Verbeek grijpt in en kiest voor 'communicator': 'Kunnen we goed gebruiken'

Verbeek grijpt in en kiest voor 'communicator': 'Kunnen we goed gebruiken'

donderdag 23 november 2017 om 22:56

Gertjan Verbeek verklapt dat Jos Hooiveld kan rekenen op een basisplek tegen AZ. De trainer van FC Twente ziet in de ervaren verdediger de pion om de Enschedese defensie bij elkaar te houden.

"Het mag duidelijk zijn dat we na acht tegengoals in twee duels op zoek zijn naar meer zekerheid", zegt Verbeek tegen het Algemeen Dagblad. "Jos is een communicator. En wij hebben iemand nodig die de boel bij elkaar houdt. Tegen Heerenveen wist op een gegeven moment de linkerhand niet meer wat de rechter deed."

Op de clubsite van Twente gaat Verbeek wat dieper in op de basisplek van Hooiveld. "Een speler als Jos kunnen we in deze wedstrijd goed gebruiken. Op de trainingen merk je dat ook. Jos is een speler die sturing geeft, medespelers op de plaats kan zetten en kan motiveren met zijn routine en ervaring."

Lees meer over:EredivisieFC Twente

Plaats een reactie

donderdag 23 november 2017 om 22:57
Had veel eerder gemoeten deze man was in de voorbereiding veruit de beste verdediger
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 23:18
Een communicator is een engels woord wat niet vertaald kan worden in het Nederlands. Wel interessant gelul van Verbeek.
Vind ik leuk
0260165 +542
vrijdag 24 november 2017 om 14:49
Communicator is gewoon Nederlands en komt van communicatie net zoals indicator komt van indicatie en animator van animatie.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 23:27
Net als "Jan Lul" niet vertaald kan worden naar het Engels. Pffffffffffffff!!!!!!!!
Vind ik leuk
FCT65 +1532
donderdag 23 november 2017 om 23:57
Hoezo niet te vertalen: John Dick...
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 03:10
John Cock, my man
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 23:34
Vroeg me al af waarom FC Twente die jongen had gekocht.
Vind ik leuk
derksen +7146
donderdag 23 november 2017 om 23:39
Uhhhh VP?

Heel de avond Europees voetbal
Geen enkel nieuws?
Arsenal hopeloos verloren
Everton een enorm pak slaag
Everton gaat echt goed sinds Ronald is ontslagen
VP?
Alleen maar weer stom dom gelul VP?
Tjongejonge
Vind ik leuk
Woudo +7796
vrijdag 24 november 2017 om 00:29
Yo VP hierboven mij jullie nieuwe Webmaster, mag ik even die 5 Meijers vangen?
Vind ik leuk
JustH +861
vrijdag 24 november 2017 om 01:08
Als je toch alles al weet hoeft VP er toch niks aan te doen
Vind ik leuk