Jahanbakhsh: 'Ik wil sorry zeggen tegen de cameraman, ik moet dat niet doen'

    Jahanbakhsh: 'Ik wil sorry zeggen tegen de cameraman, ik moet dat niet doen'

    zaterdag 25 november 2017 om 10:55

    Alireza Jahanbakhsh scoorde vrijdagavond geen punten bij één van de cameramannen die langs het veld stond tijdens AZ - FC Twente. Na een mislukte actie uitte de Iraanse vleugelaanvaller zijn frustratie op een camera. Na afloop bood Jahanbakhsh zijn excuses aan. 

    Een verslaggeefster van FOX Sports confronteerde de international met zijn lompe actie. Er volgde een ongemakkelijk lachje. "Sorry voor de actie, ik was een beetje... Oei oei... Ja, dit was een beetje dom."

    "Het was een beetje een domme actie. Ik wil sorry zeggen tegen de cameraman. Ik moet dat eigenlijk niet doen", vervolgde Jahanbakhsh. "Maar dit kan gebeuren hè?"

    Met AZ boekte de buitenspeler een 2-0 overwinning op FC Twente. De Alkmaarders zijn opgeklommen naar de tweede plek op de Eredivisie-ranglijst. 

    Check ook: Geïrriteerde AZ'er Jahanbakhsh uit frustratie op camera: verbaasde cameraman

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +15726
    zaterdag 25 november 2017 om 11:14
    Alirezaaaaaa wat was hij goed gisteren :)
    Vind ik leuk
    John Noom +414
    zaterdag 25 november 2017 om 12:27
    heel goed was ie j z vader weer genoten van ze voorzetten nu nog een ECHTTE SPITS kopen
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 11:18
    Gelukkig is de reactie van Dicky wel de juiste.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 11:24
    Nou zo veel boeiends is dit niet!
    Next!!
    Vind ik leuk
    Huomel +1206
    zaterdag 25 november 2017 om 11:36
    Wat is hier nou mis mee..?? hij bood zijn excuses en die werden ook geaccepteerd toch..

    wat is het toch dat als iemand uit een ander land dan ons land komt dat het gelijk aan hun cultuur/achtergrond ligt en wanneer een Nederlander een domme foutje maakt.. dan is het enkel, niet zo'n slimme actie..
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 11:48
    Klopt, de standaard hier. Maar dat heeft niks met .... te maken hoor, dat ligt aan “jou” dat je dat opvalt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 11:48]
    Vind ik leuk
    John Noom +414
    zaterdag 25 november 2017 om 12:25
    wat een ASOCIALE OPMERKINGEN VAN JULLIE (BEHALVE JAN ZIJN VADER) HIJ ZEGT SORRY EN ZOVEEL OPHEF ER OVER. .
    Vind ik leuk
    Huomel +1206
    zaterdag 25 november 2017 om 12:31
    @John Noom, je CAPS LOCK bleef hangen..
    Vind ik leuk
    John Noom +414
    zaterdag 25 november 2017 om 12:34
    ja zag het .
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    zaterdag 25 november 2017 om 12:37
    Was gisteren weer lekker op dreef en is bijna niet te houden.
    Omdat hij zelf zoveel creëert gaat er ook wel eens iets fout maar is altijd weer belangrijk deze international. Samen met de beide Zweden toch echt topaankopen die de AZ talenten naar groote hoogte stomen en zie daar voorlopig nog geen einde aan komen.
    Wat zou het zijn als ook die Stengs nog kon aansluiten.
    Van deze piepjonge selectie kan AZ nog wel enkele seizoenen de vruchten van plukken gezien alles nog veel sterker gaat worden waardoor men in Alkmaar de komende jaren wel verzekerd is van een team dat mee kan strijden om de prijzen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 12:43]
    Vind ik leuk
    pos +8790
    zaterdag 25 november 2017 om 12:41
    En ik maar denken dat het Noren waren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 14:01
    Stengs ben ik echt benieuwd naar eeuwig zonde van die blessure op de eerste speeldag.
    Vind ik leuk
    pos +8790
    zaterdag 25 november 2017 om 12:42
    On topic. Sommigen mensen reageren hier net zo dom op als op pak hem beet de hele Zwarte Pieten discussie of dat hele MeToo geleuter. Nogal overdreven terwijl het niet zo belangrijk is.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6565
    zaterdag 25 november 2017 om 12:48
    *Storm in een glas water*
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 november 2017 om 14:45
    Beetje lacherig doen Alireza.. 'Zoiets kan gebeuren'.. Blijf gewoon van andermans spullen af.

    Als iemand mijn motor om wil duwen omdat diegene een beetje gefrustreerd is, dan is lachend 'sorry, kan gebeuren' ook geen gepaste reactie. Weten jullie wel wat zo'n camera kost?
    Vind ik leuk
    Keizerstad +223
    zaterdag 25 november 2017 om 23:39
    2x de helft.
    Vind ik leuk
    mchollie +3461
    zondag 26 november 2017 om 09:34
    Ik ben fan van hem, sprak hem in het home en is echt een geschikte peer.

    Er was niks stuk, dus sorry zeggen is genoeg.

    Forza AZ
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws