Promes serieus aan transfer gelinkt: 32 miljoen zou een zeer goede prijs zijn

Promes serieus aan transfer gelinkt: "32 miljoen zou een zeer goede prijs zijn"

woensdag 6 december 2017 om 11:05

Quincy Promes wordt al lange tijd gelinkt aan Liverpool, maar volgens voormalig Arsenal-scout Pavel Kucherov, inmiddels werkzaam bij Everton, is het onwaarschijnlijk dat de Premier League-club snel gaat handelen.

"Voor Liverpool is er geen haast, want er is verder weinig interesse van de grote Europese clubs", stelt Kucherov in gesprek met Sport-Express. "En er is ook een ander punt. Veel zal afhangen van de eventuele verkoop van Coutinho."

Er wordt gerept over een bedrag van 32 miljoen euro en Kucherov vindt dat aan de hoge kant. "Hij heeft goede kansen gehad om zich te laten zien, in de Champions League en in het Nederlands elftal. Fatsoenlijke wedstrijden wisselt hij af met onopvallende wedstrijden. Om een topvoetballer te zijn moet je stabiliteit tonen. 32 miljoen euro zou daarom zeker een zeer goede prijs zijn voor Spartak. Een hoop geld voor een Russische club."

Kucherov denkt wel dat het halen van Promes een risico is. "Hij heeft wel een voordeel omdat hij een Nederlandse opleiding heeft gehad. Maar de aanpassing van spelers uit de Russische competitie in Engeland is een probleem. Er zijn heel weinig goede voorbeelden de afgelopen jaren en dat baart clubs ernstig zorgen."

Poll

Promes goed genoeg voor Liverpool?

(1021 stemmen)

Plaats een reactie

riGGY-AFCA +12203
woensdag 6 december 2017 om 11:14
Wil hem nu wel een keer in een grotere competitie zien..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:30
Ik ook gozah :p
Vind ik leuk
Koeien +1593
woensdag 6 december 2017 om 11:33
Mee eens, hij doet het meer dan goed bij Spartak en heeft er dit seizoen ook al weer 13 ingezwabberd. De top van Rusland is dan ook wel topniveau, alleen onderin is het bijna net zo erg als eredivisie.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12203
woensdag 6 december 2017 om 11:34
Precies. Hij is daar toch wel de man al jaren, laat het nu maar in de Premier League zien ;-)
Vind ik leuk
kerel +939
woensdag 6 december 2017 om 13:45
Zit na 2 weken op bankie ben ik bang..
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:29
''Een hoop geld voor een Russische club."

Man die club heeft een budget va ruim boven de 100 miljoen + externe geldschieters.

Zal een versterking zijn maar op het moment zou hij niemand uit de basis spelen. Een vervanger voor Countinho is mogelijk maar Coutinho is natuurlijk wel beter. Ben wel van mening dat hij zich op een gegeven moment in de basis kan spelen. Maar zo wisselvallig is hij nou ook weer niet, is overdreven. Volg de Russische competitie op de voet!
Vind ik leuk
Koeien +1593
woensdag 6 december 2017 om 11:36
Klopt, ik stem ook afentoe af op een wedstrijd van Spartak en hij is daar echt wel altijd de vrije, gevaarljke speler op het veld.

Het wisselvallige zit 'm vooral in de wedstrijden die hij bij oranje speelt waar ie bijna altijd op linksbuiten word gezet.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:39
Hij speelt daar ook in een vrije rol en dat ligt hem meer dan prima.

Het wisselvallige bij NLD zit hem in zijn medespelers en de rol.
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
woensdag 6 december 2017 om 11:38
beschouw je Promes als de vervanger van Coutinho? Coutinho speelt alleen op links als Mané of Salah niet spelen. Dan is Coutinho gewoon op het middenveld. Ik zie Promes graag komen. Of Gelson Martins.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:39
Promes moet je een vrije rol geven, dan is hij op zijn best.
Kan vanaf links zijn maar ook vanaf de nummer 10 positie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 11:40]
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
woensdag 6 december 2017 om 11:43
Liverpool speelt zonder #10. Hij is een prima stand-up voor onze buitenspelers. En door Firmino zal hij wel de ruimte krijgen ;-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 11:54
Vandaar de vrije rol, hij speelt daar ook niet echt als nummer tien. Maar zeker zal hij door Firmino ruikmte krijgen, denk dat die twee ook prima samen kunnen spelen en wisselen van positie.
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
woensdag 6 december 2017 om 11:59
Ik denk dat het dan wel goed komt.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:01
100%........gaat wel weer lekker hoor bij LFC.
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
woensdag 6 december 2017 om 12:03
Hopelijk in januari een verdediger. Van Dijk en of de Vrij, en ik ben tevreden!
Vind ik leuk
Koeien +1593
woensdag 6 december 2017 om 13:13
Dus incl Promes zou dan de hele as van het veld bestaan uit Nederlanders bij Liverpool.

