Niet vingers in de oren na PSV-doelpunt: Zul je bij mij niet snel meemaken

    Niet vingers in de oren na PSV-doelpunt: "Zul je bij mij niet snel meemaken"

    woensdag 6 december 2017 om 12:58

    Luuk de Jong wil tijdens het vieren van een goal niet een statement maken richting zijn criticasters. Vingers in de oren of voor de mond, daar begint de PSV-spits niet aan.

    "Dat zul je niet snel bij mij meemaken", zegt De Jong in gesprek met Omroep Brabant. "Ik ben ook teleurgesteld en baal ook als ik niet speel, en ik hoor ook wat mensen zeggen. Maar uiteindelijk ben jij de enige persoon die daar verandering in kan brengen door keihard door te werken en je er niets van aan te trekken. Als ik scoor ben ik blij en ben ik niet met randzaken bezig."

    De Jong begrijpt dat er vorig jaar veel kritiek op zijn spel was, ook van de eigen fans. "Waar je ook speelt: als het minder gaat en je maakt de verwachtingen niet waar, dan krijg je kritiek over je heen. Het is mooi dat ik me zo heb kunnen herpakken", aldus de spits, die dus niet in gebaar zijn gelijk zal halen bij een doelpunt. "Ik denk dat ik ze gewoon rustig houd, die vingertjes van mij."

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +19185
    woensdag 6 december 2017 om 13:08
    Vind het ook helemaal geen type die dat zal doen!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    woensdag 6 december 2017 om 13:43
    Irritant interview zo... Hij gaf toch antwoord, stop dan met zeiken.
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1425
    woensdag 6 december 2017 om 13:09
    '' en baal ook als ik niet spel''
    S-P-E-L = Spel
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 13:30
    Tja af en toe moet hij gewoon ff spellen, is belangrijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 13:12
    Mr Football = Bart Verheijen = Dikke paal = Wallaahh Jonguh: wakker worden!! Een artikel over PSV en jij hebt hier nog niet gereageerd. Wij wachten met smart op de immer inhoudelijk sterke reactie van jou.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 13:31
    Zal ik het doen dan?

    Uuhm.. psv is het stom! KNBB!
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 13:17
    Bel Chinees de nieuwe paranoïde “gebruiker” op VP
    Vind ik leuk
    DubRtd +15207
    woensdag 6 december 2017 om 13:25
    https://www.youtube.com/watch?v=el2yis8-n6Q

    De Wolf verbeeldt daar prima mijn gedachte op alles wat Luuk de Jong te melden heeft.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 13:31]
    Vind ik leuk
    Huomel +1206
    woensdag 6 december 2017 om 13:29
    wat een ongelooflijk nuchtere jongeman is ie toch! daar mogen heel veel zogenaamde top-spelers een voorbeeld aan nemen.

    dus @Locadia lees/luister je mee??
    Vind ik leuk
    Nick_115 +114
    woensdag 6 december 2017 om 13:33
    Luuk de Jong

    Mede dankzij hem hadden we na jaren geen titel wel weer een titel in Eindhoven. (Kanttekening. Depay was toen topscorer)

    Het jaar daarop hadden we opnieuw de titel. (vaak nog lastiger om het opnieuw te doen) Weer niet Luuk als topscorer. Toen was het Vincent Janssen.

    Vorig jaar weten we allemaal hoe het is gegaan met Luuk in de spits. Het knaagt aan hem. De media smult van de droogte van Luuk.

    Dit seizoen gaat hij vrolijk door met zijn harde werken. Zijn fantastische inzet. De druk van aanvoerderschap is van zijn schouders. De vergelijking met zijn broer is ook niet meer van toepassing.

    Luuk. Diep respect voor je. Negeer die media. Blijf je eigen spel spelen.

    Maar bovenal ga door met het tonen van die strijdlust en passie.

    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44993
    woensdag 6 december 2017 om 13:47
    Amen.

    Luuk is een doorzetter, strijder.en een winnaar. Iets wat schaars wordt onder Nederlandse voetballers.
    Sommige vinden hem irritant ivm zeuren bij de scheids, maar hij doet dit vanuit de absolute wil om te winnen.
    Ik waardeer Luuk de jong daarom enorm! Ondanks dat hij droog stond, werkte hij zich kapot voor het team. Waar zie je dit nog?
    In Nederland zijn wij haast vergeten waar het om draait; winnen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 13:48]
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1735
    woensdag 6 december 2017 om 14:16
    Wout Weghorst????
    Vind ik leuk
    Esposia +406
    woensdag 6 december 2017 om 13:38
    En zo hoort het. Heerlijk typisch Luuk de Jong, hard werken en normaal doen. Nu nog iets minder zeiken in de 16, iets meer scoren en Luuk is helemaal back.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 13:46
    Blijft een nare vent die Luuk de Jong. Staat altijd als eerste bij de scheids te janken. Ster in kaarten aannaaien en maakt geregeld vieze schwalbes. Bah!
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7303
    woensdag 6 december 2017 om 14:07
    Je doet je naam eer aan! Luuk de Jong speelt geregeld met een gapende hoofdwond door, vaak vanwege een geincasseerde elleboog of iets dergelijks. Wat een smeerlap inderdaad......
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7303
    woensdag 6 december 2017 om 14:06
    Ik zei het nog en zal het blijven zeggen. Dom dat je Luuk op de bank zet, altijd inzet, altijd sterk aan de bal en in de lucht en je zag het afgelopen wedstrijd ook weer het winnende doelpunt. Ook zal je hem nooit horen zeiken en zeuren omdat hij even niet in de basis staat! Klasse speler en klasse instelling! Contract voor het leven geven en ik denk dat meerdere PSV supporters net zo denken
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 14:08]
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 14:13
    Zo m'n hand achter m'n oor doen als je zou scoren in a dam Luuk
    Vind ik leuk
    Polly11 +3843
    woensdag 6 december 2017 om 19:24
    Ik zou mijn vingers in mijn oren stoppen, het galmt enorm in die aftandse sporthal
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 15:01
    Veel betere spits dan Locadia. Locadia is drie keer niks. Trek van zijn doelpunten totaal de doelpunten die hij maakte tegen de gatenkaas van Utrecht destijds af en je houdt 5 velddoelpunten over. Ook veel te weinig. In mijn ogen kun je dan beter met Luuk in de spits spelen die de middenvelders aan laat sluiten en Perreiro kan bedienen. Bovendien heeft Locadia vaak oogkleppen op als het om spelers gaat die er veel beter voorstaan dan hij. Uit alle hoeken schiet hij de bal richting de goal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Niet vingers in de oren na PSV-doelpunt: "Zul je bij mij niet snel meemaken"