Half Europa gelinkt aan 'beest' De Vrij: 'FC Barcelona, Real Madrid of Duitsland'

Half Europa gelinkt aan 'beest' De Vrij: 'FC Barcelona, Real Madrid of Duitsland'

donderdag 23 november 2017 om 19:42

FC Barcelona, Real Madrid, de Duitse top: Stefan de Vrij kan het allemaal aan. Dat zegt Edson Braafheid, die tussen 2014 en 2016 bij SS Lazio collega was van de Oranje-international. 

"Stefan is een beest. Hij zit nu nog niet eens aan zijn top. De concentratiefoutjes die hij in Nederland maakte, zijn er helemaal uit. Stefan kan zo sober spelen en is inmiddels uitgegroeid tot een van de bepalende spelers bij Lazio", aldus FC Utrecht-verdediger Braafheid voor de camera van FOX Sports. "Hij is zeker klaar voor een stap omhoog."

"Stefan zou in Engeland niet misstaan, want hij is verdedigend heel sterk. Maar Stefan is voetballend ook erg goed, dus er kan bij Barcelona, Real Madrid of in Duitsland ook wel een plekje zijn voor hem. Bij een voetballende club is altijd een plekje voor Stefan."

In Italië wordt er al maanden druk gespeculeerd over de sportieve toekomst van de 25-jarige De Vrij. Het contract van de stopper loopt na afloop van dit seizoen af. Onder meer Everton, Juventus en Internazionale hebben belangstelling voor hem

Poll

Is De Vrij goed genoeg voor de absolute wereldtop?

(438 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 23 november 2017 om 19:46
Ik denk dat die clubs net iets te hoog gegrepen zijn maar wat daar net onder zit kan hij zeker aan! Vind Liverpool wel een mooie club voor hem
Vind ik leuk
Maxx Jw +404
donderdag 23 november 2017 om 19:52
Fc Barcelona moet wel lukken...vind hem niet minder dan Gerard Pique.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:55
Zeker, alleen zal Barcelona niet functioneren met een speler die niet kan opbouwen
Vind ik leuk
Maxx Jw +404
donderdag 23 november 2017 om 20:02
Niet met je eens...Pique is ook niet best in opbouwen...maakt vaak domme fouten.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 20:15
Hij kan verdedigen en scoren en is een kop groter dan bijvoorbeeld Puyol, over beesten gesproken.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 20:04
Kan de Vrij niet opbouwen?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 05:46
Samen met v.Dijk bij Liverpool.Goed voor hun en goed voor Oranje in de toekomst :)
Vind ik leuk
Nuance +3166
donderdag 23 november 2017 om 19:47
En dat had ik echt niet gedacht toen hij debuteerde. Toen was hij heel slungelachtig en mager. Sven van Beek was toen veel beter dat seizoen. Rollen zijn nu omgedraaid.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 20:01
Van Beek debuteerde pas in Feyenoord 1 toen De Vrij daar al aan zijn laatste seizoen bezig was...?
Vind ik leuk
Nuance +3166
donderdag 23 november 2017 om 20:10
Je hebt gelijk dat De Vrij al langer in het eerste speelde. Volgens mij hebben ze in 2012 en 2013 samen gevoetbald.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 20:07
Ik vond van Beek juist een houten hark, de 1e paar wedstrijden. De Vrij was idd een slungel.
Dat daar in de opleiding al niet aan gewerkt word.
Vind ik leuk
chicken +6507
donderdag 23 november 2017 om 20:10
Kracht training op een niet volgroeid lichaam kan vervelende gevolgen hebben is mij verteld..
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 20:12
Mij ook ... al is dat nu wel anders. Maar een beetje loop en atletiek training. Of turn oefeningen?

Ze hebben nu zoveel data gegevens. Maar dit zien we zo nog wel.
[Reactie gewijzigd op donderdag 23 november 2017 om 20:14]
Vind ik leuk
chicken +6507
donderdag 23 november 2017 om 20:17
Ben hey eens met je hoor...als je ziet hoe snel die jongen gasten massa kweken in het buitenland zet het je te denken..
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:47
Ik hoop vooral dat er nog geld voor hem wordt betaald, waardoor Feyenoord er nog iets aan over houdt
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 19:48
De Vrij is wereldtop geworden , maar bij Feyenoord was al zichtbaar dat het een hele goede verdediger is , traditie getrouw bij Feyenoord voor veel te weinig poen verkocht
Vind ik leuk
chicken +6507
donderdag 23 november 2017 om 20:06
Bij feyenoord ten tijde van verkoop was het duidelijk dat hij potentie had. Maar viel vooral op door het voetballende deel. Fysiek was het niks en verdedigend verre van hard genoeg. Lazio, Italië dus, is de juiste keuze gebleken. Fysiek is het hard gegaan en ze hebben hem geleerd wat killen is. Ook het feit dat de vrij buiten trainingen vd club om in de weer is beter te worden zegt al veel over zijn instelling. Kan imo zeker naar de top maar zal ook daar een periode van gewenning nodig hebben om zich het niveau eigen te maken...volgens mij geschikt voor Barcelona München Arsenal liverpool en psg.
Vind ik leuk
FSCeara +2803
donderdag 23 november 2017 om 20:03
Bij barca zou hij mee moeten kunnen.want wat daar laatste 2 jaar achterin loopt kan hij ook.zou bij ons plaats in kunnen vullen van Pepe.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 22:27
Hij verdient in ieder geval een kans op het hoogste niveau. Echter hij zal zich dan wel nog moeten bewijzen.
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
donderdag 23 november 2017 om 23:05
Zo bijzonder vind ik hem niet.
Vind ik leuk
TdoubleU +1291
vrijdag 24 november 2017 om 06:44
bij barca en real komt hij niet aan spelen toen evenals Bayern... borussia mischien
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Half Europa gelinkt aan 'beest' De Vrij: 'FC Barcelona, Real Madrid of Duitsland'