'Nice stuurt tweede keus naar Arnhem: Balotelli en Barça-target blijven thuis'

    'Nice stuurt tweede keus naar Arnhem: Balotelli en Barça-target blijven thuis'

    woensdag 6 december 2017 om 08:17

    Het Franse OGC Nice komt niet bepaald op volle oorlogssterkte naar Arnhem voor de Europa League-confrontatie met Vitesse. Volgens De Gelderlander laat de huidige nummer twaalf van de Ligue 1 zeven vaste krachten achter in Zuid-Frankrijk.

    Blikvangers Mario Balotelli en Jean Michaël Seri, afgelopen zomer nog nadrukkelijk begeerd door FC Barcelona, zullen volgens de lokale krant niet van de partij zijn in het Gelredome. Ook de verdedigers Maxime Le Marchand, Arnaud Souquet en Christophe Jallet en de vleugelaanvallers Pierre Lees Melou en Allan Saint-Maximin (trefzeker tijdens de heenwedstrijd) ontbreken in de wedstrijdselectie.

    Van Wesley Sneijder was al langer bekend dat hij zou ontbreken. De recordinternational van Oranje liep recentelijk een hamstringblessure op, die hem naar alle waarschijnlijkheid tot in 2018 aan de kant houdt. Steunpilaren Dante en Alassane Pléa reizen overigens wél af naar Arnhem.

    Beide ploegen trappen donderdagavond om 21.05 uur af voor de wedstrijd waarin alleen de sportieve eer en de wedstrijdpremies op het spel staan: Nice is al door naar de volgende ronde en Vitesse is al uitgeschakeld.

    Poll

    Gaat Vitesse thuis winnen van Nice?

    (411 stemmen)

    Plaats een reactie

    Isipesjeve +163
    woensdag 6 december 2017 om 08:20
    Hopelijk weet vitesse van het b elftal van nice te winnen , maar met pasveer op goal komt dat wel goed
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:21
    Tuurlijk ga je niet winnen van Nice...
    Vind ik leuk
    Isipesjeve +163
    woensdag 6 december 2017 om 08:25
    Het is wel een thuis wedstrijd , publiek er vol achter ik zie het wel gebeuren , maar wel met maar 1 goal verschil
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:26
    Welk publiek? Of ben ik blind?
    Vind ik leuk
    Isipesjeve +163
    woensdag 6 december 2017 om 08:28
    ja want stadion is nu nog leeg
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:31
    Welke debiel gaat er nou ook 12,5 uur van te voren al in het stadion zitten?
    Vind ik leuk
    Isipesjeve +163
    woensdag 6 december 2017 om 08:33
    jij blijkbaar want je ziet geen publiek
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:39
    Bij Vitesse niet, nee.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:56
    Die 17.000 in de competitie en 21.000 in de Europa League. Die supporters. Jij bent er zo’n een die nooit in een stadion komt.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:57
    15 jaar seizoenskaart, herhaal je zin nog eens?
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:58
    Eerste zin. Reageer daar eens op dan. Herhaal je standpunt van hierboven nog eens.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:00
    Europese wedstrijd hoort gewoon uitverkocht te zijn. Lege stoeltjes zien er gewoon zo triest uit. De capaciteit van de GelreDome is 34000, dus is het niet vol.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:03
    Hahahah. Capiciteit is 21.500 met doeken en 25.000 zonder. Doe niet zo dom man.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:05
    Ik ga puur uit op wat op Wikipedia staat, jij kan wel gelijk hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:06
    GelreDome is een voetbalstadion en evenementencomplex in het zuiden van Arnhem, gebouwd tussen 1996 en 1998. Het stadion is vernoemd naar het Gelre, een vroegere Hertogdom. De stad Arnhem was tussen 1543 en 1795 hoofdstad van dit Hertogdom. Het stadion wordt doorgaans gebruikt als thuishaven van betaaldvoetbalclub SBV Vitesse, maar biedt ook plaats aan evenementen als popconcerten, congressen en beurzen. De capaciteit voor voetbalwedstrijden is 21.248 en voor concerten is de capaciteit 41.000[4]. GelreDome maakt indirect deel uit van de 2BHolding. Het eigendom van de exploitatiemaatschappij staat los van het eigendom van het stadion zelf. Het stadion zelf is in handen van Spes Bona.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:07
    Oke, oke, maar je bent hyprocriet als je denkt dat er echt 17.000 man zitten in de competitie.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:08
    Ik zit er zelf en luister naar de stadionspeaker.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:09
    Hahaha. Dat zijn de verkochte kaarten + de seizoenskaarthouders. Niet de mensen die er echt zitten. Ik dacht dat dit al jaren bekent was bij iedereen, maar blijkbaar niet dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:13
    Niet. Bij Vitesse scannen ze de barcodes en die noemen ze op.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:16
    Kijk je dan om je heen in het stadion en geloof je het dan nogsteeds?
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:16
    Ja.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    woensdag 6 december 2017 om 16:35
    Maak je niet druk, sinds feyenoord kampioen is hebben ze nog meer praatjes dan de gemiddelde ajax supporter.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    woensdag 6 december 2017 om 16:34
    Meer dan dertig jaar een seizoenkaart, lekker belangrijk. Zeker ook nog geboren en getogen in rotterdam ?
    Vind ik leuk
    Korm +35664
    woensdag 6 december 2017 om 08:28
    Vitesse kan doen wat Feyenoord, PSV en Ajax niet lukte.. winnen!
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 08:31
    Echt niet.
    Vind ik leuk
    Korm +35664
    woensdag 6 december 2017 om 10:25
    dat weet je niet ;)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11432
    woensdag 6 december 2017 om 16:31
    Hoeveel punten heeft feyenoord ook al weer gehaald europees dit seizoen ?
    Vind ik leuk
    Mari +8652
    woensdag 6 december 2017 om 09:00
    Sta je lekker voor lul als dit je overkomt
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 09:07
    Nice is al door. City Feyenoord was precies hetzelfde qua aantal basisspelers, al zijn die wel van een hoger niveau.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws