'Pas zeven keer in de basis gestaan bij Ajax. Doe effe een beetje rustig'

'Pas zeven keer in de basis gestaan bij Ajax. Doe effe een beetje rustig'

dinsdag 5 december 2017 om 00:01

Sjoerd Mossou is het 'gehype' rond Frenkie de Jong zat. De journalist van het Algemeen Dagblad is gecharmeerd van de twintigjarige Ajacied, maar vindt de bejubeling van veel journalisten en media veel te overdreven.

"Ik ben er heel erg voor om enthousiast te worden van voetballers en bij Frenkie de Jong mag je dat best zijn, maar dat gehype man. Hou effe op man", zegt Mossou bij Natafelen met Kees van FOX Sports. "Het is zwaar over de top. Hij blijft een wisselspeler van Ajax. Op het randje van een basisplaats, maar het blijft een wisselspeler van Ajax. Het gaat al maandenlang over het wonder Frenkie de Jong. Als hij erin komt dan is het lek boven en gaat het gebeuren. Hij heeft pas zeven keer in de basis van Ajax gestaan. Doe effe een beetje rustig."

Kenneth Perez countert en is het totaal niet eens met Mossou. "Wat een onzin. Nu hebben we er eindelijk een die iets anders kan dan de meeste spelers van de Eredivisie..Tuurlijk is hij nog geen basisspeler en heeft hij maar een bepaald aantal wedstrijden gespeeld, maar de klasse druipt er echt vanaf."

Poll

Met wie ben jij het eens?

(990 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 5 december 2017 om 00:07
Daar hebben we de Ajax-hater weer... Het blijft aandoenlijk hoe erg Feyenoorders en vooral PSV’ers een jaloezie hebben richting Ajax, zelfs wanneer Ajax 10 punten achter staat op de koploper :D
Vind ik leuk
Nashua +5717
dinsdag 5 december 2017 om 00:11
Is toch mooi, dat krantje van em heeft het al moeilijk genoeg met al die oliebollen, koffie en haringtesten
Vind ik leuk
HanV +2218
dinsdag 5 december 2017 om 11:12
Wat? Hadden ze zaak ook bij de oliebollen en de koffie bedonderd?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:21
Toch luister ik best graag naar Sjoerd Mossou en hij heeft ook hierin gelijk natuurlijk. Die Frenkie de Jong wordt nu al zooooo opgehemeld. Om hem na twee slechte wedstrijden gelijk helemaal af te branden. Geef hem even de tijd
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 02:10
Dat worden alle ajax talentjes de laatste zijn nog steeds vd vaart en Sneijder waar de wereld iets aan heeft gehad. Verder grote mond zelf ingenomen kopen en supporters waar je niet goed van word! En een grasmat om van te janken idd mooie club pff
Vind ik leuk
Olfie +2849
dinsdag 5 december 2017 om 07:00
Je vergeet er een paar xD (Zlatan, Suarez, Eriksen bijv.)
Vind ik leuk
Sazzz +8989
dinsdag 5 december 2017 om 08:27
Zlatan en Suarez komen niet uit de Ajax jeugd.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 07:42
Leer anders eerst Nederlands voordat je iets probeert te zeggen.
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 15 december 2017 om 12:32
Hypen gebeurt overal.

Lozano minimaal 70 miljoen toch?

Luister. Wij willen op dit moment niemand kwijt, dus waarom zouden we iemand ophemelen?

We willen het de komende jaren doen met de huidige zeer matige selectie eventueel aangevuld met wat versterkingen. Nou goed?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 01:59
Nee gek 30m max ga er van uit voor 20 zo goed is hij ook weer niet! Maar je draaft door met koop club Ajax koopt meer als PSV! Natuurlijk ook meer geld maar jou Ajax heeft talenten laten gaan die nooit weg zouden mogen onder de 15m
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:56
Geef me 1 reden waarom PSV'ers jaloers zouden zijn op Ajax, de afgelopen 20 jaar is PSV succesvoller zowel Europees als in de Eredivisie. Maar blijf jij maar lekker denken dat we 'jaloers' zijn op Ajax, blaffende honden bijten niet en zullen helemaal geen 10 punten inlopen op 'Lucky PSV' (over jaloezie gesproken)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 02:12
Laat ze maar lullen grootsheidwaanzin schijnt de diagnose te zijn. Niets aan te doen helaas.
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 15 december 2017 om 12:36
De afgelopen 9 jaar behaalde Ajax het dubbele aantal kampioenschappen vergeleken met PSV... In de hele geschiedenis van ons clubvoetbal was Ajax sowieso vele malen succesvoller.

Maar ik kan verder geen reden vinden waarom PSV-ers jaloers zouden zijn.
Gewoon, omdat ik jaloezie een vreselijke kuteigenschap vind. Steun je cluppie en geniet van een succes. Zó simpel.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:56
Geef me 1 reden waarom PSV'ers jaloers zouden zijn op Ajax, de afgelopen 20 jaar is PSV succesvoller zowel Europees als in de Eredivisie. Maar blijf jij maar lekker denken dat we 'jaloers' zijn op Ajax, blaffende honden bijten niet en zullen helemaal geen 10 punten inlopen op 'Lucky PSV' (over jaloezie gesproken)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 02:17
20 jaar is een willekeurig aantal jaren, kijk naar de afgelopen 7 jaar. Kijk naar de afgelopen 10 jaar. Kijkt naar de afgelopen 100 jaar. Kijk naar de hele voetbalhistorie. PSV zal qua prestaties altijd de tweede club van Nederland blijven en qua andere vlakken de derde club. Er is als Ajacied maar één ding om jaloers te zijn op PSV en dat is de huidige stand in de Eredivisie. Verder helemaal niets.
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 5 december 2017 om 07:49
En we gaan weer door met wedstrijdje ver pissen...
Beide clubs hebben hun charmes en hebben grootheden gehad.
Ajax had met Cruijff, Bergkamp en een van basten (en ik kan er meer op noemen) erg goede voetballers in huis. PSV kan daar met Romario, Ronaldo, Van Nistelrooij ( en meer) ook prima spelers opnoemen. Ik denk dat Ajax en PSV erg aan elkaar gewaagt zijn. Ajax heeft vooral de eerste jaren veel titels gepakt en PSV de laatste jaren. Als je naar de laatste 50 jaar kijkt dan ontlopen deze clubs elkaar nauwelijks. Ik snap dat ook niet al die haat naar elkaar. Zelf ben ik PSV-supporter maar ik kan zeker ook wel genieten van Ajax hoor.
Vind ik leuk
wijze man +1465
dinsdag 5 december 2017 om 07:49
Oei op je ego getrapt knul?
Vind ik leuk
036 +2845
dinsdag 5 december 2017 om 00:57
Waar maak jij je druk over?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 01:08
De zwarte Pietendiscussie, Aardbevingen in Groningen en een beetje over arrogante ajacieden
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 06:43
ik lees dit artikel en vraag me oprecht af waarom jij in vredesnaam over feyenoord en psv begint? sjoerd is voor nac..volgens mij lijd jij net als die medesupporters van je aan grootheidswaanzin
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 06:43
Denk eerder dat jullie jaloers zijn. Jullie staan immers 10 punten achter.
Vind ik leuk
Olfie +2849
dinsdag 5 december 2017 om 07:03
Yep daar ben ik een tikkeltje jaloers op. En daar houdt het ook wel een beetje op.
Vind ik leuk
wijze man +1465
dinsdag 5 december 2017 om 07:42
Als dit de toekomst is van Ajax en Oranje is de kritiek terecht en moeten jullie en wij ons echt wel zorgen gaan maken .... EK 2020??Vergeet dat maar...
Vind ik leuk
Obl93 +682
dinsdag 5 december 2017 om 08:01
Het is een Nac-supporter..
Vind ik leuk
JohnFe +289
dinsdag 5 december 2017 om 22:20
Wat is je punt?
Vind ik leuk
Obl93 +682
woensdag 6 december 2017 om 00:16
Ik reageerde op het feit dat Mr. Football denkt dat iedereen een Ajax hater is, omdat in zijn ogen deze man een PSV of Feyenoord supporter is.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:59
Denk je echt dat er jaloezie in deze uitspraak heerst? Ik vind Frenkie een leuke voetballer maar ik denk dat dat te vroeg hypen te vaak talenten stuk maakt. Het is niet dat hij van dat hypen per definitie beter wordt, dan is het toch niet zo'n rare opmerkingen om te vragen of we dit niet beter wat in kunnen perken gezien het feit dat hij nu 7 wedstrijden heeft gespeeld?

