VP-voetbalkantine: 'Feyenoord redt de eer en raakt tegen Napoli van de nul af'

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord redt de eer en raakt tegen Napoli van de nul af'

woensdag 6 december 2017 om 17:00

Stelling 1: 'Blind is goed genoeg voor stap naar andere Europese topclub'
Stelling 2: 'Liverpool is veel te hoog gegrepen voor Quincy Promes'
Stelling 3: 'Feyenoord redt de eer en raakt tegen Napoli van de nul af'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

Gerro +3696
woensdag 6 december 2017 om 11:07
Blind goed genoeg voor een andere europese club. Volgens mij speelt hij in europese wedstrijden altijd maar in de competitie niet. Moet je dan vertrekken?
Vind ik leuk
tomlrc +17
woensdag 6 december 2017 om 11:10
Contract loopt af na dit seizoen. United kan met jaar verlengen en wil hem dan verkopen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:09
Mits goed gebruikt voor elke club een aanwinst (en dan niet altijd als basisspeler voor alle duidelijkheid)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:11
Nu weet ik het zeker je kan de voetbalkantine niet serieus nemen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:13
Niet alleen de voetbalkantine maar ook het gros van de mensen kan je niet serieus nemen, waaronder ik;)
Vind ik leuk
Sanders +1766
woensdag 6 december 2017 om 14:17
Zelfkennis moet je dan wel weer respecteren.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:19
Heb ik niet
Vind ik leuk
Sanders +1766
woensdag 6 december 2017 om 14:19
Niet mee eens!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:15
Als je Blind op Zes zet wel ja.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:21
Stelling 1: natuurlijk, dat heeft ie laatste jaren wel laten zien. Of het nou als basisspeler is of als 12’e man.
Vind ik leuk
rinirat +967
woensdag 6 december 2017 om 11:28
Blind is zeker goed genoeg voor een andere topclub,maar ik denk niet dat hij weg mag.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:05
Wat een rare stelling. Blind is goed genoeg voor een stap omlaag.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:44
Blind op 6 vind ik nog wel goed maar cv of La vind ik hem helemaal niet goed genoeg..zou een niveau lager proberen dan kan die basis spelen dat lijkt me leuker dan banken bij de top!!
Als geld t belamgrijkst is lekker naar China gaan!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:33
Nee zeker goed genoeg
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
woensdag 6 december 2017 om 13:42
Stelling 1) Eens. Vind hem bij Oranje ook best redelijk.
Vind ik leuk
Maxx Jw +409
woensdag 6 december 2017 om 14:09
1. Ja
2. Nee
Vind ik leuk
Sanders +1766
woensdag 6 december 2017 om 14:19
Promes kun je weinig over zeggen. Hoe vaak zie je hem nou tegen echt hoog niveau spelen? Ben wel heel benieuwd in ieder geval.
Vind ik leuk
Koeien +1593
woensdag 6 december 2017 om 14:23
nou...eh. Championsleague, vanavond bijvoorbeeld?

In 4 CL wedstrijden inmiddels 2 goals en 2 assists. En elk jaar league topscorer in Rusland zijn is nou ook niet bepaald "laag niveau"
Vind ik leuk
Sanders +1766
woensdag 6 december 2017 om 14:29
Alleen liverpool vind ik dan echt “hoog” niveau uit die groep. En alleen die wedstrijden vind ik dus niet echt bepaald veel.
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
woensdag 6 december 2017 om 16:01
Je doet Sevilla daar een beetje te kort mee vind ik.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12678
woensdag 6 december 2017 om 17:52
Sevilla heeft 3 keer achter elkaar de EL gewonnen.
Vind ik leuk
Sanders +1766
woensdag 6 december 2017 om 18:15
Oke daar hebben jullie wel een punt, maar dan nog vind ik dat we promes niet echt veel hebben kunnen zien shinen op topniveau.

