Seksverbod voor Promes en Spartak-spelers: Bij mannen werkt het andersom

Seksverbod voor Promes en Spartak-spelers: "Bij mannen werkt het andersom"

woensdag 6 december 2017 om 18:18

Spartak Moskou vecht dinsdagavond tegen Liverpool voor zijn laatste kans in de Champions League. Om overwintering af te dwingen, heeft clubarts Victoria Gameeva drastische maatregelen genomen: de spelers mogen geen seks hebben.

De vrouwelijke dokter van de topclub uit Moskou heeft daar naar eigen zeggen een goede reden voor. "Vanuit medisch oogpunt heeft seks alleen op vrouwen een positief effect", wordt Gameeva, die bij Spartak Moskou onder meer met Quincy Promes werkt, geciteerd door The Daily Mail.

"Een vrouwelijke bokser zou bijvoorbeeld vijf of tien minuten voor haar gevecht seks moeten hebben. Dat verbetert haar prestaties direct", doceert ze. "Bij mannen werkt het echter andersom. Mannen zouden twee of drie dagen voor een wedstrijd geen seks meer moeten hebben.''

Gameeva weet waar ze over praat, want in Rusland wordt ze gezien als sekssymbool. De Spartak-arts is ook model en heeft tienduizenden volgers op Instagram. Geïnteresseerde voetballers hoeven bij haar echter geen oneerbaar voorstel te doen. "Sommige voetballers vragen mij mee uit, maar dat doe ik niet."

Plaats een reactie

Eendracht +8580
woensdag 6 december 2017 om 18:22
Nou, ik zou dus 2-3 dagen voor een wedstrijd eventjes bij deze arts langsgaan...
Vind ik leuk
JustG +255
woensdag 6 december 2017 om 18:28
#metoo
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:34
of gewoon droog staan voor de wedstrijd en als ik toch verlies ga ik verhaal bij haar halen en heeft ze iets goed te maken! kan je na een zure verliespartij je fustratie uiten hahahaha. denk dat ze dan niet blij is met zo een uitspraak!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:32
Helaas voor spartak hebben ze dus een clubarts die niet op de hoogste is van de laatste wetenschappelijke ontwikkelen wat betreft sex en sportprestaties.
Vind ik leuk
Teo Smith +13803
woensdag 6 december 2017 om 18:34
Nauw is niet wijd, maar wel lekker op zijn tijd ;).
Vind ik leuk
TdoubleU +1291
woensdag 6 december 2017 om 18:34
dus als ik het goed begrijp heeft deze mevrouw in kwestie iedere dag seks 10 minuten voor dat ze moet werken?


geil idee
Vind ik leuk
HJR +4767
woensdag 6 december 2017 om 18:35
Als ze vanavond maar winnen ;). Hoge odd namelijk :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:53
Wat denk je zelf??Ik zal je helpen,Geen kans!!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 18:37
Zou wat zijn als Johan Derksen deze dame zou neuken.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:16
Zoals Derksen zelf al zei: er zal er moeilijk eentje zijn te porren voor 1,5 uur voorspel in de hoop dat-ie dan eindelijk omhoog komt :-)
Vind ik leuk
036 +2851
woensdag 6 december 2017 om 20:22
Net zoiets als jij met Ronaldo!!!!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:24
Tenzij jij graag op mannen valt. Mij buiten gelaten wat jij zelf doet in je vrije tijd hoef ik echt niet te weten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 20:25]
Vind ik leuk
036 +2851
woensdag 6 december 2017 om 20:27
Ik ben al ruim 40 jaar getrouwd met een heerlijke vrouw Bien.
Vind ik leuk
Foebele +35333
woensdag 6 december 2017 om 18:53
Snap ik ergens wel, als mannen seks hebben dan is dat een lozing van energie, vrouwen daarentegen moet juist seks voor de wedstrijd hebben, want zij zijn de ontvangers van die lading energie. True story.
Vind ik leuk
036 +2851
woensdag 6 december 2017 om 20:24
Oeps........ denk dat het wat anders in elkar steekt.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:03
Dinsdagavond?
Vind ik leuk
Liwwadder +3465
woensdag 6 december 2017 om 21:10
idd..hopeloze amateurisme.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:13
Lekker wijf, die mag wel langs komen voor een bakkie koffie. Inclusief slagroom!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 19:47
Dat mens is zo lelijk als de nacht. Met alle respect hoor, maar dit is ene 13 in een dozijn meissie. Geen aandacht aan besteden.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:17
Inderdaad. Steek je dwars doorheen, kunnen er achter 7 apen op turnen...
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:13
Wat zou ik vaak een liesblessure hebben......
Vind ik leuk
036 +2851
woensdag 6 december 2017 om 20:25
Jij loopt al moeilijk genoeg toch?? :-)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:29
Klopt maar ik weet waar ik specifiek last van heb in dit geval
Vind ik leuk
036 +2851
woensdag 6 december 2017 om 20:30
Jij blijft leuk makker
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:15
Nou, dat wordt dan net als bij Dekker en Boogers tijdens de Tour de France synchroontrekken op de hotelkamer hihi
Vind ik leuk
power +754
woensdag 6 december 2017 om 21:18
leuke arts
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 09:48
Vervolgens krijg je zeven goals om de oren, kun je toch beter een lege zak hebben en niet presteren dan een volle zak en zeven goals om je oren krijgen.

Dat domme mens zal nu toch wel sekssymbool af zijn na het verlies.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 12:45
Hebben die tussen met hun middeltjes geen last van
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Seksverbod voor Promes en Spartak-spelers: "Bij mannen werkt het andersom"