'Barcelona krijgt ultimatum van verdediger na bod uit China'

'Barcelona krijgt ultimatum van verdediger na bod uit China'

woensdag 6 december 2017 om 13:48

De zaakwaarnemer van Javier Mascherano, Walter Tamer, is in Barcelona om te onderhandelen over het vertrek van de Argentijn. De verdediger kan voor vijf miljoen euro overstappen naar de Chinese Super League.

Dat meldt Mundo Deportivo. Mascherano is in het bezit van een aflopend contract en lijkt die verbintenis niet te gaan verlengen. De Argentijn zelf is vastbesloten om te vertrekken en heeft een ultimatum gegeven aan Barcelona om op het bod in te gaan.

De Catalaanse club kan echter niet afscheid nemen van nog een verdediger tot er een waardige vervanger staat. De spoeling is al dun centraal in de defensie en nu Samuel Umtiti twee maanden geblesseerd is, zijn Gerard Piqué en Thomas Vermaelen de enige andere opties. Barcelona is op de training al aan het testen hoe de centrale defensie anders ingevuld kan worden. Sergio Busquets is een optie.

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 13:58
met de leeftijd van mascherano kan ik het wel begrijpen als je nog een jaartje of 2 naar china gaat
Vind ik leuk
Olfie +2861
woensdag 6 december 2017 om 16:13
Met zijn verleden cq verwacht banksaldo zou ik de moeite niet nemen.
Vind ik leuk
Leedz +3694
woensdag 6 december 2017 om 14:00
Barca heeft toch een prima jeugd?

Misschien een idee om hem voor de leeuwen te gooien
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:18
Clubs die staan waar Barca nu staat kunnen niet op jeugdspelers rekenen. Die hebben spelers nodig die er gelijk staan, vooral in de defensie
Vind ik leuk
Leedz +3694
woensdag 6 december 2017 om 14:46
Klopt en dat weet ik zelf ook wel, maar er zullen niet veel zijn die deze rol willen vervullen aangezien zij automatisch aan de kant worden geschoven als Umtiti terug is van zijn blessure

En Barca heeft een prima basisselectie dus 1 jeugdspeler erbij zou niet heel fout moeten aflopen
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 14:04
5 miljoen voor Mascherano moeten ze gewoon accepteren lijkt mij. Als ze dan Laporte van Bilbao ophalen hebben ze met Umtiti, Piqué en hem gewoon drie goede centrale verdedigers in de selectie.
Vind ik leuk
19AZ82 +1099
woensdag 6 december 2017 om 14:11
Ophalen is een groot woord. Volgens mij kost Laporte rond de 40 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:17
bovendien is umtiti dus geblesseerd...
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 14:19
Klopt. Naar verwachting haakt hij eind januari weer aan, volgens mij.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 14:18
Dat zal ongetwijfeld. In de huidige tijd, waarin de transfermarkt op hol geslagen is, betaal je dat soort bedragen wel voor een verdediger van zijn kaliber. Maar als je zelf ook veel geld voor je spelers ontvangt is het toch niet erg om ook wat meer uit te geven aan de spelers die je koopt?
Vind ik leuk
19AZ82 +1099
vrijdag 8 december 2017 om 13:01
Daar heb je gelijk in, maar desondanks hoop ik dat Barca z'n ogen eens opent en wat jongens van La Masia laat doorstromen. Dat koopgedrag is niet normaal meer. Voorheen was ik nerveus als er een CL week aankwam en nu kijk ik niet eens meer omdat de hele spanning eruit is. Je weet op voorhand al wie er gaat winnen. Doe mij maar de Eredivisie. Niet altijd even mooi, maar vaak wel spannend.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:55
Barcelona heeft andere plannen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:11
busquets gaat dat moeiteloos opvangen , maar of er dan een speler is die de rol van busquets op t middenveld op gaat vangen.. word lastig
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:41
Ayoub
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:42
Grote fan van ayouppie , maar dit is miss iets te hoog gegrepen haha
Vind ik leuk
TdoubleU +1291
woensdag 6 december 2017 om 14:14
hoop dat hij blijft, anders komen ze aankloppen voor Isimat.... :D
Vind ik leuk
Eendracht +8580
woensdag 6 december 2017 om 14:16
Come oonnn Basrelonjaaaa!!!!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 14:35
Geweldige speler. Beide partijen zijn te begrijpen. Barcelona heeft voorrang als werkgever vind ik. Praktijk wijst meestal het omgekeerde uit
Vind ik leuk
power +754
woensdag 6 december 2017 om 15:24
Ik hoop voor een goed vervanger van Mascherano, Hij heeft altijd top niveau gehad bij Barca,
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:55
Laat hem maar transfervrij vertrekken desnoods, we hebben hem nog nodig dit seizoen! Van mij mag hij zelfs zijn contract nog wel verlengen, Marscherano is altijd goed om erbij te hebben!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:42
gaat waarschijnlijk naar PSG heb ik gehoord
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barcelona krijgt ultimatum van verdediger na bod uit China'