Van Halst slaat terug naar Van Hooijdonk: Allemaal gedoe om niks, hoor

    Van Halst slaat terug naar Van Hooijdonk: "Allemaal gedoe om niks, hoor"

    woensdag 6 december 2017 om 20:11

    Jan van Halst heeft geen enkele moeite met de media-optredens van Gertjan Verbeek. De nieuwe trainer van FC Twente kreeg daar de laatste weken de nodige kritiek op.

    Pierre van Hooijdonk maakte er een punt van dat Verbeek aan blijft schuiven bij voetbalprogramma's, terwijl Twente niet goed presteert. Van Halst vindt de hele discussie onzin, zo laat de algemeen directeur van Twente weten bij Ziggo Sport.

    "Of ik er moeite mee heb? Nee, geen enkele", aldus Van Halst, als analist. "Ik weet namelijk dat het nooit ten koste gaat van Twente, zoals dat bij mij ook het geval is. Er zijn duidelijke afspraken over gemaakt. Ik vind het allemaal een beetje gedoe om niks, hoor."

    Verbeek reageerde ook al onverschillig op de kritiek van Van Hooijdonk. "Ik heb er nooit iemand over gehoord. Omdat Pierre van Hooijdonk wat roept, valt iedereen daarover? Ik begrijp het niet. Lekker belangrijk."

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Plaats een reactie

    pico323 +5164
    woensdag 6 december 2017 om 20:17
    Ja hij zal anders zeggen. Beschermt elkaar toch. Die van Halst neemt toch niemand serieus.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2797
    woensdag 6 december 2017 om 20:23
    Je wel Jan neemt ze eigen heel serieus! Hij heb ook een heel serieus salaris van ruim een half miljoen dat terwijl FC Twente er financieel niet heel best voor staat!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7244
    woensdag 6 december 2017 om 20:39
    Belachelijk hoog basissalaris, waarom het salaris niet veel meer gekoppeld wordt aan financiële en sportieve prestaties vind ik een raadsel.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2797
    woensdag 6 december 2017 om 20:46
    Mee eens.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7244
    woensdag 6 december 2017 om 21:28
    Ik denk dat er echt wel iemand te vinden is die het voor 200.000 E doet met bonussen oplopend tot 100.000 E = 300.000 E op basis van de resultaten.
    Ik neem aan dat de RVC dat beslist daar....? vriendjes etc., ?
    Wat zijn de doelstellingen van Twente mbt de gehele organisatie, de toekomst etc., ? en wat zijn de consequenties als die niet gehaald worden ?
    Vind ik leuk
    Bengelino +10148
    woensdag 6 december 2017 om 20:24
    Ik wel dus je het woord niemand gaat helaas niet op. Volgende reactie beter pik!
    Vind ik leuk
    pico323 +5164
    woensdag 6 december 2017 om 20:26
    Jammer voor jou dan
    Vind ik leuk
    redknap +944
    vrijdag 8 december 2017 om 22:11
    Pierre al helemaal niet. Krullebol is je moeder ook thuis?
    Vind ik leuk
    frankn27 +5174
    woensdag 6 december 2017 om 20:37
    Leon ten voorde weer ja? wat een droeftoeter
    Vind ik leuk
    frankn27 +5174
    woensdag 6 december 2017 om 20:39
    verbeek verdiend bij twente niet zoveel als je zou verwachten bij een trainer van zijn kaliber en in ruil daartegen mag hij blijven bijbeunen op tv. prima voor twente toch? s ochtends de spelers individueel trainen en verbeek bezig als technisch manager... s middags trainen... wat ze dan in de avond doen? boeien! we trainen in ieder geval 2x per dag onder hake was dat maar 1x s ochtends
    Vind ik leuk
    Dezeun +2615
    woensdag 6 december 2017 om 20:45
    Prestaties zijn ook niet wat je mag verwachten voor een coach van zijn kaliber
    Vind ik leuk
    frankn27 +5174
    woensdag 6 december 2017 om 20:49
    tja als jij van een club die tegen degradatie gaat strijden dit jaar punten verwacht bij psv en az uit en Heerenveen en ajax thuis dan verklaar ik dat je niet zoveel verstand van voetbal hebt... een realistische verwachting bij zo n programma is 3 punten.. en als je van 1x trainen naar 2x trainen per dag gaat ben je niet na 1 week al topfit hoor....
    Vind ik leuk
    Dezeun +2615
    woensdag 6 december 2017 om 20:55
    Vorige clubs was het ook niet best

