Gudelj sluit transfer niet uit en wijst naar Barcelona: 'In de gaten gehouden'

    Gudelj sluit transfer niet uit en wijst naar Barcelona: 'In de gaten gehouden'

    vrijdag 24 november 2017 om 22:54

    Nemanja Gudelj was aanwezig bij het duel tussen AZ en FC Twente. Na afloop kreeg de oud-speler van zowel AZ als Ajax vragen over zijn toekomst. Gudelj benadrukt dat hij het naar zijn zin heeft bij het Chinese Tianjin Teda.

    Gudelj vertrok vorig jaar bij Ajax, nadat hij weigerde nog plaats te nemen op de bank. In de winterstop verkaste hij naar Tianjin Teda. "Ik heb nog een contract voor twee jaar. Het seizoen is nu voorbij en dan beginnen de transferperikelen", zegt Gudelj in gesprek met FOX Sports. "Ik ben daar nu tevreden, dus ik zie het wel. Ik ben van plan om daar te blijven, omdat ik er tevreden ben."

    Toch sluit Gudelj niet uit dat hij vertrekt. "Als je ziet dat Paulinho de transfer naar FC Barcelona maakt, weet je dat de Chinese League in de gaten gehouden wordt. Er spelen nu zoveel goede spelers, dat ook de Europese ploegen naar die League kijken. Het is niet zo dat als je naar China gaat je nooit meer terug kunt komen."

    Poll

    Moet Gudelj terugkeren naar Europa?

    (1294 stemmen)

    Plaats een reactie

    wattenstaafje +20795
    vrijdag 24 november 2017 om 22:59
    "Ik ben daar nu tevreden, dus ik zie het wel. Ik ben van plan om daar te blijven, omdat ik er tevreden ben."

    Diepte interview
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 24 november 2017 om 23:06
    Lekker man, iedere dag Chinees eten
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 23:16
    zeker lekker alleen kost je veel extra toiletrollen en rennies.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20795
    vrijdag 24 november 2017 om 23:36
    Dat dan weer wel, maar dat kan ik hier ook. ;-)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 24 november 2017 om 23:52
    Ja alleen daar noemen ze het gewoon “eten”
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 00:15
    Wel veel Chinezen daar hoor....
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    zaterdag 25 november 2017 om 01:16
    Ach die kijken niet zo nauw
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    vrijdag 24 november 2017 om 23:06
    Bij AZ was hij echt heel goed, ook in de internationale wedstrijden bracht hij kracht wat bij zoveel spelers uit de eredivisie ontbreekt.
    Ik denk dat ajax in dergelijke wedstrijden meer heeft aan hem dan aan Ziyech die dan volkomen onzichtbaar is en geen schim is van de speler uit de eredivisie waar hij kan excelleren tegen clubs als Cambuur.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 23:07]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21367
    vrijdag 24 november 2017 om 23:06
    Ja dat hebben we wel gezien hoeveel hij bracht bij Ajax ...
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    vrijdag 24 november 2017 om 23:09
    Je moet dat gemene en harde spel hebben wil je internationaal een potje kunnen breken. AZ kwam er ook de kwart finale mee.
    Wellicht niet goed gebruikt en te snel weg gegaan door er mee te stoppen bij ajax want hij had zijn stekkie wel weer gekregen in de grotere wedstrijden waar, zoals gezegd, je zelden een Ziyech ziet. Je moet van die buffels hebben en die komt ajax ook tekort. In de eredivisie kun je het doen met Ziyech, de Jong en dergelijke maar een stap over de grens en het wordt een probleem wijst dit seizoen wel uit.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 23:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 23:27
    Ajax haalde de finale met hoog drukzetten en verzorgd voetbal, dus ik ben niet met je eens dat vecht voetbal een betere of de enige weg is naar succes in Europa.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8812
    vrijdag 24 november 2017 om 23:41
    Hoog drukzetten is hetzelfde als mazzel hebben ?
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    zaterdag 25 november 2017 om 12:59
    Vechtvoetbal hoeft ook niet maar je moet altijd wel zo'n mannetje in je elftal hebben als het even niet loopt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 23:26
    Het grappige aan jouw comment is dat de realiteit precies andersom is, Gudelj liet Europees zien het niveau niet aan te kunnen, omdat hij geen ballen afpakte en de mooie voetballer probeerde te zijn, terwijl hij ballen over 5 meter nog verspeelt, terwijl Ziyech juist uitblinkt in het ballen afpakken en vorig jaar in de EL daarmee van onschatbare waarde was.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166185
    vrijdag 24 november 2017 om 23:18
    Doe mij ok mar un bekske bami
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 23:49
    Je lichaam trainen is veel gezonder.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166185
    zaterdag 25 november 2017 om 00:00
    ik train drie spieren : de pols de keel en de genotsspier ... ik vind het meer dan zat
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 25 november 2017 om 09:13
    Je hand dan ook of hou je hem tussen beide polsen?
    Vind ik leuk
    meinema +1322
    zaterdag 25 november 2017 om 09:48
    Ik denk dat ie em met zijn keel neemt
    Vind ik leuk
    stratumseind +166185
    zaterdag 25 november 2017 om 10:50
    de hand beweegt niet veel , de pols zorgt voor het kiep effect.....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 25 november 2017 om 12:18
    De enge spier die genot geeft is wat tussen de benen hangt..... de hersenen waar het genot door opgemerkt een doorgegeven wordt is een orgaan en geen spier. vandaar mijn vraag hoe je hem vasthoud?haha
    Vind ik leuk
    stratumseind +166185
    zaterdag 25 november 2017 om 15:58
    verrek ik dacht dat je wilde weten hoe ik mijn fleske bier vast hield......
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 23:22
    Zou hij het er naar z'n zin hebben?
    Vind ik leuk
    Kwal +676
    vrijdag 24 november 2017 om 23:34
    Ik denk dat zijn portemonnee strak in zijn broekzak zit
    Vind ik leuk
    Hans Worst +793
    vrijdag 24 november 2017 om 23:33
    Blijf er maar lekker. Liever zie ik Tjaronn Chery terugkomen naar Nederland,en dan naar Feyenoord. Lijkt me de juiste voor de creativiteit die nu bij Feyenoord vaak ontbreekt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26317
    vrijdag 24 november 2017 om 23:50
    Speelt hij ook in China? In het begon hield hij vaak het bankie warm..
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 november 2017 om 23:51
    Heel goede speler. Hij is bij Ajax slecht behandeld.
    Vind ik leuk
    Enden +4038
    zaterdag 25 november 2017 om 02:25
    Echt he. Zand in zijn vagina zeker
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    zaterdag 25 november 2017 om 07:40
    Matige speler die bij Ajax niet kon verkroppen dat er anderen beter waren
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 00:53
    Zou ie dat daar ook nog steeds doen : z'n hand opsteken voor ie een vrije trap neemt en de bal vervolgens de 2e ring in raggen. Deed ie bij Ajax vaak. Toen ie wegging waren heel veel kinderen teleurgesteld omdat ze altijd gratis ballen kregen, de afzwaaiers van Gudelj. Laat die man aub daar lekker blijven.
    Vind ik leuk
    Enden +4038
    zaterdag 25 november 2017 om 02:25
    Blijf maar weg
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18864
    zaterdag 25 november 2017 om 06:31
    Die Gudelj moet gewoon lekker blijven waar die is. Vervelende vent
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 06:40
    Waarom vragen ze die jonge überhaupt nog iets?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gudelj sluit transfer niet uit en wijst naar Barcelona: 'In de gaten gehouden'