Cillessen gaat viral met geniale save: 'Veel geluk met zo'n goede keeper'

Cillessen gaat viral met geniale save: 'Veel geluk met zo'n goede keeper'

dinsdag 5 december 2017 om 22:50

Jasper Cillessen heeft dinsdagavond een goede beurt gemaakt bij FC Barcelona. In de Champions League-wedstrijd tegen Sporting Portugal (2-0) hield de doelman zijn doel schoon én pakte hij uit met een geniale redding op een inzet van Bas Dost. De reacties op Twitter zijn lovend.

Poll

Wordt Cillessen onderschat?

(1573 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 5 december 2017 om 22:51
Tja geniaal VP?
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:19
Tja zuur Proffie?


Oh nee, Zoet natuurlijk... mag ik ff overgeve?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 23:19]
Vind ik leuk
JCJWZ +9874
woensdag 6 december 2017 om 01:46
En in Nederland zijn er zowaar nog een paar calimero's die Zoet op doel willen ipv deze Cillessen. Het is niet eens het discussie voeren waard als je niet in ziet hoeveel beter Cillessen is, Zoet mag zn veters nog niet strikken.
Vind ik leuk
Itsese +1927
woensdag 6 december 2017 om 02:32
Ik denk ook niet echt een discussie voor nu.. Nederlands elftal hoeft voorlopig nog niet aan de bak.. Wel mooi om Dost zo om Cillessen te zien hangen Hahah. De bal was nog in het spel ook. Cillessen speelde gewoon een top wedstrijd hier voor Barcelona, en zoals die zo speelt, zeg ik als PSVer en Nederlander, dat Cillessen op goal hoort.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:12
Ik ook, zou die gozer nooit in de spits zette ...
Vind ik leuk
robery +2705
woensdag 6 december 2017 om 05:28
Calimero’s? Haha...lul niet.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:15
Echte Calimero’s ja!
Tis de discussie niet waard omdat het overduidelijk is dat Cillessen 2 klasses beter is dan zoetje
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:27
Het is de discussie niet waard omdat dit artikel niet over Zoet gaat...
Vind ik leuk
Arvin +495
woensdag 6 december 2017 om 07:23
Nou, dit vind ik ook weer wat te ver gaan. Ja leuke redding, maar een redding staat in het niets tegenover een heel seizoen. Ik zeg beide oproepen en op basis van trainingen een keuze maken. Dat zoet zn veters niet eens mag strikken slaat nergens op naar mijn mening. Daar mag Cillissen eerst basis voor worden.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:33
Cillessen heeft 1 goede redding verricht.
Nou dan ben je meteen Oranje waardig en buitenaards goed.
Laat me niet lachen met je onnozele reactie.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:58
Jij ziet toch ook dat Bas gewoon door het midden schiet recht op Jasper. Moet je wel even je roze bril afzetten kerel
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:37
Doet pijn he....

Het zou je sieren om te zeggen "damn, wat een redding! Die heb ik in Eindhoven al jaren niet meer gezien"
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:46
Aldus DeAzijnProfessor2.0
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 09:40
Over brillen gesproken : ik zou er eentje laten aanmeten als ik jou was.

Snap gewoon dat jaloerse niet. Ik ken het nog van mijn tijd in België. Vervelende kut eigenschap om altijd maar meesmuilend te doen over iemand of iets waarvan je denkt dat het concurrentie is.

Blijkbaar begint dat soort dingen al in Brabant. Bah.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 09:41]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 09:50
Ik kijk er gewoon anders tegen aan. Als de bal bij Jasper op de paal word geschoten. Dan vind jij het zelfs een goede redding van Jasper.
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:26
Klinkklare onzin die je niet kan onderbouwen.


[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 12:26]
Vind ik leuk
base +294
woensdag 6 december 2017 om 10:41
Laat aub Brabanders
Er buiten dat is net zo een dom stereotype gelul als racisme.
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:22
Wie weet, waarschijnlijk heb je gelijk, maar hier liggen de verhoudingen aantoonbaar zo. In de dagelijkse maatschappij is het hopelijk anders..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:53
Al dus sylvana Simons
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 05:44
Idd zeg.. Ik denk er komt een gigantische zweefduik aan ofzo. Krijg je dit te zien.. Hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:51
Wel leuk weer, na een redding. Maar Ter Stegen blijft gewoon eerste keeper.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:52
Vol camp nou ?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:20
Nooit niet!
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:30
Altijd wel dus?
Vind ik leuk
Richard020 +10236
dinsdag 5 december 2017 om 22:52
Uitstekende redding!
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:53
Wat is er nou weer geniaal aan deze redding? Zal elke keeper niet gewoon voor de bal gaan liggen?
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:20
Tuurlijk joh.
Vind ik leuk
Mari +2240
dinsdag 5 december 2017 om 22:53
Cillessen kan er echt niets van.
En dan durft Zoet zich te vergelijken met deze man.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:59
Cillessen op basis van 1 redding (bal tegen hem aan geschoten) weer ophemelen.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:25
Op basis waarvan denk je dat Barcelona hem kocht voor 13 miljoen?

Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:53
13 miljoen is peanuts voor FCB.
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 00:01
Dat is gewoon zo, maar je denkt toch niet dat ze een koekenbakker op de bank willen?
Vind ik leuk
JCJWZ +9874
woensdag 6 december 2017 om 01:48
Voor een keeper is 13miljoen veel hoor. Noem maar eens 5 keepers op die meer gekost hebben.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 08:34
13 miljoen voor Cillessen?
Dat is minimaal 8 miljoen teveel.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3812
woensdag 6 december 2017 om 07:09
Het 1 sluit het ander niet uit....
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:28
Dat is jouw menig.
Die 13 miljoen is een feit.

Wel objectief blijven hé...
Vind ik leuk
rpaulp50 +3812
woensdag 6 december 2017 om 17:50
Ik bedoelde....hij kan een prima koekebakker zijn en ook een prima keeper.
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 18:09
Haha, het wordt een onoverzichtelijk zooitje hier... Ik reageerde volgens mij op objectieve...
Vind ik leuk
rpaulp50 +3812
woensdag 6 december 2017 om 18:13
Maar hij kwam bij mij in het postvakje.....
Ik denk nog;
"hey leuk, daar heb je Jozef" is het helemaal niet voor mij .......
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 19:21
Haha, nou dan hebben we nu toch maar weer een heel fijne conversatie...

Hoe dan ook, dan heb ik per ongeluk op jou gereageerd...

Fijne dag nog!

;-)
Vind ik leuk
John M. +3287
woensdag 6 december 2017 om 06:29
Om eerlijk te zijn heb ik het me altijd al afgevraagd en dan nog voor zoveel geld. Ik vind Cillessen best een goeie keeper hoor maar toch vind ik het vreemd om vrijwillig jaren lang op de bank te zitten.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3812
woensdag 6 december 2017 om 07:13
Cillessen heeft niets gemist tussen de periode dat hij weg is gegaan bij Ajax en nu.
Hij werkt met de beste ter wereld en bij een van de beste clubs ter wereld als tweede man, een mooie toekomst is weggelegd voor Cillessen, hij kan kiezen als hij wil......
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
dinsdag 5 december 2017 om 23:46
Goed verwoord. Maar kennelijk zien Amsterdammers niet dat dit een lucky redding was.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:50
Kennelijk begrijpt Eindhoven e.o. niet dat Cillessen niet zonder reden door Barcelona is gekocht. En natuurlijk was dit puur geluk.

Ja joh. Hou vol.
Vind ik leuk
dhrwobo +9659
dinsdag 5 december 2017 om 23:54
Wanneer heeft hij z’n laatste goede wedstrijd in oranje gekeept dan? Als je die vraag eerlijk en goed kan beantwoorden met een actuele wedstrijd, dan geef ik je gelijk en hou ik m’n bakkes
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:58
Van die bakkes dat zijn jouw woorden, dus het zal wel kloppen...;-)

