'Grove fout' van Ajax: Tien jaar agent en dit nog nooit meegemaakt

'Grove fout' van Ajax: "Tien jaar agent en dit nog nooit meegemaakt"

woensdag 6 december 2017 om 12:05

De zaakwaarnemer van Alessandro Ciranni, Kristof Vandersmissen, is verbaasd over de fout van Ajax die tot speculaties over een transfer van de MVV-speler naar Amsterdam leidde. Ciranni stond dinsdagmiddag ineens tussen de Jong Ajax-spelers op de website van de Amsterdammers.

"Hier is ergens een grove fout gemaakt", zegt Vandersmissen tegen De Limburger. "Voor ons kwam dit ook als een verrassing. We hebben het ook gemeld aan Ajax en zij zouden het onderzoeken en ons feedback geven. Het moet ergens mank gelopen zijn."

De verklaring van Ajax dat het om een technische fout vindt Vandersmissen raar. "Een vreemde verklaring. Het lijkt erop dat ze zichzelf in willen dekken. Ik ben al meer dan tien jaar agent en ik heb dit nog nooit meegemaakt."

Er is absoluut geen sprake van een transfer van de 21-jarige verdediger naar Ajax. Wel is er interesse van andere clubs. "Over een eventuele transfer kunnen we weinig zeggen. Er zijn meerdere clubs die interesse tonen, maar we zitten met geen van die clubs in de afrondende fase van een transfer. Alessandro is nu speler van MVV en focust zich daar ook op. Misschien verlengt hij zijn contract wel, alles is een optie."

Plaats een reactie

1892 +7038
woensdag 6 december 2017 om 12:11
Kleinigheidje hou je toch...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:19
Diegene was gewoon dronken joh
Vind ik leuk
1892 +7038
woensdag 6 december 2017 om 12:19
Ben ik ook wel eens.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:21
Lekker man...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:22
De avond/dag dat je drinkt wel de volgende ochtend is soms alleen zo vervelend...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:35
Moet ook wel als je voor Vitesse bent ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:56
Big deal. Mensen maken nu eenmaal fouten, kan gebeuren hoor.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:12
Amateurclub zeg.....hahaha. Of het is echt waar, anders heel dom. Degene die dat heeft gedaan moet je ontslaan.
Vind ik leuk
Niels92 +3087
woensdag 6 december 2017 om 12:21
Wat een knuppel ben jij toch ook met je amateurclub en iemand ontslaan door een foutje, hoe simpel kan je zijn Midden-Noord?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:23
Ook als het bij mijn club gebeurd moet diegene worden ontslagen. Hoe kom je erop om zoiets te doen, dat is ontzettend dom gewoon.

Of het is wel waar wat ik ook vertelde. Al word amateurclub wel wat uit zijn verband getrokken nu, je kan ook overdrijven en de nadruk erop liggen Niels. Niet nodig namelijk!
Vind ik leuk
Niels92 +3087
woensdag 6 december 2017 om 12:26
Dus wanneer er ergens een fout ontstaat moet je iemand ontslaan haha, wat denk je dat een rechter zou zeggen? O meneer heeft een klein foutje gemaakt, beste werkgever u heeft gelijk u mag de man of vrouw in kwestie ontslaan?

Wat kan jij overdreven zijn met je direct ontslaan! :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:28
Ja man het is ook wat overdreven en zit bomvol met sarcasme. Jammer dat men dat niet doorheeft.
Vind ik leuk
Niels92 +3087
woensdag 6 december 2017 om 12:30
Jij hebt geen sarcasme, jammer voor jouw dat niet iedereen daarin trapt :)

Nogmaals fijne dag verder :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:34
Dat moet je kunnen zien gozah, 70% van mijn berichten zit bomvol met sarcasme ;)

Jij ook een fijne dag Niels :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:47
Jullie zijn vast leuk op feestjes.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:52
De leukste thuis, overal waar ik kom is het lachen, gieren en brullen. Ik neem het leven totaal niet serieus ;)

