Perez onder de indruk: Ander soort talenten dan je in Nederland doorgaans ziet

Perez onder de indruk: "Ander soort talenten dan je in Nederland doorgaans ziet"

woensdag 6 december 2017 om 10:31

AZ maakt dit seizoen indruk en doet een serieuze gooi naar een plek in de voorronde van de Champions League van volgend jaar. Henk Fraser en Kenneth Perez zagen de goede ontwikkeling van de Alkmaarders wel aankomen.

"Het verbaast mij dat mensen verbaasd zijn over het succes van AZ", zegt Fraser, trainer van Vitesse, tegen Voetbal International. "Vorig jaar hebben ze in mijn ogen een topjaar gehad. Ze hebben overwinterd in Europa, de bekerfinale gehaald, de play-off-finale gespeeld én ze zijn goed geëindigd in de Eredivisie. Waarschijnlijk hadden ze vorig jaar net zo goed gepresteerd zonder de Europese beslommeringen. Het geheim? Die club werkt gestructureerd en heeft een uitstekende jeugdopleiding. AZ is op dit moment duidelijk een stap verder dan Vitesse. Voor ons moet AZ een voorbeeld zijn."

Perez is onder de indruk van Joris van Overeem. "Van Overeem vind ik symbool staan voor de constante prestatiecurve. Vorig jaar speelde hij dan wel, dan weer niet, maar dit seizoen is hij heel stabiel. De jeugdspelers die doorbreken, laten zich ook op een positieve manier zien. Met veel beweging, veel inhoud en een topmentaliteit. Het zijn een ander soort talenten dan dat je in Nederland doorgaans ziet."

Poll

Kan AZ zich in de Eredivisie-top handhaven?

(860 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 10:35
Kenneth Perez, Misselijkmakend mannetje.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:48
En nog racist ook!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:50
Prima kerel, is geen meeloper en heeft een sterke eigen mening.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:01
Dat blijkt en is nogal storend. :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:58
Net zoals jij storend bent je subjectieve, trieste reactie??
Sneu typje ben je met sterke eigen mening.. Oh wacht, had Kenneth dat ook niet? Hahaha..
Vind ik leuk
Broodje +182
woensdag 6 december 2017 om 11:01
Ja, ook over negers
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:03
Let ff op je woorden vriend.
Vind ik leuk
Broodje +182
woensdag 6 december 2017 om 11:16
Wat is er mis met mijn woorden, 'vriend'?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:19
Donkere dan?
Vind ik leuk
Broodje +182
woensdag 6 december 2017 om 11:29
Ik gebruik het woord neger alleen maar om daarmee aan te duiden hoe die 'gezellige' Perez zich uitliet over Nicky Siebert.

Vind het een beetje kortzichtig om daarmee te insinueren dat ik mij schuldig maak aan hetzelfde.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:46
Negers zijn raar
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:24
Bedoel het niet eens richting jou ....was voor die sprky bedoeld...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:42
Het woord is gewoon zwaar racistisch. Of je het nou serieus of niet serieus typt :).

Wellicht dat je je dat niet kan in denken, geeft ook niet maar het is gewoon kwetsend voor onze gekleurde medemens.

Uiteraard gaat je boodschap over Perez maar zolang je je zelf er ook schuldig aanmaakt is het een beetje hypocriet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 09:43]
Vind ik leuk
Broodje +182
zondag 10 december 2017 om 09:57
Je begrijpt het niet helemaal. Mijn uitspraak is een citaat, ofwel een verslag van wat iemand anders heeft gezegd.
Daarnaast is uit mijn post prima op te maken dat ik dat citaat aanhaal, omdat ik het afkeur (anders zou er geen reden zijn om het te benoemen)

Als je iemand belerend wilt toespreken, het zij omdat je je gekwetst voelt, het zij omdat je de moraalridder wilt uithangen.. doe dat dan wel op de momenten dat het gerechtvaardigd is.
Vind ik leuk
zondag 10 december 2017 om 18:29
Zowel niet gekwetst als een moraalridder.

