Spits komt na goal Feyenoord-fans tegen: Zo, jij hebt lef om hier te komen

Spits komt na goal Feyenoord-fans tegen: "Zo, jij hebt lef om hier te komen"

donderdag 23 november 2017 om 08:43

Nigel Hasselbaink was er met Excelsior verantwoordelijk voor dat de titelstrijd van Feyenoord tot op de laatste dag spannend bleef. De spits, inmiddels uitkomend voor Hapoel Ironi Kiryat Shmona in Israël, kreeg veel reacties na zijn goal in de 3-0 overwinning op Feyenoord.

"Ja, best wel. Zeker vanuit Amsterdam, waar ik vandaan kom. Mijn telefoon stond vol met appjes en smsjes. Met een paar teamgenoten zijn we die avond nog naar een club in Rotterdam gegaan. Nou, als blikken konden doden…", zegt Hasselbaink in gesprek met ELF Voetbal. "Niet iedereen was blij mij daar te zien. Sommige mensen zeiden nog: 'Zo, jij hebt lef om hier te komen'. Uiteindelijk bleef het bij woorden."

"Een week later werd Feyenoord alsnog kampioen. Terecht. Al gunde ik Ajax ook de landstitel hoor, als Amsterdammer. En ik heb daar nog wat vrienden rondlopen. Ik was een paar dagen voor die wedstrijd nog bij Appie Nouri. Hij zei tegen mij: 'Broer, scoor er een voor ons'. Ik zei: 'Komt goed'. Als ik eraan terugdenk word ik er verdrietig van", aldus Hasselbaink, die in dezelfde buurt opgroeide als Nouri.

Plaats een reactie

donderdag 23 november 2017 om 08:52
Wat een emoties allemaal in 1 verhaal.
Vind ik leuk
PredatorA +5636
donderdag 23 november 2017 om 09:03
'Zo, jij hebt lef om hier te komen'.

Die jongen deed gewoon waarvoor hij betaald word, scoren..
Dan had Feyenoord zelf beter moeten voetballen! ;)
Vind ik leuk
Mad Max +6847
donderdag 23 november 2017 om 09:17
Klopt helemaal. Maar hij kan zelf toch ook wel bedenken dat diezelfde op stap gaan in Rotterdam niet heel verstandig is. Maarja, voetballers en logisch nadenken he.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 09:22
Die jongens voetballen zelf toch ook in Rotterdam. Lijkt me toch vreemd als je na een 3-0 overwinning niet in je eigen stad op pad kan gaan...
Vind ik leuk
PredatorA +5636
donderdag 23 november 2017 om 09:24
Waarom niet?

Excelsior komt toch ook uit Rotterdam en na zo’n overwinning als klein duimpje zijnde mag je toch wat te vieren hebben?
Vind ik leuk
Pino61 +9231
donderdag 23 november 2017 om 09:06
Allemaal om weer reacties uit te lokken en Ajax en Feyenoord supporters tegen elkaar op te zetten.
Ik zal er maar melding van maken dat ze zulke dingen eraf moeten halen en de schrijver ervan een ban moeten geven.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
donderdag 23 november 2017 om 08:52
Hehe sorry maar dit stukje stond toch al na die wedstrijd online?
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 09:26
Ik dacht precies hetzelfde!!
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 08:54
Dit nieuws is een Classic...was al een paar dagen later in het ‘nieuws’
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 09:06
Ruig verhaal
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 09:14
Ik zit te shaken van dit verhaal, wat een wereld nieuws;)
Vind ik leuk
Butsbal +4967
donderdag 23 november 2017 om 09:45
Voetballen in Kiryat Shmona... de keepers zijn er in ieder geval wel gewend dat er veel geschoten wordt. Ben er zelf ooit tijdens een Kartouscha aanval van Hezbollah geweest, niks grappigs aan daar. Dus hij heeft inderdaad lef haha