Gudelj sluit transfer niet uit en wijst naar Barcelona: 'In de gaten gehouden'

Gudelj sluit transfer niet uit en wijst naar Barcelona: 'In de gaten gehouden'

vrijdag 24 november 2017 om 22:54

Nemanja Gudelj was aanwezig bij het duel tussen AZ en FC Twente. Na afloop kreeg de oud-speler van zowel AZ als Ajax vragen over zijn toekomst. Gudelj benadrukt dat hij het naar zijn zin heeft bij het Chinese Tianjin Teda.

Gudelj vertrok vorig jaar bij Ajax, nadat hij weigerde nog plaats te nemen op de bank. In de winterstop verkaste hij naar Tianjin Teda. "Ik heb nog een contract voor twee jaar. Het seizoen is nu voorbij en dan beginnen de transferperikelen", zegt Gudelj in gesprek met FOX Sports. "Ik ben daar nu tevreden, dus ik zie het wel. Ik ben van plan om daar te blijven, omdat ik er tevreden ben."

Toch sluit Gudelj niet uit dat hij vertrekt. "Als je ziet dat Paulinho de transfer naar FC Barcelona maakt, weet je dat de Chinese League in de gaten gehouden wordt. Er spelen nu zoveel goede spelers, dat ook de Europese ploegen naar die League kijken. Het is niet zo dat als je naar China gaat je nooit meer terug kunt komen."

Poll

Moet Gudelj terugkeren naar Europa?

(1293 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 24 november 2017 om 22:56
Clickbait...!
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 22:59
"Ik ben daar nu tevreden, dus ik zie het wel. Ik ben van plan om daar te blijven, omdat ik er tevreden ben."

Diepte interview
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:06
Lekker man, iedere dag Chinees eten
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:16
zeker lekker alleen kost je veel extra toiletrollen en rennies.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:36
Dat dan weer wel, maar dat kan ik hier ook. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:52
Ja alleen daar noemen ze het gewoon “eten”
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 00:15
Wel veel Chinezen daar hoor....
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 01:16
Ach die kijken niet zo nauw
Vind ik leuk
pinkelman +2910
vrijdag 24 november 2017 om 23:06
Bij AZ was hij echt heel goed, ook in de internationale wedstrijden bracht hij kracht wat bij zoveel spelers uit de eredivisie ontbreekt.
Ik denk dat ajax in dergelijke wedstrijden meer heeft aan hem dan aan Ziyech die dan volkomen onzichtbaar is en geen schim is van de speler uit de eredivisie waar hij kan excelleren tegen clubs als Cambuur.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 23:07]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:06
Ja dat hebben we wel gezien hoeveel hij bracht bij Ajax ...
Vind ik leuk
pinkelman +2910
vrijdag 24 november 2017 om 23:09
Je moet dat gemene en harde spel hebben wil je internationaal een potje kunnen breken. AZ kwam er ook de kwart finale mee.
Wellicht niet goed gebruikt en te snel weg gegaan door er mee te stoppen bij ajax want hij had zijn stekkie wel weer gekregen in de grotere wedstrijden waar, zoals gezegd, je zelden een Ziyech ziet. Je moet van die buffels hebben en die komt ajax ook tekort. In de eredivisie kun je het doen met Ziyech, de Jong en dergelijke maar een stap over de grens en het wordt een probleem wijst dit seizoen wel uit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 23:15]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:27
Ajax haalde de finale met hoog drukzetten en verzorgd voetbal, dus ik ben niet met je eens dat vecht voetbal een betere of de enige weg is naar succes in Europa.
Vind ik leuk
Jur74 +2120
vrijdag 24 november 2017 om 23:41
Hoog drukzetten is hetzelfde als mazzel hebben ?
Vind ik leuk
pinkelman +2910
zaterdag 25 november 2017 om 12:59
Vechtvoetbal hoeft ook niet maar je moet altijd wel zo'n mannetje in je elftal hebben als het even niet loopt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:26
Het grappige aan jouw comment is dat de realiteit precies andersom is, Gudelj liet Europees zien het niveau niet aan te kunnen, omdat hij geen ballen afpakte en de mooie voetballer probeerde te zijn, terwijl hij ballen over 5 meter nog verspeelt, terwijl Ziyech juist uitblinkt in het ballen afpakken en vorig jaar in de EL daarmee van onschatbare waarde was.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 00:23
Gudelj moest de linker middenvelder spelen, terwijl hij de controlerende was. Theo Jansen is ook op die manier boos weggelopen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 00:24]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:18
Doe mij ok mar un bekske bami
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:25
Heb eigenlijk ook wel trek, effe thuisbezorgd.nl maar bellen dan.
Vind ik leuk
Thobar +2750
vrijdag 24 november 2017 om 23:46
Haal ik tegenwoordig bij de frietschuur zoals de meeste cafetarias tegenwoordig uitgebaat door een Chinees.
Alleen de gehaktballen vertrouw ik niet meer er worren nogal wat katten vermist in het dorp.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 23:47]
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:49
Je lichaam trainen is veel gezonder.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 00:00
ik train drie spieren : de pols de keel en de genotsspier ... ik vind het meer dan zat
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 09:13
Je hand dan ook of hou je hem tussen beide polsen?
Vind ik leuk
meinema +237
zaterdag 25 november 2017 om 09:48
Ik denk dat ie em met zijn keel neemt
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 10:50
de hand beweegt niet veel , de pols zorgt voor het kiep effect.....
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 12:18
De enge spier die genot geeft is wat tussen de benen hangt..... de hersenen waar het genot door opgemerkt een doorgegeven wordt is een orgaan en geen spier. vandaar mijn vraag hoe je hem vasthoud?haha
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 15:58
verrek ik dacht dat je wilde weten hoe ik mijn fleske bier vast hield......
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:22
Zou hij het er naar z'n zin hebben?
Vind ik leuk
Kwal +349
vrijdag 24 november 2017 om 23:34
Ik denk dat zijn portemonnee strak in zijn broekzak zit
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:33
Blijf er maar lekker. Liever zie ik Tjaronn Chery terugkomen naar Nederland,en dan naar Feyenoord. Lijkt me de juiste voor de creativiteit die nu bij Feyenoord vaak ontbreekt.
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:50
Speelt hij ook in China? In het begon hield hij vaak het bankie warm..
Vind ik leuk
vrijdag 24 november 2017 om 23:51
Heel goede speler. Hij is bij Ajax slecht behandeld.
Vind ik leuk
Enden +1888
zaterdag 25 november 2017 om 02:25
Echt he. Zand in zijn vagina zeker
Vind ik leuk
Sazzz +9005
zaterdag 25 november 2017 om 07:40
Matige speler die bij Ajax niet kon verkroppen dat er anderen beter waren
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 00:53
Zou ie dat daar ook nog steeds doen : z'n hand opsteken voor ie een vrije trap neemt en de bal vervolgens de 2e ring in raggen. Deed ie bij Ajax vaak. Toen ie wegging waren heel veel kinderen teleurgesteld omdat ze altijd gratis ballen kregen, de afzwaaiers van Gudelj. Laat die man aub daar lekker blijven.
Vind ik leuk
Enden +1888
zaterdag 25 november 2017 om 02:25
Blijf maar weg
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 06:31
Die Gudelj moet gewoon lekker blijven waar die is. Vervelende vent
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 06:40
Waarom vragen ze die jonge überhaupt nog iets?
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:30
Gudelj kan terugkeren bij Nac..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Gudelj sluit transfer niet uit en wijst naar Barcelona: 'In de gaten gehouden'