En ik persoonlijk, als PSV'er, jaloers? Waarom zou ik? Heb geen problemen met Ajax en ben onwijs trots op de prestaties van PSV gezien we het t.o.v. Ajax met een beperkt budget en met een (nog) niet uitstekende jeugdopleiding moeten doen!
Vind ik leuk
DubRtd +15763
dinsdag 5 december 2017 om 09:51
Sjoerd Mossou is een NAC supporter maar laat dat je vooral niet tegen houden om de Feyenoord en PSV aanhang een sneer te geven.

Vind ik leuk
Stack5 +628
dinsdag 5 december 2017 om 12:36
Hij heeft toch ook wel een beetje gelijk. Die jongen wordt zo'n beetje gepresenteerd als diegene die het Nederlands voetbal gaat redden (en ik hoop oprecht dat ie het wordt), maar zo heel veel hebben we 'm nog niet gezien.

Laten we even rustig aan doen met talenten ipv zo totaal te overhypen.
Vind ik leuk
Nashua +5717
dinsdag 5 december 2017 om 00:09
De pot verwijt de ketel

Alleen de media hyped !!!!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 01:00
Precies!
Vind ik leuk
Laliga +267
dinsdag 5 december 2017 om 00:10
Vind frenkie de jong een hele leuke speler om naar te kijken , maar iedereen moet wel gaan beseffen dat mbappe gabriel jesus dembele sane etc allemaal van zijn leeftijd zijn en op 4 niveaus hoger wekelijks in de basis staan en beslissend zijn. Dus ja voor onze competitie leuk om naar te kijken geld ook voor dolber kluivert bergwijn etc maar niet doen alsof we een goude generatie voetballers krijgen die een wk gaat winnen
Vind ik leuk
kcim +2045
dinsdag 5 december 2017 om 00:38
Precies we moeten de zaken wel in perspectief blijven zien.
Vind ik leuk
036 +2845
dinsdag 5 december 2017 om 00:51
Ik denk dat je bedoelt: In het juiste perspectief?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 02:13
Zeer goede opmerking!
Vind ik leuk
Sazzz +8989
dinsdag 5 december 2017 om 08:30
Hij praat dan ook over de eredivisie. En bij die grote clubs lopen niet van die koekenbakkers rond die geen idee hebben wie ze op moeten stellen en elke week een ander systeem hanteren.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:12
De klasse druipt ook van Ziyech af. En van Depay. Donny vd Beek, ook zo'n toptalent. Luuk de Jong. Siem de Jong. Klaassen.
Stuk voor stuk wereldtoppers.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
dinsdag 5 december 2017 om 00:18
Dan vergeet je Clasie nog Wim ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 01:11
Ik ben bang dat ik er nog wel 1000 kan noemen. En maar 10 hebben t gered.
Vind ik leuk
Schorem +288
dinsdag 5 december 2017 om 06:24
Van dijk, veltman en younes niet te vergeten.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:22
Juist!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:13
We hebben geen topspelers in de bloei van hun leven in Nederland, dus alle media aandacht gaat uit naar de talenten. In het buitenland, in de fatsoenlijke competities, kijken ze nauwelijks reikhalzend uit naar wat talentjes.. Uitzonderingen daargelaten.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 01:02
En Ruud vormer dan? :(
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 07:54
Ja! En Michel Breuer dan? :(
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:28
Eerlijk is eerlijk, voetballers als Frenkie zie je maar weinig. Zoals Perez al zei, hij laat dingen zien die je bij geen enkele andere speler uit de ED ziet.
Spelers als Kluivert zie je wel vaker. Denk maar aan Kishna en El Ghazi, die waren aan het begin ook zo “geweldig”, maar dat is uiteindelijk ook niet zo veel meer geworden als dat er van ze werd verwacht.
Frenkie daarentegen brengt iets nieuws, iets unieks en dat maakt hem zo speciaal.
Maar laat het hem eerst maar eens waar maken door te beginnen met een vaste basisplek veroveren en vervolgens bepalend zijn voor het team.
Vind ik leuk
kcim +2045
dinsdag 5 december 2017 om 00:43
"Frenkie daarentegen brengt iets nieuws, iets unieks en dat maakt hem zo speciaal"...

Oprechte vraag... wat is dat nieuwe en unieke die hem speciaal maken?
Vind ik leuk
Romario9 +5741
dinsdag 5 december 2017 om 06:14
Hij schijnt alle ballen vooruit te spelen
Vind ik leuk
wijze man +1465
dinsdag 5 december 2017 om 07:54
Is dit een meerkeuze vraag?

Ik weet namelijk maar 1 antwoord, nee!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:53
Ik denk dat je Kluivert onderschat. Hij heeft meer inzicht dan die andere twee. Dat niet alle ballen aankomen kan gebeuren, maar hij ziet wel waar ze naartoe moeten. En voor een jonge buitenspeler heeft hij veel rendement.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 02:18
Omdat de andere niet kunnen voetballen Ajax PSV en Feyenoord heeft ook niets meer met voetbal te maken de jong Ajax de jong PSV beiden niets die van Ajax is nog jong en hoop voor maar die gaat het ook niet halen allemaal gebakken lucht als zelfs Klaassen bij everton mislukt geeft aan waar we staan als psv'er vond ik hem zelfs de beste speler van onze competitie. Nu als fan op de tribune van everton zitten zou niet moeten mogen! Maar dat is waar we staan.
Vind ik leuk
Korm +22960
dinsdag 5 december 2017 om 07:52
al hoef dat niet aan de speler te liggen... Everton is hier zelf ook schuldig aan
Vind ik leuk
wijze man +1465
dinsdag 5 december 2017 om 07:53
Blijft ED!!

