Daarom zie ik hem ook eerder slagen bij een club als Arsenal dan bij Ajax

    "Daarom zie ik hem ook eerder slagen bij een club als Arsenal dan bij Ajax"

    Gepubliceerd: dinsdag 5 december 2017 om 17:29di 05-12-2017 om 17:29

    Aad de Mos verwacht niet dat Hassane Bandé lang speler zal zijn van Ajax. De negentienjarige aanvaller uit Burkina Faso zette maandag zijn handtekening onder een vijfjarig contract in Amsterdam. De KV Mechelen-sensatie sluit per 1 juli 2018 aan.

    "Dit is voor Ajax een snelle koop voor de doorverkoop. Clubs als Anderlecht, Club Brugge, Manchester United en Arsenal hebben niet voor niets belangstelling. Ajax wil nu snel zijn slag slaan, dat snap ik wel. PSV zat ook onlangs voor hem op de tribune" stelt De Mos in gesprek met Voetbal International. Als analist in België zag hij Bandé vaak in actie. 

    "Bandé is een ruwe, maar mooie diamant. Een echte Afrikaanse aanvaller, die alles op zijn instinct doet. Bij KV Mechelen krijgt hij ook die vrijheid in het veld. De ene keer zie je hem op links, dan weer op rechts."

    "Daarom zie ik hem ook eerder slagen bij een club als Arsenal dan bij Ajax", durft de oud-trainer te stellen. "Daar doen ze minder aan systeemvoetbal. Als ze hem bij Ajax aan banden gaan leggen en weer in een keurslijf gieten, dan haal je gelijk zijn kracht eruit."

    Lees ook: Ajax-doelwit Bandé is pareltje, trainingsbeest én spits: "Echte megasensatie"

    Plaats een reactie

    dinsdag 5 december 2017 om 17:35
    Van Anderlecht en Brugge, naar United en Arsenal.. kloppend rijtje aad.
    Daarnaast onzin, bij Ajax gaat hij zich gewoon goed ontwikkelen en Ajax voorin wat meer keuzes geven. Is pas 19 jaar, rustig aan man.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 17:35]
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2621
    dinsdag 5 december 2017 om 17:46
    Weinigen hadden tot deze week nog gehoord van deze jongen en jij beweerd al dat hij gaat slagen? Gebaseerd op wat?
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 18:27
    Ik beweer helemaal niks. Goed ontwikkelen bij Ajax zegt nog niet dat hij gaat slagen bij de top, dat zie je mij nergens zeggen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46480
    dinsdag 5 december 2017 om 19:57
    En iemand gaat ook falen. Hij of Kluivert zal zich niet voldoende ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 5 december 2017 om 20:18
    Er hoeft niet direct een te falen.
    Maar je moet toch gewoon ook spelers op de bank hebben? Ik weet dat Cocu probeert met 11 man kampioen te worden, maar wissels zijn gewoon heel handig
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 20:34
    Door al die wissels bij Ajax is het een grote afgunst en irritatie onder elkaar de 1 vind zichzelf nog beter dan de ander en vind dat hij moet spelen daar hebben ze het bij ons PSV beter voor elkaar geen geruzie allemaal vriendschap en elkaar wat gunnen , zo wordt je kampioen met 11 MAN kijk maar naar de ranglijst kijk naar feyenoord vorig jaar en psv de twee jaar daarvoor
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 20:36]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 5 december 2017 om 20:38
    Dat komt omdat het voor geen meter draait en de trainer ze niet onder controle heeft.
    Jullie bankzitters zijn ook allemaal zoveel minder goed dan de basisspelers dat ze niet gaat zeuren. Ze zien Ramselaar of Maher al aankomen. "Hey Cocu, doe die van ginkel er eens uit. Ik ben veel beter."
    Ik moet nog zien dat jullie het volhouden. 2 of 3 afwezigen en je laat zo een paar keer punten liggen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 18:39
    Gaat zo naar de beloften. Net als Neres. Eerst een jaartje rijpen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 19:11
    Ja niks mis mee toch? Laat hem maar ff wennen en dan krijgt ie vanzelf een kans als hij goed genoeg is.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 17:57
    waar moet je eigenlijk aan wennen Lozano staat er gewoon
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 19:18
    Tja.. sanchez ook maar neres had weer ff nodig. Niks mis mee toch?
    Vind ik leuk
    Nuance +9449
    dinsdag 5 december 2017 om 18:46
    “Gaat zich goed ontwikkelen bij Ajax”
    Favoriete club: Ajax, verrassend.
    Wens is de vader van de gedachte.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 19:12
    Ach hou toch op. Als hij voor Feyenoord, PSV of een andere club had gekozen dan had ik hetzelfde gezegd.
    Tevreden met je aandacht?
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 20:50
    Als je voor Ajax kiest boven een Engelse club .moet je als baby op je achterhoofd gevallen zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 23:34
    Hahahahahaha mooie vent ben je. Leuke naam trouwens. Triste alvast.
    Vind ik leuk
    Nuance +9449
    dinsdag 5 december 2017 om 22:15
    Die vanzelfsprekendheid waarmee jij beweert dat hij zich goed gaat ontwikkelen... zoals ElGazi, Gudelj, Bazoer, Tete, Cerny, Dijks, etc?
    Ajax is een spelerskerkhof geworden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 23:34
    Oftewel het kan beide kanten op.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 5 december 2017 om 20:20
    Wordt dat meestal niet gebruikt als de wens nergens op is gebaseerd?
    Er zijn nu toch wel redenen te bedenken waarom deze jongen zich goed kan gaan ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2501
    dinsdag 5 december 2017 om 17:37
    Eerst zien dan geloven.. Hoe heette dat mega talent ook alweer die Ajax destijds huurde ( Afrikaanse speler volgens mij van Arsenal Sanogo?). Dat was echt schandalig slecht..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 17:39]
    Vind ik leuk
    Jozef +39733
    dinsdag 5 december 2017 om 17:58
    Als je goede spelers wil aantrekken, dan zul je dit soort relatief betaalbare koopjes moeten blijven doen. Het blijft een gok. Het is niet anders. 10 miljoen lijkt een hoop geld, maar wat kun je daar wel beschouwd nou eigenlijk voor kopen als het geen talent meer is (qua leeftijd dus)?