Je moet gewoon niet zo janken als je op je fouten gewezen wordt en al helemaal niet dat wat krom is proberen recht te lullen.
Vind ik leuk
Broodje +182
zondag 10 december 2017 om 19:24
Nu heb ik alweer spijt dat ik nog geprobeerd heb de discussie met je aan te gaan, want je blijkt gewoon verstandelijk beperkt. Zonde van ons beider tijd....

En het feit dat je helemaal alleen staat in je opvatting en van niemand bijval krijgt, zegt hopelijk voor jou al genoeg.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:28
Idd
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:15
Nu Perez eindelijk eens iets positiefs te melden heeft komt ie met Joris van Overeem...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:12
Ik mocht hem niet als speler.

Gek genoeg als annalist mag ik hem wel. Hij houdt van dezelfde type spelers als waar ik graag naar kijk.

Spelers met een mooie trap techniek. Ik kan echt genieten als spelers goals maken met de binnenkant voet/wreef.

Mijn favoriete spelers zijn ook niet voor niets. Labyad, Schone, Pereiro (zijn kalmte...)
Vind ik leuk
Koeroe +1828
woensdag 6 december 2017 om 14:33
Perez had zelf ook een goeie trap:)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:39
Dat klopt. :)

Soms mag je iemand gewoon niet.. Dat had ik bij Perez. Weet niet precies waarom. Misschien omdat die bij alle grote ploegen in Nederland heeft gespeeld. (PSV, Ajax, Az en toen nog Twente)

Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:35
Speelt de nr 2 van 2017/2018 dan ook voorronde CL.Dacht dat alleen plek 1 voorronde had dit seizoen dan

Edit VP: nr 1 en 2 speelt voorronde CL
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 10:38]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:47
Denken moet je aan mensen overlaten die dat wel kunnen! Je hebt al vaker bewezen dat dat niet jouw sterkste punt is stumpert
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:53
Ik stel hier toch gewoon netjes een vraag Mr Football.Waarom reageer je dan als je geen antwoord heb.Heel Vp weet wie je bent dus serieus zullen ze je ook niet meer nemen.He Mr Football .Jammer dat iedere reactie van jou zo negatief is.Zegt meer over jou kerel.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:55
Onwijs zielig mannetje is het om jezelf zo te profileren.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:57
Ja,loser nr 1 op Vp.Maar gewoon links laten liggen.Zet zichzelf genoeg voor paal.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:59
Zet zich voor dikke paal ook, dat er mensen zijn die hem liken. Of hij liked zichzelf weer net als in het verleden. Betrapte ik hem telkens op, na het bericht was geplaatst altijd in de zelfde minuut al een like :D
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:02
Elke reactie van die kerel is alleen maar frustratie,en je bent zeer zwak als je scheldwoorden nodig hebt om iets duidelijk te maken zoals mr Football.Maarja zo zal die ook opgegroeid zijn.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:02
VP EDIT: ongepaste reactie
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:04
Alweer zo kansloos,precies wat ik bedoelde.Je staat zwak in je schoenen mr football.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4200
woensdag 6 december 2017 om 11:23
Wauw...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:24
Ja idd,zoiets noemt anderen internet helden haha
Vind ik leuk
ihvmmdk +4200
woensdag 6 december 2017 om 11:26
Ik hou van plagen en licht treiteren maar meneer boven ons slaat door.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 11:32]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:28
Jup,alleen snapt ie dat zelf niet.Als je zulke woorden nodig hebt om jezelf te verwoorden is t triest gesteld.
Vind ik leuk
wijze man +1465
woensdag 6 december 2017 om 12:12
Hij is gestoord, slechte jeugd maakt hij door en is net uit de kast gekomen en dan blijkt ook nog de omschrijving dat een "dikke paal" toch echt meer blijkt te zijn als die 9,3 centimeter die dit ventje in zijn broek heeft...... dus heb medelijden met hem/haar
Vind ik leuk
036 +2851
woensdag 6 december 2017 om 12:26
Nou....... 9,3 cm is anders behoorlijk dik hoor. :-))
Vind ik leuk
wijze man +1465
woensdag 6 december 2017 om 12:04
whahahahahhahahahhaahhahahhahhahaha.... wat ben je toch ook een knulletje he
Vind ik leuk
JustH +862
woensdag 6 december 2017 om 12:34
Wauw wat een flinkerd, Hoop dat je moeder het niet krijgt , die ziekte!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:48
Hahahahah hij zal nu wel super bang zijn
Vind ik leuk
Jur74 +2115
woensdag 6 december 2017 om 10:56
Niet op reageren, is hij niet waard. Zijn naam zegt al genoeg, met zijn 2 benen om een lantaarnpaal heen gevouwen en dan denkt hij dat hij een dikke paal heeft.

Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:47
Daar heb je onze intellectuele paal ook weer
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 10:40
Frezer vergeet een ding te noemen; het belangrijkste nig wel: de trainer
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:43
de trainer het belangrijkste? Trainers zijn passanten in een organisatie als AZ. Het is juist de clubleiding, cultuur, en vooraal de doelen die nagestreefd worden.

De trainer is afhankelijk van zijn materiaal, dus al lang niet meer het belangrijkste
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 11:23
Zo werd er inderdaad vroeger over gedacht.
Tig voorbeelden waarbij blijkt hoe belangrijk trainers zijn
Mourinho, guardiola, heynckes, gaal,
Dichterbij huis: ajax heeft goede spelers presteert voor geen meter.
Psv heeft weinig kwaliteit ( uitz lozano) presteert goed.
Trainers zijn onbelangrijk. Sure
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:52
je moet wel goed lezen. Ik zeg dat de trainer al lang niet meer de belangrijkste is (en daar blijf ik bij), jij maakt er meteen van dat ik zeg dat Trainers onbelangrijk zijn..

niet "helemaal" hetzelfde denk ik
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 14:31
De trainer niet het belangrijkste? Een fantastisch team met een slechte trainer presteert beneden hun niveau.
Zidane nam het iver. Resultaat bekend.
Hyenckes neemt het over. Resultaat bekend.
In nederland.
Groenendijk nam het over. Resultaat bekend.
Frank de Boer nam het over van duck jol. Resultaat bekend enz
Keizer neemt het over
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 14:32]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:06
Klopt een trainer is niet het belangrijkste. Net als een baas of manager niet het belangrijkste is maar de mensen die daaronder werken.

hij heeft zeker een grote vinger in de pap, maar vooral de letters STE in belangrijkste is simpelweg niet van deze tijd.
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 15:26
Zonder leiding geen arbeid.
Werknemers kijken elkaar alleen maar aan.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:49
onder werknemers heb je ook leiders (terug naar het voetbalveld...->) onder de spelers heb je ook leiders, die hoeven niet per definitie trainer te zijn.

Met zelf sturing kom je een heel eind, dus de trainer is nog steeds niet de belangrijkSTE
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 16:17
Zeker, onder werknemers heb je leiders. Op het voetbalveld heb je een leider (nodig), maar dat is 90 minuten.
De gehele week moet je oefenen met iemand die weet hoe of wat en welk systeem . Er komt zoveel bij kijken.
Als dit niet goed gaat, kan je zondag nog zoveel willen, het zal mislukken.
Je zegt het zelf, het team kan bijsturen
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 16:18]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:19
helemaal met je eens. ik vind de trainer ook belangrijk, maar het gaat me (nogmaals) echt om die paar letters. De coach is gewoon niet de belangrijkste pion in een succesfactor(edit;/succesverhaal)
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 16:19]
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 16:34
we verschillen van mening. dat kan en dat mag.
Ik ben het deels ook wel met je eens. Een toptrainer zonder materiaal is ook niet veel waard.
Ik blijf wel bij mijn mening.
Wat Ajax betreft: ze kunnen kopen wat ze willen, zonder een goede trainer wordt het een gevecht
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:09
op dit moment wordt het voor ajax sws al een gevecht, wat ze ook doen;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:00
De trainer, je bedoelt toch niét vd Brom??!! Want het is al naar buiten gekomen dat het niet aan hem ligt, maar aan de nieuwe tweede man die bij Cambuur vandaan komt. #vdbromout! En ik ben van mening dat de spelers veel meer wilskracht en enthousiasme tonen dan vorige jaar, dus ajb geen credits voor vd Brom.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 11:00]
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 11:19
De tweede man. Ja daar ligt het aan, ook de afgelopen jaren.
Dit is echt grote onzin.
De leiding heeft jaren geleden onder E Stewart de boel in gang gezet ( scouting, jeugd), met mannetjes van buiten het voetbal en vd Brom voert goed uit.
Ik moet echt lachen om hetgeen ik hoor/ lees over de tweede man
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:21
De afgelopen jaren onder vd Brom was het klote! Dus kom niet met die onzin! De spelers spelen het spel en die draaien nu veel beter!!
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 11:25
Klote? Waar was jij. Zo klote dat AZ zijn contract verlengde, dat spelers beter werden en worden, dat hij Europees goed presteerde.
Ja echt klote
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:41
Als ik denk aan AZ - Feyenoord (0-4) zeg ik nee. Wat werd AZ overklast. Vierde plaats is mijns inziens het hoogst haalbare.
Vind ik leuk
Jur74 +2115
woensdag 6 december 2017 om 10:54
Als ik denk aan de eredivisie denk ik er aan dat een club 34 wedstrijden speelt en geen 1 waarin feyenoord alle mazzel heeft gehad.
Vind ik leuk
pos +5030
woensdag 6 december 2017 om 11:02
Tja als ik naar AZ-Excelsior (0-2) wordt het ook niks. Maar goed als ik vervolgens naar Feyenoord-NAC kijk (0-2) of Feyenoord-VVV (1-1) dan zie ik toch weer mogelijkheden. AZ heeft inmiddels een redelijk andere ploeg die gewoon prima staat en presteert.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:02
Die wedstrijd kan je toch echt niet meerekenen, slecht gespeeld door de jongens en zéér slechte arbitrage! Daarna zijn ze nog meer gegroeid.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 10:53
Beste jeugdopleiding van NLD!

Congrats aan de club AZ!
Vind ik leuk
mchollie +2658
woensdag 6 december 2017 om 11:20
En nu graag stoppen met al die aandacht voor mijn club. Nu het goed gaat loopt iedereen over elkaar heen met de complimenten, een slechte wedstrijd met verlies en iedereen zegt weer, zie je wel, geen top ploeg, te wisselvallig etc.

En al die aandacht is slecht voor ons, want straks wordt de hele selectie weer leeg gekocht.

Als je deze selectie een paar jaar samen laat spelen dan worden ze echt een kampioenskandidaat.
Vind ik leuk
Leffe +970
woensdag 6 december 2017 om 12:26
mchollie-. Dat zelfde kan je nu ook over PEC zeggen ( muv-je laatste zin).
Vind ik leuk
mchollie +2658
woensdag 6 december 2017 om 19:14
PEC doet het echt goed, maar ik denk dat de selectie te smal is waardoor het elftal minder wordt nijnblessures en kaarten. Daarentegen heeft AZ een bredere bank en een goede jeugd opleiding eronder.

Maar ik meen het echt, als dit AZ nog meer op elkaar ingespeeld wordt en ze halen een echte afmaker dan denk ik echt dat AZ kampioeswaardig is.
Vind ik leuk
Laliga +269
woensdag 6 december 2017 om 11:35
Lijkt me alleen frustrerend als az zijnde dat je nooit structureel zo je inkomsten kan verhogen dat je echt mee gaat doen. Zou het persoonlijk wel leuk vinden om te zien zeker met dit soort beleid eigen spelers waar we met het oog op het nl elftal ook wat aan hebben.
Vind ik leuk
Ale +1270
woensdag 6 december 2017 om 13:03
Betere jeugd dan psv!!
Vind ik leuk
pinkelman +2910
woensdag 6 december 2017 om 20:41
Alles is al eens gezegd, feit is dat AZ in de 15 speelrondes de meeste indruk heeft gemaakt met het beste voetbal. Ook zijn ze niet minder geworden met het vertrek van Ridgeciano Haps, Dirk Luckassen en de blessures van basisspelers als Calvins Stengs, Ron Vlaar, Marko Vejinović en Rens van Eijden, daarom alleen al op een verdiende tweede plek staan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Perez onder de indruk: "Ander soort talenten dan je in Nederland doorgaans ziet"