Daar gaat het pvd helemaal niet over. Het gaat over Cillessen in de wedstrijd van vanavond. Het kost blijkbaar moeite om eens iets goeds te zien bij iemand...
Vind ik leuk
Gerro +3685
woensdag 6 december 2017 om 00:50
Zoet speelde 2 WK kwalificatie wedstrijden we haalden 1 punt. Advocaat toch een psv man passeerde hem.
Vind ik leuk
JCJWZ +9874
woensdag 6 december 2017 om 01:49
Wanneer heeft oranje een goede wedstrijd gespeeld dan? Het niveau van Psv is bij lange na niet het niveau van Barca dus alleen al daarom staat Zoet lager in de pikorde ondanks de speeltijd.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3812
woensdag 6 december 2017 om 18:10
De minst gepasseerde keeper is de keeper van PEC en
Zoet laat er evenveel door als de keeper van Feyenoord waar slechts heel weinigen van vinden dat hij het goed doet.....
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:28
Moet toch even wat recht zetten hierzo. Cillessen moet gewoon veel meer aan spelen toekomen wil hij in de basis blijven staan in het Nederlands Elftal, maar speelt bij tijd en wijlen en traint natuurlijk wel dagelijks op een hoger niveau als Zoet. Dat wil op zichzelf wellicht geen steekhoudend argument wezen en daarbij is het lastig hun werkelijke onderlinge niveau verschil te bepalen doordat de een te wijzig speelt en de ander op een beduidend lager niveau actief is. Des al niet te min denk ik dat als wij de momenten waarop beide actief zijn geweest in het Nederlands Elftal ik persoonlijk (en statistisch gezien ook) Cillissen wel een stabielere en meer ervaren indruk vind achterlaten als hij op goal staat. Denk ook dat als Cillissen meer zou spelen en Zoet op een hoger niveau zou spelen Cillissen meer kans heeft op slagen, maar Zoet mag het tegendeel bewijzen.
Vind ik leuk
Laliga +267
dinsdag 5 december 2017 om 22:53
Cilessen geen goede voor bosz ? Zonde dat hij niet keept.. verder zijn de topclubs wel voorzien
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 22:58
Was ook veel geluk dat hij hem tegen hield! Goede keeper voor nl komt te kort voor Barcelona maar leuk voor hem dat hij zo nu en dan mag spelen!
Vind ik leuk
yuuup +5744
woensdag 6 december 2017 om 05:10
Waarom hebben ze hem dan nog niet verkocht?
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:34
Toch vreemd.

Enerzijds wordt hier beweerd dat iedereen deze zou pakken en anderzijds wordt over mazzel gesproken.

Zou het dan toch...?
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:00
Alweer viraal en geniaal. Begrippen worden uitgehold. De wereld lijkt hysterisch te worden. Wel een goede redding natuurlijk. Je kunt ook zeggen: waarom staat deze man zo vrij!!

Vind ik leuk
power +749
dinsdag 5 december 2017 om 23:01
goede redding
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:03
Gewoon slecht ingeschoten van Bas, keeper staat op de juiste plek en is meer geluk dan wijsheid!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 00:52
Dat idee krijg ik vaker met Cillessen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:36
Ik krijg vaker het idee dat jij oo de verkeerde plek bent flappie.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:17
Lekkere afgunst pisbak
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 09:59
Afgunst?

Dan zit je helemaal mis pikkie, zielig om dat te roepen. Hij is gewoon een hele goeie keeper, mooi WK gehad en toch bij Barca. Dus zet jezelf hier niet zo voor schut en hou die dikke paal maar in je broek!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:57
Maar dat is juist het verschil tussen Cillessen en Zoet. Cillessen staat altijd op de juiste plaats. Dat maakt hem een goede keeper.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 09:16
Daar ben ik het wel mee eens ja, zeg ook niet dat het een slechte keeper is. Mooi WK toen met NLD en zit niet voor niks bij Barca.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:09
Al die complimenten komen duidelijk hard aan bij onze Zoethouders hier.

Vind ik leuk
Niels92 +3087
dinsdag 5 december 2017 om 23:13
Een ( ex ) Ajacied een compliment geven is voor sommige ook véél te moeilijk :)

Dan is het meer wijsheid en geluk, tja het zal wel weer :)
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:17
Weet je, het maakt mij eigenlijk helemaal niks uit wie er in Oranje keept en daar gaat het vanavond volgens mij ook niet over.

Ik vind het werkelijk ongelofelijk hoe kleingeestig Eindhoven e.o. weer eens reageert hier. Maar goed, dat zal wel weer niet waar zijn...
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:24
Ik als psv supporter ben erg blij met de huidige vorm van Zoet bij PSV, die is veel beter dan vorige jaar.

Zou ik bondscoach zijn dan zou ik toch Cilissen opstellen in Oranje. Niet op basis van deze save maar hij heeft hem wel. Met ritme maakt Cilissen zelden een fout en af en toe pakt ie een zeker doelpunt. Dat doet Zoet te weinig.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:29
Allereerst: mooie reactie.

Vorige week pakte Zoet gewoon perfect punten voor PSV bij die inzet van jullie eigen verdediger. Voor mij maakt het ook niet uit om dat te zeggen.

Maar vanavond was er een mooie redding van Cillessen, die blijkbaar verrekte weinig last heeft van een gebrek aan ritme. Ik vind dat hij dan gewoon complimenten verdient en niet dat gezeik van hierboven.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 december 2017 om 23:32]
Vind ik leuk
Richard020 +10236
dinsdag 5 december 2017 om 23:49
Jasper Cillessen is en blijft gewoon een betrouwbare keeper, helaas blijf je van die gefrustreerde zielenpieten houden die nooit positief over Jasper Cillessen kunnen zijn. Waar het doorkomt, hij heeft bij Ajax gekeept en dan komen de demonen bij de gefrustreerde zielenpieten naar boven om Jasper af te kraken!
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:53
Tja, soms begrijp ik het allemaal niet hoor.

Wij zouden arrogant zijn. Wie weet is dat zo.
Maar liever dat dan dat zuiggedrag van een aantal hier.
Zum kotzen.
Vind ik leuk
Richard020 +10236
woensdag 6 december 2017 om 00:01
Tja en dan te bedenken dat er hier iemand is die anderen durft aan te spreken ( waaronder ik ) en ondertussen zelf de zogenaamde realist uithangen en net doen of ie niks tegen Ajax heeft, sneu volk is het!
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 00:06

Niet reageren onder het motto 'leven en laten leven'.

Maar toegegeven: dat kan ik ook niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 00:09]
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 03:38
Dat wat Stratum hier al jaren doet, over Ajax, over alle Ajax en ex Ajax spelers. Maar hem verdedig je altijd, de grootste Ajax afzeiker die hier is! Dus, tja.. dan neem ik nu jouw reacties met een korreltje zout, niet echt rechtlijnig..
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 08:53
Bluf?

Komaan.
Stratum is als een roofdier zonder tanden (sorry straat).
Je moet zijn gejen met een korreltje zout nemen en jij ziet misschien ontoelaatbare bijdrages van hem, maar ik niet.
Er waren hier wel andere anti-Ajax types rond die hun afkeer op ontoelaatbare wijze uiten. Stratumseind is doordrenkt van sarcasme in zijn bijdrages en is er meester in om bepaalde lieden uit de tent te lokken. Hij geniet er zichtbaar van en probeert je telkens zodanig uit de tent te lokken totdat je weer eens over de schreef gaat. Dat is een echt je eigen schuld, want ik heb je er meermalen op gewezen.
Natuurlijk moet je doen wat je zelf goed dunkt, doe ik ook, maar mijn aanmerkingen waren bedoeld om je te helpen, niet om je te jennen.

Met een heel aantal heb ik hier soms forse woordenwisselingen, maar als het enigszins kan sluit ik een soort vrede na een tijdje. Het is maar een forum hé?

Een ding doe je goed: je neemt me niet al te serieus. Hoeft ook niet.
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 12:37
Mijn reactie was op Richard. En ik ben er weken niet en zie hem dit gedrag naar elke Ajacied doen, zuigen, ruzie uitlokken, Ajax afkraken, doet hij al jaren zie alle Bandé topics weer. Maar als hij het doet is het onschuldig? Door hem doen vele het zoals napolitanos enz ik en ook andere spraken altijd Ajacieden aan die dat ook deden, Stratum spreekt bien, jajapsv, napolitanos enz nooit aan, nee hij doet met ze mee, hij zet meestal aan om weer een Ajax topic te verpesten, maar als hij het doet is het allemaal prima? Slap gelul!
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:45
Oh jee...

Alsof het wat helpt als ik jou zou aanspreken.
Alsof het wat zou helpen als Stratum Napolitanos aan zou spreken...
Er is sprake van blinde haat tegen Stratum. Hij lokt iedereen geweldig uit de tent en gaat daarbij zelden of nooit echt over de schreef. Een groot verschil met die Napolitanos die dat regelmatig wel doet.

Maar bovenal:, iedereen doet maar. Jij dus ook.
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 13:00
Al 7 jaar elke dag heeft stratum het echt uren elke dag alleen maar over Ajax in negatieve zin, als jij denkt dat dat gezond is, als jij denkt dat dat al 7 jaar elke dag zomaar voor de grap is? Oke... haha

Mensen als stratum hebben het gewoon verpest op, veel goede leden zijn weg door het stook en zuig niveau, ik zal er ook niet meer zijn, elke topic kots niveau daar ben ik nu wel klaar mee.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 13:02]
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 17:22
Oké dan.

Je moet doen wat je niet laten kan. Gek, ik ken hier een hoop gewaardeerde Ajacieden die totaal geen probleem hebben met Stratum hoor.