Geloof me, ik gun hem het beste en het zou goed zijn voor oranje als die mee kan komen, maar ik vind gewoon dat we beter gewoon kunnen kijken hoe het loopt met hem voordat we al gaan gokken of hij het wel of niet aan kan, omdat we alleen maar kunnen gokken.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12678
woensdag 6 december 2017 om 18:19
Klopt, daar ben ik het wel redelijk mee eens, maar je zei dat Liverpool de enige club van hoog niveau was in die poule en daar was ik het mee oneens. Maar Promes moeten we allemaal maar afwachten. Zie hem ook niet heel vaak spelen in Rusland dus moeilijk oordelen.
Vind ik leuk
Koeien +1593
woensdag 6 december 2017 om 14:20
Stelling1: Ja - Blind is een zeer consistente, nauwkeurige speler en kan op meerdere posities (goed) uit de voeten. Dat maakt hem in de breedte bruikbaar voor bijna elke Europese topclub.

Stelling2: Nee, Promes heeft een grote handelingssnelheid, dat maakt hem -nietzoals veel andere Nederlanders- juist erg geschikt voor de PL. Bovendien heeft Klopp (gisteren ook al weer) al vaker aangegeven erg gecharmeerd van deze speler te zijn.
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
woensdag 6 december 2017 om 14:23
Stelling 2) We zullen het misschien gaan zien. Ik denk dat Promes het daar wel haalt.
Vind ik leuk
rinirat +967
woensdag 6 december 2017 om 14:46
Hij is zeer geschikt voor Liverpool!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:52
Ja. Nee.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:03
1: Je kunt je afvragen of Blind bij een andere top-6 club in Engeland in de basis zou staan. Hij mist in mijn ogen snelheid en puur verdedigende kwaliteiten (waaronder fysiek) om een vaste waarde te zijn.

2: Spelers als Salah en Mané maken een eventuele investering in Promes overbodig. Denk ook niet dat Liverpool nog daadwerkelijk interesse heeft.

Vind ik leuk
VA1 +262
woensdag 6 december 2017 om 17:13
Als Blind bij een andere topclub weer waterdrager en pispaal wordt dat gaat ie het vast redden. Een andere rol zit er echt niet in natuurlijk.
Vind ik leuk
tikkietoe +3008
woensdag 6 december 2017 om 17:17
Stelling 3) eerst zien, dan geloven.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:18
helaas weer teleurstelling Feyenoord is Nederlands slechtste CL deelnemer aller tijden.
nog slechter dan Willem 2 en Heerenveen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:22
We zullen vanavond ff die 1 miljoen euro voor de overwinning binnenharken!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:25
1. Als bankzitter wellicht, een backup voor iemand. Bij een Europese topclub denk ik gelijk aan Barcelona, Real Madrid, Juventus, Bayern München. Hij komt voor dat niveau gewoon te kort, bij United speelt hij nu ook niet wekelijks. Hij is iemand waarop je kan vertrouwen, maar niet goed genoeg voor de basis van een topclub. Hij is belangrijk voor Oranje, dus hij doet er goed aan om naar een subtop club te gaan, waar hij wel basisspeler kan zijn.
2. Nee, ik denk juist dat Liverpool een zeer geschikte club voor hem is. Wijnaldum is ook één van de sterkhouders van Liverpool nu, en ook bij hem waren er vraagtekens of hij het niveau van een topclub aankon.
3. Ik hoop het echt zeer, want het zou erg triest zijn dat deze jongens straks als laatste eindigen met 0 punten. Benfica deed het gister al, laten we hopen dat het Feyenoord niet overkomt. Het moet gewoon allemaal meezitten vanavond, maar je ziet wederom dat er een speler geblesseerd afhaakt. Dus zouden ze wel keihard moeten strijden om een punt te behalen om alleen de eer te redden? De wedstrijd van zondag tegen Utrecht is gewoon veel belangrijker. En het zal alleen maar moeilijker worden als er vanavond nog meer spelers geblesseerd raken.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:42
denk dat Feyenoord verliest. niet dat ik het ze gun, maar puur vanwege napoli kan plaatsen voor de volgende ronde.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Feyenoord redt de eer en raakt tegen Napoli van de nul af'