Van Halst slaat terug naar Van Hooijdonk: Allemaal gedoe om niks, hoor

Van Halst slaat terug naar Van Hooijdonk: "Allemaal gedoe om niks, hoor"

woensdag 6 december 2017 om 20:11

Jan van Halst heeft geen enkele moeite met de media-optredens van Gertjan Verbeek. De nieuwe trainer van FC Twente kreeg daar de laatste weken de nodige kritiek op.

Pierre van Hooijdonk maakte er een punt van dat Verbeek aan blijft schuiven bij voetbalprogramma's, terwijl Twente niet goed presteert. Van Halst vindt de hele discussie onzin, zo laat de algemeen directeur van Twente weten bij Ziggo Sport.

"Of ik er moeite mee heb? Nee, geen enkele", aldus Van Halst, als analist. "Ik weet namelijk dat het nooit ten koste gaat van Twente, zoals dat bij mij ook het geval is. Er zijn duidelijke afspraken over gemaakt. Ik vind het allemaal een beetje gedoe om niks, hoor."

Verbeek reageerde ook al onverschillig op de kritiek van Van Hooijdonk. "Ik heb er nooit iemand over gehoord. Omdat Pierre van Hooijdonk wat roept, valt iedereen daarover? Ik begrijp het niet. Lekker belangrijk."

Lees meer over:EredivisieFC Twente

Plaats een reactie

pico323 +3455
woensdag 6 december 2017 om 20:17
Ja hij zal anders zeggen. Beschermt elkaar toch. Die van Halst neemt toch niemand serieus.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
woensdag 6 december 2017 om 20:23
Je wel Jan neemt ze eigen heel serieus! Hij heb ook een heel serieus salaris van ruim een half miljoen dat terwijl FC Twente er financieel niet heel best voor staat!
Vind ik leuk
rpaulp50 +3819
woensdag 6 december 2017 om 20:39
Belachelijk hoog basissalaris, waarom het salaris niet veel meer gekoppeld wordt aan financiële en sportieve prestaties vind ik een raadsel.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
woensdag 6 december 2017 om 20:46
Mee eens.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3819
woensdag 6 december 2017 om 21:28
Ik denk dat er echt wel iemand te vinden is die het voor 200.000 E doet met bonussen oplopend tot 100.000 E = 300.000 E op basis van de resultaten.
Ik neem aan dat de RVC dat beslist daar....? vriendjes etc., ?
Wat zijn de doelstellingen van Twente mbt de gehele organisatie, de toekomst etc., ? en wat zijn de consequenties als die niet gehaald worden ?
Vind ik leuk
Bengelino +6694
woensdag 6 december 2017 om 20:24
Ik wel dus je het woord niemand gaat helaas niet op. Volgende reactie beter pik!
Vind ik leuk
pico323 +3455
woensdag 6 december 2017 om 20:26
Jammer voor jou dan
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:29
Leuke eerste zin. Welk dialect is dat. Een nieuwe taal?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:34
Je wel Jan neemt ze eigen heel serieus!

Vind ik leuk
redknap +702
vrijdag 8 december 2017 om 22:11
Pierre al helemaal niet. Krullebol is je moeder ook thuis?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:27
Nee, van Halst kan daar geen kritiek op hebben. Want hun tv optredens zijn zo belangrijk voor t NLse volk. Dat gaat boven t belang van Twente.
Gullit wil ook al tv optredens blijven doen. Is die paar ton per jaar aan salaris, te weinig voor de mannen?
Vind ik leuk
pico323 +3455
woensdag 6 december 2017 om 20:30
Geld is hun drijfveer. De club redden maar wel een zak vol geld meepikken. Jaja die van Halst kan er wat van. Hypocriet figuur.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 20:37
Leon ten voorde weer ja? wat een droeftoeter
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:15
Onnie, vot met die kearl. Stomp op zijn bakkes moet die krijgen. Weg met die zogenoemde/naamde FC Twente-watcher.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 20:39
verbeek verdiend bij twente niet zoveel als je zou verwachten bij een trainer van zijn kaliber en in ruil daartegen mag hij blijven bijbeunen op tv. prima voor twente toch? s ochtends de spelers individueel trainen en verbeek bezig als technisch manager... s middags trainen... wat ze dan in de avond doen? boeien! we trainen in ieder geval 2x per dag onder hake was dat maar 1x s ochtends
Vind ik leuk
Dezeun +634
woensdag 6 december 2017 om 20:45
Prestaties zijn ook niet wat je mag verwachten voor een coach van zijn kaliber
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 20:49
tja als jij van een club die tegen degradatie gaat strijden dit jaar punten verwacht bij psv en az uit en Heerenveen en ajax thuis dan verklaar ik dat je niet zoveel verstand van voetbal hebt... een realistische verwachting bij zo n programma is 3 punten.. en als je van 1x trainen naar 2x trainen per dag gaat ben je niet na 1 week al topfit hoor....
Vind ik leuk
Dezeun +634
woensdag 6 december 2017 om 20:55
Vorige clubs was het ook niet best