Dat zou niet alleen interessant zijn, maar ook gewoon goed voor de ontwikkeling van oranje. Ik stem voor!
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
woensdag 6 december 2017 om 13:16
Ik ook. De communicatie zou het probleem niet moeten zijn dan ;-)
Vind ik leuk
Dorzon +2396
woensdag 6 december 2017 om 12:41
in oranje vind ik hem toch behoorlijk wisselvallig
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:44
Staan ook wisselvallige spelers om hem heen.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 12:49
Hij is juist helemaal niet wisselvallig in Oranje.
Hij is altijd slecht.
Vind ik leuk
Dorzon +2396
woensdag 6 december 2017 om 17:07
hahahaha ja dat is inderdaad wel constant
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:10
Bedoelt hij misschien dat russische clubs niet vaak hoge bedragen ontvangen voor transfers?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:12
Dat is mogelijk.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:16
Ik heb geen idee hoor. Daar let ik niet op, maar pavel kucherov zal toch wel enig inzicht hebben in hoeveel geld die clubs hebben :p anders is het een kutscout :p "Witsel en Hulk? Hoezo dan? Van welk geld halen ze die?"
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:17
Extern (sponsoren)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:18
Ja, maar dat weet een Arsenal scout toch ook wel? :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:40
Zeker weten, lijkt mij ook.
Vind ik leuk
HveenLFC +3140
woensdag 6 december 2017 om 11:39
Ik zelf zie Promes graag komen. Dan wanneer Can vertrekt wordt Oxlade meer een optie voor het middenveld. Zeker als we Promes dan halen. Ik zie hem graag komen!
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 11:43]
Vind ik leuk
Bizzy +8602
woensdag 6 december 2017 om 12:08
Aanpassing van spelers uit de Nederlandse competitie in Engeland is OOK een probleem. Handje vol goede voorbeelden de afgelopen jaren. En niet alleen spelers maar ook trainers.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:31
Je heb helemaal gelijk!!
Wijnaldum had ook echt aanpassings problemen, hij en blind zijn eigenlijk de enige die het redelijk doen de rest hebben allemaal moeite gehad.
Vind ik leuk
Olfie +2849
woensdag 6 december 2017 om 12:55
Spelers uit de Nederlandse competitie hoeven niet altijd Nederlanders te zijn. Kijk even naar Spurs...
Vind ik leuk
Koeien +1593
woensdag 6 december 2017 om 13:14
Van Dijk niet te vergeten.
Vind ik leuk
Leedz +3689
woensdag 6 december 2017 om 12:18
Wat een onzin, we leven nu gewoon in een tijd dat dit hele normale bedragen zijn en vind het zelf nog best aan de lage kant, vooral als je dit vergelijkt met sommige spelers die helemaal geen reet hebben gepresteerd en voor pak en beet 60 mil. verkassen, met name in Engeland gebeurt dit veel zie bv. Sigurdson naar Everton
Vind ik leuk
Sargon +548
woensdag 6 december 2017 om 12:51
Ik denk dat ze in Engeland na Memphis, Janssen en Klaassen wel even klaar zijn met Nederlandse spelers
Vind ik leuk
Koeien +1593
woensdag 6 december 2017 om 13:17
Klopp is echter wel een liefhebber van Promes z'n stijl. Ik zie het wel gebeuren, hij is als spits veelzijdiger dan Janssen en als buitenspeler veel veelzijdiger dan Depay.
Vind ik leuk
kees ee +303
woensdag 6 december 2017 om 14:05
't is te hopen !!
Vind ik leuk
Jozef +22981
woensdag 6 december 2017 om 12:59
Aanpassing aan het niveau van Oranje is al een probleem...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:32
Kan daar helemaal niet mee.
En 32 miljoen zijn er 30 miljoen te veel
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:48
Denk dat Promes beter af was gweest bij Schalke bijv.
Vind ik leuk
kees ee +303
woensdag 6 december 2017 om 14:04
voor 32 miljoen kun je op heel veel plaatsen een mooi ziekenhuis bouwen !!
Vind ik leuk
Foebele +35327
woensdag 6 december 2017 om 14:51
Het is inderdaad niet voor niets zo dat er weinig interesse voor hem is, hij zit nu al 3,5 jaar in Rusland en is nog steeds niet opgepikt door een grote club, dien zien hem in Oranje ook zeer matig spelen en totaal niet beslissend zijn. Die Russische competitie stelt nog steeds niet bar veel voor.
Vind ik leuk
Teo Smith +13800
woensdag 6 december 2017 om 17:45
Ga eerst naar een Southampton of zo.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:03
Best een redelijk talentje. Niet meer dan dat overigens.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Promes serieus aan transfer gelinkt: "32 miljoen zou een zeer goede prijs zijn"