Vergeleken met de "talenten" uit bijvoorbeeld Duitsland of Spanje is Frenkie de Jong echt nog maar een knulletje die alle hoeken van het veld krijgt te zien als hij tegen die gasten moet (proberen te) voetballen
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
dinsdag 5 december 2017 om 00:40
Mossou heeft helemaal gelijk, al die talentjes ophemelen en toch zullen ze stuk voor stuk falen in het buitenland...
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 01:03
Dat weet jij nu al?
Vind ik leuk
wijze man +1465
dinsdag 5 december 2017 om 07:56
Wie niet...Zet die wit,rode,roze bril van je af en gebruik even je gezonde verstand a.u.b.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:13
Dat heeft daar niks mee te maken. Het is net zo idioot om een speler op te hemelen dan om een speler al af te serveren.
Vind ik leuk
Filip_FCU +6991
dinsdag 5 december 2017 om 08:16
Ik zeg niet dat Frenkie per se zal falen, vind het een goede voetballer, maar er komen polls voorbij met:'Moet frenkie in Oranje' en 70 % stemt ja. Op basis van wat? Pure onzin natuurlijk.
Vind ik leuk
Sazzz +8989
dinsdag 5 december 2017 om 08:34
Op basis dat we voorlopig alleen maar onzin wedstrijden hoeven en helemaal opnieuw moeten beginnen. Ideaal toch om dit soort jongens dat soort ervaring op te laten doen?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 09:12
Tja daar doe ik niet aan mee. Maar aan de andere kant, om hem nu al af te schrijven?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:40
Frenkie is Ajax al ontgroeid. Ik denk dat hij komend seizoen bij de wereldtop gaat spelen voor een -tig tal miljoenen. Ik vind hem van het niveau Özil, etc.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 00:58
Ik denk niet dat jij en Mossou vrienden zouden worden
Vind ik leuk
CPP +252
dinsdag 5 december 2017 om 01:05
Bek houden Mossou. Het gehype van de godenzonen is nagenoeg een garantie voor mislukking. Wat waren Bazoer, Riedewald, Kishnja, El Ghazi, Ligeon, Tete, Sana, Van Rhijn en hoe ze ook allemaal mogen heten toch wereldtalenten. LOL
Vind ik leuk
Sazzz +8989
dinsdag 5 december 2017 om 08:31
Tete doet het toch niet slecht.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 01:14
Dat hij door de Perez nog niet aan Engeland wordt gelinkt net zoals hij dat deed met die Klaassen. Nederlandse voetballers zijn softy,s en mietjes tegelijk in b.v. Engeland. En het wachten is op het moment dat al die journalisten om het harst schreeuwen dat hij in de oranje moet. Trouwens, Sinterklaas zal het vandaag ook wel roepen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 01:34]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 01:37
De nieuwe Nouri. Goed bezig pik.
Vind ik leuk
Itsese +1927
dinsdag 5 december 2017 om 01:43
Eigenlijk is dit natuurlijk een beetje waar, de focus zou juist op Ziyech, Onana, Veltman en Schone moeten liggen. Deze jongens zullen namelijk toch snel een stap naar het buitenland willen doen, en zijn daar eigenlijk nu pas klaar voor. Frenkie, Kluivert, Dolberg die blijven nog wel even, en nu na 7 wedstrijden inderdaad, al de hemel in prijzen is niet slim, kijk wat er met de vorige generatie talenten is gebeurd, absoluut dat de media daar aan mee geholpen heeft.
Vind ik leuk
Romario9 +5741
dinsdag 5 december 2017 om 06:17
Denk je dat Schöne klaar is voor een stap naar het buitenland ja? Ik denk dat ie beter nog een paar jaar kan wachten.
Vind ik leuk
Itsese +1927
dinsdag 5 december 2017 om 07:32
Hahah hij begint nu pas lekker te spelen vind ik. Bij ons hebben vorig seizoen Guardado en Moreno nog laat een geweldige stap gemaakt. Schone zie ik dit ook wel doen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 05:28
Ik ben die Mossou zat, wat een tijd geven ze die gast, het blijft een middelmatige “journalist” op het randje van een column bij Prive.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 05:50]
Vind ik leuk
wijze man +1465
dinsdag 5 december 2017 om 07:57
Oei...is Sjoerd op je net te grote ajax ego gaan staan?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 07:58
Nope,
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 05:45
Ben het er mee eens
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 06:48
Eens. Sterker nog: dat gehyped is desastreus gebleken voor het Nederlandse voetbal. Kijk eens welke onervaren jochies Oranje ingepraat zijn. Te zot voor woorden.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:01
Zou Sjoerd ook beginnen over Lozano? Dan heeft die recht van spreken met zijn gehype!
