'Barcelona krijgt ultimatum van verdediger na bod uit China'

    'Barcelona krijgt ultimatum van verdediger na bod uit China'

    woensdag 6 december 2017 om 13:48

    De zaakwaarnemer van Javier Mascherano, Walter Tamer, is in Barcelona om te onderhandelen over het vertrek van de Argentijn. De verdediger kan voor vijf miljoen euro overstappen naar de Chinese Super League.

    Dat meldt Mundo Deportivo. Mascherano is in het bezit van een aflopend contract en lijkt die verbintenis niet te gaan verlengen. De Argentijn zelf is vastbesloten om te vertrekken en heeft een ultimatum gegeven aan Barcelona om op het bod in te gaan.

    De Catalaanse club kan echter niet afscheid nemen van nog een verdediger tot er een waardige vervanger staat. De spoeling is al dun centraal in de defensie en nu Samuel Umtiti twee maanden geblesseerd is, zijn Gerard Piqué en Thomas Vermaelen de enige andere opties. Barcelona is op de training al aan het testen hoe de centrale defensie anders ingevuld kan worden. Sergio Busquets is een optie.

    Plaats een reactie

    psv erwt +116
    woensdag 6 december 2017 om 13:58
    met de leeftijd van mascherano kan ik het wel begrijpen als je nog een jaartje of 2 naar china gaat
    Vind ik leuk
    Olfie +4297
    woensdag 6 december 2017 om 16:13
    Met zijn verleden cq verwacht banksaldo zou ik de moeite niet nemen.
    Vind ik leuk
    Leedz +6836
    woensdag 6 december 2017 om 14:00
    Barca heeft toch een prima jeugd?

    Misschien een idee om hem voor de leeuwen te gooien
    Vind ik leuk
    popiejopie +2620
    woensdag 6 december 2017 om 14:18
    Clubs die staan waar Barca nu staat kunnen niet op jeugdspelers rekenen. Die hebben spelers nodig die er gelijk staan, vooral in de defensie
    Vind ik leuk
    Leedz +6836
    woensdag 6 december 2017 om 14:46
    Klopt en dat weet ik zelf ook wel, maar er zullen niet veel zijn die deze rol willen vervullen aangezien zij automatisch aan de kant worden geschoven als Umtiti terug is van zijn blessure

    En Barca heeft een prima basisselectie dus 1 jeugdspeler erbij zou niet heel fout moeten aflopen
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 6 december 2017 om 14:11
    busquets gaat dat moeiteloos opvangen , maar of er dan een speler is die de rol van busquets op t middenveld op gaat vangen.. word lastig
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8925
    woensdag 6 december 2017 om 14:41
    Ayoub
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    woensdag 6 december 2017 om 14:42
    Grote fan van ayouppie , maar dit is miss iets te hoog gegrepen haha
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1425
    woensdag 6 december 2017 om 14:14
    hoop dat hij blijft, anders komen ze aankloppen voor Isimat.... :D
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    woensdag 6 december 2017 om 14:16
    Come oonnn Basrelonjaaaa!!!!
    Vind ik leuk
    Kay Pxix +482
    woensdag 6 december 2017 om 14:35
    Geweldige speler. Beide partijen zijn te begrijpen. Barcelona heeft voorrang als werkgever vind ik. Praktijk wijst meestal het omgekeerde uit
    Vind ik leuk
    power +5615
    woensdag 6 december 2017 om 15:24
    Ik hoop voor een goed vervanger van Mascherano, Hij heeft altijd top niveau gehad bij Barca,
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +866
    woensdag 6 december 2017 om 17:55
    Laat hem maar transfervrij vertrekken desnoods, we hebben hem nog nodig dit seizoen! Van mij mag hij zelfs zijn contract nog wel verlengen, Marscherano is altijd goed om erbij te hebben!
    Vind ik leuk
    THIJS FC +57
    woensdag 6 december 2017 om 19:42
    gaat waarschijnlijk naar PSG heb ik gehoord
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Barcelona krijgt ultimatum van verdediger na bod uit China'