'Wéér verdediger geblesseerd bij Feyenoord: back mist Napoli, tiener schuift door'

'Wéér verdediger geblesseerd bij Feyenoord: back mist Napoli, tiener schuift door'

woensdag 6 december 2017 om 15:38

Feyenoord moet het in het zesde en laatste groepsduel in de Champions League zonder Miquel Nelom stellen. De linksback is afgehaakt met een bovenbeenblessure, meldt het Algemeen Dagblad woensdagmiddag. 

In De Kuip neemt de regerend kampioen van Nederland het om 20.45 uur op tegen SSC Napoli. Omdat Ridgeciano Haps uit de roulatie is, was Nelom zeer waarschijnlijk basisspeler geweest tegen de Italianen. Maar trainer Giovanni van Bronckhorst zag na zijn eerste linksback nu dus ook diens backup wegvallen. 

Tyrell Malacia lijkt de meest logische vervanger van Haps en Nelom. De achttienjarige linksback zou woensdagmiddag eigenlijk meespelen met Feyenoord O19, maar daar ontbreekt de tiener. Hij is door de technische staf van Feyenoord overgeheveld naar het eerste team. Malacia maakte dit seizoen nog geen speelminunten in het eerste elftal. 

Naast Haps en Nelom moest Van Bronckhorst het ook zonder onder meer Karim El Ahmadi doen. 

Lees ook: AD: Boëtius maakt verrassende rentree in vermoedelijke Feyenoord-opstelling

Poll

Gaat Feyenoord tegen Napoli zijn eerste CL-punt(en) pakken?

(1603 stemmen)

Plaats een reactie

1892 +7064
woensdag 6 december 2017 om 15:47
Ik ken die jongen niet die voor Nelom in de plaats komt.
Maar hij kan niet veel slechter zijn,anders mag Feyenoord Büttner wel op komen halen in de winterstop.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:49
Ik denk dat zelfs een juupclubje, Buttner niet komt ophalen 1892.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
woensdag 6 december 2017 om 16:06
Houden jullie je rommel lekker zelf.
Ik ga er vanuit dat meneer bij jullie ook zo'n beetje het hoogste salaris pakt?
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 16:06]
Vind ik leuk
1892 +7064
woensdag 6 december 2017 om 16:19
Krijg je Castaignos erbij DubRtd.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:09
Moet je nagaan dat Psv hem bijna had gehaald ;-)
Vind ik leuk
1892 +7064
woensdag 6 december 2017 om 16:18
Ja,erg jammer dat Psv hem niet gehaald heeft,misschien met de winterstop?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:20
Haha kan maar zo
Vind ik leuk
feyeniels +17878
woensdag 6 december 2017 om 16:12
Wij hebben met Nelom en Diks al twee flutbacks in de selectie, dus die houd je maar lekker zelf :-p
Vind ik leuk
1892 +7064
woensdag 6 december 2017 om 16:16
Haha,jammer...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:48
Napoli speelt toch met twee spitsen? Dan lijkt me 3-4-3 beter.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:10
Napoli heeft veel bewegen mensen. 4 verdedigers denk niet verkeerd, kan je altijd nog 1 doorschuiven.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:14
Moet je er wel 4 fatsoenlijke hebben. Als je uit armoede iemand moet opstellen die te kort komt, kun je beter met een betere middenvelder spelen.
Vind ik leuk
Hyena +20630
woensdag 6 december 2017 om 15:48
Traint men in Rotterdam met bakstenen in plaats van ballen?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:50
Lijken wel van plastic,zoveel blessures.
Vind ik leuk
poklane +3146
woensdag 6 december 2017 om 15:54
De ballen zijn inderdaad gevuld met stenen.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 15:57
Nou dan verbazen die blessures me niks. Wat een slecht idee. Stenen in de ballen. Daar win je de CL niet mee. Dan kun je beter voor 500 miljoen spelers kopen.
Vind ik leuk
Stig +1119
woensdag 6 december 2017 om 15:56
Hebben we toch nog kans vanavond :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:09
Wauw.. maak je ff je debuut bij Feyenoord in de CL. Hoop voor m dat ie een goeie pot speelt.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:14
Inderdaad, heel leuk voor hem, en als hij het goed doet, gelijk laten staan totdat Haps terug is. Nelom zeurt toch niet.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 16:27
In een volle Kuip CL spelen. Leuk voor hem. Hij schijnt het wel goed te doen. Al zal hij het 1e kwartier wel zenuwachtig zijn. Gewoon alle ballen de tribune in, de 1e paar minuten. Geen fouten maken.
Vind ik leuk
Nuance +3169
woensdag 6 december 2017 om 16:42
Geen fouten maken, simpel spelen, maar het allerbelamgrijkste; geen angst, gewoon overal schijt aan hebben. “Wie zijn ze dan”,
Vind ik leuk
Mari +2240
woensdag 6 december 2017 om 16:48
Hoeveel pech kan je hebben. Ze hebben dit jaar veel meer pech dan al het geluk dat ze vorig jaar hadden.
Arme Gio
Vind ik leuk
Cookee +4768
woensdag 6 december 2017 om 16:51
Wat een negatieve poll, daar stem ik niet op. :-)
Ik hoop dat Malacia een heerlijk debuut gaat maken, alle succes jongen!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 17:25
Vilhena kan ook makkelijk uit de voeten op de linksback positie.
Vind ik leuk
defons +1303
woensdag 6 december 2017 om 17:41
Jammer voor Utrecht dat Nelom geblesseerd is want als Nelom meedoet stijgen de kansen voor Utrecht met 75%
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
woensdag 6 december 2017 om 18:33
Slechter dan Nelom kan hij zeker niet zijn.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:27
Dat gaat richting de 0-8 vanavond. Ghehe.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:24
Dit kan alleen een vieze misgunnende ajacied zeggen
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:35
Dat schiet lekker op dan. Maar goed ben benieuwd. Die jongen kan wel vrijuit spelen omdat er niks op het spel staat.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:35
Ook geen Larsson. Die zal ook nog wel rust moeten hebben. Gio denkt meer aan FC Utrecht.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Wéér verdediger geblesseerd bij Feyenoord: back mist Napoli, tiener schuift door'