Jahanbakhsh: 'Ik wil sorry zeggen tegen de cameraman, ik moet dat niet doen'

Jahanbakhsh: 'Ik wil sorry zeggen tegen de cameraman, ik moet dat niet doen'

zaterdag 25 november 2017 om 10:55

Alireza Jahanbakhsh scoorde vrijdagavond geen punten bij één van de cameramannen die langs het veld stond tijdens AZ - FC Twente. Na een mislukte actie uitte de Iraanse vleugelaanvaller zijn frustratie op een camera. Na afloop bood Jahanbakhsh zijn excuses aan. 

Een verslaggeefster van FOX Sports confronteerde de international met zijn lompe actie. Er volgde een ongemakkelijk lachje. "Sorry voor de actie, ik was een beetje... Oei oei... Ja, dit was een beetje dom."

"Het was een beetje een domme actie. Ik wil sorry zeggen tegen de cameraman. Ik moet dat eigenlijk niet doen", vervolgde Jahanbakhsh. "Maar dit kan gebeuren hè?"

Met AZ boekte de buitenspeler een 2-0 overwinning op FC Twente. De Alkmaarders zijn opgeklommen naar de tweede plek op de Eredivisie-ranglijst. 

Check ook: Geïrriteerde AZ'er Jahanbakhsh uit frustratie op camera: verbaasde cameraman

Plaats een reactie

Dicky +6467
zaterdag 25 november 2017 om 11:00
Dan kan je wel stom lachen. Maar dit is gewoon een mongolen actie.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 11:03
Hij komt toch echt uit Iran hoor...
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 25 november 2017 om 11:07
Des te vreemder dat hij dit doet. In Iran krijg je hier waarschijnlijk 100 stokslagen voor. Je kan ook zeggen dat hij zich goed heeft aangepast natuurlijk;)
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 11:56
Precies , in NL krijgen kinderverkrachters en moordenaars nog niets eens100 stokslagen ....
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
zaterdag 25 november 2017 om 12:18
Hij heeft bij zijn vorige club ook weinig geleerd over normen en waarden :)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 12:18]
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 13:38
Wederom te makkelijk
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 13:57
Waar speelde hij hiervoor? :)
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 14:32
NEC, makkelijk scoren voor een Arnhemmer.
Buiten dat, wie dan ook, het is een beetje een Pieters-actie, niet goed te praten, maar hebben wij dat zelf ook niet?
Als je ergens 'in zit' privé of werk, dat je wel eens een domme actie doet, waarvan je later spijt hebt, zo menselijk als wat, dunkt mij.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 14:39
Is ook zo als ie de schade maar betaalt is er niks aan d een hand.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 14:40
die cameraman is nu al fan van Alireza.
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
zaterdag 25 november 2017 om 20:33
Makkelijk scoren zeggen ze dan, ondertussen kalken ze elke Vitesse topic vol met onzin en haat !
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 14:41
mwah, hij laat in 10 minuten meer zien dan jullie rechtsbuiten heeft laten zien, tot nu toe.
en dan minstens 10 miljoen willen...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 14:43]
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 25 november 2017 om 17:59
A waar zie jij mij commentaar geven op de kwaliteiten van deze jongen. B jij mag dat vinden. Op het moment dat deze jongen 2 keer achter elkaar matig speelt en Rashica heel behoorlijk dan is het weer omgedraaid. C ik begrijp niet zo goed waarom je überhaupt over Rashica begint. Ik spreek immers namens mijzelf over het gedrag van deze jongen. Niet namens Rashica of Vitesse. Jij bekend geen kleur. Ik doe dat wel. Dan is het flauw en achterlijk om iemands club en zijn spelers erbij te halen op het moment dat je een reactie geeft op desbetreffende persoon.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 23:17
'Hij heeft bij zijn vorige club ook weinig geleerd over normen en waarden :)' van vak DD.

Daar reageer ik op, want er moet toch weer door een Vitesse supporter even een sneer naar NEC gegeven worden, exact, dat is flauw en achterlijk, maar daar lees jij gemakshalve overheen.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 15:38
helemaal waar, Alireza is tien keer beter dan doe poep buitenspelers van vitesse
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 15:39]
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 12:26
Stel je niet zo aan man. Hij deed iets doms, is ermee geconfronteerd, zag zijn fout in en heeft sorry gezegd. Je hoort ook dat de excuses werden aanvaard, waarom kom jij dan met zo een domme reactie.
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 25 november 2017 om 12:38
Omdat het mij stoort dat dit soort achterlijk gedrag in eerste instantie gebeurt. Maar dat leek mij eigenlijk wel van zelf spreken.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 13:23
Ach stel je niet aan , downie
Vind ik leuk
davidben +2546
zaterdag 25 november 2017 om 14:59
Je ziet toch dat het een heel sympathieke gozer is, of niet!
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 25 november 2017 om 17:06
Weet ik niet, ken hem niet. Zijn actie laat in ieder geval zien van niet.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 15:47
Je kan ook overdrijven. Kom op man, niet zo kinderachtig doen. Of werk je vroeger gepest?
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 25 november 2017 om 17:04
Nee vroeger WERD ik niet gepest. Ik begrijp ook niet zo goed dat je dat naar aanleiding van mijn post denkt.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 20:05
Omdat je calimero gedrag vertoont. Calimero werd wel eens gepest toch? Nu alle letters helemaal goed gedaan voor jou.
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 25 november 2017 om 20:27
Calimero gedrag? Op het moment dat ik commentaar geef op het gedrag van een speler vertoon ik volgens jou Calimero gedrag? Weet jij überhaupt wel wat er bedoeld wordt met Calimero bedrag?
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 22:24
Ja....jij wordt ermee bedoeld.
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 25 november 2017 om 22:35
Ik dacht al dat je geen idee had. Geeft niet jongen. Je kan ook niet alles weten. Ik bedoel, je kunt altijd meer weten dan jij natuurlijk. Maar dat is voor jou niet weg gelegd. Jij bent goed in domme uitspraken. Dat is ook iets.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 22:59
Piep piep hoi, piep piep hoi....de rest mag jij invullen.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 23:20
Alireza was een ex-NEC-er, die een foutje maakt, en hoppa! daar zijn de geel-zwarte jongens weer.
Vind ik leuk
Bossie020 +1795
zaterdag 25 november 2017 om 17:40
Ongesteld, Dicky?
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 11:14
Alirezaaaaaa wat was hij goed gisteren :)
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 12:27
heel goed was ie j z vader weer genoten van ze voorzetten nu nog een ECHTTE SPITS kopen
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 11:18
Gelukkig is de reactie van Dicky wel de juiste.
Vind ik leuk
Lozan0 +44
zaterdag 25 november 2017 om 11:23
Die van Herr fristi mag er ook wezen
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 11:24
Nou zo veel boeiends is dit niet!
Next!!
Vind ik leuk
Huomel +516
zaterdag 25 november 2017 om 11:36
Wat is hier nou mis mee..?? hij bood zijn excuses en die werden ook geaccepteerd toch..

wat is het toch dat als iemand uit een ander land dan ons land komt dat het gelijk aan hun cultuur/achtergrond ligt en wanneer een Nederlander een domme foutje maakt.. dan is het enkel, niet zo'n slimme actie..
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 11:48
Klopt, de standaard hier. Maar dat heeft niks met .... te maken hoor, dat ligt aan “jou” dat je dat opvalt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 11:48]
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 12:19
Dit kan gebeuren he....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 12:20]
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 12:25
wat een ASOCIALE OPMERKINGEN VAN JULLIE (BEHALVE JAN ZIJN VADER) HIJ ZEGT SORRY EN ZOVEEL OPHEF ER OVER. .
Vind ik leuk
Huomel +516
zaterdag 25 november 2017 om 12:31
@John Noom, je CAPS LOCK bleef hangen..
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 12:34
ja zag het .
Vind ik leuk
pinkelman +2910
zaterdag 25 november 2017 om 12:37
Was gisteren weer lekker op dreef en is bijna niet te houden.
Omdat hij zelf zoveel creëert gaat er ook wel eens iets fout maar is altijd weer belangrijk deze international. Samen met de beide Zweden toch echt topaankopen die de AZ talenten naar groote hoogte stomen en zie daar voorlopig nog geen einde aan komen.
Wat zou het zijn als ook die Stengs nog kon aansluiten.
Van deze piepjonge selectie kan AZ nog wel enkele seizoenen de vruchten van plukken gezien alles nog veel sterker gaat worden waardoor men in Alkmaar de komende jaren wel verzekerd is van een team dat mee kan strijden om de prijzen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 25 november 2017 om 12:43]
Vind ik leuk
pos +5019
zaterdag 25 november 2017 om 12:41
En ik maar denken dat het Noren waren.
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 14:01
Stengs ben ik echt benieuwd naar eeuwig zonde van die blessure op de eerste speeldag.
Vind ik leuk
pos +5019
zaterdag 25 november 2017 om 12:42
On topic. Sommigen mensen reageren hier net zo dom op als op pak hem beet de hele Zwarte Pieten discussie of dat hele MeToo geleuter. Nogal overdreven terwijl het niet zo belangrijk is.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zaterdag 25 november 2017 om 12:48
*Storm in een glas water*
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 14:45
Beetje lacherig doen Alireza.. 'Zoiets kan gebeuren'.. Blijf gewoon van andermans spullen af.

Als iemand mijn motor om wil duwen omdat diegene een beetje gefrustreerd is, dan is lachend 'sorry, kan gebeuren' ook geen gepaste reactie. Weten jullie wel wat zo'n camera kost?
Vind ik leuk
zaterdag 25 november 2017 om 23:39
2x de helft.
Vind ik leuk
mchollie +2658
zondag 26 november 2017 om 09:34
Ik ben fan van hem, sprak hem in het home en is echt een geschikte peer.

Er was niks stuk, dus sorry zeggen is genoeg.

Forza AZ
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Jahanbakhsh: 'Ik wil sorry zeggen tegen de cameraman, ik moet dat niet doen'