Die speelt de laatste weken helemaal als een natte krant, en dan ook nog tegen de tegenstander zeggen dat hij rustig aan moet doen! De volgende vraag zal wel zijn of ie even aan de kant kan gaan zodat ie nog eens een doelpoging kan wagen...
Vind ik leuk
Senn +3526
dinsdag 5 december 2017 om 09:34
Het doet toch pijn he, iemand die niet direct positief is over je clubje.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:03
Mossou was zelf wel een klasse speler vooral in zijn tijd bij ac Milan waar ie een schitterend duo vormde met Arno Vermeulen. Wie denkt Perez wel niet dat ie is om het niet met deze grootheid eens te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:09
Mossou is een NAC-man.. Frenkie de Jong komt uit de jeugd van Willem II en was daar jarenlang het grootste talent. Ik heb toch het vermoeden dat hij niet objectief is.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:18
Sjoerd heeft gewoon gelijk. Stoppen met dat gehype. Voor je het weet lopen ventjes als Frenkie, Kluivert en Bergwijn alweer naast hun schoenen en eindigen ze bij Wolfsburg of Crystal Palace op de bank. Eens normaal gaan doen. Laat hem er eerst maar eens een jaar spelen en een vaste waarde worden. Elke wedstrijd. Want tegen Twente vond ik het ook maar niks.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:26
Die Mossou heeft iets tegen Ajax :-)
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:34
Ik kijk weinig naar Ajax maar afgelopen zaterdag heb ik de geweldige de Jong niet gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:37
Ik ben geen Ajax dan maar als voetbal liefhebber zie je toch meteen dat Frenkie de Jong een potentiële topvoetballer is. Ja Sjoerd, maar 7 wedstrijden. Echter voor iemand die maar 7 wedstrijden voetbalt lijkt hij wel erg zeker aan de bal alsof hij al jaren op dit niveau voetbalt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 08:38]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 08:52
Frenkie de Jong. Kasper Dolberg. Donny van de Beek. Matthijs de Ligt. Justin Kluivert. Bazoer. El Ghazi. Riedewald. Allemaal zogenaamde supertalenten. De nieuwe Cruijff, Zlatan, Rijkaard, Van Basten enz. Waarvoor " de Europese top" op de tribune zit. Tuurlijk. Zo typisch ajax. Opblazen van de middelmaat. Geen van allen is of wordt Europese top.Check Davy Klaassen : " toe aan een volgende stap". Victor Fisher "toe aan een volgende stap". De feiten: stuk voor stuk overschatte middelmaat. En ik voorspel je: dat geldt voor De Jong ook.
Vind ik leuk
peinke +842
dinsdag 5 december 2017 om 10:13
Heb ik ooit niet ergens in een interview van Frenkie de Jong gelezen, dat hij bewust voor Ajax heeft gekozen i.p.v. PSV, omdat de kans op een doorbraak en basis in het eerste elftal daar vele malen groter is dan bij PSV? Inschattingsfoutje?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 10:56
Moussou die heeft liever dat hij zelf gehyped wordt. Wat heeft die gast een hoge dunk van zichzelf met zijn hamsterwangetjes.
Vind ik leuk
pinkelman +2910
dinsdag 5 december 2017 om 11:15
Laat die ajax talenten dan eerst maar eens PSV over de knie leggen en het vervolgens tegen het eveneens talentvolle kids van AZ laten zien. Op papier en een keer om de zoveel wedstrijden je gezicht laten zien daar hebben we niet veel aan om iedere week met de loftrompet een talent te gaan hypen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 11:19]
Vind ik leuk
Bals +139
dinsdag 5 december 2017 om 12:46
Toen Twente een mannetje op hem zette bleek het gewone middelmaat! Hij is vaak 45 minuten goed tegen zwakkere tegenstanders. Blijft een balverliefde postbode die mooie passes in huis heeft maar verdedigend én tactisch nog moet bijleren.
Vind ik leuk
Foebele +35327
dinsdag 5 december 2017 om 12:58
Zo ging dat met Dolberg (die men inmiddels al weer vergeten lijkt nu hij geen bal meer goed raakt) en zo wordt Kluivertje ook opgehemeld alsof hij al een geweldenaar is.

De talenten gaan er kapot aan en niemand schijnt het in te willen zien.
Vind ik leuk
michelhx +2211
dinsdag 5 december 2017 om 15:26
Ben het eens met Mossou. Ik heb De Jong nog geen 8 man zien passeren en de bal in de winkelhaak zien schieten. Qua overzicht en balbehandeling kijk ik liever naar Odegaard, maar ook die laat nog te weinig zien. Frenkie heeft wel de techniek, maar nog niet de fysiek om het verschil te maken. Dus hij moet écht nog wel wat stappen maken om de absolute top te halen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 20:15
wordt een tweede Fischer ... net niet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Pas zeven keer in de basis gestaan bij Ajax. Doe effe een beetje rustig'