    Dit is gewoon een groot probleem, ook voor andere Nederlandse clubs.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 17:58]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46480
    dinsdag 5 december 2017 om 19:55
    Doe mij dan toch maar Lozano voor 8 Mio.
    Vind ik leuk
    Jozef +39733
    dinsdag 5 december 2017 om 19:58
    Nog een paar maanden en jullie kregen hem gratis bij een maaltijd taco's...
    Vind ik leuk
    Bullet +3235
    dinsdag 5 december 2017 om 20:21
    Maar voor hoeveel procent is PSV eigenlijk eigenaar?
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 20:59
    Hoeveel zijn de aandelen van ajax op de beurs nog waard?
    Vind ik leuk
    Bullet +3235
    dinsdag 5 december 2017 om 21:06
    Weet ik eigenlijk niet. Weet jij toevallig wel het antwoord op mijn vraag? Overigens... Jouw naam, vrij kinderachtig, niet? Zouden de kinderen waaraan ik les geef ook kunnen doen.. basisschool...
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 21:35
    met jou naam trek je ook geen volle stadions
    Vind ik leuk
    Bullet +3235
    dinsdag 5 december 2017 om 22:13
    Jouw
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 17:41
    Die jongen speelt nog maar een half jaar betaald voetbal Aadje, en jij weet al zijn toekomst....betweter!
    Vind ik leuk
    derksen +8913
    dinsdag 5 december 2017 om 17:43
    O jee aad is eerder begonnen met drinken
    Aad vrijdag is al te vroeg want je kan er niet tegen
    Begin dan zeker niet op dinsdag!
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 17:45
    Time will tell.
    Vind ik leuk
    Gurdeep +153
    dinsdag 5 december 2017 om 18:13
    Arsenal is niet meer zoals vroeger. Mijn oom Samcro raakt nog steeds opgewonden van Arsenal. Ik moest vroeger bij elke wedstrijd per se op zijn schoot zitten. Tegenwoordig reageert hij op een zekere voetbalforum en verdedigt hij Arsenal met zijn leven. Wenger moet volgens hem ook blijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 5 december 2017 om 20:56
    Opgewonden? moest je niet om andere reden op schoot zitten achteraf gezien?
    Vind ik leuk
    Mari +10156
    dinsdag 5 december 2017 om 19:29
    Als ze hem bij Ajax aan banden gaan leggen en weer in een keurslijf gieten, dan haal je gelijk zijn kracht eruit."
    Klopt. Je koopt hem om wat hij heeft laten zien; vervolgens moet hij het afleren en "passen in het Ajax systeem"
    Sulejmani, Suarez, Neres, Cassiera.
    Vernietig hun creativiteit.
    Suarez ging pas weer goed spelen toen hij vrij werd gelaten
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    dinsdag 5 december 2017 om 20:23
    Aad is ook niet zo gek als hij eruitziet. Gelukkig.

    En daarom is het ook te hopen dat Overmars komend jaar gewoon zelf een trainer kiest. En niet Reiziger wordt doorgeschoven omdat hij zo mooi ajax voetbal speelt met Jong
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws