Mertens heeft toch spijt van zomerse keuze: Wat als ik nu bij Barcelona zat...?

Mertens heeft toch spijt van zomerse keuze: "Wat als ik nu bij Barcelona zat...?"

zaterdag 25 november 2017 om 07:50

Dries Mertens is al tijden in topvorm bij Napoli en koos afgelopen zomer voor een langer verblijf in Napels boven een transfer naar een topclub. Daar heeft hij nu toch een beetje spijt van.

Onder meer FC Barcelona was geïnteresseerd in de oud-speler van onder meer PSV en FC Utrecht. "Als ik had geweten dat Neymar zou vertrekken... Er was een tijdje interesse van Barcelona, maar ik zou er reserve zijn. Achter MSN (Messi, Suárez, Neymar, red.). En na zo'n mooi jaar bij Napoli had ik geen zin om opnieuw op de bank te zitten. Ook al was het Barcelona”, schetst Mertens de situatie in Het Laatste Nieuws.

"Ik besloot hier bij te tekenen en dan vertrekt die Neymar naar PSG... Hij heeft in zijn eentje de transfermarkt opgefokt. Op zoek naar een vervanger moest Barça plots 100 miljoen betalen voor spelers die net daarvoor nog de helft van dat bedrag kostten. Soms denk ik: 'Wat als ik nu bij Barcelona had gezeten...?' Ik zou wel eens willen weten wat dat had gegeven. Want als je ziet wie daar de voorbije maanden op links heeft gespeeld... Misschien had ik daar kunnen staan."

Plaats een reactie

Old Star +4132
zaterdag 25 november 2017 om 07:55
Achteraf kijk je een koe in z'n aars. Qua lengte had ie er prima gepast.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:12
Kleine Driesje had nu genoeg gespeeld bij Barca
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:28
Wat als ik meer snelheid en tactisch inzicht had. Dan zat ik niet in het 7e, maar in het 5e envhad ik gevoetbald in de 6e klasse i.p.v. de welbegeerde Kelderklasse. Dan had het leven voor mij er heel anders uitgezien. Nu ben ik die linksback met de snelheid en inzicht van een vallende doppinda die af en toe mag invallen als ik geen kater heb. Zucht.. Het leven is zo oneerlijk
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 09:17
Nope.....geen goede vergelijking.
De kunde heeft hij, misschien een ongelukkige beslissing, maar kunde is zeker aanwezig.
Vind ik leuk
Huomel +516
zaterdag 25 november 2017 om 11:24
Je voetbalt tenminste...wees blij! sterkte met je teleurstelling in het leven.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:45
Is dit een open sollicitatie?
Vind ik leuk
Truth +2777
zaterdag 25 november 2017 om 08:47
Had ik maar .....daar kan ik wc rollen met vullen !
Vind ik leuk
kevinleo +1800
zondag 26 november 2017 om 02:40
Vul jij zelf je toiletrollen? Bij de ah zijn ze nu in de aanbieding, van die mega pakken met 24 rollen van page. Wellicht toch maar kopen weer voortaan?
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 08:50
Realistisch verhaal. Lees je mee Jasper. Zo denkt een topsporter.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 10:50
Dit is pech.. soms heb je je geluk aan je zei.

Bv Cillessen vorig seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 10:50
Dit is pech.. soms heb je je geluk aan je zei.

Bv Cillessen vorig seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 10:52
Mertens heeft zich goed ontwikkeld bij Napoli, hij had makkellijk mee
gekund bij Barca, ipv Neymar.
Vind ik leuk
Cookee +4768
zaterdag 25 november 2017 om 14:09
Shit ik las Lieke Martens... kom ik bij Mertens uit.

Driesje liet bij PSV zijn man lopen... nu internationale ster, kan verkeren.
Vind ik leuk
berwi +270
zaterdag 25 november 2017 om 15:17
daar had je zeker kunnen staan
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
zaterdag 25 november 2017 om 18:28
Denk toch echt dat Napoli zijn plafond is, en dat is geen schande.
Vind ik leuk
Truth +2777
zondag 26 november 2017 om 09:45
In de CL wedstrijden van napoli was hij toch niet zo bijzonder en dan nog een stapje hogerop , ik heb mijn twijfels en napoli is toch een mooie club
Vind ik leuk
zondag 26 november 2017 om 07:24
je bent nog steeds van harte welkom
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mertens heeft toch spijt van zomerse keuze: "Wat als ik nu bij Barcelona zat...?"