Misschien helpt enige zelfreflectie?
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 19:50
Al 7 jaar elke dag negatief doen over Ajax? En dan heb ik zelf reflexie nodig, ik ken ook tig Ajacieden, Psvers en Feyenoorders die hem hekelen! Zelfreflexie haha heb je mij ooit afgunstig zien doen naar andere clubs?? Stratum heeft er een dagtaak aan
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 20:00
Ja joh.

Goed hoor.
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 20:18
?

Jij maakt zelf je druk om dat soort gedrag, zie deze topic. Maar over de grootste aanstichter mag niks over gezegd worden haha
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 21:21
En dag hé.
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 21:42
Je hebt er geen juist antwoord meer op, prima.
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 21:56
Ja hoor.

Bluf wint.

Als je nu ook nog eens daadwerkelijk wegblijft krijg je een lollie van me.
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 22:29
Gaat nergens over jouw gedrag nu.

Maar niet meer je ergeren aan de trollen hier, want de ergste die verdedig je..
Vind ik leuk
Jozef +22981
donderdag 7 december 2017 om 07:14
Omdat ik jou niet serieus neem met je eeuwige gezeik over trollen en zo?
Omdat ik vraag enige zelfreflectie te hanteren?
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 07:39]
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 11:02
een man een man een woord een woord : doei blufke en tot nooit
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 11:51
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 12:10
je niveau daalt evenredig met je aantal accounts.
Raar dat ze je jordanees alias er weer afgenknikkerd hebben.

Je hebt dit jaar je record qua accountjes weer verbroken , chapeau.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 13:17
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 15:44
blufke weet je wat het ergste van alles is ?

Jij bent in de waan dat anderen jou keer op keer die Bans aan smeren....
Niet in de gaten dat je dat iedere keer weer zelf doet met je achterlijke infantiele gedrag?
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 15:57
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 15:59
blufke je weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 16:05
EDIT VP offtopic
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 december 2017 om 16:06]
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 16:07
Kom niet pochen met je zwem en strik diploma,dat maakt geen indruk.
Maar wanneer ga je nou?
Belofte maakt schuld.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 16:11
Whaha laten we elkaars facebook uitwisselen dan zie je gewoon heel duidelijk dat wij van 2 verschillende werelden zijn, ik heb het idd en al helemaal vergeleken met jou, het gemaakt ja, ik ben daar trots op.
En jij? Al 7 jaren elke dag tig uur op vp haha, sneu figuur!
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 18:15
Je maakt jezelf steeds belachelijker hoor.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 14:43
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 16:00
Wanneer gaat eigenlijk je belofte in : "ik zal er ook niet meer zijn"?

We kunnen allemaal hier niet wachten tot dat moment komt namelijk.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 16:09
Bla bla bla bla, ouwe loser die elke dag jaren alle tijd heeft om dom te doen op een site, jij hebt niks te zeggen tegen mij ouwe gek.

Ik ga nu sporten, en jij? jij weer de komende uren van je leven weggooien met onzin, vp de enige manier voor sociaal contact voor stratum, met pubers die hij behandelt alsof het zijn cafe maten zijn haha! Nooit echte maten gehad jij, vind jou maar treurig.
Vind ik leuk
zaterdag 9 december 2017 om 14:24
Intrigerend hoe mensen hier worden aangesproken op kalenderleeftijd en hun sociale status door cognitieve borderline- gehandicapten:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/781497/-nieuwe-cruijff-van-nederland-kon-niet-met-de-druk-omgaan-een-mentale-kwestie-.html
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 december 2017 om 14:28]
Vind ik leuk
zaterdag 9 december 2017 om 14:29
ik had vandaag al eerder het genoegen met de kwal der kwallen helaas
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 12:29
Nou nou bluf.

Je zet jezelf weer eens compleet voor paal hier.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 13:13
Waar is je zelfreflexie jozef
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 18:08
Prima dat je dat woord van me jat, maar schrijf het dan tenminste zoals het hoort, want nu heb ik de indruk dat je de term niet snapt.

Gek toch dat een breed publiek je uit schijt.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 19:28
Nee gelukkig is het breed publiek hier geen troll, met al die mensen heb ik hier nooit problemen gehad.

Maar het is goed met je jozef, je opwinden over trollen, maar de grootste troll verdedigen haha
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 19:31
pff.

En ik maar denken dat je je woord zou houden.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 19:34
Jozefje, je vraagt nu om aandacht, niet zo sneu doen..
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 19:42
Logisch dat ik om aandacht vraag zeg.

Op een item van woensdag waar geen hond nog naar kijkt?

Wees blij dat je niet weer zo voor schut staat onder een actueel onderwerp met die idiote stratum- en trollfobie van je en je geblaf dat een ander zijn smoel moet houden...
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 19:51
Dit ga ik niet lezen, je blijft om aandacht vragen, kom je wellicht tekort. Dat kan, maar val mij er niet mee lastig Jozefje.
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 19:58
Pffffff.

Wat een gelul weer.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 19:59
#aandacht tekort...
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 20:02
Nee.

Ik reageer niet met #metoo.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 20:26
#Aandacht tekort..
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 20:29
Van zo'n sportschooltokkie?

Dacht het niet.

Nogmaals, fijn voor je dat niemand dit nog leest.
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 20:36
@Alsmaar aandacht vragen..
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 10:59
ik heb gewoon mijn eigen tanden nog hoor en die doen het nog prima.... ze schreeuwde het laatst uit toen ik iets te ferm in haar tepel beet........
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:19
Jullie zuigen wel over en weer Jozef (niet jij misschien)
Jij komt ook op de topics die gaan over PSV, je moet wel leren om beide kanten te zien en niet eenzijdig te kijken ;)
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 12:38
Ik en andere spreken die troll Ajacieden altijd aan op dat gedrag, stratum doet altijd mee met bien, napolitanos, jajapsv enz die verpesten veel Ajax topics, groot verschil..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:42
Klopt, dat doe jij zeker.....kan ik beamen maar ook kan jij beamen dat niet iedereen dat doet.

Heb ook af en toe goede serieuze gesprekken met jou mogen voeren.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 12:43]
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:47
Dat doe je. Prima.
Maar dat kun je een ander niet opleggen.

Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:39
Klopt. Dat probeer ik ook en ik zal vast een Ajax brilletje op hebben dat mijn waarneming beïnvloedt. Dat kan bijna niet anders.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:44
Ach het leven moet je niet al te serieus nemen. Ik lig er ook niet wakker van hoor. Maar sommige hebben extreem lange tenen en dat is geweldig ;)
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:48
Haha, ja. Dat houdt het natuurlijk wel levendig hier hé.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:53
Ja precies, sommige nemen het te serieus op allemaal.
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 13:06
Alleen doet Stratum dit al 7 jaar elke dag, heel veel uren, dat vind ik dan ongezonder dan iemand met lange tenen;) ik vind het niks meer op vp, elke topic zowat verpest door kinderachtige gestook, uitlokking tot.. Altijd door dezelfde pubers bien,napolitanos enz samen met de man van 50+ die met die pubers praat alsof het cafe maten zijn, maar zei zijn pubers en hij een ouwe man die niks te doen heeft elke dag, al jarenlang. Ik vind dat echt sneu.

Maar ik vind vp niks meer, zonde van me tijd
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 13:08]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:13
Ik ben ook minder aanwezig door het trollen. Voor mij is ook de lol er een beetje af. Maar geloof me, neem Stratum niet zo serieus. Die lacht thuis zijn pik uit zijn broek.
Vind ik leuk
Ajax. +820
woensdag 6 december 2017 om 14:34
Heeft niks met serieus, of niet serieus te maken, want anders kan je dat van iedereen zeggen hier die de intentie heeft om iig niet leuk over voetbal te praten.

Feit is, dat hij al 7jaar echt elke dag vandaag ook weer, dus echt elke dag veel uren niks anders te doen heeft dan onzin plaatsen op een voetbalsite, en met puber jongere praat alsof het zijn cafe maten zijn, ja sorry maar het gaat hier niet over serieus enz, het gegeven alleen al, schetst gewoon een beeld van een eenzame man die echt totaal niks doen heeft in zijn leven. Maar hij zorgt er wel voor met een groepje om echt elke heel veel topics te laten ontsieren in domme onzin. Tja.. In mn ogen ben je dan gewoon een troll, iemand die elke dag al zoveel jaar hiermee bezig is, tja kan er geen andere benaming voor vinden.


Maar goed, ciao amigo
Vind ik leuk
vrijdag 8 december 2017 om 11:19
blufke doe ons allen een plezier dan en blijf dan ook weg (inclusief je alter egootjes graag , bij voorbaad vriendelijk dank)
Vind ik leuk
JCJWZ +9874
woensdag 6 december 2017 om 01:51
Kun je na gaan hoe diep het zit bij die calimero's...
Vind ik leuk
Ajax. +820
vrijdag 8 december 2017 om 11:52
Vooral bij Stratum ^^

De grootste calimero troll!
Al 7 jaar elke dag ontzettend veel uur is hij hier te vinden met veel onzin! Dan heb je echt totaal geen leven!!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 00:24
Je kan t ook andersom zien. Waarom staat Ter Stegen op doel? Waarom hebben mensen kritiek op hem?
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 00:51
Die kritiek op hem komt volgens mij vooral uit Brabant e.o.