En ik durf te voorspellen dat ze iig nacompetitie gaan moeten spelen als ze al niet direct er uit vliegen
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 20:59
ok we gaan het meemaken... Ik als winnaar van profcoach durf te stellen dat ze de winter in gaan op plek 15 en na de winter verder zullen stijgen.... net na de winter nog even wegzakken (dan Die zelfde serie van 4) maar daarna stijgen en definitief wegblijven
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 21:00]
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:23
De komende wedstrijden moeten er sowieso punten gehaald worden. Ik durf best de vergelijking met vorig jaar aan te halen. Voor de winterstop op een degradatieplaats en na de winterstop goed geklommen. Laat het maar zien FC Twente.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 20:46
Geld een drijfveer bij Jan van Halst? Toen hij onder contract stond bij Vitesse, in de herfst van zijn carriére, kwam hij er achter dat hij het niveau niet meer aan kon. Zijn leeftijd begon zijn tol te eisen. Ondanks een doorlopend contract koos Jan van Halst ervoor om zijn contract in te leveren bij Vitesse. Hoezo is Jan van Halst een geldwolf? Ken je feiten zou ik haast zeggen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 20:46]
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
woensdag 6 december 2017 om 20:51
Jan heeft nu een salaris van ruim een half miljoen, terwijl Twente er nou niet echt financieel goed voor staat?
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 21:02
voor een dubbele functie? en is geen schrikbarend bedrag in de miljoenenbranche voetbal toch? als spelers als andersen en holscher vorig seizoen nog een miljoen verdienden bij twente? heb je meegekregen hoeveel miljoen schuld er is weggewerkt in een jaar tijd? 17 miljoen dacht ik..... waarom gaat het daar niet over?
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
woensdag 6 december 2017 om 21:05
De bedragen in de voetbal wereld slaan ook ergens op! Helemaal mee eens. Maar die 17 miljoen waar jij het over heb dat is niet te danken aan van Hals Hoor, maar door schuld eisers die hun eis hebben laten vallen door hun liefde voor Twente.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 21:13
van halst is op bezoek gegaan bij wessels... dus heeft het begin gemaakt. .. uiteraard doet van halst dat niet in zijn eentje maar ik vind het flauw om alleen dingen die slecht gaan wel onder van halst te laten vallen en alles wat goed gaat: ja dat is niet zijn verdienste.... dat zegt die staatsen op deze site ook altijd terwijl ze alles samen doen... als team... dat is met aantrekken van verbeek nog maar weer eens bevestigd. .. velderman van halst en verbeek
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
woensdag 6 december 2017 om 21:20
Ik begrijp je reactie en je hart voor Twente helemaal! Is ook logisch maar wees niet blind voor bepaalde dingen die gebeuren bij Twente, in het verleden liep iedereen ook blind in de polonaise achter munsterman en van de laan aan en kijk hoe dat eindigde! Voor de rest is Twente een mooie club en verwacht ik dat ze boven de degradatie streep eindigen.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 21:26
klopt heb je gelijk in... maar dat kunnen wij als gewone man never nooit weten en gaan wij ook niet over... waar ik op vertrouw is dat ten tijde van joop was er geen enkele controle op... joop deed het alleen met die paar commissarissen dat is in de huidige stuctuur niet mogelijk dus daar vertrouw ik dan maar op als gewone man he... maar in de voetbalwereld waar miljoenen in om gaan wordt overal gesjoemeld.... spelers scheidsrechters... de bond... uefa... voorzitters.. overal gebeurd het... Ik ga zeker niet blind mee in mijn liefde voor twente want weet dat het een maf wereldje is maar heb er wel vertrouwen in dat het nu binnen de perken blijft vanwege de controle erop nu... maar we gaan het meemaken allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:19
Vind het heel frapant dat hier gasten komen lullen die voor FC Utrecht, Ajax, Feyenoord etc. zijn. Hou het lekker bij jullie eigen club.

