Oud-Ajacied Sánchez maakt grote indruk: 'Een van de beste ter wereld'

    Oud-Ajacied Sánchez maakt grote indruk: 'Een van de beste ter wereld'

    vrijdag 24 november 2017 om 23:53

    Mauricio Pochettino vindt Davinson Sánchez nu al een van de beste centrale verdediger ter wereld. De Colombiaan heeft in zijn eerste maanden bij Tottenham Hotspur grote indruk gemaakt op zijn manager. Pochettino denkt dat Sánchez snel nog meer stappen gaat zetten.

    "Hij is erg belangrijk voor het team. Tegen Borussia Dortmund zag je hoevaak hij een-op-een stond met Aubameyang. Hoeveel centrale verdedigers kunnen een-op-een spelen, het duel winnen en vervolgens druk zetten?", zegt Pochettino op de persconferentie. "Er zijn weinig spelers die dat kunnen."

    "Hij is 21 jaar, maar laat al zien dat hij zo dapper is. Hij neemt risico's, maar blijft wel nadenken. Ik ben zo blij met hem. Hij is zó agressief als hij een man dekt en blijft dan goed geconcentreerd. Ik denk dat hij nog beter kan. Er is nog veel te verbeteren. Maar in zijn eerste paar maanden laat hij een goede indruk achter. Hij is vandaag de dag een van de beste, maar kan nog steeds beter worden."

    Plaats een reactie

    Kwal +677
    vrijdag 24 november 2017 om 23:56
    Tja die trage Aubameyang...Geen wonder dat Sanchez die aankan...Wel een idee om die zwarte kaart te kopen bij fifa 18
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 00:01
    Zwarte kaart?

    Ben benieuwd waar hij terecht komt, is een goede verdediger.
    Vind ik leuk
    jimthebest56 +1611
    zaterdag 25 november 2017 om 00:02
    Haha heb m al ;) nu nog wachten totdat ie inform krijgt.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18848
    zaterdag 25 november 2017 om 00:05
    Tja.....het gemis van Sanchez.....
    Kost je Europees voetbal en een punt of 8 in de competitie.;-).
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    zaterdag 25 november 2017 om 17:21
    Hij wou gwn weg bij Ajax , laatst interview gelezen , hou vond het maar nare jongetjes die uit de Ajax opleiding
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39169
    zaterdag 25 november 2017 om 00:14
    Bij Ajax was ie al een van de beste cv's van de wereld. Die gast heeft alles.
    Absurd dat ie in de Eredivisie speelde eigenlijk.
    Vind ik leuk
    ricsta +558
    zaterdag 25 november 2017 om 00:19
    Sanchez is de reden dat Bosz zijn spel bij Ajax slaagde. Met Sanchez kon hij 1 op 1 achterin spelen. Een domme fout door hem niet mee te nemen naar Dortmund, 40milj is echt een koopje geweest.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 01:54
    Hij is nog niet de beste, maar gaat dat spoedig wel worden. We zouden zelf eens zulke types op moeten leiden, zoals we vroeger Jaap Stam hadden.
    Vind ik leuk
    Enden +4019
    zaterdag 25 november 2017 om 02:22
    Serieus de meest domme opmerking ooit.............alsof wij Jaap Stam hebben opgeleid. Sorry maar bedoel je iets anders of kan ik jou niet meer serieus nemen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 04:46
    We als in we in Nederland. Niet zo schreeuwen en mensen dom noemen voor je weet hoe ze iets bedoelen.
    Vind ik leuk
    dyanneruda +751
    zaterdag 25 november 2017 om 09:37
    Enden zegt het misschien iets te grof, maar hij heeft een punt.
    Jaap Stam toont eigenlijk dat er gewoon goede voetballers in Nederland Al aanwezig zijn. Stam speelde heel lang op amateur niveau, het duurde dus een tijd voordat hij echt professionele training kreeg. Zijn kwaliteiten werden gewoon niet herkend.
    Natuurlijk kun je stellen dat een opleiding een opleiding is, ongeacht welk niveau, maar Jaap Stam is ook het perfecte voorbeeld van iemand die door een extreem sterke mentaliteit het heeft gered. Ik denk dat je zijn karakter niet kunt aanleren.
    Maar ik ben het wel met je eens dat er iets moet veranderen aan de opleidingen.
    Wat werd Wiel Coerver 10 jaar geleden uitgelachen toen hij onderkende dat Nederlandse spelers niet meer een actie in huis hadden, of Cruijff toen hij zei tijdens wk 2010 dat het slecht ging met het Nederlands voetbal, of Meulensteen met zijn kritiek over het niveau in Nederland.
    grrrhhhh....laten we hopen op betere tijden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 09:47
    Je hebt groot gelijk!De verdedigers zouden moeten leren hoe ze een man uitschakelen en pas daarna het voetballende gedeelte.Nu is dat compleet andersom :(
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1730
    zaterdag 25 november 2017 om 02:00
    Yep. Neres is de volgende
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 07:07
    1 Sanchez is nog geen Ramos
    Vind ik leuk
    reggie +1637
    zaterdag 25 november 2017 om 09:21
    21 jaar? Denk dat ze hier een paar jaar vergissen....
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 11:56
    Waarom? Hij is van 96.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 11:26
    hij komt van ajax de eredivisie maar ja nu maar weer roepen dat hij dasr beyer is geworden haha
    Vind ik leuk