Van de Beek rent tijdens Ajax-duel van het veld af: Op de bank wel lol om

Van de Beek rent tijdens Ajax-duel van het veld af: "Op de bank wel lol om"

woensdag 22 november 2017 om 14:43

Een opvallend moment dinsdag tijdens de oefenwedstrijd van Ajax tegen Borussia Mönchengladbach: Donny van de Beek rende tijdens de wedstrijd opeens het veld af. Hij moest met hoge nood naar het toilet.

"Donny moest even naar de wc", zegt trainer Marcel Keizer tegen De Telegraaf. "Daar hadden we op de bank ook wel lol om. In zo'n wedstrijd kan het. Zij speelden op dat moment toevallig ook even met tien man, maar gelukkig was Donny snel terug. Ik weet niet of het buikgriep was of dat hij gewoon naar de wc moest."

Keizer was zelf deze week ook niet helemaal fris. Maandag stond hij niet op het trainingsveld bij Ajax omdat hij ziek was. "Van die late goal van PSV bij PEC", grapte Keizer een dag later na het oefenduel met de Duitsers. Ajax won in de Arena met 2-1 van Gladbach door een winnende goal van Kasper Dolberg.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

woensdag 22 november 2017 om 14:53
"Van die late goal van PSV bij PEC", Niet zo veel azijndrinken misschien Keizertje, kan je ook heel ziek van worden...
Vind ik leuk
Youri99 +6065
woensdag 22 november 2017 om 14:55
Aldus een ervaringsdeskundige.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:59
Zeker, een litertje azijn a day keeps the doctor away!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:00
Grapt Keizer.. Moeilijk hè..
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:03
Niet alles serieus oppikken en vollen bal serieus ergens op reageren terwijl mijn reactie super serieus ( of toch niet) was. Moeilijk he?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:05
Oeh.. zelf ook een slokje uit dezelfde fles gehad zeker?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:31
Een volle teug!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:02
Nou ik vond hem eindelijk eens een keer grappig, azijn drinkers maken geen grapjes hoor!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12223
woensdag 22 november 2017 om 14:54
"In zo'n wedstrijd kan het."

Of het kan of niet kan, daar had Donny op dat moment schijt an!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 14:59
Tja...als je moet dan moet je
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 16:54
Als je lekker kakt, kom je kak tekort!
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 14:59
Ik vind die v/d beek echt een leuk ventje, net als Frenkie de Jong. De Ligt vind ik dan weer een eng ventje. Als Feyenoorder kan ik erg genieten van Donny zijn spel, hoop dat hij een hele grote toekomst te gemoed gaat!
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:19
In welk opzicht is De Ligt een eng ventje?
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 16:16
Gewoon zijn hele uitstraling. Maar tis een persoonlijke mening.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:23
Ieder zijn mening.
Vind ik leuk
bits +4095
woensdag 22 november 2017 om 15:24
Ik ben absoluut geen fan van de Ligt, maar das toch gewoon een doodnormale jongen?
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 16:17
Ik vind heel zijn uitstraling gewoon helemaal niets. Kan toch?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:39
De Ligt is echt zoveel toffer dan Nelom
#TofferDanNelom
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 16:16
Nu ga je te ver!

#NelomTheGOAT
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 november 2017 om 16:28]
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 16:32
Ik weet wel dat Frank de Boer vond dat spelers geil voor de goal moesten zijn. Geit voor de goal heb ik nog nooit van gehoord
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 16:47
GOAT = Greatest of all time ;)
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:01
De ligt is een erg aardige en fatsoenlijke jongen, loopt zijn leeftijd beetje vooruit, misschien vind je dat eng?
Vind ik leuk
Woudo +7796
woensdag 22 november 2017 om 17:11
Dat zal ongetwijfeld best zo zijn! Maar gewoon door zijn uitstraling daarom vind ik het een eng ventje, vind ik van Berghuis ook bijvoorbeeld...
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:13
Nou ja, dat mag je ook vinden.......
Vind ik leuk
dhrwobo +9725
woensdag 22 november 2017 om 15:02
wat een gezeik om niks
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:15
Van de Beek wou zn tegenstander even te kakken zetten
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:19
Van de Beek had die shit van PSV gezien zondag en nu moest ook hij schijten.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 15:48
Het woord PSV vind jij lekker om te zeggen he. Ik bemerk namelijk een heuse obsessie bij jou! Aan alles is af te lezen dat je ontzettend tegen de mooiste club van Nederland op kijkt. Wil je een PSV dekbed van Sinterklaas? Of heb je die dan dubbel?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 16:59
Ik vindt de kleueren van het uit shirt dit jaar wel mooi, maar daar houdt al het mooie op hoor......
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:26
Van iemand die zichzelf heilig noemt verwacht ik ook geen goede smaak ;)
Vind ik leuk
Bergwag +157
woensdag 22 november 2017 om 18:32
Kleuren van t thuishirt zijn ook prachtig! Alleen de verdeling iets minder;)
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 18:48
Allen jou reacties is al om te kosten hier heikel en blijf bij jou eigen nep jode club
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 20:44
ff rustig aan he nep hooligan....
Vind ik leuk
reggie +939
woensdag 22 november 2017 om 15:52
Wat is het verschil of die nu in de eerste of laatste minuut valt?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 16:10
Er zijn ook spelers die gewoon in hun broek schijten, of je nu een bruine vlek voor de kont hebt of een zwarte van de modder maakt niet zoveel uit tis alleen wel een stuk warmer die bruine vlek.
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 16:21
"In zo'n wedstrijd kan het", En wat nou als je een tegendoelpunt krijgt? Dan krijgt ie zeker op z'n klote!
Vind ik leuk
hantayo +809
woensdag 22 november 2017 om 16:25
eigenlijk gek dat het niet vaker gebeurt..............?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 16:58
Nou dat vind ik niet zo gek, een baby scheit van zich af, maar een volwassen iemand kan wel 3 kwartier ophouden hoor! Als je 3 kwartier in de bus zit is er toch ook nooit iemand die zich bescheit?
Vind ik leuk
hantayo +809
donderdag 23 november 2017 om 10:19
tenzij je aan de rees bent..........
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 11:09
ja en dat lijkt me een uitzondering, ik ga dan niet in de bus zitten )-:
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:35
Leuk grapje
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 17:57
Wie zou van de Beek daar ontmoeten?
Vind ik leuk
woensdag 22 november 2017 om 18:50
M.r football of bedoel je m.r eikel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van de Beek rent tijdens Ajax-duel van het veld af: "Op de bank wel lol om"