    Boompje85 +139
    woensdag 22 november 2017 om 15:05
    Oeh.. zelf ook een slokje uit dezelfde fles gehad zeker?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +6999
    woensdag 22 november 2017 om 15:31
    Een volle teug!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17230
    woensdag 22 november 2017 om 14:54
    "In zo'n wedstrijd kan het."

    Of het kan of niet kan, daar had Donny op dat moment schijt an!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 14:59
    Tja...als je moet dan moet je
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 16:54
    Als je lekker kakt, kom je kak tekort!
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 14:59
    Ik vind die v/d beek echt een leuk ventje, net als Frenkie de Jong. De Ligt vind ik dan weer een eng ventje. Als Feyenoorder kan ik erg genieten van Donny zijn spel, hoop dat hij een hele grote toekomst te gemoed gaat!
    Vind ik leuk
    bits +5119
    woensdag 22 november 2017 om 15:24
    Ik ben absoluut geen fan van de Ligt, maar das toch gewoon een doodnormale jongen?
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 16:17
    Ik vind heel zijn uitstraling gewoon helemaal niets. Kan toch?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    woensdag 22 november 2017 om 15:39
    De Ligt is echt zoveel toffer dan Nelom
    #TofferDanNelom
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 16:16
    Nu ga je te ver!

    #NelomTheGOAT
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 16:28]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22781
    woensdag 22 november 2017 om 16:32
    Ik weet wel dat Frank de Boer vond dat spelers geil voor de goal moesten zijn. Geit voor de goal heb ik nog nooit van gehoord
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    woensdag 22 november 2017 om 16:47
    GOAT = Greatest of all time ;)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +20077
    woensdag 22 november 2017 om 15:02
    wat een gezeik om niks
    Vind ik leuk
    Grimolas +436
    woensdag 22 november 2017 om 15:15
    Van de Beek wou zn tegenstander even te kakken zetten
    Vind ik leuk
    reggie +1448
    woensdag 22 november 2017 om 15:52
    Wat is het verschil of die nu in de eerste of laatste minuut valt?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 16:10
    Er zijn ook spelers die gewoon in hun broek schijten, of je nu een bruine vlek voor de kont hebt of een zwarte van de modder maakt niet zoveel uit tis alleen wel een stuk warmer die bruine vlek.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 november 2017 om 16:21
    "In zo'n wedstrijd kan het", En wat nou als je een tegendoelpunt krijgt? Dan krijgt ie zeker op z'n klote!
    Vind ik leuk
    hantayo +926
    woensdag 22 november 2017 om 16:25
    eigenlijk gek dat het niet vaker gebeurt..............?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6050
    woensdag 22 november 2017 om 17:35
    Leuk grapje
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1419
    woensdag 22 november 2017 om 17:57
    Wie zou van de Beek daar ontmoeten?
    Vind ik leuk
    Gekkeedduh +105
    woensdag 22 november 2017 om 18:50
    M.r football of bedoel je m.r eikel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van de Beek rent tijdens Ajax-duel van het veld af: "Op de bank wel lol om"