Half Europa gelinkt aan 'beest' De Vrij: 'FC Barcelona, Real Madrid of Duitsland'

    Half Europa gelinkt aan 'beest' De Vrij: 'FC Barcelona, Real Madrid of Duitsland'

    donderdag 23 november 2017 om 19:42

    FC Barcelona, Real Madrid, de Duitse top: Stefan de Vrij kan het allemaal aan. Dat zegt Edson Braafheid, die tussen 2014 en 2016 bij SS Lazio collega was van de Oranje-international. 

    "Stefan is een beest. Hij zit nu nog niet eens aan zijn top. De concentratiefoutjes die hij in Nederland maakte, zijn er helemaal uit. Stefan kan zo sober spelen en is inmiddels uitgegroeid tot een van de bepalende spelers bij Lazio", aldus FC Utrecht-verdediger Braafheid voor de camera van FOX Sports. "Hij is zeker klaar voor een stap omhoog."

    "Stefan zou in Engeland niet misstaan, want hij is verdedigend heel sterk. Maar Stefan is voetballend ook erg goed, dus er kan bij Barcelona, Real Madrid of in Duitsland ook wel een plekje zijn voor hem. Bij een voetballende club is altijd een plekje voor Stefan."

    In Italië wordt er al maanden druk gespeculeerd over de sportieve toekomst van de 25-jarige De Vrij. Het contract van de stopper loopt na afloop van dit seizoen af. Onder meer Everton, Juventus en Internazionale hebben belangstelling voor hem

    Poll

    Is De Vrij goed genoeg voor de absolute wereldtop?

    (446 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nuance +8699
    donderdag 23 november 2017 om 19:47
    En dat had ik echt niet gedacht toen hij debuteerde. Toen was hij heel slungelachtig en mager. Sven van Beek was toen veel beter dat seizoen. Rollen zijn nu omgedraaid.
    Vind ik leuk
    Emmenaar +592
    donderdag 23 november 2017 om 20:01
    Van Beek debuteerde pas in Feyenoord 1 toen De Vrij daar al aan zijn laatste seizoen bezig was...?
    Vind ik leuk
    Nuance +8699
    donderdag 23 november 2017 om 20:10
    Je hebt gelijk dat De Vrij al langer in het eerste speelde. Volgens mij hebben ze in 2012 en 2013 samen gevoetbald.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5400
    donderdag 23 november 2017 om 19:47
    Ik hoop vooral dat er nog geld voor hem wordt betaald, waardoor Feyenoord er nog iets aan over houdt
    Vind ik leuk
    Martinnat +731
    donderdag 23 november 2017 om 19:48
    De Vrij is wereldtop geworden , maar bij Feyenoord was al zichtbaar dat het een hele goede verdediger is , traditie getrouw bij Feyenoord voor veel te weinig poen verkocht
    Vind ik leuk
    chicken +10834
    donderdag 23 november 2017 om 20:06
    Bij feyenoord ten tijde van verkoop was het duidelijk dat hij potentie had. Maar viel vooral op door het voetballende deel. Fysiek was het niks en verdedigend verre van hard genoeg. Lazio, Italië dus, is de juiste keuze gebleken. Fysiek is het hard gegaan en ze hebben hem geleerd wat killen is. Ook het feit dat de vrij buiten trainingen vd club om in de weer is beter te worden zegt al veel over zijn instelling. Kan imo zeker naar de top maar zal ook daar een periode van gewenning nodig hebben om zich het niveau eigen te maken...volgens mij geschikt voor Barcelona München Arsenal liverpool en psg.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8559
    donderdag 23 november 2017 om 20:03
    Bij barca zou hij mee moeten kunnen.want wat daar laatste 2 jaar achterin loopt kan hij ook.zou bij ons plaats in kunnen vullen van Pepe.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4054
    donderdag 23 november 2017 om 22:27
    Hij verdient in ieder geval een kans op het hoogste niveau. Echter hij zal zich dan wel nog moeten bewijzen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11104
    donderdag 23 november 2017 om 23:05
    Zo bijzonder vind ik hem niet.
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1425
    vrijdag 24 november 2017 om 06:44
    bij barca en real komt hij niet aan spelen toen evenals Bayern... borussia mischien
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Half Europa gelinkt aan 'beest' De Vrij: 'FC Barcelona, Real Madrid of Duitsland'