    En ik durf te voorspellen dat ze iig nacompetitie gaan moeten spelen als ze al niet direct er uit vliegen
    Vind ik leuk
    frankn27 +5174
    woensdag 6 december 2017 om 20:59
    ok we gaan het meemaken... Ik als winnaar van profcoach durf te stellen dat ze de winter in gaan op plek 15 en na de winter verder zullen stijgen.... net na de winter nog even wegzakken (dan Die zelfde serie van 4) maar daarna stijgen en definitief wegblijven
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 21:00]
    Vind ik leuk
    Sandokan +725
    woensdag 6 december 2017 om 20:46
    Geld een drijfveer bij Jan van Halst? Toen hij onder contract stond bij Vitesse, in de herfst van zijn carriére, kwam hij er achter dat hij het niveau niet meer aan kon. Zijn leeftijd begon zijn tol te eisen. Ondanks een doorlopend contract koos Jan van Halst ervoor om zijn contract in te leveren bij Vitesse. Hoezo is Jan van Halst een geldwolf? Ken je feiten zou ik haast zeggen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 6 december 2017 om 20:46]
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2797
    woensdag 6 december 2017 om 20:51
    Jan heeft nu een salaris van ruim een half miljoen, terwijl Twente er nou niet echt financieel goed voor staat?
    Vind ik leuk
    frankn27 +5174
    woensdag 6 december 2017 om 21:02
    voor een dubbele functie? en is geen schrikbarend bedrag in de miljoenenbranche voetbal toch? als spelers als andersen en holscher vorig seizoen nog een miljoen verdienden bij twente? heb je meegekregen hoeveel miljoen schuld er is weggewerkt in een jaar tijd? 17 miljoen dacht ik..... waarom gaat het daar niet over?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2797
    woensdag 6 december 2017 om 21:05
    De bedragen in de voetbal wereld slaan ook ergens op! Helemaal mee eens. Maar die 17 miljoen waar jij het over heb dat is niet te danken aan van Hals Hoor, maar door schuld eisers die hun eis hebben laten vallen door hun liefde voor Twente.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5174
    woensdag 6 december 2017 om 21:13
    van halst is op bezoek gegaan bij wessels... dus heeft het begin gemaakt. .. uiteraard doet van halst dat niet in zijn eentje maar ik vind het flauw om alleen dingen die slecht gaan wel onder van halst te laten vallen en alles wat goed gaat: ja dat is niet zijn verdienste.... dat zegt die staatsen op deze site ook altijd terwijl ze alles samen doen... als team... dat is met aantrekken van verbeek nog maar weer eens bevestigd. .. velderman van halst en verbeek
    Vind ik leuk
    Rood&wit +2797
    woensdag 6 december 2017 om 21:20
    Ik begrijp je reactie en je hart voor Twente helemaal! Is ook logisch maar wees niet blind voor bepaalde dingen die gebeuren bij Twente, in het verleden liep iedereen ook blind in de polonaise achter munsterman en van de laan aan en kijk hoe dat eindigde! Voor de rest is Twente een mooie club en verwacht ik dat ze boven de degradatie streep eindigen.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5174
    woensdag 6 december 2017 om 21:26
    klopt heb je gelijk in... maar dat kunnen wij als gewone man never nooit weten en gaan wij ook niet over... waar ik op vertrouw is dat ten tijde van joop was er geen enkele controle op... joop deed het alleen met die paar commissarissen dat is in de huidige stuctuur niet mogelijk dus daar vertrouw ik dan maar op als gewone man he... maar in de voetbalwereld waar miljoenen in om gaan wordt overal gesjoemeld.... spelers scheidsrechters... de bond... uefa... voorzitters.. overal gebeurd het... Ik ga zeker niet blind mee in mijn liefde voor twente want weet dat het een maf wereldje is maar heb er wel vertrouwen in dat het nu binnen de perken blijft vanwege de controle erop nu... maar we gaan het meemaken allemaal.
    Vind ik leuk
    NACnz +124
    zondag 10 december 2017 om 19:48
    ik vond t meer storend hoeveel zendtijd Robert Maaskant kreeg bij W2-nac. En als ik Bruggink hoor praten snap ik niet dat hij geen trainer is ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Halst slaat terug naar Van Hooijdonk: "Allemaal gedoe om niks, hoor"