Ter Stegen staat op doel, omdat hij toch wel een heel betrouwbare keeper is. En bij Barcelona moet de reservekeeper dat ook zijn.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 01:27
Ik vind Ter Stegen al niet een van de beste keepers ter wereld (op dit moment doet hij het goed, misschien is ie in vorm). Bas schiet m dramatisch in. En net als bij n pingel ... is de keeper dan goed, of de penalty slecht?
Bas heeft echt geen balgevoel. Bij Griezman of Hazard, had Cillessen kunnen kijken, al missen die ook wel eens een penalty. Maar dit, om t verschil aan te geven.

De bal komt van rechts. Dus moet je m rechts inschieten. Want dan valt de bal tegen je voet aan. Met koppen idem dito. Ga je m in de linkerhoek schieten, dan moet je de bal schampen. Dat is veel moeilijker. Rechts naar boven de hoek in, dan gaat hij nog hard ook. Keeper kansloos.

Wist je dat een keeper ook altijd een favoriete hoek heeft? Ik heb ook wel eens op doel gestaan, wie niet? Maar als hij dan rechts van mij kwam, dan dook ik nog wel eens. En bij links dacht ik, ja daaaag.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 01:46]
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:15
Nogmaals krijgt de bal tegen zich aan! Goede keeper alleen had net deze bal helemaal niets met keepen te maken.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:18
Dit is de nieuwe omslag van het boek van Schaken.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:35


Dwalen jouw gedachten altijd zo af als voetballers dit soort tafereeltjes tonen?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 23:31
Neen.
Vind ik leuk
Jozef +22981
vrijdag 8 december 2017 om 12:28
Gelukkig maar.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
donderdag 7 december 2017 om 00:27
Houd jij je maar lekker bezig met die oliebollenkraam van je...
Vind ik leuk
Bizzy +8602
dinsdag 5 december 2017 om 23:32
Ach morgen is het weer business as usual. Ter Stegen blijft eerste keeper van Barca. Cilessen moet gewoon daar weg.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:39
Misschien wel, maar toch mooi om te zien dat hij het nog gewoon kan.
Dit soort reflexen vind ik wel zijn sterkere kant. Meevoetballen en zijn spelvoortzetting vind ik duidelijk minder en ik vrees dat dat zo zal blijven.
Gewoon een heel betrouwbare keeper.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:46
Het is niet echt een reflex, het is meer dat hij zich gewoon goed breed maakt zodat hij de meeste kans heeft om de bal te pakken.
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:48
Tja, ook goed.

In een reflex nam hij de beslissing om zich gewoon goed breed te maken dan, zodat hij de meeste kans heeft om de bal te pakken....

;-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 00:27
Was die bal goed ingeschoten? Of had het iets beter gekund?
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 00:38
Tja.

Werd die bal goed tegengehouden? Of had het iets beter gekund?

