Van de Beek 'beetje teleurgesteld': Iets groter geworden dan het eigenlijk was

Van de Beek 'beetje teleurgesteld': "Iets groter geworden dan het eigenlijk was"

vrijdag 24 november 2017 om 14:44

Donny van de Beek denkt dat zijn opmerkingen en gedrag rond zijn reserverol tegen FC Utrecht een beetje uit zijn verband zijn getrokken. De Ajax-middenvelder wilde niet zo overkomen.

"Ik was, zoals iedereen dat is als hij niet speelt, een beetje teleurgesteld", zegt Van de Beek tegen FOX Sports. "Maar ik doe altijd honderd procent mijn best. Het is iets groter geworden dan het eigenlijk was. Ik doe mijn stinkende best en dat is wat ik moet doen."

Ajax-trainer Marcel Keizer vond dat Van de Beek de kantjes er een beetje vanaf liep nadat hij hoorde dat hij gepasseerd zou worden. "Dat zal niet meer gebeuren. Ik heb mijn best te doen, net als iedereen. Als de trainer voor iemand anders kiest dan is het zo. Ik hoop het natuurlijk nooit."

Van de Beek wilde niet onthullen wat er met Keizer besproken is. "Het is tussen ons en dat hoeft niet iedereen te weten. Er is niet veel gebeurd."

Plaats een reactie

vrijdag 24 november 2017 om 14:50
Wat een intense voorhoofdkreukel heeft hij.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:57
Veel zorgen.
Vind ik leuk
2cents +36358
vrijdag 24 november 2017 om 15:31
Dat is in zijn geval ook nog eens echt zo, met een broer die kampt(e) met een tumor en een beste zeer zeer goede voetbalvriend die in een coma ligt waar hij normaal gezien nooit meer uitkomst.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:22
hahahahahahaha!
Vind ik leuk
allround +1055
vrijdag 24 november 2017 om 14:51
Eerlijke jongen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 14:54
Misschien ergens wel goed dat dit relatief onschuldige interview hem op wat kritiek is komen te staan. Zoiets kan een wijze les voor de toekomst zijn en tevens zal hij wellicht toch ook even opnieuw overdenken hoe erg het nu werkelijk was om een keertje op de bank te zitten en of hij daar dan gelijk over moet klagen.

Voor Keizer moet het wel een klein beetje uitkijken worden, want dit zijn enkele incidenten en dat zijn er eigenlijk net even te veel.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:05
Gelukkig gaat het Keizer voetballend voor de wind :p
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:14
Keizer heeft vanaf dag 1 de twijfels aan zijn kont hangen, niemand heeft het begrepen dat ze een coach die de finale van de EL haalt zo makkelijk laten gaan en dan iemand neerzetten zonder enige ervaring op een fatsoenlijk niveau.

Ajax heeft de neiging heel eigenwijs hun eigen weg te bewandelen zonder zich druk te maken over wat de achterban er van vindt, iets wat ik vrij onbegrijpelijk vind want Ajax is toch een club waar de publieke opinie altijd groot aanwezig is.

Of ze nu matig inkopen en eigenwijs maar jeugd door blijven schuiven of dat ze deze zet doen met de trainers, op een of andere manier lijken ze zich op geen enkele wijze druk te maken om de mening van de achterban.

Bergkamp is ook geenzins van plan uitleg te geven over zijn rol, het enige wat hij doet is de aantijging dat hij verantwoordelijk is voor het vertrek van Bosz en aanstellen van Keizer ontkennen, maar verder legt hij totaal niet uit wat hij dan wel doet en hoe hij er over denkt.

Bij Ajax zul je toch de fans voor je moeten winnen gezien de invloed die ze kunnen hebben, tuurlijk ben je niet verplicht om overal maar uitleg over te geven, maar je kunt ook niet maar zwijgen als de druk toe neemt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:29
Als ze de goede keuzes zouden maken zou de achterban ook niet zo moeilijk doen denk ik.
Ik ben het wel met je eens, maar ik zou niet teveel naar fans luisteren. Een heleboel hoefden Bosz niet, maar die haalde wel mooi de finale.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:31
ik bedoel ook niet zozeer te zeggen dat ze naar de fans moeten luisteren, maar je moet wel zorgen dat je begrip krijgt voor wat je doet en dat ebt meer en meer weg, vanwege de slechte prestaties en de rare beslissingen.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:37
Ja precies. Ja daar ben ik het wel mee eens ja. Ik bedoelde vooral dat zonder rare beslissingen de fans ook niet zo moeilijk doen. Maar dat klinkt wel heel erg opendeurig nu ik het zo zie :p

Overigens snap ik de rare beslissingen wel. Ik ben het er niet mee eens, maar ik denk dat het mis is gegaan door hoe bosz samenwerkte met Bergkamp en Sar
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 17:14
Ik doel vooral meer op het herhaaldelijk uithollen van de selectie en het niet halen van gedegen versterkingen.

De verdediging is dit jaar een lachertje en ook al enkele jaren hebben we een veel te onervaren en wisselvallige aanval.

Je verliest 2 topspelers en haalt er niets fatsoenlijks voor terug, dat is gewoon slap.
Vind ik leuk
mcmodd +12087
vrijdag 24 november 2017 om 14:57
Leuk joch en nog hartstikke jong in zijn doen en laten. Hopelijk heeft hij naast het voetballen ook nog wat aan zijn jeugd, want je kunt toch niet alles opgeven voor je baan?
Vind ik leuk
Markus80 +1293
vrijdag 24 november 2017 om 14:58
Ja Keizer maar hij wint wel de wedstrijd voor je. Hij presteert en jij niet, dus die jongen mag best kritiek hebben, zoals iedereen eigenlijk.
Vind ik leuk
hans59 +184
vrijdag 24 november 2017 om 15:03
Die stinkende media sleuren ook de woorden uit je bek, ik wordt er af en toe stront misselijk van. Ja, anders kan ik het niet verwoorden
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 15:47
Keizer had dat ook nooit in de media naar buiten moeten brengen
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 16:17
Nog een paar punten verspelen en de pleuris breek uit bij ajax. Zit erop te wachten, ze pruimen de staf niet.
Vind ik leuk
MojoRisin +1628
vrijdag 24 november 2017 om 16:18
Het niveau van de middenvelders ligt vrij dicht bij elkaar op dit moment.. Maar waarom je spelers uit een winnend team (5x achter elkaar) haalt is voor mij een raadsel.. En de slechtste, Younes, mag wel altijd blijven staan.. Dan zou ik er ook de P in hebben hoor als speler zijnde..
Vind ik leuk
Maxx Jw +409
vrijdag 24 november 2017 om 16:28
Precies ik ben benieuwd of Younes zondag weer in de basis begint of dat Kluivert de voorkeur krijgt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van de Beek 'beetje teleurgesteld': "Iets groter geworden dan het eigenlijk was"