Verbeek mag lekker zelf weten wat hij allemaal in zijn vrije tijd doet. Die man houdt gewoon van het vak! Zijn niet veel gegeven, meesten doen het voor de poen.
Omtrent Jan van Halst; als hij lekker aanschuift bij diverse voetbalprogramma's juich ik dat toe! Één van de betere analisten die er zeker kijk op heeft. Alles beter dan een Mario Been, Robert Maaskant of Regi Blinker. Jan van Halst is in 2016 gestopt als analist bij F*X.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
woensdag 6 december 2017 om 21:23
Niet elke topic gaat helaas over mijn mooie club! Maar als ik het goed begrijp mag ik alleen op topics van mijn club FC Utrecht reageren?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:25
Zeer zeker niet. Op zich mag iedereen overal op reageren. Ben geen Pierre van Hooijdonck ;-). Maar het zijn net aasgieren die op hun prooi vliegen, soms zonder enige kennis- en of kunde.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
woensdag 6 december 2017 om 21:28
Ik reageer niet om Twente neet te halen zou niet weten waarom? Maar als ik dan ergens op reageer en ik zou het mis hebben dan kan jij toch op mij reageren dat ik het mis heb en uit me nek loop te zwammen? Daar is het tenslotte toch een voetbal site voor?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:36
Dat is het zeker, het zijn vooral meningen van al die halve zolen die verstand denken te hebben van voetbal. Ikzelf weet ook niet alle ins- en outs bij FC Twente hoor. Van Halst verdient om- en de nabij €380.000,-. En dat voor een dubbelfunctie ten tijde. Dus nog geen half miljoen zoals geconstateerd.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 21:28
dit is een voetbalsite... geen twentefans site of wat dan ook... Ik ben juist graag op deze site om met alle voetballiefhebbers te kletsen dan die of alleen maar positieve twentefans met rode bril of die alleen maar negatieve twentefans... :)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:37
Twentefans is tegenwoordig alleen maar negatief. Hoop onruststokers......Maar je FC Twente bril opdoen en alles maar positief zien is ook niet de bedoeling/oplossing. Wees gewoon realistisch, kritisch en voor de rest kun je niks doen. Dat moeten die duurverdiende gasten op het veld doen.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
woensdag 6 december 2017 om 21:44
Laat je niet gek maken ;-) diep adem halen en tot 10 tellen ;-) succes verder met je club.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:46
Ik laat mij niet gek maken. Hou soms wel van de kritische confrontatie.

Dank u, hetzelfde gewenst.
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 21:54
die tc verpest veel in mijn optiek op twentefans... Ik ben die gast met wie die veel gediscussieerd heeft maar ben er klaar mee haha klets dan liever hier met andere liefhebbers
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 21:59
Jij bent toch geen Hengelo?
Vind ik leuk
frankn27 +4397
woensdag 6 december 2017 om 22:08
nope die frank (tijdje onder barttb gereageerd omdat ik niet meer kon inloggen)
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 22:17
Ah oké. Loat goan die PaRaDoX. Die denkt alle kennis van de wereld te hebben. Inhoudelijk wordt er nog amper gereageerd over voetbal, alleen maar over elkaar. Ik kijk alleen omdat Twentefans nog een beetje nieuws over Twente geeft. Dat is hier wel anders ;-).
Vind ik leuk
NACnz +10
zondag 10 december 2017 om 19:48
ik vond t meer storend hoeveel zendtijd Robert Maaskant kreeg bij W2-nac. En als ik Bruggink hoor praten snap ik niet dat hij geen trainer is ;-)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Halst slaat terug naar Van Hooijdonk: "Allemaal gedoe om niks, hoor"