Nederlander keert terug op Old Trafford: 'Met PSV speelden we er heel goed'

    Nederlander keert terug op Old Trafford: 'Met PSV speelden we er heel goed'

    vrijdag 24 november 2017 om 17:36

    Davy Pröpper heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een belangrijke schakel bij Brighton & Hove Albion. De middenvelder, die afgelopen zomer overkwam van PSV, miste zelfs nog geen minuut in de Premier League.

    Pröpper gaat zaterdag met Brighton op bezoek bij Manchester United. Hij bewaart goede herinneringen aan Old Trafford. Twee jaar geleden speelde hij met PSV met 0-0 gelijk tegen The Mancunians. "Het zal leuk zijn om daar weer te spelen", vertelt Pröpper op de website van de nummer negen van Engeland. "Het is een geweldig stadion, waar een geweldige sfeer hangt."

    "Ik kijk er echt naar uit", vervolgt Pröpper. "Met PSV speelden we er een goede wedstrijd. We verdedigden sterk en zij konden geen oplossing vinden, dus dat was een uitstekend resultaat voor ons." De creatieve middenvelder hoopt zaterdag opnieuw op een stunt, maar United is al 38 thuisduels op rij ongeslagen. "Die reeks moet toch een keer verbroken worden."

    Pröpper heeft het goed naar zijn zin in de Premier League. "Ik ben blij dat ik hier ben en we presteren heel goed. We moeten gewoon op deze voet doorgaan en dan blijven we er zeker in. Ik voel me zelf steeds beter. In de eerste maanden ben je vooral aan het wennen aan de manier van spelen en aan je nieuwe teamgenoten, maar nu voelt het meer normaal."

    Plaats een reactie

    NederBelg +1526
    vrijdag 24 november 2017 om 17:42
    Gaat best lekker met Pröpper.
    Mooi.
    Vind ik leuk
    Hummer82 +41
    vrijdag 24 november 2017 om 17:46
    Snap niet dat hij wel mee kan in Engeland en Klaassen niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 17:50
    Dat heeft 2 redenen waarom jij dat snapt:
    1. Er zit meer voetbal in de linkerteen van Pröpper dan in het gehele lichaam van Klaassen;
    2. Je kijkt wellicht, net zoals Mr. Football, teveel door je Ajax-brilletje.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 17:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 18:10
    Overdrijven is ook een vak.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi +2531
    vrijdag 24 november 2017 om 18:17
    haha Woo Ping, geniale nickname
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050
    vrijdag 24 november 2017 om 20:36
    Omdat pröpper een betere voetballer is en Klaassen het van t harde werken moet hebben , maar dat doet iedereen in Engeland
    Vind ik leuk
    MeAgain +5159
    vrijdag 24 november 2017 om 21:57
    Omdat propper veel beter is dan jan Klaassen. Wij bij psv wisten dit al lang maar Ajacieden vonden Klaassen de beste middenvelder van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Hummer82 +41
    vrijdag 24 november 2017 om 17:59
    Jij zal het inderdaad wel beter zien met je spleetogen. Stink boer
    Vind ik leuk
    psv erwt +116
    vrijdag 24 november 2017 om 18:01
    een boer met een feyenoord plaatje??
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 18:03
    Boeruh, boeruh, boeruh... ....
    Vind ik leuk
    stratumseind +139051
    vrijdag 24 november 2017 om 18:07
    hahaha heerlijk zulke zuur overgoten reacties.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 18:18
    Deze gasten zijn in deze tijd van het jaar, ivm Sinterklaas, iets wat meer prikkelbaar;)
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1050
    vrijdag 24 november 2017 om 20:37
    Jij snapt er gewoon geen reet van
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 21:20
    Stadhuisplein
    Vind ik leuk
    Dorzon +4051
    vrijdag 24 november 2017 om 18:01
    propper is dus duidelijk beter dan klaasen die alleen maar op de tribune zit bij een degradatiekandidaaf
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2434
    vrijdag 24 november 2017 om 18:20
    Pröpper is gewoon een goede voetballer die goed meekan op PL niveau, dat bewijst ie wekelijks. Bij Klaassen moeten we nog zien of ie het aankan. Natuurlijk speelt ie dramatisch dit seizoen maar ik heb hem nog niet afgeschreven. Ik denk dat hij beter kan. Ik kan me een aantal wedstrijden herinneren op Europees niveau, volgens mij o.a. tegen AC Milan, waarin Klaassen echt goed speelde. Lijkt me sterk dat ie dat helemaal verleerd is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 18:21]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 21:19
    Heeft ook wel de conditie van een paard, helpt hem wel behoorlijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nederlander keert terug op Old Trafford: 'Met PSV speelden we er heel goed'