VP-voetbalkantine: 'Groningen en PSV moeten vol gaan voor terugkeer Robben'

VP-voetbalkantine: 'Groningen en PSV moeten vol gaan voor terugkeer Robben'

donderdag 23 november 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Van Bronckhorst is nog niet klaar voor droommove naar Arsenal'
Stelling 2: 'Valt geen eer te behalen voor Van Marwijk bij Australië'
Stelling 3: 'Groningen en PSV moeten gaan voor Eredivisie-terugkeer Robben'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

maxx4 +348
donderdag 23 november 2017 om 11:03
nu niet en nooit ....
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 11:04
De ideale schoonvader heeft straks de ideale schoonzoon onder zijn hoede.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 23 november 2017 om 11:07
1. Natuurlijk niet, krijgt momenteel Feyenoord niet eens op de rit. Al was Gio wel goed met Dickie op de achtergrond, dus misschien met Wenger op de achtergrond doet hij t ook wel goed!
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 12:37
Bij Arsenal wel beter spelersmateriaal. Het zou mij niet verbazen Arsenal of Barcelona. Snapte de wissel Larsson ook niet tegen VVV maar had ook met n lichte blessure te maken. Giovanni is pas 2 jaar hoofdcoach. Tuurlijk Kuyt is heel belangrijk geweest. Maar hoe belangrijk is Messi wel niet bij Barca.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 23 november 2017 om 12:41
Ik denk alleen niet dat hij in staat is om met het huidige Arsenal prijzen te pakken.. Die komen gewoon tekort qua selectie, het zou op termijn een mooie stap zijn voor hem maar komt nu nog veel te vroeg! En ik heb Gio dit seizoen wel op meer fouten dan alleen die wissel van Larsson kunnen betrappen helaas..
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 16:35
Ja is ook zo. Maar ook pech vind ik. Als Berghuis wel scoort.....de kansen die gemist worden zijn bizar.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 11:13
He was a great player fam, but why is he our fucking manager blud? You understand fam!?

Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 11:16
Hij is nog niet eens klaar voor feyenoord..
Vind ik leuk
Zultkop +2085
donderdag 23 november 2017 om 12:30
Misschien moet je eens shoarma proberen.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 11:29
Stelling 1: eerste seizoen presteerde ie matig, tweede seizoen geweldig en nu weer matig. Genoeg te leren voor Van Bronckhorst bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 23 november 2017 om 11:33
hij is nog en broekie op dit gebied. ik denk dat hij een tussenstap nodig heeft om door te groeien
Vind ik leuk
Guust +3826
donderdag 23 november 2017 om 14:18
Wie? Van Marwijk ;-)
Vind ik leuk
Korm +23125
donderdag 23 november 2017 om 14:52
Als je de tijd ziet van mij post dan kan het alleen over Gio gaan ;)
Vind ik leuk
Guust +3826
zaterdag 25 november 2017 om 20:05
Ik lees de tijden niet, maar was grapje tussendoor. Maar die snapte je wel gelukkig.
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
donderdag 23 november 2017 om 11:40
Stelling 1) Hij is nog niet klaar met Feyenoord.
Vind ik leuk
HansVites +2210
donderdag 23 november 2017 om 12:21
Misschien moet die eerst eens een jaartje mee lopen met Wenger als assistent.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 12:47
Schiet hij niks mee op, Wenger wint ook niet veel bij arsanal
Vind ik leuk
Cookee +4768
donderdag 23 november 2017 om 14:27
Bronkhorst moet eerst laten zien dat hij een team uit de rottigheid kan leiden. En ik zie zijn handtekening niet... het is dit proberen... en dan dat. Er staat niet altijd een logisch team, al geef ik toe dat er ook geen speler opstaat om de trainer te helpen in donkere tijden.

Marwijk had na het WK gewoon toen met Oranje een mooie club moeten krijgen, maar blijkbaar werd geen beleidsbepaler enthousiast van Bert.
De voetbalwereld wilde hem niet. Dus dat hij dan de poen in SArabie pakt...
is niet fijn maar ik snap het ergens.
Zijn speelwijze was niet boeiend, al waren de opstellingen logisch, hij hield vast aan 1 team. Maar er was wel succes... dus Bert waarom kwam er geen club?
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 17:45
Er kwamen wel clubs voor Van Marwijk, alleen hij wachtte op een topclub en die kwam niet.
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
donderdag 23 november 2017 om 14:49
Stelling 2) Oneens, tuurlijk moet Van Marwijk bij Australië instappen als hij daar de gelegenheid toe krijgt.
Vind ik leuk
derksen +7151
donderdag 23 november 2017 om 15:04
Dat dacht men over de Grieken ook paar jaar geleden
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 17:17
Aub niet naar PSV.. Lozano en Robben op de vleugels is te gevaarlijk voor de Eredivisie
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 17:38
Dan hoeven we niet eens meer te spelen ;)
Vind ik leuk
John M. +3287
donderdag 23 november 2017 om 17:21
Stelling 3

Als ik aan de blessuregevoeligheid van Robben en aan al die kunstgrasvelden in de ED denk vraag ik me of het wel goed gaat als hij terugkeert op de nederlandse velden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 17:22]
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 17:33
1. Eens
2. Oneens
3. Eens
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 17:57
waarom Ajax niet?
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 18:06
met de juiste middelen
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
donderdag 23 november 2017 om 20:08
Stelling 3) mits haalbaar, doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Groningen en PSV moeten vol gaan voor terugkeer Robben'