Pasveer over blunderende collega: 'Niet aan mij om daar over te beginnen'

Pasveer over blunderende collega: 'Niet aan mij om daar over te beginnen'

donderdag 23 november 2017 om 22:44

Remko Pasveer heeft nog niet met Jeroen Houwen gesproken over zijn blunder tegen FC Groningen. De stand-in van de ervaren Vitesse-doelman blunderde afgelopen weekend opzichtig door een vreemde terugspeelbal van Fankathy Dabo bewust te laten lopen, omdat hij dacht dat hij anders rood zou krijgen.

"Vanaf de tribune zag ik het. Een heel raar moment als zo'n bal erin vliegt", zegt Pasveer in gesprek met FOX Sports. "Dat verwacht je niet. Het is klote voor hem. Of ik met hem heb gesproken? Nee, hij is oud en wijs genoeg om dat zelf op te lossen. Je geeft elkaar een hand en misschien praat je er een keer over, maar het is ook niet aan mij om daar over te beginnen."

Vitesse speelde donderdagavond met 1-1 gelijk tegen SS Lazio en hoewel het resultaat knap is, zat uitschakeling in de Europa League er dik in. "Het zat eraan te komen. Dat weet je. Ik had vandaag het gevoel dat er veel in zat. Het maakt het wel zuur dat je hier gelijkspeelt, terwijl er meer in had gezeten."

Plaats een reactie

Vak-DD +8110
donderdag 23 november 2017 om 22:58
Blunderde zelf ook bij de 1-1 vanavond, had die bal moeten hebben.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 23:02
Klopt. Was een mooie aanval, maar hij reageerde veel te traag.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 23:19
Zo blij dat deze vervelende man weg is bij PSV. Zijn interviews zijn vaak tenenkrommend en van zelf reflectie heeft hij weinig kaas gegeten.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 06:34
Precies , net zoals zijn prestaties die zijn ook tenenkrommend! Waarom Vitas room heeft verkocht is mij een raadsel. Deze man doet heel de wedstrijd een bloemkool na.
Vind ik leuk
HJR +4767
donderdag 23 november 2017 om 23:34
Het maakt het wel zuur dat je hier gelijkspeelt, terwijl er meer in had gezeten."

De standaard zin, na alle Nederlandse Europese wedstrijden :(
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:06
Ik wilde dat een Feyenoorder dat zei na een CL wedstrijd ;)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 05:37
Toch wel sneu eigenlijk dat hij niet even praat met zo'n jongen na die blunder van afgelopen weekend.Dat doen (goede) collega's
Vind ik leuk
Itsese +1927
vrijdag 24 november 2017 om 06:04
Moet je ook niet over spreken Pasveer, dat balletje van locadia zegt genoeg toch?
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 07:12
Lezen we mee, Ronald Waterhoofd? Zo kun je ook over collega's praten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Pasveer over blunderende collega: 'Niet aan mij om daar over te beginnen'