;-)
Vind ik leuk
Bizzy +8602
woensdag 6 december 2017 om 07:49
Deel je mening voor 100 pct
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:44
Maakt zich goed breed en laat hiermee zijn dat hij echt wil.
Vind ik leuk
dinsdag 5 december 2017 om 23:51
dat was geen redding Dost schiet van een meter tegen zijn benen kaasrecht naar de keeper niet zo ophemelen het waren beiden B elftallen anders mag Cellissen alleen maar toe kijken van af de bank
Vind ik leuk
Jozef +22981
dinsdag 5 december 2017 om 23:56
Lolly jongen?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 00:35
zo is het toch? meisje
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 00:42
Wat je wilt knulletje.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:19
Kutkop
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:24
wel een heel klein dik paaltje in de broek
Vind ik leuk
Gerro +3685
donderdag 7 december 2017 om 00:01
3sterreninA'Dam hij stond toch maar in de weg daar kan zoet nog iets van leren.
Vind ik leuk
Splintair +1023
woensdag 6 december 2017 om 00:09
Recht op hem af... noem ik niet geniaAl
Vind ik leuk
Gerro +3685
woensdag 6 december 2017 om 00:40
Zouden die psvérs nu ook eindelijk gezien hebben dat Cillessen een paar maatje groter is dan zoet.
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 00:43
Je kunt lezen denk ik...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:28
en Zoet beter dan die clown bij ajax bal tussen handen en benen door tegen twente comedicapers aktie die willen ze bij het handballen nog niet
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 17:30]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 00:44
Ach, die had ik klem gehad zoals een echte goede keeper betaamd.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 00:55
Ja je moet er wel staan op de juiste momenten.
Top Jasper !
Vind ik leuk
ay42 +463
woensdag 6 december 2017 om 01:33
Pique staat lekker lucht te dekken
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 01:59
Deze bal ging gewoon recht op de keeper af. Die had Marsman nog gehad. Ik ben de laatste 3 wedstrijden van het Nederlands elftal niet vergeten.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:20
Zielige Calimero
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:38
En dat zegt iemand met bovenstaande profielnaam.
Vind ik leuk
robery +2705
woensdag 6 december 2017 om 05:31
1 redding van Cilessen en iedereen begint weer te trollen hier. De haat tussen PSV supporters en Ajax supporters begint groteske vormen aan te nemen. 1 redding en hij is weer de allesbeste van de wereld. Hahaha.
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
woensdag 6 december 2017 om 05:36
En daarom keep je ook bij Barca...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:40
hij mag mee doen met een B team en de beker maar in de Competitie heb ik hem nog nooit gezien alleen als de echte nr 1 geblesseerd is
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
donderdag 7 december 2017 om 00:17
Barca A, B of C, is nog steeds wereldtop. Dat je dat niet kan zien is niet erg. Wij met 2 wereldbekers en 3 sterren op de borst, zet jij jezelf wederom voor lul...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:46
zoet is beter hoor! traint met lozano en de jong, cillessen met Messi en Suarez ja die zijn minder helaas....
Vind ik leuk
_AJAX_ +2134
donderdag 7 december 2017 om 00:18
Nog eentje met staar op z'n ogen...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 06:56
Als ie dit nou ook es doet bij een strafschop, dan is ie pas echt een killer! ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:17
Hij schiet tegen hem aan ?? Xdxdxd
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:32
zeer slecht geschoten van Dost heeft niets met keeperswerk van Cillessen te maken.meer geluk dan wijsheid van Cillessen.
wat een ophef!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:33
Geniale redding hahaha. Als je de lat maar laag genoeg legt.....Hij heeft gelukt dat de bal precies op de hoogte wordt geschoten waardoor deze toevallig op zijn uitgestrekte been komt. Prima redding, maar de beweging kwam voor het schot, dus een reflex wil ik het niet noemen, meer dus een gelukkige redding door slecht inschieten van Dost. Maar het zegt genoeg dat we op de banken gaan staan als Cilessen een keer een leuke bal pakt.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:42
Prachtig om te zien dat Cillessen met 0 wedstrijdritme nog steeds vele malen beter is dan Zoetje die iedere week mag spelen!

Prachtig om te zien dat er voor de 2e keeper van Barcalona meer interesse is dan voor de 1e keeper van Eindhoven!

Prachtig om te zien hoe zelfverzekerd Cillessen is t.o.v. die zenuwlijer uit Eindhoven!

Prachtig om te zien dat Dagobert Dick ook gekozen heeft voor de beste keeper van Nederland! Dat siert hem enorm!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:44
En gaat hij nu naar de WK?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:48
Als ik dan ook die reacties weer lees onder dit topic....Weer een cirkeljerk voor de Ajacieden en een mooie kans voor de rest om Cilessen op zijn plaats te zetten ...de waarheid ligt in het midden? Slecht schot Dost, Cillesen maakt zich breed....
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 08:59
Tja.

Forum hé?

Je kunt ook een krant lezen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:13
In de meeste kranten staat dezelfde cirkeljerk en verafgoding van Ajax en al haar ex spelers, is geen optie dus
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 17:28
Naar een onbewoond eiland dan maar.

Snap niet dat je het allemaal nog aankan....

Maarruuuuuh, die Lozano is toch ook gewoon 100 miljoen waard?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 07:50
Heerlijke sympathieke reactie van Dost na die save van Cillessen!!
Vind ik leuk
hantayo +809
woensdag 6 december 2017 om 14:19
Hij maakt zich snel breed en bas schiet tegen tegen lijf. That's all.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:20
Speler shot hem op de keeper..niet veel save aan ! Zeker wel een degelijke keeper.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Cillessen gaat viral met geniale save: 'Veel geluk met zo'n goede keeper'