Verbeek grijpt in en kiest voor 'communicator': 'Kunnen we goed gebruiken'

    Verbeek grijpt in en kiest voor 'communicator': 'Kunnen we goed gebruiken'

    donderdag 23 november 2017 om 22:56

    Gertjan Verbeek verklapt dat Jos Hooiveld kan rekenen op een basisplek tegen AZ. De trainer van FC Twente ziet in de ervaren verdediger de pion om de Enschedese defensie bij elkaar te houden.

    "Het mag duidelijk zijn dat we na acht tegengoals in twee duels op zoek zijn naar meer zekerheid", zegt Verbeek tegen het Algemeen Dagblad. "Jos is een communicator. En wij hebben iemand nodig die de boel bij elkaar houdt. Tegen Heerenveen wist op een gegeven moment de linkerhand niet meer wat de rechter deed."

    Op de clubsite van Twente gaat Verbeek wat dieper in op de basisplek van Hooiveld. "Een speler als Jos kunnen we in deze wedstrijd goed gebruiken. Op de trainingen merk je dat ook. Jos is een speler die sturing geeft, medespelers op de plaats kan zetten en kan motiveren met zijn routine en ervaring."

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Plaats een reactie

    munkikiii +1879
    donderdag 23 november 2017 om 22:57
    Had veel eerder gemoeten deze man was in de voorbereiding veruit de beste verdediger
    Vind ik leuk
    broedkip +1626
    donderdag 23 november 2017 om 23:18
    Een communicator is een engels woord wat niet vertaald kan worden in het Nederlands. Wel interessant gelul van Verbeek.
    Vind ik leuk
    0260165 +660
    vrijdag 24 november 2017 om 14:49
    Communicator is gewoon Nederlands en komt van communicatie net zoals indicator komt van indicatie en animator van animatie.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 23:27
    Net als "Jan Lul" niet vertaald kan worden naar het Engels. Pffffffffffffff!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    FCT65 +2169
    donderdag 23 november 2017 om 23:57
    Hoezo niet te vertalen: John Dick...
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1166
    vrijdag 24 november 2017 om 03:10
    John Cock, my man
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 23:34
    Vroeg me al af waarom FC Twente die jongen had gekocht.
    Vind ik leuk
    derksen +8819
    donderdag 23 november 2017 om 23:39
    Uhhhh VP?

    Heel de avond Europees voetbal
    Geen enkel nieuws?
    Arsenal hopeloos verloren
    Everton een enorm pak slaag
    Everton gaat echt goed sinds Ronald is ontslagen
    VP?
    Alleen maar weer stom dom gelul VP?
    Tjongejonge
    Vind ik leuk
    Woudo +8014
    vrijdag 24 november 2017 om 00:29
    Yo VP hierboven mij jullie nieuwe Webmaster, mag ik even die 5 Meijers vangen?
    Vind ik leuk
    JustH +15585
    vrijdag 24 november 2017 om 01:08
    Als je toch alles al weet hoeft VP er toch niks aan te doen
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588