Seksverbod voor Promes en Spartak-spelers: Bij mannen werkt het andersom

    Seksverbod voor Promes en Spartak-spelers: "Bij mannen werkt het andersom"

    woensdag 6 december 2017 om 18:18

    Spartak Moskou vecht dinsdagavond tegen Liverpool voor zijn laatste kans in de Champions League. Om overwintering af te dwingen, heeft clubarts Victoria Gameeva drastische maatregelen genomen: de spelers mogen geen seks hebben.

    De vrouwelijke dokter van de topclub uit Moskou heeft daar naar eigen zeggen een goede reden voor. "Vanuit medisch oogpunt heeft seks alleen op vrouwen een positief effect", wordt Gameeva, die bij Spartak Moskou onder meer met Quincy Promes werkt, geciteerd door The Daily Mail.

    "Een vrouwelijke bokser zou bijvoorbeeld vijf of tien minuten voor haar gevecht seks moeten hebben. Dat verbetert haar prestaties direct", doceert ze. "Bij mannen werkt het echter andersom. Mannen zouden twee of drie dagen voor een wedstrijd geen seks meer moeten hebben.''

    Gameeva weet waar ze over praat, want in Rusland wordt ze gezien als sekssymbool. De Spartak-arts is ook model en heeft tienduizenden volgers op Instagram. Geïnteresseerde voetballers hoeven bij haar echter geen oneerbaar voorstel te doen. "Sommige voetballers vragen mij mee uit, maar dat doe ik niet."

    Plaats een reactie

    Eendracht +13144
    woensdag 6 december 2017 om 18:22
    Nou, ik zou dus 2-3 dagen voor een wedstrijd eventjes bij deze arts langsgaan...
    Vind ik leuk
    JustG +318
    woensdag 6 december 2017 om 18:28
    #metoo
    Vind ik leuk
    Aziz Damsco +1961
    woensdag 6 december 2017 om 18:34
    of gewoon droog staan voor de wedstrijd en als ik toch verlies ga ik verhaal bij haar halen en heeft ze iets goed te maken! kan je na een zure verliespartij je fustratie uiten hahahaha. denk dat ze dan niet blij is met zo een uitspraak!
    Vind ik leuk
    ajaxjj3187 +938
    woensdag 6 december 2017 om 18:32
    Helaas voor spartak hebben ze dus een clubarts die niet op de hoogste is van de laatste wetenschappelijke ontwikkelen wat betreft sex en sportprestaties.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24043
    woensdag 6 december 2017 om 18:34
    Nauw is niet wijd, maar wel lekker op zijn tijd ;).
    Vind ik leuk
    TdoubleU +1434
    woensdag 6 december 2017 om 18:34
    dus als ik het goed begrijp heeft deze mevrouw in kwestie iedere dag seks 10 minuten voor dat ze moet werken?


    geil idee
    Vind ik leuk
    HJR +6399
    woensdag 6 december 2017 om 18:35
    Als ze vanavond maar winnen ;). Hoge odd namelijk :)
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 18:53
    Wat denk je zelf??Ik zal je helpen,Geen kans!!
    Vind ik leuk
    Foebele +48312
    woensdag 6 december 2017 om 18:53
    Snap ik ergens wel, als mannen seks hebben dan is dat een lozing van energie, vrouwen daarentegen moet juist seks voor de wedstrijd hebben, want zij zijn de ontvangers van die lading energie. True story.
    Vind ik leuk
    Jalapeno +729
    woensdag 6 december 2017 om 19:03
    Dinsdagavond?
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3942
    woensdag 6 december 2017 om 21:10
    idd..hopeloze amateurisme.
    Vind ik leuk
    woensdag 6 december 2017 om 19:47
    Dat mens is zo lelijk als de nacht. Met alle respect hoor, maar dit is ene 13 in een dozijn meissie. Geen aandacht aan besteden.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1696
    woensdag 6 december 2017 om 20:17
    Inderdaad. Steek je dwars doorheen, kunnen er achter 7 apen op turnen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +139051
    woensdag 6 december 2017 om 20:13
    Wat zou ik vaak een liesblessure hebben......
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1696
    woensdag 6 december 2017 om 20:15
    Nou, dat wordt dan net als bij Dekker en Boogers tijdens de Tour de France synchroontrekken op de hotelkamer hihi
    Vind ik leuk
    power +4856
    woensdag 6 december 2017 om 21:18
    leuke arts
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 09:48
    Vervolgens krijg je zeven goals om de oren, kun je toch beter een lege zak hebben en niet presteren dan een volle zak en zeven goals om je oren krijgen.

    Dat domme mens zal nu toch wel sekssymbool af zijn na het verlies.
    Vind ik leuk
    donderdag 7 december 2017 om 12:45
    Hebben die tussen met hun middeltjes geen last van
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Seksverbod voor Promes en Spartak-spelers: "Bij mannen werkt het andersom"