Optimistische Vermeer: 'Nemen we mee naar de competitie. We zitten nu in een flow'

Optimistische Vermeer: 'Nemen we mee naar de competitie. We zitten nu in een flow'

woensdag 6 december 2017 om 22:56

Feyenoord-doelman Kenneth Vermeer maakte woensdagavond namens Feyenoord zijn eerste Champions League-minuten sinds 18 september 2013, toen hij met Ajax verloor tegen FC Barcelona. Vermeer stond na afloop van de wedstrijd tegen Napoli (2-1) Veronica te woord.

"We hebben vandaag als team gestreden. We kwamen snel op achterstand. Daarna hebben we het als team goed opgepakt en het fantastisch afgesloten met een zege met tien man", blikte Vermeer terug op de zwaarbevochten zege.

De 31-jarige doelman kijkt met een voldaan gevoel terug op het Champions League-seizoen van Feyenoord. "We begonnen het avontuur moeilijk. Daarna hebben we elke wedstrijd stappen gemaakt en zijn we geëindigd met deze zege. Vandaag gaven we weinig meer weg. We hebben het toernooi goed afgesloten. Dit nemen we mee naar de competitie. We zitten nu in een goede flow."

"Het was heerlijk om weer mee te doen. Ik heb ervan genoten", sluit Vermeer af. De keeper kreeg woensdagavond plotseling de voorkeur boven Brad Jones en laat tussen de regels door weten dat hij op meer minuten in Feyenoord 1 hoopt. "Dit is heel wat anders dan een potje met het tweede. Natuurlijk smaakt dit dan ook naar meer."

Plaats een reactie

woensdag 6 december 2017 om 22:57
Tot zondag! Forza Utregggg!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:21
Gaat spannend worden! Zin in!!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:22
Ik kijk er ook naar uit! We gaan het zien zondag!
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:23
Ja vorig jaar bijzonder spannend. Ben benieuwd.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:00
Keepte hij goed?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:03
Begin een beetje wankel maar voor de rest een uitstekende pot
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:04
Reden genoeg om hem te laten staan?
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:07
Ja, maar kan zo zijn dat Gio hem eerst nog voor de beker laat keepen voordat hij hem in de competitie zal gebruiken
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:08
Ja ik kan me ook voorstellen dat hij wacht tot de winterstop
Vind ik leuk
DrDeef +430
woensdag 6 december 2017 om 23:28
Absoluut, heel fijn om een keeper te zien die met lef en vertrouwen z'n goal uit komt. Jones doet t niet met lef en vertrouwen maar met angst en beven.
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:39
Ik hoop het, Jones heeft inmiddels zijn krediet wel verspeeld. Vermeer kwam erg sterk over
Vind ik leuk
5697956 +1668
woensdag 6 december 2017 om 23:11
"We zitten nu in een flow" klinkt best gay. Zeg dan gewoon: "we zijn in vorm" of "we zijn op dreef".
Vind ik leuk
woensdag 6 december 2017 om 23:42
Op dreef? Het is wel 2017 he? Wat is dreef?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 01:45
Dreef. Dat ligt in Utrecht, Overvecht. Genoeg Dreven.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
donderdag 7 december 2017 om 06:01
Klopt je ben daar bekend?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:22
Heb daar geresideerd.
Vind ik leuk
Rood&wit +1065
donderdag 7 december 2017 om 10:50
Ik ook ruim 20 jaar
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 11:42
Ik ‘gelukkig’ maar anderhalf jaar haha. Wat een pruttel daar zeg.
Vind ik leuk
5697956 +1668
donderdag 7 december 2017 om 10:20
Kwestie van woordenschat misschien? Dat is ook 2017. Hoezo moet alles in het Engels?
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 december 2017 om 10:21]
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 10:58
Hoezo moet alles in het Engels? Rare kritiek van iemand die dingen gay noemt :p zeg dan dat flow homofiel klinkt :p
En ik vind in vorm prima. Op dreef is een beetje ouderwets vind ik. Ik ken het wel :p
En het komt vast uit de scheepvaart. Maar ik blijf het gek vinden dat je problemen hebt met engelse woorden gebruiken en je zelf dingen gay noemt :p
Vind ik leuk
5697956 +1668
donderdag 7 december 2017 om 18:52
Je hebt gelijk over het gebruik van het woord 'gay'. Dat ging per ongeluk haha. "Op dreef" is niet ouderwets, vind ik. Wat versta je onder 'ouderwets', kun je je ook afvragen.
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 19:00
Op dreef kan ook wel I guess. Ik kon het m'n oma horen zeggen. Dat was het. Daar trek ik ook de grens denk ik. Als mijn oma iets vaker zegt dan ik vind ik het ouderwets :p
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 00:40
Droom maar lekker verder , uitspraak slaat nergens op , hij lijkt mee te gaan in de domme uitspraken !!!!!
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 01:44
Neem jij het maar lekker mee naar je bankje. Keep the spirit. Zondag gaat Feyenoord eraf tegen FC Utrecht.
Vind ik leuk
Teo Smith +13800
donderdag 7 december 2017 om 06:26
Ja en je mag weer gaan banken...
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:34
Flow ? Het was gewoon een slechte pot !
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 08:33
heb je alleen de eerste 20 minuten gekeken? en wat is slecht? als je niet iedere minuut aanvalt op helft tegenstander?
Vind ik leuk
donderdag 7 december 2017 om 07:51
leuke overwinning voor Feyenoord maar het verbloemt heel veel problemen
Vind ik leuk
maxx4 +348
donderdag 7 december 2017 om 09:59
Flow duurt tot zondag, dan staan ze weer met de voetjes op de grond, ondanks prima wedstrijd tegen Napoli.
Vind ik leuk
fer65 +205
donderdag 7 december 2017 om 11:14
Je kunt de flow ook als geluks flow beschouwen want zo goed zijn jullie nog niet,meer wil ik er nog niet over kwijt .Psv en ajax nog in de voorbeschouwing dus laat maar zien wat jullie waard zijn.Ik geloof er nog geen pepernoot van het is nog te veel kaatserig en bal verlies te breed te laat en slechte korners .Nee overtuigend is het nog langgggggg niet ,voorlopig vijfde en zie jullie niet hoger komen dan de vierde plek dit jaar helaas.
Vind ik leuk
fer65 +205
donderdag 7 december 2017 om 11:23
Ik lees wat verhalen over Jones en Vermeer ,vertrouwen en zelfverzerd zijn. Nou daar ontbrak het niet aan bij Vermeer met een uitstekende verdediging voor hem.Dus ja 1+1=? ja ff nadenken mensen dat is wat Jones gemist heeft ,een goede verdediging voor hem en het is gezien allebij hun leeftijd geen slechte keeper kom op boys ze kunnen elkaar goed aan vullen vind ik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Optimistische Vermeer: 'Nemen we mee naar de competitie. We zitten nu in een flow'