Buitenspel: Ajax hint naar terugkeer van Suárez: 'Volgend jaar in één team?'

Buitenspel: Ajax hint naar terugkeer van Suárez: 'Volgend jaar in één team?'

donderdag 23 november 2017 om 18:50

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Ajax hint - met knipoog - naar terugkeer Suárez
Via het eigen Twitter-kanaal hint Ajax donderdagavond naar een terugkeer van Luis Suárez. Op een foto is te zien hoe de Uruguayaanse goalgetter jaren geleden poseerde met een piepjonge Matthijs de Ligt. Anno 2017 is De Ligt basiskracht van Ajax 1 en wordt hij gelinkt aan een transfer naar FC Barcelona - precies, de werkgever van Suárez. 'Volgend jaar samen in één team? Maar dan wel in de Arena', zegt de Amsterdamse club met een knipoog. Suárez (30) speelde tussen 2007 en januari 2011 voor Ajax. Daarna verkaste de international naar Liverpool. 

Plaats een reactie

Balr.07 +354
donderdag 23 november 2017 om 18:53
Ja of hint naar transfer de ligt :)
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:32
Ja joh?

En ik maar denken dat dat de clue is
Vind ik leuk
Balr.07 +354
donderdag 23 november 2017 om 19:33
Goed verhaal
Vind ik leuk
PDJong +1000
donderdag 23 november 2017 om 21:18
Lekker kort
Vind ik leuk
tannat +1203
vrijdag 24 november 2017 om 08:47
Het is de knipoog die het hem doet
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:43
Er is geld zat
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 18:55
Wie is dat ventje rechts naast Matthijs de Ligt?
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:01
Vast een fan.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:18
Dat schijnt een echt bijtertje op het veld te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:08
Waarom zou De Ligt een stap terug doen?
Vind ik leuk
scRzorz +602
donderdag 23 november 2017 om 19:16
Doe meteen Messi en Busquets erbij dan, en cillessen dan ook maar.
Vind ik leuk
2cents +36357
donderdag 23 november 2017 om 19:19
Onana is denk ik beter. En Busquets kan niet mee in het positiespel. Maar Messi mag best komen als linksbuiten. ;)
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 20:01
Issie groter dan Younes dan?
Vind ik leuk
2cents +36357
donderdag 23 november 2017 om 20:14
Millimeterwerk.

Maar hij is wel 1 van de weinigen die misschien beter uit stilstand een mannetje voorbijkomt. ;)
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:42
Haha gebeurt toch niet maar zou wel geweldig zijn om hem weer op de Nederlandse velden te zien
Vind ik leuk
Utca030 +2467
donderdag 23 november 2017 om 19:49
De ligt komt eraan. Jaar of nog in de eredivisie. En dan hogerop
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 20:02
De Ligt speelt na dit seizoen niet meer bij Ajax.
Vind ik leuk
Gerro +3697
donderdag 23 november 2017 om 23:17
Suarez met Dolberg bij Ajax in de spits en De Ligt achterin dat zou echt goed nieuws zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 23:18]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Buitenspel: Ajax hint naar terugkeer van Suárez: 'Volgend jaar in één team?'