Leven alsof het je laatste dag is :p
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:58
Leven alsof het je laatste dag is? Nodig je elke dag familie en vrienden uit om afscheid te nemen?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:11
Nee dat niet, woon een beetje te ver van NLD daarvoor. Maar genieten van het leven moet je dagelijks, daarom jezelf ergens druk over maken is niet nodig. Zie het leven als een feest ;)
Vind ik leuk
Dicky +6490
woensdag 6 december 2017 om 12:53
Dat laatste was sarcastisch bedoelt, dat kan niet anders ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 13:52]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:56
Als het niet waar is. Dan is het inderdaad wel een erg grove fout!

Ontslaan is ook onzin. Maar het zou toch wel even besproken moeten worden
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 12:57]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:23
Vind Ajax dan toch wel een vrij goede amateur club dan!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:25
Ja mooi, dat is waar en met een budget van 100 miljoen plus :D

Nee amateuractie is een beter woord, al word het woord ''amateurclub'' wel uit zijn verband getrokken.

Jammer alleen dat sommige lange tenen krijgen, jouw reactie is dan wel weer normaal.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 12:26]
Vind ik leuk
Niels92 +3087
woensdag 6 december 2017 om 12:29
'' Ja mooi, dat is waar en met een budget van 100 miljoen plus :D ''

Ajax heeft geen budget van 100 miljoen plus, iets wat op de rekening staat is namelijk geen budget maar een buffer achter de hand.

Direct je account verwijderen want je bent in de fout gegaan :)

Fijne dag verder :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:33
Touché, heerlijk sarcasme.......I like it Niels :)

Was indd een dom foutje, gelukkig heb ik geen werkgever die beursgenoteerd is Niels ;)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:06
Haha noem eens een site waar dit niet fout is gegaan?

Daarbij gaat er bij ADO veel en ernstigere zaken mis wat is dat dan voor club? Een club van hattrick.org?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:16
Die site is van de club maar het was meer wat ''fucken & sarcastisch'' zijn gozah. Maak er AUB niet weer een drama en poppenkast van. Totaal geen zin in hoor ;)

Overal gaan er dingen mis man, maar amateuristisch is het wel. Dat sowieso, al was het bij mijn club het geval dan had je ook die reactie gehad.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:33
Het is bijna zeker door een bot gedaan... dit zeg ik omdat we bet tegen MVV speelde en de meeste artikelen door bots worden gegenereerd. Niks amateuristisch gewoon uit leg Ajax tech storing.

Ik werk zelf met AI en weet dat ze soms hun eigen wil kunnen krijgen. Het is Tesla, Apple, Microsoft, Google en laatst ging er bij Facebook twee tegen elkaar praten..

Hier op volgde de tech waarschuwing om geen automatische killer bots te maken. Het is al daar zelfs al mis mee gegaan een automatische robot heeft in Irak het vuur geopend op eigen soldaten. Iedereen foet er maar grappig over onder tussen heeft Hollywood over deze tech al sinds de jaren 70 gelijk haha


Kortom als het bij de marktleiders veel erger mis ging mag Ajax dit gewoon een fout noemen. Ook was het bericht met 15 min verwijderd deze zaakwaarnemer heeft samen met speler iets gehoord toen het er al lang niet opstond
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 14:35]
Vind ik leuk
HanV +2227
woensdag 6 december 2017 om 16:38
Wie weet laten Ajax en MVV de administratie door hetzelfde bureau doen en heeft die per ongeluk de toegangscodes voor Ajax gebruikt in plaats van die voor MVV. Het kopen van kaartjes via internet gebeurt toch ook allemaal via hetzelfde bureau. Ik kan me niet voorstellen dat een selectie-mutatie niet door een persoon gedaan wordt.
Vind ik leuk
Johan_D +3239
woensdag 6 december 2017 om 12:13
Zal niet de eerste voetballer zijn die in een Ajax pyjama slaapt...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:13
T is maar net hoe groot je het wil maken.Overal waar gewerkt wordt maakt men fouten.
Vind ik leuk
129 +436
woensdag 6 december 2017 om 12:14
Sop is de kool niet waard. Wat goudvissenvoer voor de haters, meer niet.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 12:18
Waar het hart van overloopt .........
De wens van de gedachten ...........
Vind ik leuk
Alain2708 +3154
woensdag 6 december 2017 om 12:21
Er zijn ergere dingen..
Vind ik leuk
Hyena +20626
woensdag 6 december 2017 om 12:23
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Deze meneer maakt het nu groter dan dat het daadwerkelijk is.
Vind ik leuk
Youri99 +6065
woensdag 6 december 2017 om 12:44
Echt schandalig haha, hoor die zaakwaarnemer met zijn grove fout
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 12:51
Ah... de bekende "computerfout" zal er wel weer uit gegooid worden terwijl het altijd en eeuwig het device tussen stoel en keyboard is wat de boel verneukt.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:11
Jong Ajax speelde tegen MVV en ooit gehoord van automatisering? Meeste sites worden tegenwoordig artikelen door bots geplaatst na aanleiding van Twitter feeds. Ook heeft FB pas hun AI moeten uitschakelen nadat due met een andere AI ging praten... geloof het of niet die Hollywood films hebben het niet mis met hun robot en computer aanvallen op mensen.

Ik zit in de it en je kan het aan de aanvallen ook zien mensen weten me God niet hoeveel AI al een leven beïnvloeden.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:00
Hoelang nog voordat deze jongen door ern fout in het systeem wordt gecontracteerd?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:37
Dat gaat niet die werken niet met bots.. en gaan dat ook nooit doen. Dit is ook de waarschuwing die tech bedrijven gaven. In Irak is het ook mis gegaan een tank opende autonoom het vuur op de Amerikanen. IRobot is geen sci-fi maar eerder waargebeurd sinds 2013.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:43
Nee lijkt me ook niet :p

Ik hoorde het laatst inderdaad. Het zou leuk zijn als er iets mee werd gedaan, maar ik heb het gevoel dat het richting een apocalyptische jaren 90 film gaat.
Vind ik leuk
remakil +1787
woensdag 6 december 2017 om 13:11
Maar.. nou heb je wel ff naam kunnen maken als agent/zaakwaarnemer en gratis reclame gehad, dankzij die “grove” fout hè...
Vind ik leuk
HansVites +2210
woensdag 6 december 2017 om 13:20
Dat komt gewoon omdat ze bij Ajax nog in het verleden leven, toen ze nog een grote club waren en iedereen graag voor Ajax wilde spelen, maar die tijd is al lang geweest, waarschijnlijk heeft Sjaak Swart dat gedaan.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:18
Aldus de vitesse fan met 1 prijs
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 13:22
Na een kwatier al verwijderd dus toen hij en de speler het hoorde was al duidelijk dat het niet klopte. En dan met deze bullshit komen hij dacht yes eindelijk een speler bij een echte club haha
Vind ik leuk
North +2222
woensdag 6 december 2017 om 13:26
Wat een stennis om niks weer.
Vind ik leuk
jrrtvd +12
woensdag 6 december 2017 om 14:40
Die zaakwaarnemer denkt alleen aan zijn eigen portemonnee daarom gaat hij er nu moeilijk over doen. Aan de andere kant ook wel weer slim om zo te profiteren van de aandacht
Vind ik leuk
wilheimus +1138
woensdag 6 december 2017 om 13:37
Ieder weldenkend mens kan toch bedenken dat dit niet klopt
Vind ik leuk
VVVke +1256
woensdag 6 december 2017 om 14:28
Sjonge, jonge jatten op klaarlichte dag.
Denken ze boven de rivieren nu echt dat we dat niet in de gaten hebben.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:45
Je hebt toch wel zo veel zelf kennis dat dit niet zou kunnen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Grove fout' van Ajax: "Tien jaar agent en dit nog nooit meegemaakt"